SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien overheen gelezen, maar hoe ging het van 't weekend?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D:2 vegaburgers met veel groente koolsalade(heb weinig groente gegeten dit weekend) en een 2 broodjes of wat andere KH
T:5 zoute stokjes
Toch iets meer gegeten dan de bedoeling was.
Vandaag:
O: volle kwark met muesli
T: appel
L: koolsla, 3 boterhammen
T: banaan, appel
D: 2-3 boterhammen met tomaat/sla/komkommer
S: hardlopen, 8-9 km denk ik
Goedemorgen trouwens.
Het ging echt veel beter dan ik dacht! Heerlijk gelopen, samen met iemand met hetzelfde loopritme als ik. Heb onderweg de hele tijd met haar gepraat, en daardoor heel ontspannen gelopen en het was gewoon echt leuk, mooie route door het bos ook! Ik heb wel weer vertrouwen in de halve marathon dusquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:23 schreef V1z0R het volgende:
En de wereld is al zo overbevolkt![]()
Voorzichtige feli dan maar!
[..]
Misschien overheen gelezen, maar hoe ging het van 't weekend?!
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:27 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn lijstjes zijn wel prut op het moment. Eet vaak alleen en neem dan niet de moeite om echt te koken. Veel te vaak dus simpel sla ofzo, en weinig andere groente. Heb me voorgenomen dat ik op niet-sportdagen dus gewoon iets fatsoenlijk moet maken voor mezelf.
Oh, willen absoluutquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Quinazoline het volgende:
En wow, Coco, dat wilde je ook graag, toch (niet zo vroeg dan misschien)? Is een voorzichtige felicitatie op zijn plaats?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, willen absoluut
Maar door de keizersnede moesten we eigenlijk al een jaar wachten, en toen kwam de longembolie er tussendoor... Anders waren we waarschijnlijk al eerder ervoor gegaan (als Saar een half jaar was ofzo).
Dus we zijn echt wel blij hoor! Maar voorzichtig blij idd, omdat we nog niet helemaal zeker weten hoe&wat.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Het ging echt veel beter dan ik dacht! Heerlijk gelopen, samen met iemand met hetzelfde loopritme als ik. Heb onderweg de hele tijd met haar gepraat, en daardoor heel ontspannen gelopen en het was gewoon echt leuk, mooie route door het bos ook! Ik heb wel weer vertrouwen in de halve marathon dus, thanks for asking!
En wow, Coco, dat wilde je ook graag, toch (niet zo vroeg dan misschien)? Is een voorzichtige felicitatie op zijn plaats?
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat betreft groente ben ik zo lui als maar kan. Maak zondags voor de hele werkweek salade klaar en doe maar minimaal groente naast m'n vlees. Behalve donderdags, dan eet ik een grote pot bruine bonen met ui en zigeunersalade
Bruine bonen als groente? Hmmmz...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat betreft groente ben ik zo lui als maar kan. Maak zondags voor de hele werkweek salade klaar en doe maar minimaal groente naast m'n vlees. Behalve donderdags, dan eet ik een grote pot bruine bonen met ui en zigeunersalade
Met ijsberg- of kropsla heb je dat vrij snel inderdaad maar spinazie of rucola blijft best een poos goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijk, zo ver vooruit gemaakte salade. Ik eet het vaak hooguit een dag later nog op, maar bewaar het echt niet langer dan dat, want dan smaakt het toch minder lekker.
Ik vond net een foto van de finish van zaterdag. Charmant is anders, maar omg, ik ben best blij met mezelf.
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met ijsberg- of kropsla heb je dat vrij snel inderdaad maar spinazie of rucola blijft best een poos goed.
Nu je het zegt, dat is wel zo ja! Ik ben echt geen fruit-eter, vind het vaak te lastig om mee te nemen, maar ik zal eens kijken wat handig en toch gezond is. Vroeger at ik wel veel appels, maar sinds ik ooit heb gelezen dat daar eigenlijk maar weinig nuttigs in zit denk ik laat maar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Fruit mini? Wat dat zie ik niet echt in je lijstje...
Ik ben ook geen echte fruiteter, vandaar dat het me opviel denk ik. Of nog iets meer groente, een paprika tussendoor ofzo. (Met een beetje roomkaas. nomnom).quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is wel zo ja! Ik ben echt geen fruit-eter, vind het vaak te lastig om mee te nemen, maar ik zal eens kijken wat handig en toch gezond is. Vroeger at ik wel veel appels, maar sinds ik ooit heb gelezen dat daar eigenlijk maar weinig nuttigs in zit denk ik laat maar.
Bosbessen, da's wel een goeie! Die kan ik gewoon door m'n ontbijt gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte fruiteter, vandaar dat het me opviel denk ik. Of nog iets meer groente, een paprika tussendoor ofzo. (Met een beetje roomkaas. nomnom).
Qua fruit waar veel nuttigs in zit kom ik niet veel verder dan bosbessen.
Net als nectarines. Keihard en zuur en dan ineens BAM overrijp, fruitvliegjes, schimmel, de hele rimbam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bosbessen, da's wel een goeie! Die kan ik gewoon door m'n ontbijt gooien.
Voor overdag kom ik niet verder dan citrusvruchten (die ik toch niet achter m'n bureau ga eten, ik ken mezelf) en kiwi's (die altijd keihard zijn als je ze koopt en dan als je even niet kijkt stiekem te rijp worden). Nee, ik vrees dat het nooit iets zal worden met fruit en mij.
Nu je het zegt, misschien kan ik morgen wel een salade meenemen als lunch. Dan maar extra groente inderdaad.
Ik heb gisteren courgette gebakken, prei gestoofd, sperziebonen gekookt, sla gecentrifugeerd en zonder dressing in een plastic bak gedaan, de rest staat ook in plastic bakken in de koelkast. Daar kan ik dan wel een paar x van eten. Ik heb nl. ook geen zin soms om nog uitgebreid te koken als ik thuiskom, dus los ik het zo op. Gisteren bv sperziebonen, courgette en prei opgewarmd in de resten marinade van de kip. Was echt lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).
Maar goed iedereen moet doen wat ie lekker vindt natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon wat beter moet plannen/voorbereiden, zodat ik al wat in huis heb en niet meer met trek boodschappen hoef te doen.
Weinig mis mee toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik ook eens in Slank een lijstje posten?
O: 2 spelt. 1 rauwe ham, 1 smeerkaas.
L: Salade. Even kijken wat er in de koelkast ligt.
T: Nectarine. Als ie rijp is.
D: Bieflapje, champignons, courgette, spinazie met wat zure room.
T: Een biertje of een wijntje.
Ja daarom. Ooit eens voor iemand spinazie gemaakt (van te voren wel gevraagd of ze dat lustte), dus ik dat gewoon koken maar niet tot pap met zachtgekookt ei er overheen en een visje ernaast.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).
Maar goed iedereen moet doen wat ie lekker vindt natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon wat beter moet plannen/voorbereiden, zodat ik al wat in huis heb en niet meer met trek boodschappen hoef te doen.
Ik probeer ook wat laag in KH's te zitten. Bevalt me wel goed. Geen KH's in mijn lunch maakt dat ik eigenlijk de hele middag geen honger heb. Vind ik wel prettig. Laatst een keer wel een broodlunch gehad en toen had ik de hele middag neiging tot snaaien. Maar dat kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weinig mis mee toch?
Beetje laag in de KH's maar bij geen sport geen probleem verder.
Foto? Zien!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijk, zo ver vooruit gemaakte salade. Ik eet het vaak hooguit een dag later nog op, maar bewaar het echt niet langer dan dat, want dan smaakt het toch minder lekker.
Ik vond net een foto van de finish van zaterdag. Charmant is anders, maar omg, ik ben best blij met mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Niet waar ik woon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat!
Appel is juist erg gezond net zosls alle vruchten. Elk vrucht (en fruit) heeft zijn eigen goede vitamines en ook micro voedingsstoffen.
Bramen kan je nu heel goed langs de berm vinden
Vers is bederfelijk, ingevroren fruit veel minder dus goedkoper. Nuttige stofjes gaan niet of nauwelijks verloren door invriezen. Verhitten is wel 'slecht'.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:58 schreef Mini. het volgende:
Niet waar ik woon.Maar gelukkig is er de AH.
Zijn die doosjes ingevroren vruchten eigenlijk nog goed qua gezondheid? Ik bedoel, het ziet er niet uit maar als de nuttige stofjes er nog wel in zitten vind ik dat niet zo erg, vers fruit is zoveel duurder...
Okee, dus zolang je een toepassing vindt waarbij ze niet verhit worden én het niet uitmaakt dat de structuur niet meer zo lekker is, is bevroren fruit ook goed? Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Vers is bederfelijk, ingevroren fruit veel minder dus goedkoper. Nuttige stofjes gaan niet of nauwelijks verloren door invriezen. Verhitten is wel 'slecht'.
Dat bevroren fruit doet het prima in kwark of yoghurt en ook in smoothies!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Okee, dus zolang je een toepassing vindt waarbij ze niet verhit worden én het niet uitmaakt dat de structuur niet meer zo lekker is, is bevroren fruit ook goed? Moet te doen zijn.
QFT!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat bevroren fruit doet het prima in kwark of yoghurt en ook in smoothies!
Nog mijn post gelezen over de Chicken Bhuna?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijsttafeltje kopen?
Staat: gebruikt, wordt van de hand gedaan wegens darmklachten!
Ik dacht heel even dat jij het er op had gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijsttafeltje kopen?
Staat: gebruikt, wordt van de hand gedaan wegens darmklachten!
Oh good to know! Hoef geen chicken bhuna soepquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog mijn post gelezen over de Chicken Bhuna?
Was lekker, maar veel te veel vocht. Had al 500 bouillon gebruikt ipv 600, maar volgende keer echt maar 250 proberen!
Would I everquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat jij het er op had gezet.
Hoi! Lijstje ziet er prima uit en je BMI ook, dus wat valt er nog te verbeteren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga hier ook maar eens proberen mijn lijstjes bij te houden en misschien hebben jullie ook allerlei tips voor mij?
O: 2 bruine boterhammen pindakaas, kop thee
T: 2 bruine boterhammen met ham, 1 banaan
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: Appel
D: Pasta met groentes, ui/champ/prei/knof
S: 1 uur body combat / tae bo
Voor het slapen gaan 1 kom magere kwark.
Mijn gewicht is nu 59 kg, vetpercentage is 31,5% en mijn bmi is 21,70
Wat is je doel? Op zich is hier niks mis mee.. Beter dan menig mensch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga hier ook maar eens proberen mijn lijstjes bij te houden en misschien hebben jullie ook allerlei tips voor mij?
O: 2 bruine boterhammen pindakaas, kop thee
T: 2 bruine boterhammen met ham, 1 banaan
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: Appel
D: Pasta met groentes, ui/champ/prei/knof
S: 1 uur body combat / tae bo
Voor het slapen gaan 1 kom magere kwark.
Mijn gewicht is nu 59 kg, vetpercentage is 31,5% en mijn bmi is 21,70
Ik wil graag gezonder gaan eten, dit ook volhouden, en mijn vetpercentage naar beneden krijgen tot een "normaal" aantal procenten. ( na mijn zwangerschap is het niet meer hetzelfde gewordenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hoi! Lijstje ziet er prima uit en je BMI ook, dus wat valt er nog te verbeteren?Wat zijn je doelen?
Ja heb ik! Klinkt lekker! Misschien dat ik de aardappeltjes schrap en dan nog wat extra groenten erbijquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna
Heb je een oven trouwens?
Dan gekruide aardappeltjes (of krieltjes) bakken, 2 teentjes knoflook poffen, 4 kwarten ui erbij.
Daarbij een stukje gekruide kipfilet mee op de plaat
Wat groente koken/roerbakken en op tafel nog wat fris erbij. komkommersalade ofzo (zilveruitjes, augurk)
Wat ik dan wel eens doe is een paprika vullen met knoflook, plakjes champignon, ui, kruiden, citroensap, plakje tomaat en dat erbij in de oven doen, lekker de paprika zwart laten worden, heerlijk zoet, lekkere smaken van binnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja heb ik! Klinkt lekker! Misschien dat ik de aardappeltjes schrap en dan nog wat extra groenten erbijivm de carb-politie
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).quote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).
V1, hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje, het zit je de laatste tijd niet mee![]()
Met suikerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor taartjes hebben ze in Lalaland?
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).
V1, hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje, het zit je de laatste tijd niet mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En "de Ruud" is weer terug, dus veel spierpijnbox squat jumps met dumbells en zo. Zal morgen wel niet meer normaal kunnen lopen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zat gelijk ik een groepje en ik ging gelijk mee pauze houden dus dat was wel heel fijn. Ging echt veel soepeler dan verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Komt straks vast wel goed Prob!
Vanochtend met voorstellen enzo vond ik het ook wel spannend
Ontopic
S: bodypump
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Als het ineens stil is als je ergens een ruimte op het werk in komt heb je wel het gevoel dat ze het over je hadden. Dat is wat minderOh meh. Ja snap ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En "de Ruud" is weer terug, dus veel spierpijnbox squat jumps met dumbells en zo. Zal morgen wel niet meer normaal kunnen lopen...
Worry is a misuse of imagination
Plakte goed, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kukident is de poepmasjien van XM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat boeit toch niet? (Ze zijn allemaal gelijk joh)quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kukident is de poepmasjien van XM!
Onthou jij dat soort details? Namen, welke bij wie hoort, geboortedata?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik dacht dat je refereerde naar S. en dat die Kukident was gedoopt!
Heel speciale naam ook!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, alleen Kukident is wel blijven plakken
Doodgaan doen we toch dus dan maar wat leuks van maken inderdaad, al "kost" het geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel speciale naam ook!
Sigme, iets leuks >>> iets stoms, dus als je het financieel kan lijen...!Life's short
Zwaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn zoveel vakantie Uniek!
Eten was lekker!
Net brood gehaald, was alleen nog ongesneden. Dus morgenochtend een dikke plak met pindakaas
Vol blijven houden, je zult zien hoe snel je vooruit gaat!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ZwaarMaar ik kan het wel qua pasjes enzo. Sh'bam en zumba dat ga ik niet meedoen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef sigme het volgende:
...Alleen al dat je die keuze hèbt is iets om gelukkig van te worden! Verder zou ik het wel weten, iets vervelends doen kost je toch altijd meer dan je denkt, iets leuks doen is onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beetje laks in geweest tot nu toequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1z, lijkt me echt naarVlot t zoeken?
Prob: ja het is een leuk groepje, en heb ook nog gekletst met een oude collega, leuk dat we allebei zijn aangenomen.
Nog brood halen en de taken voor vandaag zijn wel weer gedaan. En ben het rooster aan het uitpluizen op wat voor schema ik kan opstellen voor sporten.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, alleen Kukident is wel blijven plakken
Leuk en spannend GeeBee!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend zag vandaag op funda een leuk huisje te koop staan in een dorp waar wij graag willen wonen (naast ons dorp). Dus wij na het avondeten stiekem even kijken, want er loopt een bruggetje langs dus we dachten wel even te kunnen spieken.Maar de eigenaar had ons door, want die woonde in het huis ernaast. Dus mochten we ook binnen even kijken en vertelde hij van alles.
En nu zitten we er nog serieus over na te denken ook. Maar goed, eerst maar even wat nachtjes slapen.
Ontopic. Keurig lijstje (al zeg ik het zelf) na een weekend vol taartjes, drank, uit eten, lekker ontbijtjes, enz.
O: bakje kwark met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas, appeltje
L: klein bakje tomaat/komkommer/feta + boterham appelstroop
T: gekookt eitje + boterham appelstroop
D: gevulde paprika (met gehakt) + salade tomaat/komkommer/avocado
S:6 km hardgelopen
(in 34:50)
T: half bakje kwark met gedroogde cranberries en lijnzaad
Brrrr, prefab poffertjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
36 Jan poffertjes met roomboter zijn een euro bij de C1000hoe negeer je dat?
Cali, mis de groente
en mozzarella, pesto en rucola is te vies om te eten
Ja, best wel spannend! Zaten net al uit te tekenen hoe we de bovenverdieping zouden moeten veranderenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Leuk en spannend GeeBee!
En wat een top tijd weer!
Deze pofferts zijn echt lekker! Opwarmen in de oven, niet magnetron. Echt zo heerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Brrrr, prefab poffertjes
Zo ik ben weer bijgelezen en mijn lijstje van vandaag was:
O: kwark +
L: hard broodje kipfliet met tomaat, komkommer, sla, yoghonaise ofzo?
T: kwark met perensmaak
S: 5 km hardlopen
D: courgette frittata met rucola-salade (was nog makkelijker dan jouw optie Unieksels)
T: halve boterham honing
Mijn O alleen al is 800 kcal denk ik (weet ik trouwens niet, ik heb nog nooit een calorie geteld). Maar, je hebt een punt, ik blink niet uit in veel/goed eten de laatste tijd - al is het wel beter dan twee weken geleden...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Deze pofferts zijn echt lekker! Opwarmen in de oven, niet magnetron. Echt zo heerlijk
Ruccola
HOeveel is dit? 800 kcal?
Waar is Nallster als je haar nodig hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 40 min. crosstrainer (ik had te lang gewacht met erop gaan, dus tijdens het laatste kwartier kreeg ik HONGER!)
L: cracker met tomaat, speltbrood met omelet van 3 eieren
T: dadel( zo'n speciaal merkdinges, weet niet meer hoe ze heten maar in Dieet was iedereen er lyrisch overiets als 'monsoon', maar niet dat woord dus ), stukje kaas, paar geroosterde maiskorrels, 2 olijven
D: zuurkoolstamppot met knolselderij, uitgebakken spekjes en 1/3 rookworst
T: 2 rozemarijncrackers met mengsel tomaat/half zongedroogde tomaatjes en pesto, yoghurt
Medjool dadel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 40 min. crosstrainer (ik had te lang gewacht met erop gaan, dus tijdens het laatste kwartier kreeg ik HONGER!)
L: cracker met tomaat, speltbrood met omelet van 3 eieren
T: dadel( zo'n speciaal merkdinges, weet niet meer hoe ze heten maar in Dieet was iedereen er lyrisch overiets als 'monsoon', maar niet dat woord dus ), stukje kaas, paar geroosterde maiskorrels, 2 olijven
D: zuurkoolstamppot met knolselderij, uitgebakken spekjes en 1/3 rookworst
T: 2 rozemarijncrackers met mengsel tomaat/half zongedroogde tomaatjes en pesto, yoghurt
zoethoutthee verhoogt ook bloeddruk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Medjool dadel?
Oh en weet iemand welke voeding je bloeddruk verhoogt? Behalve dropjes en zout.
Ah vandaar geen mailquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beetje laks in geweest tot nu toe, wilde m'n kop even in de goede richting krijgen. Sporten weer lekker oppakken hielp en van't weekend even naar de kapper geweest. Gesprek gisteren deed me ook wel goed.
Nu wat HPKW al zei, tijd om te knallen!
Mijn doel is een omgekeerde sigme te doen/figuurlijk
Ja ik zit altijd op de crosstrainer en tegelijk op fok. Hoezo?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
Hallo
Ik heb een idee waardoor jullie gezond kunnen zijn en slank kunnen worden!
In plaats van op een SC op FOK! te zitten de hele dag, kan je beter buiten waar frisse lucht is gaan hardlopen.
Beter voor je conditie, beter voor je hart, beter voor je bloedsomloop, beter voor je ogen, beter dan FOK!ken.
Of maak een overheerlijke boterham voor je vriendje en ga daarna squatten zodat we ook meteen een mooiere kont in bed hebben, en jij bent gezonder!
Gr gr
hardlopenquote:Op woensdag 4 september 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
Hallo
In plaats van op een SC op FOK! te zitten de hele dag, kan je beter buiten waar frisse lucht is gaan hardlopen.
Beter voor je conditie, beter voor je hart, beter voor je bloedsomloop, beter voor je ogen, beter dan FOK!ken.
Of maak een overheerlijke boterham voor je vriendje en ga daarna squatten zodat we ook meteen een mooiere kont in bed hebben, en jij bent gezonder!
Gr gr
Hoi! Nog een verlaat welkom en succesquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik wil graag gezonder gaan eten, dit ook volhouden, en mijn vetpercentage naar beneden krijgen tot een "normaal" aantal procenten. ( na mijn zwangerschap is het niet meer hetzelfde geworden)
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef sigme het volgende:
Ik heb de voorraadkast op orde en volgesleept met allerlei eetwaar. En schone opbergruimte vrij voor nog vanalles wat nog van de bomen komt en uit de moestuin. Nu de beide vriezers nog, zodat er over 6 weken een varken in kan en dan in de loop van de winter nog een stuk of zeven rammetjes (hoewel ik hoop er 1 of 2 in hun geheel te slijten en niet zelf hoef in de vriezer.Jij kan veilig de wintermaanden in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je spoiler, ik ben wel nieuwsgierig! Als het financieel enigszins haalbaar is, zou ik het inderdaad doen. Iets doen wat je echt leuk vindt is tof.Venus in pocketformaat
© loveli
Spannendquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend zag vandaag op funda een leuk huisje te koop staan in een dorp waar wij graag willen wonen (naast ons dorp). Dus wij na het avondeten stiekem even kijken, want er loopt een bruggetje langs dus we dachten wel even te kunnen spieken.Maar de eigenaar had ons door, want die woonde in het huis ernaast. Dus mochten we ook binnen even kijken en vertelde hij van alles.
En nu zitten we er nog serieus over na te denken ook. Maar goed, eerst maar even wat nachtjes slapen.
Ik weet niet of m'n vriendje jou er wel bij in bed wil hebben...quote:Op woensdag 4 september 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:
Hallo
Gr gr
Lekker warm met zn drieen!quote:Op woensdag 4 september 2013 08:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n vriendje jou er wel bij in bed wil hebben...
Ja best wel, ik merk dat ik er een beetje hyper van word. En natuurlijk gelijk huisje laten zien aan collega's zojuist.quote:
ik ook!quote:
Precies, er kan héél veel aan gedaan worden gelukkig. Ben best wel enthousiast, maar eigenlijk wilden we pas over een jaar of twee iets nieuws kopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Wat mooi!![]()
Met zoveel potentie!
Wij hebben ook een boot, dus je begrijpt onze intentiesquote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
En die locatiedaar had mijn opa vroeger een bootje, en dan gingen we varen over de plassen ook enzo!
Ik loop hier al jaaaaaren rond. Op dit moment hoef ik niet af te vallen (ik ben juist weer wat op gewicht nadat ik door veel ziek zijn op ondergewicht uitkwam), maar lees nog wel mee voor de gezond-eten-tips. En ik hoop nog steeds op motivatie om weer te gaan sportenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Dankje Phaidra, nog een OUD-poster hier ;-)
Je moet gewoon ook eenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik loop hier al jaaaaaren rond. Op dit moment hoef ik niet af te vallen (ik ben juist weer wat op gewicht nadat ik door veel ziek zijn op ondergewicht uitkwam), maar lees nog wel mee voor de gezond-eten-tips. En ik hoop nog steeds op motivatie om weer te gaan sporten.
Die streepjes doen het 'mquote:Op woensdag 4 september 2013 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je moet gewoon ook eenMarcello
zoeken.
Die van mij is weer terug van vakantie, heeft verse streepjes in zn wenkbrauwen en gaat morgen weer een schema voor me in elkaar klussen.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben ook een boot, dus je begrijpt onze intenties
De streepjes zijn vrij essentieel voor Marcello's uiterlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die streepjes doen het 'm
Misschien moet ik idd weer geld gaan uitgeven aan de sportschool... Bij mijn oude sportschool word je niet echt goed begeleid (en dat terwijl je wel 60 euro per maand mag neerleggen om er te sporten), dan krijg je toch een standaard verhaal en dito schema in je handen gedrukt. Beetje jammer. Alternatief is basic fit, maar daar verwacht ik ook weinig begeleiding.
Maar het vrijblijvende hardlopen lukt me niet. Het opstarten vind ik altijd vervelend, het wordt pas leuk als ik 20 min aangesloten kan rennen (en straks wordt het alweer snel te donker ivm hobbelige weg). Zwemmen was mijn alternatief, maar dat kan hier pas vanaf 21.15 en dan ben ik al te moe om mezelf nog te motiveren.
Ik las wel dat er tegenwoordig bootcamp gegeven wordt in de buurt, misschien is dat nog wat voor me. Maar ik durf niet zo goed.
Welke Health City was je? Daar heb ik namelijk gesportquote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De streepjes zijn vrij essentieel voor Marcello's uiterlijk.
Ik vind sportscholen ook altijd moeilijk. Je moet je er prettig voelen, de begeleiding moet goed zijn (vind ik bij "mijn" sportschool ook slecht, daar loopt altijd wel een instructeur rond maar die is vooral bezig met schema's maken of ouwehoeren met zn matties en zie ik echt nooit mensen tips geven over de uitvoering van oefeningen) en graag ook een berg leuke lessen op tijdstippen die voor jou handig zijn.
Ik heb vorig jaar zo'n trainingssessie gedaan bij Health City bij jou in het dorp (aan de andere kant van het dorp natuurlijk) en dat zag er wel goed uit en ik had ook wel het gevoel dat je daar goed begeleid zou worden.
Heb je geen buurvrouw of vriendin in de buurt wonen die je kunt meesleuren naar bootcamp?
Fijn altijd hoe de zweet altijd pas komt als je weer stil zitquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef anna82 het volgende:
Heeft Marcello zijn haar in een knotje?![]()
Ik ben net met de trap omhoog gelopen naar de 14e. Gelukkig is er toch niemand om te zien hoe ik nu zit te zweten in mijn colbertje
Plus dat de verbouwing de airco betreft en het hier ontzettend warm aan het worden isquote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn altijd hoe de zweet altijd pas komt als je weer stil zit
Nee, dat is misschien een volgende stap.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef anna82 het volgende:
Heeft Marcello zijn haar in een knotje?![]()
Ik ben net met de trap omhoog gelopen naar de 14e. Gelukkig is er toch niemand om te zien hoe ik nu zit te zweten in mijn colbertje
Dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welke Health City was je? Daar heb ik namelijk gesport. Bij locatie Toolenburg (we woonden daar eerst superdichterbij, maar ook nu is het nog steeds maar dan 10 minuten fietsen). Na inschrijving werd je wel goed begeleid, fittest gedaan, doelen besproken en wat apparaten werden uitgelegd. Maar daarna stopte het een beetje. Nieuw schema heb ik nooit gekregen bijvoorbeeld, en ze liepen ook niet rond bij de apparaten en gewichten voor tips.
De schema's waren standaard vellen (conditie verbeteren 1/2/3, BBB 1/2/3, etc) en je mocht dus zelf uit de bak nummer 2 pakken als je dacht dat je daaraan toe was.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, dat is misschien een volgende stap.
Ik zag vorige week wel een jongen in de sportschool met een tattoo waarvan ik even dacht dat er Marcello op stond.
Toen zag ik dat er Marcella stond.
Goede training trouwens om met de trap naar de 14e te gaan!
[..]
Dat was 'm inderdaad!
Nieuw schema moet je zelf altijd om vragen, dat is volgens mij vrij standaard, maar ik vind het echt zo jammer dat ze kennelijk nergens rondlopen om advies te geven.
En speel je nu met de gedachte om een Marcello-tattoo te nemen? Zo eentje over de hele zijkant van je romp? In Lucinda Handwriting?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, dat is misschien een volgende stap.
Ik zag vorige week wel een jongen in de sportschool met een tattoo waarvan ik even dacht dat er Marcello op stond.
Toen zag ik dat er Marcella stond.
Ik wilde iets in dezelfde strekking typenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
En speel je nu met de gedachte om een Marcello-tattoo te nemen? Zo eentje over de hele zijkant van je romp? In Lucinda Handwriting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
GMTAAAAAquote:Op woensdag 4 september 2013 11:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wilde iets in dezelfde strekking typen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:08 schreef V1z0R het volgende:
Op de zijkant van je gezicht kan natuurlijk ook:Goodness gracious...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Dat is slecht!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De schema's waren standaard vellen (conditie verbeteren 1/2/3, BBB 1/2/3, etc) en je mocht dus zelf uit de bak nummer 2 pakken als je dacht dat je daaraan toe was.
Maar hee, ik ben er al zo'n 3 jaar weg, het zou best verbeterd kunnen zijn.
Dat ze tot de dood hen scheidt van de tat zullen houden.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef the85mc het volgende:
Wat denken die mensen op dat moment dat ze zoiets laten zetten?
Goede toevoegingquote:Op woensdag 4 september 2013 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oh! Dat is slecht!
Je moet juist een schema krijgen wat is gemaakt op basis van jouw behoeftes en wat jij leuk vindt.
Daarom heb je juist een Marcello nodig!
Lijkt me wel iets om naar te informeren als je een nieuwe sportschool gaat zoeken.
En nee, er komt geen Marcello tattoo op de zijkant van mijn romp. Of ergens anders op mijn lichaam.
Hehehehehe, ik ben er van overtuigd dat de meeste sportscholen het vooral moeten hebben van de mensen die wel braaf hun lidmaatschap betalen maar nooit op komen draven.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goede toevoeging
Ik zie op de website dat de sportschool wel geheel gerestyled is. Ook belangrijk.
Ziet er puik uitquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef anna82 het volgende:
Toen ik op een blauwe maandag lid was van een sportschool vond ik het maar wat fijn dat niemand me herkende of aansprak. Aandacht, brrrrrrr.
Ik wilde een lijstje posten, maar nog geen idee wat ik ga eten de rest van de dag, dus dat wordt:
O: 300 gram kwark, hele banaan, rozijntjes, 40 gram havermout
L: ?
T: ?
D: ?
B: traplopen naar de 14e verdieping
Ik ken de discussiequote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nrc.nl/renske/2013/09/04/renske-kien-wah/
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef anna82 het volgende:
Aanvulling:
O: 300 gram kwark, hele banaan, rozijntjes, 40 gram havermout
L: pistolet met kaas en ei, salade met beetje couscous, kikkererwten, wortel, komkommer, tomaaat
T: ?
D: ?
B: traplopen naar de 14e verdieping
quote:
Charming..quote:
Het schijnt heel goed te zijn voor je ingewanden ofzo.quote:
Waar is hierquote:Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig
Even gekeken maar als sportschool is die ook niet extreem duur.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Tuin, zon... happy
Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
Ik vind het er erg creepy uitzienquote:
Nou, dat wordt lekker een hele grote D!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook een linkje, GB?
Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie..
Wat is dat wat ze beweegt?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er erg creepy uitzienIk zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
Dat vooral blijven doenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
Was vrij...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap lekker Uniek!moe van werken?
Ik ben ook moedrukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel
ook leuke dingen hoor.
In het Lidl-topic waren er mensen erg enthousiast over, dat heb ik er van onthouden.quote:
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was vrij...
Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??
Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
En? Wat vind je er zelf van?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag
Biefstukquote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
En? Wat vind je er zelf van?
D: biefstuk en boontjes met een paar nieuwe aardappeltjes uit de oven
Ja wel lekker maar lijkt op witte wijn met bubbels, minder prosecco achtigquote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
En? Wat vind je er zelf van?
D: biefstuk en boontjes met een paar nieuwe aardappeltjes uit de oven
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!quote:
Rood vleesquote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
Deadlift je?
Kunt anders ook backraises doen met dumbells als je die wel zwaar aanwezig hebt.
[..]
Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogtDat zou het leven inderdaad minder leuk maken
Maar dan zou je ook niet meer blijven wonen in een zwaar vervuilde stad als A'dam of überhaupt er over te denken om daar te gaan fietsen.
Echt leven doe je ook pas als je uitdagingen niet uit de weg gaat natuurlijk!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijn
Stel die vraag ook even in 't hardlooptopicquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Mini. het volgende:
xtra's zou moeten nemen om te herstellen, maar hij wil ook weer niet te veel eten, en ik kan de juiste hoeveelheid ook niet inschatten aangezien ik zelf 40 kilo lichter ben en net bij Evy 5 ben.Heb jij een idee hoeveel en wat hij extra zou kunnen eten na z
^ en dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stel die vraag ook even in 't hardlooptopic
Grappig dat je dat zegt, want ik moet mijn laatste set eigenlijk altijd onderbreken omdat ik die stang bijna uit mn handen laat kletteren omdat mijn linkerhand niet meer wil. Heel irritant.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Mc, met DL verhoog je best goed de kracht in je handen en kan zorgen dat je niet meer aan max n komt omdat je daarmee van vrijwel je hele lichaam energie vraagt en DL is iets dat je als eerst wilt doen.
Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Mini. het volgende:
Nou ja, het gaat er bij allebei ook om hoe je spieren en je hele lichaam kunnen herstellen na een inspanning, toch?
Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.
[..]
Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.
Wat voor mij werkt is KH's natijd minimaliseren, dus direct na sport KH's snel aanvullen maar daarna vrijwel niets meer. Daarvoor en tijdens, vooral als ik ga voor winst, neem ik wel iets meer om het suikerspiegel hoger te houden.
Gewoon normale overhand grip. Mixed grip doe ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.
Vlak ervoor neem ik dan ook geen grote porties KH's maar tijdens O,T en L wat meer. Als T ervoor E's evt met stukje fruit en 15min-30min ervoor snelle KH's die ik ook in m'n bidon gooi tijdens.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.
Nope, dat niet echt. Daarvoor heeft de liefste man van heel mijn wereld me een paar mooie knalroze handschoentjes gegeven, die draag ik tijdens de rest van de oefeningen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blijven je poezelige handjes dan ook een beetje eelt vrij?
Want dan wil ik ook straps!
Ik heb gister bodypump gedaan en heb spierpijn, niet normaal.. En dan ook echt overal. Goede workout dus wel!quote:Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag hebben we 'intensieve kennismaking' ik hoop dat er niet teveel vuile was buiten hoeft![]()
Planning vandaag:
O: 1,5 zelfgesneden (dus dikke) boterham met pindakaas
T: minneola
L: 3 zelfgesneden boterham met kaas / gebraden gehakt
T: druiven
D: couscous met tomaat. courgette, champignons en feta
S: bodypump! (heb er nu al spierpijn van)
T: bakje yoghurt
Lime kan ik volgens mij bij de Dirk slijter kopen..quote:Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Rum/lemon-lime van AH of 7up/munt/ijs
Leuke tipquote:Op donderdag 5 september 2013 10:51 schreef the85mc het volgende:
Met dit weer vind ik met meer ijs, limoen en munt lekkerder dan heel sterk.. Je kunt er ook ander fruit doorgooien ipv limoen.
Je kunt ook aardbeien mojito's maken, lekker zomers
Snobquote:Op donderdag 5 september 2013 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik wil juist de slowfood langzame culinaire manier
Ja was ik ook van planquote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef V1z0R het volgende:
Ice tea zou ik dan vanavond al maken, moet wel poosje staan namelijk om goed lekker te krijgen.
Ja dat hadden we gewild! Nee we moesten een posterpresentatie maken en hebben daar een half uur pp over gepraat.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef Probability het volgende:
Misschien mogen jullie wel met bier op het terras zitten
Oef! Dat kost wel energie.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat hadden we gewild! Nee we moesten een posterpresentatie maken en hebben daar een half uur pp over gepraat.
Jazeker, lieve mensen, heel divers. Voelde me wel erg skivakantieloos enzo, maar goed.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oef! Dat kost wel energie.
Leuke mensen in je groep?
Hhehehehe, dat went allemaal wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jazeker, lieve mensen, heel divers. Voelde me wel erg skivakantieloos enzo, maar goed.
Netjes!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O 1,5 zelfgesneden boterham pindakaas, minneola
L 3 boterhammen kaas/ gebraden gehakt, karnemelk, appel
d couscous met roerbakgroentes en feta
S bodypump was vol en step ging niet door. Aangezien ik niet dans werd het een half uur crosstraineren
T druiven, bakje yoghurt, handje pistachenootjes
Wel jammer dat je daar niet meer lekker hebt kunnen fietsen!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef the85mc het volgende:
Nog niet zo ver gelukkig, kilometer of 8. We waren echt net in het bos aangekomen, blij dat het niet in de buurt van amersfoort ofzo gebeurde..
Mmmmmkayquote:Op donderdag 5 september 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Je zou die kerel maar zijn met ogen in z'n handen... Ga je avondje stappen, iedereen vind je al vreemd door die oogballen in je handen, zoveelste keer geen succes en met net een wodka te veel sla je de hand aan jezelf. Wordt je de volgende ochtend niet alleen wakker met een kater maar ook met een ooginfectie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]Geloof niet dat ik het een leuke film vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dragonball Z in een later stadium is nog geloofwaardigerNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]Property of zegt 'ie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beeld op basis van je beschrijving![]()
Heb JIJ DBZ gekeken?!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het een leuke film vind
Dragonball Z in een later stadium is nog geloofwaardiger
Tucjesquote:Op donderdag 5 september 2013 23:23 schreef anna82 het volgende:
Mijn D van vandaag is echt prut. ik had een borrel en had hapjes verwacht, maar die kwamen niet. bij thuiskomst was er ook geen fatsoenlijk eten, maar wel tucjes. uiteindelijk om 21:30 een bak kwark verorberd.. Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |