Dan zegt obama: En wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 5 september 2013 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
"ik zou het niet doen kameraad Barrack"
Israel? Heeft het volste rcht om om niks en ander soeverein land te bombarderen zonder er mee in oorlog te zijn????quote:Op donderdag 5 september 2013 03:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel en Syrie hebben nooit een vredesovereenkomst getekend
ze heeft het volste recht om te bombarderen wat haar goed dunkt
Net of (de regering van) Israel zo fris is..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:41 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk denk ik als ze de keuze moeten maken. Als Assad weg valt dan keren de bendes in Syrie vroeg of laat vanzelf tegen Israel en hebben ze er nog meer last van straks.
Dat is waar, maar het Congres nu negeren is politieke zelfmoord.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:39 schreef Morendo het volgende:
Bovendien hoeft Obama het Congres helemaal niet om toestemming te vragen.
Zo is dat iddquote:Op donderdag 5 september 2013 03:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet volgens het internationaal recht.
er is een staakt het vuren maar beide staten verkeren nog steeds in een staat van oorlog met elkaarquote:Op donderdag 5 september 2013 03:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Israel? Heeft het volste rcht om om niks en ander soeverein land te bombarderen zonder er mee in oorlog te zijn????
dit is net zo jammer als 'jij bent een meisje dus je snapt er niets van'quote:Ben je Joods???
En voor je gaat jammeren: ik heb er ook familie wonen en ik ben er ook geweest..
Israël bombardeert sowieso wanneer ze het uitkomt. In 2007 hebben ze ook nog een kern reactor kapot geschoten daar.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet volgens het internationaal recht.
Ja, klopt (laatste).. BIJNA..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is een staakt het vuren maar beide staten verkeren nog steeds in een staat van oorlog met elkaar
hell, Syrie erkent Israel niet eens!
[..]
dit is net zo jammer als 'jij bent een meisje dus je snapt er niets van'
das waar, ze hebben niet zo heel veel op met internationaal recht maar in dit geval kunnen ze doen wat ze willenquote:Op donderdag 5 september 2013 03:46 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Israël bombardeert sowieso wanneer ze het uitkomt. In 2007 hebben ze ook nog een kern reactor kapot geschoten daar.
wat klopt er niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt (laatste).. BIJNA..
Israël zou eens op zijn/haar flikker moeten krijgen..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:46 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Israël bombardeert sowieso wanneer ze het uitkomt. In 2007 hebben ze ook nog een kern reactor kapot geschoten daar.
Die houden zich nu deskundig op de vlakte.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:46 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Want: De VS steunt zequote:Op donderdag 5 september 2013 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
das waar, ze hebben niet zo heel veel op met internationaal recht maar in dit geval kunnen ze doen wat ze willen
Nee hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die houden zich nu deskundig op de vlakte.
nee voordat de VS ze steunden deden ze dit ookquote:
Syrie is niet de achtertuin van Ruslandquote:Op donderdag 5 september 2013 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rusland gaat het nooit goed vinden dat de USA in hun achtertuin waar ze veel belangen hebben een beetje gaat bombarderen.
Ze zullen wel moeten.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rusland gaat het nooit goed vinden dat de USA in hun achtertuin waar ze veel belangen hebben een beetje gaat bombarderen.
Waarom? Ze doen het allemaal uit zelfverdediging en dat is wel nodig in die regio.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Israël zou eens op zijn/haar flikker moeten krijgen..
VN-veroordelingen? Veto's door de VS?quote:Op donderdag 5 september 2013 03:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee voordat de VS ze steunden deden ze dit ook
Nee, dat doen ze niet..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:51 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen het allemaal uit zelfverdediging en dat is wel nodig in die regio.
nee toen waren ze vriendjes met de Russen (daarna de Fransen)quote:Op donderdag 5 september 2013 03:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
VN-veroordelingen? Veto's door de VS?
Kut-mentaliteit net als de Russen??
nou en?quote:En ja: ik heb er nog steeds familie wonen (Joods) en ik ben er nog steeds fysiek geweest..
Ik zat echter ook met die lui in een vliegtuig en op feesten..
Meer dan je denkt. Er lopen toevallig ook nogal wat Tsjetsjenen rond bij de rebellen.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Syrie is niet de achtertuin van Rusland
Ze doen het ook alleen uit een defensieve overweging. Op het vlak van recht ligt het sowieso al moeilijk als vrijwel heel het midden oosten Israel boycot en niet eens erkent.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
das waar, ze hebben niet zo heel veel op met internationaal recht maar in dit geval kunnen ze doen wat ze willen
denk dat ze die lever in Syrie hebben dan in hun achtertuinquote:Op donderdag 5 september 2013 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Er lopen toevallig ook nogal wat Tsjetsjenen rond bij de rebellen.
Nou en? Ik moet hun regering niet.. Ik moet hen niet (asociaal)...Ik ben zeer gesteld op individuen..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee toen waren ze vriendjes met de Russen (daarna de Fransen)
[..]
nou en?
Echt hoor..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:53 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ze doen het ook alleen uit een defensieve overweging. Op het vlak van recht ligt het sowieso al moeilijk als vrijwel heel het midden oosten Israel boycot en niet eens erkent.
Doen ze wel. Je kan wachten tot dat er een bom valt maar je kan ook die bom alvast kapot schieten. Dat is wat ze doen.quote:
nou en?quote:Op donderdag 5 september 2013 03:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Ik moet hun regering niet.. Ik moet hen niet (asociaal)...Ik ben zeer gesteld op individuen..
Een eenmalige actie gaat Assad nooit wegkrijgen en is voor de Russen een mooie aanleiding om die dan nog wat meer te gaan steunen.quote:
nou als het hier echt om een actie van 60 tot 90 dagen gaat dan gaat Assad het heel erg moeilijk krijgen denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een eenmalige actie gaat Assad nooit wegkrijgen en is voor de Russen een mooie aanleiding om die dan nog wat meer te gaan steunen.
Syrie ligt niet zover van Rusland.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat ze die lever in Syrie hebben dan in hun achtertuin
Nope, ze doen veel meer.. Walgelijke dingen..quote:Op donderdag 5 september 2013 03:55 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Doen ze wel. Je kan wachten tot dat er een bom valt maar je kan ook die bom alvast kapot schieten. Dat is wat ze doen.
het ligt ook niet in de Russische invloedssfeerquote:Op donderdag 5 september 2013 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Syrie ligt niet zover van Rusland.
Ik betwijfel of de USA met zo'n langdurige operatie gaat wegkomen.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als het hier echt om een actie van 60 tot 90 dagen gaat dan gaat Assad het heel erg moeilijk krijgen denk ik
Ik hoop dat ze er buiten blijven..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de USA met zo'n langdurige operatie gaat wegkomen.
Het wordt helemaal een zootje wanneer Israel steun gaat geven.
ik geloof uberhaupt niet dat er nog een actie gaat komenquote:Op donderdag 5 september 2013 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de USA met zo'n langdurige operatie gaat wegkomen.
Het wordt helemaal een zootje wanneer Israel steun gaat geven.
Erg voorbarig..quote:Op donderdag 5 september 2013 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof uberhaupt niet dat er nog een actie gaat komen
Obama heeft gegokt en verloren
Al wens ik dat ten vollequote:
Krijgt hij op de G20 waarschijnlijk wel te horen.quote:Op donderdag 5 september 2013 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof uberhaupt niet dat er nog een actie gaat komen
Obama heeft gegokt en verloren
alles wat we hier zeggen is erg voorbarigquote:
Ja en?quote:Op donderdag 5 september 2013 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijgt hij op de G20 waarschijnlijk wel te horen.
Teruggefloten.![]()
Graagquote:Op donderdag 5 september 2013 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan rommelt het verder in Syrie zonder Amerikaanse actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |