Ik heb gister bodypump gedaan en heb spierpijn, niet normaal.. En dan ook echt overal. Goede workout dus wel!quote:Op donderdag 5 september 2013 07:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag hebben we 'intensieve kennismaking' ik hoop dat er niet teveel vuile was buiten hoeft![]()
Planning vandaag:
O: 1,5 zelfgesneden (dus dikke) boterham met pindakaas
T: minneola
L: 3 zelfgesneden boterham met kaas / gebraden gehakt
T: druiven
D: couscous met tomaat. courgette, champignons en feta
S: bodypump! (heb er nu al spierpijn van)
T: bakje yoghurt
Lime kan ik volgens mij bij de Dirk slijter kopen..quote:Op donderdag 5 september 2013 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Rum/lemon-lime van AH of 7up/munt/ijs
Leuke tipquote:Op donderdag 5 september 2013 10:51 schreef the85mc het volgende:
Met dit weer vind ik met meer ijs, limoen en munt lekkerder dan heel sterk.. Je kunt er ook ander fruit doorgooien ipv limoen.
Je kunt ook aardbeien mojito's maken, lekker zomers
Snobquote:Op donderdag 5 september 2013 12:31 schreef Probability het volgende:
Ik wil juist de slowfood langzame culinaire manier
Ja was ik ook van planquote:Op donderdag 5 september 2013 14:11 schreef V1z0R het volgende:
Ice tea zou ik dan vanavond al maken, moet wel poosje staan namelijk om goed lekker te krijgen.
Ja dat hadden we gewild! Nee we moesten een posterpresentatie maken en hebben daar een half uur pp over gepraat.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:24 schreef Probability het volgende:
Misschien mogen jullie wel met bier op het terras zitten
Oef! Dat kost wel energie.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat hadden we gewild! Nee we moesten een posterpresentatie maken en hebben daar een half uur pp over gepraat.
Jazeker, lieve mensen, heel divers. Voelde me wel erg skivakantieloos enzo, maar goed.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oef! Dat kost wel energie.
Leuke mensen in je groep?
Hhehehehe, dat went allemaal wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jazeker, lieve mensen, heel divers. Voelde me wel erg skivakantieloos enzo, maar goed.
Netjes!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O 1,5 zelfgesneden boterham pindakaas, minneola
L 3 boterhammen kaas/ gebraden gehakt, karnemelk, appel
d couscous met roerbakgroentes en feta
S bodypump was vol en step ging niet door. Aangezien ik niet dans werd het een half uur crosstraineren
T druiven, bakje yoghurt, handje pistachenootjes
Wel jammer dat je daar niet meer lekker hebt kunnen fietsen!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:10 schreef the85mc het volgende:
Nog niet zo ver gelukkig, kilometer of 8. We waren echt net in het bos aangekomen, blij dat het niet in de buurt van amersfoort ofzo gebeurde..
Mmmmmkayquote:Op donderdag 5 september 2013 23:13 schreef V1z0R het volgende:
Je zou die kerel maar zijn met ogen in z'n handen... Ga je avondje stappen, iedereen vind je al vreemd door die oogballen in je handen, zoveelste keer geen succes en met net een wodka te veel sla je de hand aan jezelf. Wordt je de volgende ochtend niet alleen wakker met een kater maar ook met een ooginfectie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]Geloof niet dat ik het een leuke film vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dragonball Z in een later stadium is nog geloofwaardigerNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]Property of zegt 'ie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beeld op basis van je beschrijving![]()
Heb JIJ DBZ gekeken?!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het een leuke film vind
Dragonball Z in een later stadium is nog geloofwaardiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |