abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130769646
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130769721
Gisteren:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D:2 vegaburgers met veel groente koolsalade(heb weinig groente gegeten dit weekend) en een 2 broodjes of wat andere KH
T:5 zoute stokjes

Toch iets meer gegeten dan de bedoeling was.

Vandaag:
O: volle kwark met muesli
T: appel
L: koolsla, 3 boterhammen
T: banaan, appel
D: 2-3 boterhammen met tomaat/sla/komkommer
S: hardlopen, 8-9 km denk ik

Goedemorgen trouwens :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130769736
Ik had een zalm prei quiche :) dan eet ik de vulling uit het bladerdeeg :9

Prei, zalm, crème fraiche, kaas, bladerdeeg. Volgens mij

:)

En een Griekse salade waarbij ik beetje om de kaas heen at!
Worry is a misuse of imagination
pi_130769804
Die kat doet me denken aan de Dude!

pi_130769808
Unrelated nieuws: als alles meezit ga ik over ongeveer 8 maanden weer werpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130769874
En de wereld is al zo overbevolkt :N :P

Voorzichtige feli dan maar! :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
D:2 vegaburgers met veel groente koolsalade(heb weinig groente gegeten dit weekend) en een 2 broodjes of wat andere KH
T:5 zoute stokjes

Toch iets meer gegeten dan de bedoeling was.

Vandaag:
L: koolsla, 3 boterhammen
D: 2-3 boterhammen met tomaat/sla/komkommer

Goedemorgen trouwens :).
Misschien overheen gelezen, maar hoe ging het van 't weekend?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130769922
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:23 schreef V1z0R het volgende:
En de wereld is al zo overbevolkt :N :P

Voorzichtige feli dan maar! :)

[..]

Misschien overheen gelezen, maar hoe ging het van 't weekend?!
Het ging echt veel beter dan ik dacht! Heerlijk gelopen, samen met iemand met hetzelfde loopritme als ik. Heb onderweg de hele tijd met haar gepraat, en daardoor heel ontspannen gelopen en het was gewoon echt leuk, mooie route door het bos ook! Ik heb wel weer vertrouwen in de halve marathon dus :D, thanks for asking!

En wow, Coco, dat wilde je ook graag, toch (niet zo vroeg dan misschien)? Is een voorzichtige felicitatie op zijn plaats?
pi_130769944
Mijn lijstjes zijn wel prut op het moment. Eet vaak alleen en neem dan niet de moeite om echt te koken. Veel te vaak dus simpel sla ofzo, en weinig andere groente. Heb me voorgenomen dat ik op niet-sportdagen dus gewoon iets fatsoenlijk moet maken voor mezelf.
pi_130770019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:27 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn lijstjes zijn wel prut op het moment. Eet vaak alleen en neem dan niet de moeite om echt te koken. Veel te vaak dus simpel sla ofzo, en weinig andere groente. Heb me voorgenomen dat ik op niet-sportdagen dus gewoon iets fatsoenlijk moet maken voor mezelf.
Herkenbaar!
pi_130770052
Vandaag heb ik mijn eerste echte college. Ben bij vriendje in de klas geplaatst.. Wilde ik niet maar waren de beste docenten.. Doe nu een aangepast programma..

Ik vind dat zooooooo eng. Hij kent die mensen al een jaar en ik wil gewoon onzichtbaar ergens in een hoekje zitten. Help
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:34:14 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130770065
Coco O+ Ook hier gefeliciteerd!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130770073
Ik lees mooi nieuws O+ Een voorzichtige felicitatie Coco :)!
pi_130770120
Who000tt, Coco! Wat leuk, feli! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 09:40:57 #14
70532 loveli
N
pi_130770160
Coco O+ O+ O+
crap in = crap out
pi_130770217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Quinazoline het volgende:
En wow, Coco, dat wilde je ook graag, toch (niet zo vroeg dan misschien)? Is een voorzichtige felicitatie op zijn plaats?
Oh, willen absoluut :Y

Maar door de keizersnede moesten we eigenlijk al een jaar wachten, en toen kwam de longembolie er tussendoor... Anders waren we waarschijnlijk al eerder ervoor gegaan (als Saar een half jaar was ofzo).

Dus we zijn echt wel blij hoor! Maar voorzichtig blij idd, omdat we nog niet helemaal zeker weten hoe&wat.
pi_130770235
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, willen absoluut :Y

Maar door de keizersnede moesten we eigenlijk al een jaar wachten, en toen kwam de longembolie er tussendoor... Anders waren we waarschijnlijk al eerder ervoor gegaan (als Saar een half jaar was ofzo).

Dus we zijn echt wel blij hoor! Maar voorzichtig blij idd, omdat we nog niet helemaal zeker weten hoe&wat.
Gefeliciteerd! O+ *O*
pi_130770241
Quin, fijn dat het zo lekker is gegaan :Y

Prob, jij kunt dat makkelijk. Succes :*
pi_130770274
Wow Coco, gefeliciteerd! O+ Ik duim voor jullie dat alles goed gaat. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_130770308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Het ging echt veel beter dan ik dacht! Heerlijk gelopen, samen met iemand met hetzelfde loopritme als ik. Heb onderweg de hele tijd met haar gepraat, en daardoor heel ontspannen gelopen en het was gewoon echt leuk, mooie route door het bos ook! Ik heb wel weer vertrouwen in de halve marathon dus :D, thanks for asking!

^O^

Wat betreft groente ben ik zo lui als maar kan. Maak zondags voor de hele werkweek salade klaar en doe maar minimaal groente naast m'n vlees. Behalve donderdags, dan eet ik een grote pot bruine bonen met ui en zigeunersalade :')
pi_130770342
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Wat betreft groente ben ik zo lui als maar kan. Maak zondags voor de hele werkweek salade klaar en doe maar minimaal groente naast m'n vlees. Behalve donderdags, dan eet ik een grote pot bruine bonen met ui en zigeunersalade :')
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijk :@, zo ver vooruit gemaakte salade. Ik eet het vaak hooguit een dag later nog op, maar bewaar het echt niet langer dan dat, want dan smaakt het toch minder lekker.

Ik vond net een foto van de finish van zaterdag. Charmant is anders, maar omg, ik ben best blij met mezelf :D.
pi_130770390
Hier is mijn geplande lijstje voor vandaag, het enige wat ik nog niet echt heb zijn gezonde T's. Suggesties zijn welkom! Bedenk alleen wel dat ik net pas weer begin en het ook niet wil overdrijven. Het doel is niet om zo snel mogelijk 10 kilo lichter te zijn, eerst maar weer eens het bewuster eten in mijn systeem krijgen.

O: magere yoghurt met muesli, nootjes en rozijnen
T: waarschijnlijk alvast een snee brood van de lunch, net als Puff eet ik die meestal in meerdere etappes op
L: 2 sneetjes brood met geitenkaas en 2 met beenhamsalade, allemaal dun belegd
T: ?
D: wraps uit de oven met kipfilet, veel groente en een beetje sour cream en kaas bovenop
T: ? misschien hoeft er wel niks meer bij, of wel?
Everything has changed
pi_130770435
Fruit mini? Wat dat zie ik niet echt in je lijstje...
Sterkheidsbaas van alles.
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 10:00:41 #23
70532 loveli
N
pi_130770502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Bruine bonen als groente? Hmmmz...
crap in = crap out
pi_130770519
Gefeliciteerd Coco! Wat leuk! :D

Ik heb nog de ultieme pulptip voor Laureline: Bridalplasty! Over bruiden die de perfecte bruid willen zijn en in de show strijden voor zoveel mogelijk plastische chirurgie. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130770545
Coco, gefeliciteerd. :)
pi_130770565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik vind dat echt niet lekker eigenlijk :@, zo ver vooruit gemaakte salade. Ik eet het vaak hooguit een dag later nog op, maar bewaar het echt niet langer dan dat, want dan smaakt het toch minder lekker.

Ik vond net een foto van de finish van zaterdag. Charmant is anders, maar omg, ik ben best blij met mezelf :D.
Met ijsberg- of kropsla heb je dat vrij snel inderdaad maar spinazie of rucola blijft best een poos goed.
Oh, en dat de feta dan lekker doorweekt is met balsamico en de zwarte peper in de tomaat is getrokken :9~
pi_130770621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Met ijsberg- of kropsla heb je dat vrij snel inderdaad maar spinazie of rucola blijft best een poos goed.
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).

Maar goed iedereen moet doen wat ie lekker vindt natuurlijk ;). Ik denk dat ik gewoon wat beter moet plannen/voorbereiden, zodat ik al wat in huis heb en niet meer met trek boodschappen hoef te doen.
pi_130770633
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Fruit mini? Wat dat zie ik niet echt in je lijstje...
Nu je het zegt, dat is wel zo ja! Ik ben echt geen fruit-eter, vind het vaak te lastig om mee te nemen, maar ik zal eens kijken wat handig en toch gezond is. Vroeger at ik wel veel appels, maar sinds ik ooit heb gelezen dat daar eigenlijk maar weinig nuttigs in zit denk ik laat maar. :+
Everything has changed
pi_130770660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nu je het zegt, dat is wel zo ja! Ik ben echt geen fruit-eter, vind het vaak te lastig om mee te nemen, maar ik zal eens kijken wat handig en toch gezond is. Vroeger at ik wel veel appels, maar sinds ik ooit heb gelezen dat daar eigenlijk maar weinig nuttigs in zit denk ik laat maar. :+
Ik ben ook geen echte fruiteter, vandaar dat het me opviel denk ik. Of nog iets meer groente, een paprika tussendoor ofzo. (Met een beetje roomkaas. nomnom).

Qua fruit waar veel nuttigs in zit kom ik niet veel verder dan bosbessen.
pi_130770844
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben ook geen echte fruiteter, vandaar dat het me opviel denk ik. Of nog iets meer groente, een paprika tussendoor ofzo. (Met een beetje roomkaas. nomnom).

Qua fruit waar veel nuttigs in zit kom ik niet veel verder dan bosbessen.
Bosbessen, da's wel een goeie! Die kan ik gewoon door m'n ontbijt gooien.
Voor overdag kom ik niet verder dan citrusvruchten (die ik toch niet achter m'n bureau ga eten, ik ken mezelf) en kiwi's (die altijd keihard zijn als je ze koopt en dan als je even niet kijkt stiekem te rijp worden). Nee, ik vrees dat het nooit iets zal worden met fruit en mij. :@
Nu je het zegt, misschien kan ik morgen wel een salade meenemen als lunch. Dan maar extra groente inderdaad. :)
Everything has changed
pi_130770905
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Bosbessen, da's wel een goeie! Die kan ik gewoon door m'n ontbijt gooien.
Voor overdag kom ik niet verder dan citrusvruchten (die ik toch niet achter m'n bureau ga eten, ik ken mezelf) en kiwi's (die altijd keihard zijn als je ze koopt en dan als je even niet kijkt stiekem te rijp worden). Nee, ik vrees dat het nooit iets zal worden met fruit en mij. :@
Nu je het zegt, misschien kan ik morgen wel een salade meenemen als lunch. Dan maar extra groente inderdaad. :)
Net als nectarines. Keihard en zuur en dan ineens BAM overrijp, fruitvliegjes, schimmel, de hele rimbam. :(

Bosbessen kun je natuurlijk ook zo weg eten. Best lekker. :9

Maar ik snap je probleem dus wel. :P
pi_130770931
Zal ik ook eens in Slank een lijstje posten?

O: 2 spelt. 1 rauwe ham, 1 smeerkaas.
L: Salade. Even kijken wat er in de koelkast ligt.
T: Nectarine. Als ie rijp is.
D: Bieflapje, champignons, courgette, spinazie met wat zure room.
T: Een biertje of een wijntje.
pi_130771079
Leuk voor jullie, Coco! Hoop voor je dat de gezondheidsshizzle goed komt.
Ja doei.
pi_130771084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).

Maar goed iedereen moet doen wat ie lekker vindt natuurlijk ;). Ik denk dat ik gewoon wat beter moet plannen/voorbereiden, zodat ik al wat in huis heb en niet meer met trek boodschappen hoef te doen.
Ik heb gisteren courgette gebakken, prei gestoofd, sperziebonen gekookt, sla gecentrifugeerd en zonder dressing in een plastic bak gedaan, de rest staat ook in plastic bakken in de koelkast. Daar kan ik dan wel een paar x van eten. Ik heb nl. ook geen zin soms om nog uitgebreid te koken als ik thuiskom, dus los ik het zo op. Gisteren bv sperziebonen, courgette en prei opgewarmd in de resten marinade van de kip. Was echt lekker.

Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 eiwitkaascrackers met boter en kaas
L: restje groenten (van de vorige batch, die was met ui/paprika en courgette) met een roerei
T: wodka, olijven
D: gegrilde kipdijfilet met sperziebonen/prei/courgette
T: 30 gram gemengde noten

Vandaag:
O: gekookt eitje, 1 eiwitkaascracker met boter en kaas
L: koude kipdijfilet met botersla en ui
T: gekookt eitje
T: wodka, olijven
D: ribkarbo met champignonroomsaus sperziebonen/prei/courgette
pi_130771117
Oh, zou ik het bijna vergeten: hoera voor de nieuwe coco mini in wording! w/
pi_130771346
Coco *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130771558
O1: kontje brood met hagelslag
O2: 2 boterhammen hagelslag
T: banaan
L: kom soep, iets van een salade
T: boterham met hagelslag
D: veggie burgers van de Hairy Bikers (gemaakt met kikkererwten, kidneybonen, etc.), met wat aardappeltjes

Carbdagje, maar dat is eigenlijk altijd zo als ik m'n dagje uni heb. Daar gaat vanaf oktober wel verandering in komen, want dan kan ik niet 3/4 dagen in de week zo'n ultra-carb-dag hebben. Gelukkig staan er in het Hairy Bikers - boek ook genoeg meeneemreceptjes!
Ja doei.
pi_130771626
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik ook eens in Slank een lijstje posten?

O: 2 spelt. 1 rauwe ham, 1 smeerkaas.
L: Salade. Even kijken wat er in de koelkast ligt.
T: Nectarine. Als ie rijp is.
D: Bieflapje, champignons, courgette, spinazie met wat zure room.
T: Een biertje of een wijntje.
Weinig mis mee toch?
Beetje laag in de KH's maar bij geen sport geen probleem verder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja daarom. Ooit eens voor iemand spinazie gemaakt (van te voren wel gevraagd of ze dat lustte), dus ik dat gewoon koken maar niet tot pap met zachtgekookt ei er overheen en een visje ernaast.
Werd naar gekeken alsof er water brandde. :D
pi_130771679
Coco! Alvast een voorzichtige felicitatie!
One shot, one goal :D :+
pi_130771703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weinig mis mee toch?
Beetje laag in de KH's maar bij geen sport geen probleem verder.

Ik probeer ook wat laag in KH's te zitten. Bevalt me wel goed. Geen KH's in mijn lunch maakt dat ik eigenlijk de hele middag geen honger heb. Vind ik wel prettig. Laatst een keer wel een broodlunch gehad en toen had ik de hele middag neiging tot snaaien. Maar dat kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten.

Bij mijn avondeten zit wel pasta (voor vriendlief) dus misschien eet ik 2 happen pasta, maar veel meer ook niet. Ligt er maar net aan of ik er zin in heb. Ben niet zo'n pasta en rijstfan. Wel van aardappels, dus die eet ik meestal wel.
pi_130772038
Mij bevalt weinig carbs ook goed. Ik zou sneller afvallen als ik alleen sla zou eten, maar op deze manier, dus dat ik wel alle groenten eet, ook die met wat meer koolhydraten, vind ik prettiger. Ik heb meer energie, want geen suikerdipjes meer. Er is nu 4,7 kilo af in ruim anderhalve maand, dat lijkt me ook wel een goed tempo.
pi_130772041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Foto? Zien! :P
pi_130772113
En feli familie Coco!
pi_130772130
M'n maat 40 spijkerbroek gaat wat losser zitten, reeds! :o En ik wil niet geloven dat dat komt van het dragen en dat spijkerstof altijd wat uitrekt als je 't eenmaal draagt. :6

Tevens, gisteren per ongeluk wat oude foto's teruggezien, van zomer 2009 die hier op FOK! in een reisverslag staan, mén wat was ik toen slank! Máár, ik zit weer nagenoeg op dat niveau bedenk ik me net, want heb hetzelfde truitje aan als op deze foto, en hij zit eigenlijk net zo goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_130772343
Gefeliciteerd CoCo! spannend!

En ziet er goed uit, blootje!

Ik moet de broekriem weer aantrekken. Figuurlijk dan, letterlijk is het dus niet nodig. Tijd om weer op te gaan letten....Ik heb het deze maand druk, maar wil niet in de trap vallen dat ik daarom slecht ga eten. Lijsjte voor vandaag:

O: 3 zuurdezemboterhammen met yoghurt
S: 2 uur college geven
L: sla met feta, spekjes, komkommer en pruim
T: evt. een stukje kip ofzo
T: yoghurt met muesli
D: pasta met gegrilde courgetten en aubergine, tomatenpesto saus.
T: beetje zelfgemaatk yoghurt ijs

Morgen weer een B, of als ik tijd heb vanavond een rondje hardlopen, maar dat verwacht ik niet.
pi_130772416
Ik vond je iig in je jurkje supermooi en -slank! O+
Ja doei.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:51:35 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130772763
Coco, gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat!

Appel is juist erg gezond net zosls alle vruchten. Elk vrucht (en fruit) heeft zijn eigen goede vitamines en ook micro voedingsstoffen.
Bramen kan je nu heel goed langs de berm vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 12:04:58 #48
70532 loveli
N
pi_130773105
In de zomer genieten van alle andere soorten fruit die je kunt vinden, in de winter wordt het stervensduur.
crap in = crap out
pi_130774472
Bramenstruik hebben we in de tuin geplant, maar ik denk dat we mazzel hebben als we 5 bramen kunnen oogsten :').

Coco!! Ook hier een voorzichtige feli *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130774618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat!

Appel is juist erg gezond net zosls alle vruchten. Elk vrucht (en fruit) heeft zijn eigen goede vitamines en ook micro voedingsstoffen.
Bramen kan je nu heel goed langs de berm vinden
Niet waar ik woon. ;( Maar gelukkig is er de AH.
Zijn die doosjes ingevroren vruchten eigenlijk nog goed qua gezondheid? Ik bedoel, het ziet er niet uit maar als de nuttige stofjes er nog wel in zitten vind ik dat niet zo erg, vers fruit is zoveel duurder...
Everything has changed
pi_130774980
Wow Coco! Gefeliciteerd, heel voorzichtig, alvast ;). Om dit soort dingen lees ik dus nog steeds mee.

OT: Nog steeds op 60.5 kg. Lijkt er niet op dat ik snel weer aan ga komen, dus misschien binnenkort maar wat broeken shoppen ofzo. Pas nog maar 1 broek, een skinny die heel vet is maar niet voor elke dag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 13:17:09 #52
70532 loveli
N
pi_130775076
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:58 schreef Mini. het volgende:
Niet waar ik woon. ;( Maar gelukkig is er de AH.
Zijn die doosjes ingevroren vruchten eigenlijk nog goed qua gezondheid? Ik bedoel, het ziet er niet uit maar als de nuttige stofjes er nog wel in zitten vind ik dat niet zo erg, vers fruit is zoveel duurder...
Vers is bederfelijk, ingevroren fruit veel minder dus goedkoper. Nuttige stofjes gaan niet of nauwelijks verloren door invriezen. Verhitten is wel 'slecht'.
crap in = crap out
pi_130775517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Vers is bederfelijk, ingevroren fruit veel minder dus goedkoper. Nuttige stofjes gaan niet of nauwelijks verloren door invriezen. Verhitten is wel 'slecht'.
Okee, dus zolang je een toepassing vindt waarbij ze niet verhit worden én het niet uitmaakt dat de structuur niet meer zo lekker is, is bevroren fruit ook goed? Moet te doen zijn. :P
Everything has changed
pi_130775890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef Mini. het volgende:

[..]

Okee, dus zolang je een toepassing vindt waarbij ze niet verhit worden én het niet uitmaakt dat de structuur niet meer zo lekker is, is bevroren fruit ook goed? Moet te doen zijn. :P
Dat bevroren fruit doet het prima in kwark of yoghurt en ook in smoothies!
pi_130775895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat bevroren fruit doet het prima in kwark of yoghurt en ook in smoothies!
QFT!
Ja doei.
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:15:48 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130778025
Rijsttafeltje kopen?

Staat: gebruikt, wordt van de hand gedaan wegens darmklachten :') !
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:16:30 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130778041
Oh dat was zondag al op de radio idd :D. Lolbroek.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130778291
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijsttafeltje kopen?

Nog mijn post gelezen over de Chicken Bhuna?

Was lekker, maar veel te veel vocht. Had al 500 bouillon gebruikt ipv 600, maar volgende keer echt maar 250 proberen! :)
Ja doei.
pi_130778484
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijsttafeltje kopen?

Ik dacht heel even dat jij het er op had gezet. :@
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:34:58 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130778511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nog mijn post gelezen over de Chicken Bhuna?

Was lekker, maar veel te veel vocht. Had al 500 bouillon gebruikt ipv 600, maar volgende keer echt maar 250 proberen! :)
Oh good to know! Hoef geen chicken bhuna soep :D Even teruggelezen, blij dat het wel lekker was!

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dacht heel even dat jij het er op had gezet. :@
Would I ever :o :D
pi_130778837
hahaha, voor de snelle beslisser nog wat extra Atjar O+

Lijstje voor vandaag:
O: kwark met rozijntjes, halve banaan en havermout
L: broodje kipfilet met sla, komkommer, tomaat en een soort yoghurtdressing
T: kwark met perensmaak
S: rondje Vondelpark (5 km)
D: moet ik nog even over nadenken, maar nog geen inspiratie. Iemand een idee? Requirements zijn: snel, gezond en lekker :)

Vanochtend 65.8 op de weegschaal, waarbij het goede nieuws is dat mijn project afgelopen lijkt na deze week.
pi_130779084
Ik ga hier ook maar eens proberen mijn lijstjes bij te houden en misschien hebben jullie ook allerlei tips voor mij?

O: 2 bruine boterhammen pindakaas, kop thee
T: 2 bruine boterhammen met ham, 1 banaan
L: 2 bruine boterhammen met pindakaas
T: Appel
D: Pasta met groentes, ui/champ/prei/knof
S: 1 uur body combat / tae bo
Voor het slapen gaan 1 kom magere kwark.

Mijn gewicht is nu 59 kg, vetpercentage is 31,5% en mijn bmi is 21,70
pi_130779385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga hier ook maar eens proberen mijn lijstjes bij te houden en misschien hebben jullie ook allerlei tips voor mij?

Hoi! Lijstje ziet er prima uit en je BMI ook, dus wat valt er nog te verbeteren? :) Wat zijn je doelen?
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:03:35 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130779425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:

Wat is je doel? Op zich is hier niks mis mee.. Beter dan menig mensch.
Wat vind je lekker? Wil je een boterham minderen? Je kan een salade maken of augurkjes met ham. Gekookt eitje.
Zelf vind ik dit een overzichtelijk en goed vol te houden lijst.

Rijsttafel was al op Qmusic inderdaad.

DIDO, spinazie in de aanbieding bij Lidl.
Was er net maar alles was op verdorie,... en authistisch als ik ben was ik een beetje in de war want wilde spinazie eten :')
Als troost heb ik lekker een bloemkool gekocht... en sperziebonen :6
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130779458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hoi! Lijstje ziet er prima uit en je BMI ook, dus wat valt er nog te verbeteren? :) Wat zijn je doelen?
Ik wil graag gezonder gaan eten, dit ook volhouden, en mijn vetpercentage naar beneden krijgen tot een "normaal" aantal procenten. ( na mijn zwangerschap is het niet meer hetzelfde geworden :{ )
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:06:34 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130779521
Anna :D

Heb je een oven trouwens?
Dan gekruide aardappeltjes (of krieltjes) bakken, 2 teentjes knoflook poffen, 4 kwarten ui erbij.
Daarbij een stukje gekruide kipfilet mee op de plaat
Wat groente koken/roerbakken en op tafel nog wat fris erbij. komkommersalade ofzo (zilveruitjes, augurk)
pi_130779656
:9 Dat klinkt wel goed! Ham & augurk ga ik onthouden. Ik zal de voorgaande topics ook eens doorspitten mbt recepten :Y)
pi_130780226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna :D

Heb je een oven trouwens?
Dan gekruide aardappeltjes (of krieltjes) bakken, 2 teentjes knoflook poffen, 4 kwarten ui erbij.
Daarbij een stukje gekruide kipfilet mee op de plaat
Wat groente koken/roerbakken en op tafel nog wat fris erbij. komkommersalade ofzo (zilveruitjes, augurk)
Ja heb ik! Klinkt lekker! Misschien dat ik de aardappeltjes schrap en dan nog wat extra groenten erbij :9 ivm de carb-politie ;)
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:34:22 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130780329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja heb ik! Klinkt lekker! Misschien dat ik de aardappeltjes schrap en dan nog wat extra groenten erbij :9 ivm de carb-politie ;)
Wat ik dan wel eens doe is een paprika vullen met knoflook, plakjes champignon, ui, kruiden, citroensap, plakje tomaat en dat erbij in de oven doen, lekker de paprika zwart laten worden, heerlijk zoet, lekkere smaken van binnen
pi_130780402
Coco! :o. Gefeliciteerd! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:40:39 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130780544
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Coco! :o. Gefeliciteerd! O+.
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).

V1, hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje, het zit je de laatste tijd niet mee :N :*
pi_130782847
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).

V1, hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje, het zit je de laatste tijd niet mee :N :*
Goed hoor. :Y . Helemaal naar m'n zin in ons huisje en op m'n werk. En dat vind ik geen brutale vraag, ik heb daar zelf ook niet bepaald een geheim van gemaakt. :+. Eind oktober gaan we beginnen!
pi_130783310
Gefeli Coco! Hier zit de vakantie er bijna op...tot die tijd geniet ik nog volop van de taartjes uit Lalaland. Om nom nomz :Y)

Mijn familie heeft ook veel fruitbomen, dus we hebben de afgelopen week lekkere verse pruimen, appels en peren gehad. :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:24:26 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130783865
Spannend DaDtje!

Verse fruitjes :9 Wat voor taartjes hebben ze in Lalaland? :D
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 18:30:50 #75
70532 loveli
N
pi_130784070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor taartjes hebben ze in Lalaland? :D
Met suiker :r
crap in = crap out
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:31:19 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130784087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Met suiker :r
:9 O+
pi_130784162
Mijn eerste collegedag viel heel erg mee.

Gister moest ik nog heel hard huilen van de spanning

:')
pi_130786052
Komt straks vast wel goed Prob!
Vanochtend met voorstellen enzo vond ik het ook wel spannend :')

Ontopic
S: bodypump :o
pi_130787911
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9 O+
Die Hairy Biker Veggie Burgers zien er veelbelovend uit! :9 Later meer!
Ja doei.
pi_130788049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niet verkeerd :)

Als het ineens stil is als je ergens een ruimte op het werk in komt heb je wel het gevoel dat ze het over je hadden. Dat is wat minder :{

SPOILER
En "de Ruud" is weer terug, dus veel spierpijn :') box squat jumps met dumbells en zo. Zal morgen wel niet meer normaal kunnen lopen...
pi_130788082
Zitten trouwens kidneybonen in. Die zijn ook bruin.
Ja doei.
pi_130788139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Komt straks vast wel goed Prob!
Vanochtend met voorstellen enzo vond ik het ook wel spannend :')

Ontopic
S: bodypump :o
Ik zat gelijk ik een groepje en ik ging gelijk mee pauze houden dus dat was wel heel fijn. Ging echt veel soepeler dan verwacht.

Ja snap ik. Was het een leuke dag?
pi_130788211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet verkeerd :)

Als het ineens stil is als je ergens een ruimte op het werk in komt heb je wel het gevoel dat ze het over je hadden. Dat is wat minder :{

SPOILER
En "de Ruud" is weer terug, dus veel spierpijn :') box squat jumps met dumbells en zo. Zal morgen wel niet meer normaal kunnen lopen...
Oh meh. Ja snap ik..
pi_130788452
V1z, lijkt me echt naar -O- Vlot t zoeken?

Prob: ja het is een leuk groepje, en heb ook nog gekletst met een oude collega, leuk dat we allebei zijn aangenomen.

Nog brood halen en de taken voor vandaag zijn wel weer gedaan. En ben het rooster aan het uitpluizen op wat voor schema ik kan opstellen voor sporten.
pi_130788931
Coco! Ik duim dat het minstens zo hard plakt als Kukident-de-eerste :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130788955
Kukident is de poepmasjien van XM!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 20:29:35 #87
70532 loveli
N
pi_130789020
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Plakte goed, toch?
crap in = crap out
pi_130789054
Ik heb de voorraadkast op orde en volgesleept met allerlei eetwaar. En schone opbergruimte vrij voor nog vanalles wat nog van de bomen komt en uit de moestuin. Nu de beide vriezers nog, zodat er over 6 weken een varken in kan en dan in de loop van de winter nog een stuk of zeven rammetjes (hoewel ik hoop er 1 of 2 in hun geheel te slijten en niet zelf hoef in de vriezer.

SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130789069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat boeit toch niet? (Ze zijn allemaal gelijk joh)
pi_130789094
Oh, ik dacht dat je refereerde naar S. en dat die Kukident was gedoopt! :+
Ja doei.
pi_130789186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik dacht dat je refereerde naar S. en dat die Kukident was gedoopt! :+
Onthou jij dat soort details? Namen, welke bij wie hoort, geboortedata?
pi_130789202
Nee, alleen Kukident is wel blijven plakken :+
Ja doei.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:36:18 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130789303
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Heel speciale naam ook!

Sigme, iets leuks >>> iets stoms, dus als je het financieel kan lijen...! :D Life's short :+
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:37:58 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130789389
V1 toch... kan het mij goed voorstellen.
Hoop dat er snel weer wat positiefs in het vooruitzicht kom :Y

Prob, lastig is dat he? zo'n 'eerste' dag. Gelukkig ging het goed

Puff, pomp ze *O* good busy!

Klinkt goed Mo? receptjes als het echt lekker is (vertrouw jou wel met goede smaakjes)

Jammer Sigme dat de koes niet naar de slacht gingen, had graag een tong van je gekocht :9
pi_130789438
Heb fotootjes gemaakt :) dus zal 't wel op m'n blogje zetten :Y
Ja doei.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:41:10 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130789562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heel speciale naam ook!

Sigme, iets leuks >>> iets stoms, dus als je het financieel kan lijen...! :D Life's short :+
Doodgaan doen we toch dus dan maar wat leuks van maken inderdaad, al "kost" het geld.

* uniekhoorn heeft de vakantie al bijna rond voor maart op Tenerife :') maar eerst een paar dagen schaatsen Bonte wever en een paar dagen hotel gewoon omdat het kan in november. Maar straks eerst 2 week Rhodos
pi_130790265
Wat fijn zoveel vakantie Uniek!
Eten was lekker!
Net brood gehaald, was alleen nog ongesneden. Dus morgenochtend een dikke plak met pindakaas :9
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 21:00:44 #98
70532 loveli
N
pi_130790561
Hoe vond je bodypump?
crap in = crap out
pi_130790644
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn zoveel vakantie Uniek!
Eten was lekker!
Net brood gehaald, was alleen nog ongesneden. Dus morgenochtend een dikke plak met pindakaas :9
Zwaar :P Maar ik kan het wel qua pasjes enzo. Sh'bam en zumba dat ga ik niet meedoen :')
pi_130790851
Mijn vriend zag vandaag op funda een leuk huisje te koop staan in een dorp waar wij graag willen wonen (naast ons dorp). Dus wij na het avondeten stiekem even kijken, want er loopt een bruggetje langs dus we dachten wel even te kunnen spieken. :+ Maar de eigenaar had ons door, want die woonde in het huis ernaast. Dus mochten we ook binnen even kijken en vertelde hij van alles.

En nu zitten we er nog serieus over na te denken ook O+. Maar goed, eerst maar even wat nachtjes slapen.

Ontopic. Keurig lijstje (al zeg ik het zelf) na een weekend vol taartjes, drank, uit eten, lekker ontbijtjes, enz.

O: bakje kwark met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas, appeltje
L: klein bakje tomaat/komkommer/feta + boterham appelstroop
T: gekookt eitje + boterham appelstroop
D: gevulde paprika (met gehakt) + salade tomaat/komkommer/avocado
S: *O* 6 km hardgelopen *O* (in 34:50)
T: half bakje kwark met gedroogde cranberries en lijnzaad
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130790890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zwaar :P Maar ik kan het wel qua pasjes enzo. Sh'bam en zumba dat ga ik niet meedoen :')
Vol blijven houden, je zult zien hoe snel je vooruit gaat! :Y
pi_130791069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef sigme het volgende:
...

SPOILER
Alleen al dat je die keuze hèbt is iets om gelukkig van te worden! Verder zou ik het wel weten, iets vervelends doen kost je toch altijd meer dan je denkt, iets leuks doen is onbetaalbaar :+.
pi_130794811
Lijstje :+
O:bosbessen, zonnebloem pitten, kwark
L: waar gegrilde groente? , salade van rucola, mozzarella en tomaat beetje pesto
T:paar hapjes aardappelsalade, 2 plakken kaas
D: gebakken ei(1 eiwit, 2 hele) met 2 plakken kaas, broccoli
T: kwark, bosbessen en waar cacao
T: paar hapjes van sigmes pannenkoeken die ik aan het bakken ben voor morgen :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130794845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1z, lijkt me echt naar -O- Vlot t zoeken?

Prob: ja het is een leuk groepje, en heb ook nog gekletst met een oude collega, leuk dat we allebei zijn aangenomen.

Nog brood halen en de taken voor vandaag zijn wel weer gedaan. En ben het rooster aan het uitpluizen op wat voor schema ik kan opstellen voor sporten.
Beetje laks in geweest tot nu toe :@, wilde m'n kop even in de goede richting krijgen. Sporten weer lekker oppakken hielp en van't weekend even naar de kapper geweest. Gesprek gisteren deed me ook wel goed.
Nu wat HPKW al zei, tijd om te knallen! :Y

Mijn doel is een omgekeerde sigme te doen :P /figuurlijk
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:25:27 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130795467
36 Jan poffertjes met roomboter zijn een euro bij de C1000 :( hoe negeer je dat?

Cali, mis de groente :P
en mozzarella, pesto en rucola is te vies om te eten :D
pi_130795686
Ik dacht even dat je serieus was :') typfaal:')

Mozzarella :9 rucola :9 tomaat :9 pesto :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130796109
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
>:O

(ik weet niet waarom, maar ik vond hem toepasselijk)
pi_130796236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend zag vandaag op funda een leuk huisje te koop staan in een dorp waar wij graag willen wonen (naast ons dorp). Dus wij na het avondeten stiekem even kijken, want er loopt een bruggetje langs dus we dachten wel even te kunnen spieken. :+ Maar de eigenaar had ons door, want die woonde in het huis ernaast. Dus mochten we ook binnen even kijken en vertelde hij van alles.

En nu zitten we er nog serieus over na te denken ook O+. Maar goed, eerst maar even wat nachtjes slapen.

Ontopic. Keurig lijstje (al zeg ik het zelf) na een weekend vol taartjes, drank, uit eten, lekker ontbijtjes, enz.

T: 2 rijstwafels pindakaas, appeltje
L: klein bakje tomaat/komkommer/feta + boterham appelstroop
T: gekookt eitje + boterham appelstroop
D: gevulde paprika (met gehakt) + salade tomaat/komkommer/avocado
S: *O* 6 km hardgelopen *O* (in 34:50)
T: half bakje kwark met gedroogde cranberries en lijnzaad
Leuk en spannend GeeBee!

En wat een top tijd weer! *O*
pi_130796449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
36 Jan poffertjes met roomboter zijn een euro bij de C1000 :( hoe negeer je dat?

Cali, mis de groente :P
en mozzarella, pesto en rucola is te vies om te eten :D
Brrrr, prefab poffertjes :r

Zo ik ben weer bijgelezen en mijn lijstje van vandaag was:
O: kwark +
L: hard broodje kipfliet met tomaat, komkommer, sla, yoghonaise ofzo?
S: 5 km hardlopen
D: courgette frittata met rucola-salade (was nog makkelijker dan jouw optie Unieksels)
T: halve boterham honing
pi_130796495
Netjes gelopen GB!
Ja doei.
pi_130796764
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Leuk en spannend GeeBee!

En wat een top tijd weer! *O*
Ja, best wel spannend! Zaten net al uit te tekenen hoe we de bovenverdieping zouden moeten veranderen :+

En merci, ging ook super lekker!
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:47:15 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130797035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zo ik ben weer bijgelezen en mijn lijstje van vandaag was:
O: kwark +
L: hard broodje kipfliet met tomaat, komkommer, sla, yoghonaise ofzo?
S: 5 km hardlopen
D: courgette frittata met rucola-salade (was nog makkelijker dan jouw optie Unieksels)
T: halve boterham honing
Deze pofferts zijn echt lekker! Opwarmen in de oven, niet magnetron. Echt zo heerlijk

Ruccola :r

HOeveel is dit? 800 kcal?
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:54:31 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130797455
Kuki poept lang niet elke dag, dus zo'n poepmasjien is het niet :Y).
pi_130797685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Deze pofferts zijn echt lekker! Opwarmen in de oven, niet magnetron. Echt zo heerlijk

Ruccola :r

HOeveel is dit? 800 kcal?
Mijn O alleen al is 800 kcal denk ik (weet ik trouwens niet, ik heb nog nooit een calorie geteld). Maar, je hebt een punt, ik blink niet uit in veel/goed eten de laatste tijd - al is het wel beter dan twee weken geleden...
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 23:15:56 #115
70532 loveli
N
pi_130798587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef anna82 het volgende:
Koud zijn ze het smerigst :r
crap in = crap out
pi_130798814
Lijstje:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 40 min. crosstrainer (ik had te lang gewacht met erop gaan, dus tijdens het laatste kwartier kreeg ik HONGER! :o )
L: cracker met tomaat, speltbrood met omelet van 3 eieren
T: dadel( zo'n speciaal merkdinges, weet niet meer hoe ze heten maar in Dieet was iedereen er lyrisch over :P iets als 'monsoon', maar niet dat woord dus ), stukje kaas, paar geroosterde maiskorrels, 2 olijven
D: zuurkoolstamppot met knolselderij, uitgebakken spekjes en 1/3 rookworst
T: 2 rozemarijncrackers met mengsel tomaat/half zongedroogde tomaatjes en pesto, yoghurt
pi_130798975
Ik keek trouwens tijdens het crosstraineren naar een boeiende serie over een balletgezelschap (8> , dus je ziet dat ik meteen het stresshormonenverhaal neutraliseer. Dubbel effectief!

Helaas was het vréselijk Amerikaans, met veel meer geënsceneerd relatiegeneuzel dan balletfragmenten, dus ik ging me toch weer ergeren >:O . Maar niet zoveel als bij The Biggest Loser, dus dat scheelt.
pi_130799279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
S: 40 min. crosstrainer (ik had te lang gewacht met erop gaan, dus tijdens het laatste kwartier kreeg ik HONGER! :o )
T: dadel( zo'n speciaal merkdinges, weet niet meer hoe ze heten maar in Dieet was iedereen er lyrisch over :P iets als 'monsoon', maar niet dat woord dus ), stukje kaas, paar geroosterde maiskorrels, 2 olijven
T: 2 rozemarijncrackers met mengsel tomaat/half zongedroogde tomaatjes en pesto, yoghurt
Waar is Nallster als je haar nodig hebt :'(
pi_130799341
Ik weet het weer: Mejool (of Mehjool?) geloof ik!
pi_130799356
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
Medjool dadel?

Oh en weet iemand welke voeding je bloeddruk verhoogt? Behalve dropjes en zout :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130799361
Medjoul
Geen nalster, wel spuit elf

Chico: soep, chips, noten... Toch zout dus!
pi_130799455
Ja, die! We waren in de Macro, dus mijn T was gewoon alles wat je kon proeven daar :Y) . Lekker hoor, zo'n dadel. Maar volgens mij is zo'n ding toch 1 grote suikerbom, het voelt alleen gezonder dan een hap zure matten.
  Vis een optie? dinsdag 3 september 2013 @ 23:39:01 #123
70532 loveli
N
pi_130799652
www.macro. nl ?

heb 'em maar onklikbaar gemaakt :')
crap in = crap out
pi_130799894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Medjool dadel?

Oh en weet iemand welke voeding je bloeddruk verhoogt? Behalve dropjes en zout :+.
zoethoutthee verhoogt ook bloeddruk.
Abrikozen en dat soort fruit verlaagt bloeddruk, bananen ook door kalium. En dus zoute dingen.
Heb je echt last van lage bloeddruk? Want beetje lage bloeddruk is niet ongezond, tenzij je echt flauwtes hebt.
Over het algemeen zorgt kalium voor lagere bloeddruk, natrium voor hogere.
pi_130800751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Beetje laks in geweest tot nu toe :@, wilde m'n kop even in de goede richting krijgen. Sporten weer lekker oppakken hielp en van't weekend even naar de kapper geweest. Gesprek gisteren deed me ook wel goed.
Nu wat HPKW al zei, tijd om te knallen! :Y

Mijn doel is een omgekeerde sigme te doen :P /figuurlijk
Ah vandaar geen mail ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 4 september 2013 @ 02:43:48 #126
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_130802327
Hallo :W

Ik heb een idee waardoor jullie gezond kunnen zijn en slank kunnen worden!
In plaats van op een SC op FOK! te zitten de hele dag, kan je beter buiten waar frisse lucht is gaan hardlopen.
Beter voor je conditie, beter voor je hart, beter voor je bloedsomloop, beter voor je ogen, beter dan FOK!ken.
Of maak een overheerlijke boterham voor je vriendje en ga daarna squatten zodat we ook meteen een mooiere kont in bed hebben, en jij bent gezonder!

Gr gr
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_130802869
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 02:43 schreef Unscrewed het volgende:

In plaats van op een SC op FOK! te zitten de hele dag, kan je beter buiten waar frisse lucht is gaan hardlopen.
Beter voor je conditie, beter voor je hart, beter voor je bloedsomloop, beter voor je ogen, beter dan FOK!ken.
Of maak een overheerlijke boterham voor je vriendje en ga daarna squatten zodat we ook meteen een mooiere kont in bed hebben, en jij bent gezonder!

Gr gr
Ja ik zit altijd op de crosstrainer en tegelijk op fok. Hoezo?
pi_130802911
Gisteren:
L: koolsla, 34 boterhammen
D: 2-3 boterhammen met tomaat/sla/komkommer en een vegaburger
T:2 speculaasjes, 1 boterham met pindakaas
Ik werd na het hardlopen duizelig en misselijk, dus wilde niet eigenwijs die speculaasjes weigeren. Thuis nog maar een boterham gepakt.

Planning:
O: 2 bth pindakaas
L: hard broodje gekookt ei, nog een broodje?
D: ga bij een vriendin eten, of ik maak een maaltijdsalade.
pi_130802933
Hooooooi!

Ik doe dat allemaal, behalve boterhammen smeren voor m'n vriendje, goed bezig!
pi_130802996
Ik had gister wel eten mee in een tupperwear bakje voor m'n vriendje.

Gelukkig had hij het zelf gekookt :P
pi_130803155
quote:

Gr gr
hardlopen :r
Ja doei.
pi_130803266
Mogge!
Spierpijn in mn rug, benen, billen en armen. Tijdje terug!
pi_130803301
Morning :z

T: boterham pure chocopasta
L: 2 rijstwafels pindakaas, gekookt eitje, wortels
T: boterham pure chocopasta, appel
D: kip-pesto pakketjes uit de oven, broccoli
T: ? - nog even iets gezonds verzinnen

Boterhammen chocopasta is niet de verstandigste keus, maar wel lekker voor een keertje (en het was dat of nog een keer pindakaas :P )
pi_130803323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:04 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik wil graag gezonder gaan eten, dit ook volhouden, en mijn vetpercentage naar beneden krijgen tot een "normaal" aantal procenten. ( na mijn zwangerschap is het niet meer hetzelfde geworden :{ )
Hoi! Nog een verlaat welkom en succes :W
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130803365
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef sigme het volgende:
Ik heb de voorraadkast op orde en volgesleept met allerlei eetwaar. En schone opbergruimte vrij voor nog vanalles wat nog van de bomen komt en uit de moestuin. Nu de beide vriezers nog, zodat er over 6 weken een varken in kan en dan in de loop van de winter nog een stuk of zeven rammetjes (hoewel ik hoop er 1 of 2 in hun geheel te slijten en niet zelf hoef in de vriezer.

SPOILER
Jij kan veilig de wintermaanden in.

En je spoiler, ik ben wel nieuwsgierig! Als het financieel enigszins haalbaar is, zou ik het inderdaad doen. Iets doen wat je echt leuk vindt is tof.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130803392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef Goodbye het volgende:

Spannend O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130803471
quote:

Gr gr
Ik weet niet of m'n vriendje jou er wel bij in bed wil hebben... :@
pi_130803516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik weet niet of m'n vriendje jou er wel bij in bed wil hebben... :@
Lekker warm met zn drieen!
pi_130803574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Spannend O+
Ja best wel, ik merk dat ik er een beetje hyper van word. En natuurlijk gelijk huisje laten zien aan collega's zojuist. :') :D
pi_130803600
Linkje via DM?! O-) Nu ook wel benieuwd! :D
pi_130803617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
ik ook!

Ik gok dat ik voor de laatste keer dit jaar een jurkje, zonder panty aanheb naar kantoor. Straks wordt het weer koud!
pi_130803632
Heb besloten toch maar niet met de fiets te gaan, ik zweet zo veel door medicatie dat het er niet uit ziet. Sporten kan ook elders :@
Naar het werk kan wel, maar onderwijs is een stuk verder.
pi_130803764
Meldt voor linkje van het huis!

[ Bericht 3% gewijzigd door anna82 op 04-09-2013 09:07:53 ]
pi_130803863
Het wordt vandaag 27 graden dus ik ben gekleed op 27 graden..
pi_130803873
Ik ook linkje
pi_130803895
Dankje Phaidra, nog een OUD-poster hier ;-)
pi_130803898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
dittum
Ja doei.
pi_130804032
Ik zal even een linkje doorsturen! :D Waarschuwing vooraf: het wordt een klusproject, dus je moet wel door sommige dingen heen kunnen kijken ;) .
pi_130804153
Wat mooi! O+ O+ Met zoveel potentie! O+
Ja doei.
pi_130804417
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Wat mooi! O+ O+ Met zoveel potentie! O+
Precies, er kan héél veel aan gedaan worden gelukkig. Ben best wel enthousiast, maar eigenlijk wilden we pas over een jaar of twee iets nieuws kopen. :P
pi_130804420
Leuk GB!
pi_130804492
Oeh, nu ben ik ook wel benieuwd GB! :)

Ontopic: mijn lijstje van gisteren was aardig gelukt. Dikgedrukt is erbij gekomen:
T: alvast een snee brood van de lunch
L: 2 sneetjes brood met geitenkaas en 2 met beenhamsalade, allemaal dun belegd
T: magere yoghurt met een kleine banaan en een paar nootjes
D: wraps uit de oven met kipfilet, veel groente en een beetje sour cream en kaas bovenop
T: glaasje wijn

Het plan voor vandaag:
T: de tweede helft van mijn ontbijt want ik was vanochtend nogal laat :')
L: bak met paprika, couscous, wat zwarte boontjes, tomaat en feta
T: 2 boterhammen met iets
T: banaan/appel/kiwi (jaja, ik heb fruit gekocht *))
D: iets snels want ik moet om kwart voor 7 de deur uit, moet ik nog even over nadenken
-edit- en B: 2x 15 minuten fietsen zoals elke dag en vanmiddag poging tot Evy
Everything has changed
pi_130804567
En die locatie O+ daar had mijn opa vroeger een bootje, en dan gingen we varen over de plassen ook enzo!
Ja doei.
pi_130804603
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
En die locatie O+ daar had mijn opa vroeger een bootje, en dan gingen we varen over de plassen ook enzo!
Wij hebben ook een boot, dus je begrijpt onze intenties :7
pi_130804620
_O_
Ja doei.
pi_130804791
Wat een smuk huske GB en een prachtig plekje inderdaad!

Hmmmm ik heb de memo gemist dat ons kantoor verbouwd wordt... er is helemaal niemand :)
pi_130804842
Lijstje:

O: 2 toast met motardella
T: banaan
L: omelet met champignon, ui en tomaat
T: smoothie met bosbessen, pindakaas en banaan
S: :r 10km hardlopen :r
D: volkorenpasta met saus van gegrilde tomaten/ui/paprika met wat uitgebakken spekjes en geraspte kaas
Ja doei.
pi_130805027
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Dankje Phaidra, nog een OUD-poster hier ;-)
Ik loop hier al jaaaaaren rond. Op dit moment hoef ik niet af te vallen (ik ben juist weer wat op gewicht nadat ik door veel ziek zijn op ondergewicht uitkwam), maar lees nog wel mee voor de gezond-eten-tips. En ik hoop nog steeds op motivatie om weer te gaan sporten :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130805055
OUD invasion ;( *kras*
Ja doei.
pi_130805077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik loop hier al jaaaaaren rond. Op dit moment hoef ik niet af te vallen (ik ben juist weer wat op gewicht nadat ik door veel ziek zijn op ondergewicht uitkwam), maar lees nog wel mee voor de gezond-eten-tips. En ik hoop nog steeds op motivatie om weer te gaan sporten :').
Je moet gewoon ook een O+ Marcello O+ zoeken.
Die van mij is weer terug van vakantie, heeft verse streepjes in zn wenkbrauwen en gaat morgen weer een schema voor me in elkaar klussen. O+ *)
Doe wat je niet durft.
pi_130805093
Geen invasion hoor, MoBlo :P

Als je in de buurt van mij zou wonen nam ik je op sleeptouw, Phaidra. Ik sport netjes 2 keer in de week, heerlijk intensieve Tae Bo/Body Combat. Gisteren een pittig uur gehad.
pi_130805128
Meer een exodus, normaal :+
Ja doei.
pi_130805524
Doe wat je niet durft.
pi_130805921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je moet gewoon ook een O+ Marcello O+ zoeken.
Die van mij is weer terug van vakantie, heeft verse streepjes in zn wenkbrauwen en gaat morgen weer een schema voor me in elkaar klussen. O+ *)
Die streepjes doen het 'm _O-

Misschien moet ik idd weer geld gaan uitgeven aan de sportschool... Bij mijn oude sportschool word je niet echt goed begeleid (en dat terwijl je wel 60 euro per maand mag neerleggen om er te sporten), dan krijg je toch een standaard verhaal en dito schema in je handen gedrukt. Beetje jammer. Alternatief is basic fit, maar daar verwacht ik ook weinig begeleiding.

Maar het vrijblijvende hardlopen lukt me niet. Het opstarten vind ik altijd vervelend, het wordt pas leuk als ik 20 min aangesloten kan rennen (en straks wordt het alweer snel te donker ivm hobbelige weg). Zwemmen was mijn alternatief, maar dat kan hier pas vanaf 21.15 en dan ben ik al te moe om mezelf nog te motiveren.

Ik las wel dat er tegenwoordig bootcamp gegeven wordt in de buurt, misschien is dat nog wat voor me. Maar ik durf niet zo goed :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130805934
Morgen! Nu ben ik ook nieuwsgierig GB!
Voor het eerst in lange tijd weer stats gemeten. Zit nu op bf% van 14,5%, vetvrij gewicht 72.5kg. Varieert niet zoveel sinds ik aan het meten ben. Ik hou een excelletje bij vooral met grafiekjes kun je dan een beetje zien wat er gebeurt. Gaat vooral langzaam ;)
pi_130805949
GB linkje? Ik ben nieuwsgierig!
pi_130805962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wij hebben ook een boot, dus je begrijpt onze intenties :7
_O_ _O_
pi_130806118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Die streepjes doen het 'm _O-

Misschien moet ik idd weer geld gaan uitgeven aan de sportschool... Bij mijn oude sportschool word je niet echt goed begeleid (en dat terwijl je wel 60 euro per maand mag neerleggen om er te sporten), dan krijg je toch een standaard verhaal en dito schema in je handen gedrukt. Beetje jammer. Alternatief is basic fit, maar daar verwacht ik ook weinig begeleiding.

Maar het vrijblijvende hardlopen lukt me niet. Het opstarten vind ik altijd vervelend, het wordt pas leuk als ik 20 min aangesloten kan rennen (en straks wordt het alweer snel te donker ivm hobbelige weg). Zwemmen was mijn alternatief, maar dat kan hier pas vanaf 21.15 en dan ben ik al te moe om mezelf nog te motiveren.

Ik las wel dat er tegenwoordig bootcamp gegeven wordt in de buurt, misschien is dat nog wat voor me. Maar ik durf niet zo goed :@.
De streepjes zijn vrij essentieel voor Marcello's uiterlijk. :P

Ik vind sportscholen ook altijd moeilijk. Je moet je er prettig voelen, de begeleiding moet goed zijn (vind ik bij "mijn" sportschool ook slecht, daar loopt altijd wel een instructeur rond maar die is vooral bezig met schema's maken of ouwehoeren met zn matties en zie ik echt nooit mensen tips geven over de uitvoering van oefeningen) en graag ook een berg leuke lessen op tijdstippen die voor jou handig zijn.

Ik heb vorig jaar zo'n trainingssessie gedaan bij Health City bij jou in het dorp (aan de andere kant van het dorp natuurlijk) en dat zag er wel goed uit en ik had ook wel het gevoel dat je daar goed begeleid zou worden.

Heb je geen buurvrouw of vriendin in de buurt wonen die je kunt meesleuren naar bootcamp?
Doe wat je niet durft.
pi_130806376
Heeft Marcello zijn haar in een knotje? :9~

Ik ben net met de trap omhoog gelopen naar de 14e. Gelukkig is er toch niemand om te zien hoe ik nu zit te zweten in mijn colbertje :D
pi_130806391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De streepjes zijn vrij essentieel voor Marcello's uiterlijk. :P

Ik vind sportscholen ook altijd moeilijk. Je moet je er prettig voelen, de begeleiding moet goed zijn (vind ik bij "mijn" sportschool ook slecht, daar loopt altijd wel een instructeur rond maar die is vooral bezig met schema's maken of ouwehoeren met zn matties en zie ik echt nooit mensen tips geven over de uitvoering van oefeningen) en graag ook een berg leuke lessen op tijdstippen die voor jou handig zijn.

Ik heb vorig jaar zo'n trainingssessie gedaan bij Health City bij jou in het dorp (aan de andere kant van het dorp natuurlijk) en dat zag er wel goed uit en ik had ook wel het gevoel dat je daar goed begeleid zou worden.

Heb je geen buurvrouw of vriendin in de buurt wonen die je kunt meesleuren naar bootcamp?
Welke Health City was je? Daar heb ik namelijk gesport :D. Bij locatie Toolenburg (we woonden daar eerst superdichterbij, maar ook nu is het nog steeds maar dan 10 minuten fietsen). Na inschrijving werd je wel goed begeleid, fittest gedaan, doelen besproken en wat apparaten werden uitgelegd. Maar daarna stopte het een beetje. Nieuw schema heb ik nooit gekregen bijvoorbeeld, en ze liepen ook niet rond bij de apparaten en gewichten voor tips.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130806426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef anna82 het volgende:

Ik ben net met de trap omhoog gelopen naar de 14e. Gelukkig is er toch niemand om te zien hoe ik nu zit te zweten in mijn colbertje :D
Fijn altijd hoe de zweet altijd pas komt als je weer stil zit :')
Ja doei.
pi_130806516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fijn altijd hoe de zweet altijd pas komt als je weer stil zit :')
Plus dat de verbouwing de airco betreft en het hier ontzettend warm aan het worden is :P
pi_130806611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef anna82 het volgende:

Nee, dat is misschien een volgende stap.
Ik zag vorige week wel een jongen in de sportschool met een tattoo waarvan ik even dacht dat er Marcello op stond.
Toen zag ik dat er Marcella stond. :P

Goede training trouwens om met de trap naar de 14e te gaan! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Welke Health City was je? Daar heb ik namelijk gesport :D. Bij locatie Toolenburg (we woonden daar eerst superdichterbij, maar ook nu is het nog steeds maar dan 10 minuten fietsen). Na inschrijving werd je wel goed begeleid, fittest gedaan, doelen besproken en wat apparaten werden uitgelegd. Maar daarna stopte het een beetje. Nieuw schema heb ik nooit gekregen bijvoorbeeld, en ze liepen ook niet rond bij de apparaten en gewichten voor tips.
Dat was 'm inderdaad!
Nieuw schema moet je zelf altijd om vragen, dat is volgens mij vrij standaard, maar ik vind het echt zo jammer dat ze kennelijk nergens rondlopen om advies te geven.
Doe wat je niet durft.
pi_130806831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zag vorige week wel een jongen in de sportschool met een tattoo waarvan ik even dacht dat er Marcello op stond.

Goede training trouwens om met de trap naar de 14e te gaan! :D

[..]

Dat was 'm inderdaad!
Nieuw schema moet je zelf altijd om vragen, dat is volgens mij vrij standaard, maar ik vind het echt zo jammer dat ze kennelijk nergens rondlopen om advies te geven.
De schema's waren standaard vellen (conditie verbeteren 1/2/3, BBB 1/2/3, etc) en je mocht dus zelf uit de bak nummer 2 pakken als je dacht dat je daaraan toe was.

Maar hee, ik ben er al zo'n 3 jaar weg, het zou best verbeterd kunnen zijn :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130806854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En speel je nu met de gedachte om een Marcello-tattoo te nemen? Zo eentje over de hele zijkant van je romp? In Lucinda Handwriting?
pi_130806872
:{w Comic sans natuurlijk!
pi_130806878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

En speel je nu met de gedachte om een Marcello-tattoo te nemen? Zo eentje over de hele zijkant van je romp? In Lucinda Handwriting?
Ik wilde iets in dezelfde strekking typen :D :'( :D
pi_130806933
Op de zijkant van je gezicht kan natuurlijk ook:
SPOILER
pi_130806946
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wilde iets in dezelfde strekking typen :D :'( :D
GMTAAAAA *;
pi_130806961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:08 schreef V1z0R het volgende:
Op de zijkant van je gezicht kan natuurlijk ook:
SPOILER
Goodness gracious...
pi_130807015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

De schema's waren standaard vellen (conditie verbeteren 1/2/3, BBB 1/2/3, etc) en je mocht dus zelf uit de bak nummer 2 pakken als je dacht dat je daaraan toe was.

Maar hee, ik ben er al zo'n 3 jaar weg, het zou best verbeterd kunnen zijn :P.
Oh! Dat is slecht!
Je moet juist een schema krijgen wat is gemaakt op basis van jouw behoeftes en wat jij leuk vindt.
Daarom heb je juist een Marcello nodig!
Lijkt me wel iets om naar te informeren als je een nieuwe sportschool gaat zoeken.

En nee, er komt geen Marcello tattoo op de zijkant van mijn romp. Of ergens anders op mijn lichaam. :P
Doe wat je niet durft.
pi_130807174
Hier helpt het inderdaad om een buurvrouw/vriendin mee te slepen naar de sportschool. ^O^
En ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben met de lesjes die ik volg, er wordt heel regelmatig een ander muziekje gemixt en de oefeningen variëren ook ontzettend. Ook komt Jimmy Peek 2 keer per jaar een demonstratie geven, hij is zo'n beetje de topper van de Tae Bo / Combat. :7 En niet geheel vervelend om bezig te zien 8-)

O: boterham pindakaas + kop thee
T: 2 boterhammen + 1 banaan
L: Kwark met banaan + 1 boterham
T: Appel en een liga
D: ? Vriend kookt dus nog geen idee
T: Kwark
pi_130807206
Soms hoop je zo dat het fake is...
Wat denken die mensen op dat moment dat ze zoiets laten zetten? Ik kan er echt niet bij.

Alhoewel, een collega van me heeft een HJ logo op zn bovenarm laten zetten, omdat hij met zn vrienden altijd HJ dronk. Als symbool van vriendschap.. :{
  Vis een optie? woensdag 4 september 2013 @ 11:17:56 #184
70532 loveli
N
pi_130807232
Die zou ik op z'n minst hebben laten sponsoren met een kratje.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 4 september 2013 @ 11:20:17 #185
70532 loveli
N
pi_130807289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef the85mc het volgende:
Wat denken die mensen op dat moment dat ze zoiets laten zetten?
Dat ze tot de dood hen scheidt van de tat zullen houden.
crap in = crap out
pi_130807635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oh! Dat is slecht!
Je moet juist een schema krijgen wat is gemaakt op basis van jouw behoeftes en wat jij leuk vindt.
Daarom heb je juist een Marcello nodig!
Lijkt me wel iets om naar te informeren als je een nieuwe sportschool gaat zoeken.

En nee, er komt geen Marcello tattoo op de zijkant van mijn romp. Of ergens anders op mijn lichaam. :P
Goede toevoeging :D

Ik zie op de website dat de sportschool wel geheel gerestyled is. Ook belangrijk :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130807867
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Goede toevoeging :D

Ik zie op de website dat de sportschool wel geheel gerestyled is. Ook belangrijk :').
Hehehehehe, ik ben er van overtuigd dat de meeste sportscholen het vooral moeten hebben van de mensen die wel braaf hun lidmaatschap betalen maar nooit op komen draven. :D

Ik zag bij mij in de buurt allemaal borden hangen van Fit for Free. Hartstikke leuk natuurlijk, maar de dichtstbijzijnde fit for free zit hier zeker 10 km vandaan. :D
Doe wat je niet durft.
pi_130807983
Oh wauw, lidmaatschap kost tegenwoordig ¤69 per maand :o :o Dat vind ik toch wel erg veel. Voor 1 of 2x per week sporten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130808107
Misschien krijg je er wekelijks een voetmassage bij? *)
Doe wat je niet durft.
pi_130808154
Ik ben lid bij kleine sportschool, geen keten. Echt ideaal, 35 e per maand onbeperkt fitness groepslessen etc. Sauna dr bij. En goede begeleiding.
Ik was van de week weer even geweest, kwam een trainer tegen en die had gemerkt dat ik een tijdje niet geweest was en die vroeg of training goed ging. Je voelt je niet zo'n nummer iig.
pi_130808533
Toen ik op een blauwe maandag lid was van een sportschool vond ik het maar wat fijn dat niemand me herkende of aansprak. Aandacht, brrrrrrr.

Ik wilde een lijstje posten, maar nog geen idee wat ik ga eten de rest van de dag, dus dat wordt:
O: 300 gram kwark, hele banaan, rozijntjes, 40 gram havermout
L: ?
D: ?
B: traplopen naar de 14e verdieping
pi_130808601
Oh er zijn mensen heel druk aan het kletsen en ik wil studeren :'( twijfel of ik naar huis moet gaan of dat er een rustigere ruimte is..
pi_130808733
pi_130808873
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef anna82 het volgende:
Toen ik op een blauwe maandag lid was van een sportschool vond ik het maar wat fijn dat niemand me herkende of aansprak. Aandacht, brrrrrrr.

Ik wilde een lijstje posten, maar nog geen idee wat ik ga eten de rest van de dag, dus dat wordt:
L: ?
Ziet er puik uit :D

Oeh sportschool dichterbij gevonden (geen keten) die wel goed overkomt. Minder keus in groepslessen, dat is het enige nadeel. Misschien binnenkort eens langsgaan.

En nu weer even aan het werk :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130809048
pi_130809767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef anna82 het volgende:

Aanvulling:
L: pistolet met kaas en ei, salade met beetje couscous, kikkererwten, wortel, komkommer, tomaaat
pi_130809798
Waarom praten mensen zo veel :')?
  Vis een optie? woensdag 4 september 2013 @ 13:10:47 #198
70532 loveli
N
pi_130810270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef Probability het volgende:
Vaak niet omdat ze iets te vertellen hebben :P
crap in = crap out
pi_130811017
Doe wat je niet durft.
pi_130811252
pi_130811291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef Probability het volgende:
Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig ;)
pi_130811542
Hallo slankes. Ik kom even gedag zeggen :W Tussen het werk door even bijgelezen.

Coco! Wat tof O+ Ondanks dat het wat snel komt, hoop ik dat jullie kunnen genieten van de zwangerschap !

GB: ik ben ook wel benieuwd naar je huisje.

Hoop dat alles goed gaat hier. Tot laters!
  Vis een optie? woensdag 4 september 2013 @ 14:20:42 #203
70532 loveli
N
pi_130812071
quote:
Charming..
crap in = crap out
pi_130812236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Charming..
Het schijnt heel goed te zijn voor je ingewanden ofzo. >:O
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:34:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130812424
Tuin, zon... happy

Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
pi_130812428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig ;)
Waar is hier :)?
pi_130812613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Tuin, zon... happy

Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
Even gekeken maar als sportschool is die ook niet extreem duur.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:01:19 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130813313
Kienowaah O+

Marcello :D

Tattoobaard :')

Linkje GeeBee? O+
pi_130813357
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar is hier :)?
Op de Zuid As :P Mannen in pakken :9~
pi_130813861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Op de Zuid As :P Mannen in pakken :9~
:9~
  woensdag 4 september 2013 @ 16:13:58 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130815703
Finale materchef AU kijken :9

Lijst:
O: boterham roomkaas/tomaat/zout/peper, beschuit kaas, beschuit banaan
B: 1.15 uur wandelen
L: grote salade met gekookt ei en blikje tonijn, koude sperziebonen van gisteren
T;s: paar dropjes, 200 gr. druiven, bonbon met iets erin maar weet niet wat maar heerlijk
D: Veel broccoli met tomaat, gegrilde courgette, biefstuk met champignons/ui, stokbrood uit de oven met smeersels (en dippen in biefstukvocht O+ )
T kwark, vla en bramen
pi_130816148
quote:
Ik vind het er erg creepy uitzien :X Ik zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130817677
Mag ik ook een linkje, GB?

Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie. ;(.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:41:17 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130819944
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook een linkje, GB?

Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie. ;(.
Nou, dat wordt lekker een hele grote D! *O*

Net nog even de tuin geschoffeld, droog is het.

Heb mij zo gesneden in mijn duim dat ik er niks van voel, al een uur niet :')

Wil eigenlijk wel naar bed, zo moe
pi_130820008
Dat filmpje HPKW! Ik hoor wel als het gelukt is :D

Ben nu bij Newstyle, is (tot nu toe) beter dan de vorige sportschool (groepslessen, douches, niet dat de eigenaren hele tijd staan te kletsen en je geen aandacht geven) en ik kan ook naar de locatie vlak bij het werk. Ben benieuwd hoe het over een paar maanden bevalt.
pi_130820624

_O-
pi_130820981
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het er erg creepy uitzien :X Ik zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
Wat is dat wat ze beweegt? :o Haar organen?

Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
  woensdag 4 september 2013 @ 19:25:39 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130821710
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
Dat vooral blijven doen :P

Skoap :D

ITrusten, heb het gehad voor vandaag, morgen vroeg pissen.. Fijne avond
  woensdag 4 september 2013 @ 19:40:28 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130822385
Slaap lekker Uniek! O+ moe van werken?

Ik ben ook moe :') drukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel :D ook leuke dingen hoor.
pi_130822836
Kent iemand de Lidl prosecco?
  woensdag 4 september 2013 @ 19:58:05 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130823200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap lekker Uniek! O+ moe van werken?

Ik ben ook moe :') drukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel :D ook leuke dingen hoor.
Was vrij...

Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??

Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
pi_130823590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:50 schreef Probability het volgende:
Kent iemand de Lidl prosecco?
In het Lidl-topic waren er mensen erg enthousiast over, dat heb ik er van onthouden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130823774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Was vrij...

Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??

Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag :)
pi_130826558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag :)
En? Wat vind je er zelf van? :P

D: biefstuk en boontjes met een paar nieuwe aardappeltjes uit de oven
pi_130826578
pi_130826906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Biefstuk O+
Be someone that makes you happy
pi_130827055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja wel lekker maar lijkt op witte wijn met bubbels, minder prosecco achtig
pi_130827223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Biefstuk O+
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
pi_130827546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
Rood vlees :9
Ik quote Mo even 'van leven ga je dood' ^O^
Be someone that makes you happy
pi_130827878
Ik heb voor het eerst een apparaat in de gym gemaxt. :) Kan niet meer zwaarder, lage rugspieren tot 160 kg..
Wat wel irritant us, is dat bij hogere rugspieren (dus pulls, rows enzo) mijn handen de limiet zijn..
pi_130829663
Deadlift je?
Kunt anders ook backraises doen met dumbells als je die wel zwaar aanwezig hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogt :@ Dat zou het leven inderdaad minder leuk maken :{ Maar dan zou je ook niet meer blijven wonen in een zwaar vervuilde stad als A'dam of überhaupt er over te denken om daar te gaan fietsen. :P
pi_130830073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
Deadlift je?
Kunt anders ook backraises doen met dumbells als je die wel zwaar aanwezig hebt.

[..]

Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogt :@ Dat zou het leven inderdaad minder leuk maken :{ Maar dan zou je ook niet meer blijven wonen in een zwaar vervuilde stad als A'dam of überhaupt er over te denken om daar te gaan fietsen. :P
Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijn :P
pi_130830110
Viz, ik heb een vraagje voor jou! Mijn meneer is denk ik ongeveer even groot/zwaar als jij, en die heeft bedacht dat hij wel een halve marathon kan gaan lopen. :P Hij zit nu qua training al op zo'n 16km maar hij eet op zo'n dag nog steeds hetzelfde als anders. Hij snapt wel dat hij eigenlijk wat extra's zou moeten nemen om te herstellen, maar hij wil ook weer niet te veel eten, en ik kan de juiste hoeveelheid ook niet inschatten aangezien ik zelf 40 kilo lichter ben en net bij Evy 5 ben. :+ Heb jij een idee hoeveel en wat hij extra zou kunnen eten na zo'n inspanning?
Everything has changed
pi_130830584
Als hij afvalt maar nog wel in resultaat vooruit gaat hoeft 'ie nog niets te veranderen op zich. Als vooruitgang minder wordt wat meer magere eiwitten doen. Blikje tonijn, magere kwark zulke dingen, zelfs niet verkeerd om daarbij wat KH's bij te nemen voor de positieve effecten op z'n lopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijn :P
Echt leven doe je ook pas als je uitdagingen niet uit de weg gaat natuurlijk! :Y Kick life in the face! :7 :D
pi_130830614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Mini. het volgende:
xtra's zou moeten nemen om te herstellen, maar hij wil ook weer niet te veel eten, en ik kan de juiste hoeveelheid ook niet inschatten aangezien ik zelf 40 kilo lichter ben en net bij Evy 5 ben. :+ Heb jij een idee hoeveel en wat hij extra zou kunnen eten na z
Stel die vraag ook even in 't hardlooptopic ;)
Ja doei.
pi_130830631
Ik deadlift niet nee, ik doe behalve rug vrijwel alles met losse halters.

En mini, na intensieve cardio vooral koolhydraten, water en wat eiwitten. Liefst ook nog een kaliumbron tegen kramp, bananen ofzo. Na 3 uur cardio krijg ik krampen en dan eet ik bananen. Werkt perfect.
pi_130831000
Dank jullie wel voor de tips! :)

Mo, ook een goed idee, dat ga ik morgen even doen als ik weer achter een echte computer zit. Dacht nu alleen maar "wacht, ik ken nog zo'n hele grote jongen, laat ik het die eens vragen". :P
Everything has changed
pi_130831352
Mc, met DL verhoog je best goed de kracht in je handen en kan zorgen dat je niet meer aan max n komt omdat je daarmee van vrijwel je hele lichaam energie vraagt en DL is iets dat je als eerst wilt doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stel die vraag ook even in 't hardlooptopic ;)
^ en dit.

Ik ben meer op de hoogte van hoe je vooral in kracht kunt winnen :@

Dit vanavond gekeken:
En ook wat over z'n training (Rich Froning dan) maar wat een baas! _O_
Beeld van z'n training:
pi_130831622
Het huis is weer iets toonbaarder! Telt dat ook als B?
Zo maar naar bed, moet morgen alweer om 9 uur beginnen :+
Ben benieuwd of ik me morgen in staat acht tot de bodypump gezien mn huidige spierpijn. Hoop anders dat er een nietdansend alternatief is :P
pi_130831639
Nou ja, het gaat er bij allebei ook om hoe je spieren en je hele lichaam kunnen herstellen na een inspanning, toch?
Everything has changed
pi_130831817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Mc, met DL verhoog je best goed de kracht in je handen en kan zorgen dat je niet meer aan max n komt omdat je daarmee van vrijwel je hele lichaam energie vraagt en DL is iets dat je als eerst wilt doen.

Grappig dat je dat zegt, want ik moet mijn laatste set eigenlijk altijd onderbreken omdat ik die stang bijna uit mn handen laat kletteren omdat mijn linkerhand niet meer wil. Heel irritant.
Ik squat nu dan ook zwaarder dan ik deadlift.
Doe wat je niet durft.
pi_130832192
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Mini. het volgende:
Nou ja, het gaat er bij allebei ook om hoe je spieren en je hele lichaam kunnen herstellen na een inspanning, toch?
Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.
Wat voor mij werkt is KH's natijd minimaliseren, dus direct na sport KH's snel aanvullen maar daarna vrijwel niets meer. Daarvoor en tijdens, vooral als ik ga voor winst, neem ik wel iets meer om het suikerspiegel hoger te houden.

Als hij afvalt betekent ook dat 'ie minder nodig is om meer te doen he ;)
pi_130832472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.

[..]

Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.
Wat voor mij werkt is KH's natijd minimaliseren, dus direct na sport KH's snel aanvullen maar daarna vrijwel niets meer. Daarvoor en tijdens, vooral als ik ga voor winst, neem ik wel iets meer om het suikerspiegel hoger te houden.
Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.
pi_130832811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:

Gewoon normale overhand grip. Mixed grip doe ik eigenlijk nooit.
Doe wat je niet durft.
pi_130833262
Ik gebruik straps bij het deadliften, anders glipt de bar uit mijn poezelige handjes O+

Ik ga zondag weer deadliften *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130833426
Blijven je poezelige handjes dan ook een beetje eelt vrij?
Want dan wil ik ook straps! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_130833632
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.
Vlak ervoor neem ik dan ook geen grote porties KH's maar tijdens O,T en L wat meer. Als T ervoor E's evt met stukje fruit en 15min-30min ervoor snelle KH's die ik ook in m'n bidon gooi tijdens.
KH's erna maken uit of ik goed herstel en winst maak maar dus geen vet verlies of enigszins winst en enigszins vetverlies.

Ik wordt alleen allesbehalve sloom van snelle KH's :+
pi_130834865
Vanaf oktober hier aan de kt. Dan kan ik me met korting inschrijven weer bij sportschool én heb ik er het geld voor. Kan niet wachten! Zeker nu het hardlopen écht goed gaat en ik merk en zie bij anderen wat voor baat een sterk lichaam kan hebben bij het rennen van de trails (en natuurlijk ook gewoon op de weg), heb ik echt een prima motivatie.
Ja doei.
pi_130837913
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blijven je poezelige handjes dan ook een beetje eelt vrij?
Want dan wil ik ook straps! *O*
Nope, dat niet echt. Daarvoor heeft de liefste man van heel mijn wereld me een paar mooie knalroze handschoentjes gegeven, die draag ik tijdens de rest van de oefeningen. ^)

Voor lat pull downs en deadliften gebruik ik mijn straps :Y *O*

Straps kosten een tientje ofzo :)
pi_130838050
Wat ben jij vroeg/laat wakker.

Ik ben al wakker en chagrijnig
pi_130838155
Goedemorgen!

Prob het wordt mooi weer vandaag, waarom chagrijnig?

Zit Aurum wel in dezelfde tijdszone?

Ik wil gaan hardlopen, maar m'n bed ligt nog zo lekker...
pi_130838175
Oh omdat ik vroeg ben gaan slapen voor een hoorcollege waar ik over twijfelde om naar toe te gaan maar dat is dus niet nodig.

En beetje drukke dag dan en uit eten.

Had bedacht dat ik een rustige dag had en gister werd het opeens wakker.

En werd om 6 uur wakker zelf al en heel chagrijnig :) geen idee waarom haha
pi_130838402
En ik heb helemaal geen zin in mooi weer ;( :(
pi_130838482
Mogge!
Vandaag hebben we 'intensieve kennismaking' ik hoop dat er niet teveel vuile was buiten hoeft }:|

Planning vandaag:
O: 1,5 zelfgesneden (dus dikke) boterham met pindakaas
T: minneola
L: 3 zelfgesneden boterham met kaas / gebraden gehakt
T: druiven
D: couscous met tomaat. courgette, champignons en feta
S: bodypump! (heb er nu al spierpijn van :') )
T: bakje yoghurt
pi_130838764
Misschien mogen jullie wel met bier op het terras zitten
pi_130839277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag hebben we 'intensieve kennismaking' ik hoop dat er niet teveel vuile was buiten hoeft }:|

Planning vandaag:
O: 1,5 zelfgesneden (dus dikke) boterham met pindakaas
T: minneola
L: 3 zelfgesneden boterham met kaas / gebraden gehakt
T: druiven
D: couscous met tomaat. courgette, champignons en feta
S: bodypump! (heb er nu al spierpijn van :') )
T: bakje yoghurt
Ik heb gister bodypump gedaan en heb spierpijn, niet normaal.. En dan ook echt overal. Goede workout dus wel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130839384
Morning :z . Gewicht gaat de goede kant op! Wil nu eerst ongeveer 2 kilo kwijt, als ik een beetje streng ben voor mezelf moet dat in een maandje toch wel lukken? Nouja, als de lijn maar naar beneden gaat.

O: speltboterham gekookt ei, tuinkers, beetje mayo + beschuitje jam
T: 2 rijstwafels pindakaas, mineola
L: 2 boterhammen philadelphia
T: mineola, bakje kwark met een beetje muesli
B: rijles :+
D: kip/vis + groente
T: worteltjes met wat hummus

Plan was om wat KT te doen vanavond, maar misschien ga ik wel gewoon lekker zonnen en zwemmen met O+ .
pi_130839676
Morgen! Wat een topweer!
Heb geen spierpijn van gister, wel nog van maandag :+
Gister ook iets teveel gesport, eerst rondje op de mtb gedaan, verdwaald, en uiteindelijk ruim 2 uur op de fiets gezeten. 's Avonds nog KT in de sportschool, rug en benen.
Heb gister flink gegeten maar nog steeds honger als een paard.
En vanavond gewoon weer mtben met een vriend, is niet zo vaak topweer :)
pi_130841141
Goeiemorgen! :) Wat een heerlijk weer inderdaad! O+ Hopelijk morgen ook nog, want vandaag zit ik de hele dag en avond binnen... Nog één dagje volhouden, zon!

Mijn plan voor vandaag:
O: cruesli met melk (da's wat ik had staan bij vriendje thuis)
T: één of twee sneetjes brood met pindakaas, alleen als ik honger heb
L: zelfde als gisteren: couscous met paprika, tomaat, zwarte boontjes en feta
T: banaan met magere yoghurt en misschien nog een appel of kiwi
B: alles bij elkaar zo'n uur fietsen
D: gebakken aardappeltjes met kipschnitzel en broccoli
T: misschien nog een wijntje

Het is allemaal niet übergezond, maar als ik dagen zoals deze vol weet te houden is dat al heel wat. Ik weet uit ervaring dat ik dan uiteindelijk ook wel afval.
Everything has changed
pi_130841400
Heeft iemand een lekker recept voor mohito's?
pi_130841686
Rum/lemon-lime van AH of 7up/munt/ijs
pi_130841770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Rum/lemon-lime van AH of 7up/munt/ijs
Lime kan ik volgens mij bij de Dirk slijter kopen.. :)
pi_130841828
Met dit weer vind ik met meer ijs, limoen en munt lekkerder dan heel sterk.. Je kunt er ook ander fruit doorgooien ipv limoen.
Je kunt ook aardbeien mojito's maken, lekker zomers :)
pi_130841924
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:51 schreef the85mc het volgende:
Met dit weer vind ik met meer ijs, limoen en munt lekkerder dan heel sterk.. Je kunt er ook ander fruit doorgooien ipv limoen.
Je kunt ook aardbeien mojito's maken, lekker zomers :)
Leuke tip :) doe je er dan lime bij of wat anders?
pi_130842181
Bruine suiker, spa rood en rum. Suiker gebruik je ook om de munt wat fijner te krijgen als je stampt.
pi_130842416
Geen suikerwater?
pi_130843218
Gooit er al suiker doorheen :P

Dat wat ik neerzette is de luie mens variant :+
pi_130844545
Ik wil juist de slowfood langzame culinaire manier :D
  donderdag 5 september 2013 @ 13:06:21 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130845355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik wil juist de slowfood langzame culinaire manier :D
Snob
pi_130845957
Culinair zuipen ^O^
pi_130846831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:28 schreef the85mc het volgende:
Culinair zuipen ^O^
Haha jij hebt mij door
pi_130846863
Doe dan een mojito royale :P is in plaats van met spa rood met champagne :D
pi_130846874
Ik wilde morgen een high wine doen maar geen idee wat het is, het klinkt wel leuk.

dus had tot nu toe:
wijn (prosecco)

:P
En mohito's..

En wil ook ice tea maken + limoen/munt water misschien smoothies..

Daarnaast tortilla de patata, gazpacho (met gluten vrij brood), quinoa salade, en krijg nog een Spaans boekje vanavond dus kijk ik daar even in..

Misschien nog wat aardappeltjes + tomaatjes + kip uit de oven is altijd wel lekker..

En dan nog iets van (gluten vrije) muffins, een appel?taart, glutenvrije koekjes

Zo iets :s)
pi_130847014
Ice tea zou ik dan vanavond al maken, moet wel poosje staan namelijk om goed lekker te krijgen.
pi_130847040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef V1z0R het volgende:
Ice tea zou ik dan vanavond al maken, moet wel poosje staan namelijk om goed lekker te krijgen.
Ja was ik ook van plan :)
  donderdag 5 september 2013 @ 15:08:24 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130848957
Lekker en leuk Pron
  donderdag 5 september 2013 @ 15:09:44 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130849005
Zo, weekend@ Crashen in de tuin met ren ijskoud Hertog Jan, heel vervelend
pi_130852629
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef Probability het volgende:
Misschien mogen jullie wel met bier op het terras zitten
Ja dat hadden we gewild! Nee we moesten een posterpresentatie maken en hebben daar een half uur pp over gepraat.
pi_130852894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja dat hadden we gewild! Nee we moesten een posterpresentatie maken en hebben daar een half uur pp over gepraat.
Oef! Dat kost wel energie.
Leuke mensen in je groep?
Doe wat je niet durft.
pi_130853308
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oef! Dat kost wel energie.
Leuke mensen in je groep?
Jazeker, lieve mensen, heel divers. Voelde me wel erg skivakantieloos enzo, maar goed. :')
  donderdag 5 september 2013 @ 17:53:26 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130854053
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker en leuk Pron
Ik had eerst niet teruggelezen en dan is dit een mooie typo :D
pi_130854242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jazeker, lieve mensen, heel divers. Voelde me wel erg skivakantieloos enzo, maar goed. :')
Hhehehehe, dat went allemaal wel. :D
Fijn dat het lieve mensen zijn. :Y
Doe wat je niet durft.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:13:09 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130858627
Fijn Puff!

Dit weer O+
Net een rondje recreatief gefietst in mijn upje. wel 11 km :')

Lijst
O: kwark, vla, bramen
T's: hele paprika, 250 gr wortelen, hele komkommer, cup a soup tomaat, boterham kaas
L: 2 boterhammen fijngesneden biefstuk, koude gegrilde ui, likje curry, beker melk, kom mosterdsoep met spekjes
T's: tomaat, paar dropjes, halve slagroomgebakje, cappuccino, 2 appels, grote nectarine, halve peer, 2 flesjes bier, bonbon
D: halve kip uit de oven met krieljtes, veel sjalotjes O+, champignons in braadvet meegegaard, bloemkool, kerriesaus, boterslasalade met veel verse kruiden
T: waarschijnlijk nog wat popcorn

Morgen uit wokken bij mijn favo wok *O* Joy *O*
pi_130861651
Wij hadden vandaag de grote terugreis, dan is het om 0400 op en om 0500 de deur uit :)
pi_130862160
Eindstand

O: boterham gekookt ei/tuinkers/mayo, beschuitje hagelslag
T: 2 rijstwafels pindakaas, mineola
L: 2 boterhammen philadelphia
T: appel, klein bakje kwark met muesli
D: salade niçoise
B: zwemmen (al was het meer poedelen :+ )
T: 2 bollen ijs (mango en citroen) :9
pi_130863294
Lijstje
O 1,5 zelfgesneden boterham pindakaas, minneola
L 3 boterhammen kaas/ gebraden gehakt, karnemelk, appel
d couscous met roerbakgroentes en feta
S bodypump was vol en step ging niet door. Aangezien ik niet dans werd het een half uur crosstraineren
T druiven, bakje yoghurt, handje pistachenootjes
pi_130863925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O 1,5 zelfgesneden boterham pindakaas, minneola
L 3 boterhammen kaas/ gebraden gehakt, karnemelk, appel
d couscous met roerbakgroentes en feta
S bodypump was vol en step ging niet door. Aangezien ik niet dans werd het een half uur crosstraineren
T druiven, bakje yoghurt, handje pistachenootjes
Netjes! ^O^
pi_130864329
Ik was vanavond mtben met een vriend van me. Brak een tandwiel af in de derailleur :(
Kon ik em terugslepen.. Goede training, dat wel..
pi_130864513
Oei, hoe ver van huis was je? :D
pi_130864722
Nog niet zo ver gelukkig, kilometer of 8. We waren echt net in het bos aangekomen, blij dat het niet in de buurt van amersfoort ofzo gebeurde..
pi_130864767
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef the85mc het volgende:
Nog niet zo ver gelukkig, kilometer of 8. We waren echt net in het bos aangekomen, blij dat het niet in de buurt van amersfoort ofzo gebeurde..
Wel jammer dat je daar niet meer lekker hebt kunnen fietsen!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:16:57 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130865098
Oeps Mc.. maar goed dat je geen 50 km verder was.

Inderdaad netjes Puff

Ik heb de puff er in ieder geval wel een beetje uit, net nog een was opgehangen, gedweild, gedoucht.
Nu een cola-berenburg en wachten tot lief terug komt van het werk.
Ben nu vanaf 4.45 uur in de weer en lig voorlopig ook nog niet maar ben zo moe :')
pi_130866033
Kan me wel voorstellen dat je bijna omvalt uniek!
Ik zag net dat Pans labyrinth erop is. Aparte film, heb em al es gezien, twijfel of ik em nog eens ga kijken nu. Duurt tot half 1 ofzo.
pi_130868110
Je zou die kerel maar zijn met ogen in z'n handen... Ga je avondje stappen, iedereen vind je al vreemd door die oogballen in je handen, zoveelste keer geen succes en met net een wodka te veel sla je de hand aan jezelf. Wordt je de volgende ochtend niet alleen wakker met een kater maar ook met een ooginfectie :{
pi_130868371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Je zou die kerel maar zijn met ogen in z'n handen... Ga je avondje stappen, iedereen vind je al vreemd door die oogballen in je handen, zoveelste keer geen succes en met net een wodka te veel sla je de hand aan jezelf. Wordt je de volgende ochtend niet alleen wakker met een kater maar ook met een ooginfectie :{
Mmmmmkay :D
pi_130868394
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mmmmmkay :D
SPOILER
pi_130868504
Mijn D van vandaag is echt prut. ik had een borrel en had hapjes verwacht, maar die kwamen niet. bij thuiskomst was er ook geen fatsoenlijk eten, maar wel tucjes. uiteindelijk om 21:30 een bak kwark verorberd.. Meh.
  donderdag 5 september 2013 @ 23:24:17 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130868526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Geloof niet dat ik het een leuke film vind :')
Dragonball Z in een later stadium is nog geloofwaardiger
pi_130868560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Property of zegt 'ie??

Ik heb wel een beeld op basis van je beschrijving :P
pi_130868622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Geloof niet dat ik het een leuke film vind :')
Dragonball Z in een later stadium is nog geloofwaardiger
Heb JIJ DBZ gekeken?! :o
  donderdag 5 september 2013 @ 23:26:41 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130868625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:23 schreef anna82 het volgende:
Mijn D van vandaag is echt prut. ik had een borrel en had hapjes verwacht, maar die kwamen niet. bij thuiskomst was er ook geen fatsoenlijk eten, maar wel tucjes. uiteindelijk om 21:30 een bak kwark verorberd.. Meh.
Tucjes O+
Maar je hebt toch wel wat in huis? In de vriezer? Koelkast? Om mijn part volk.crackers met een gekookt ei ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')