Ik wilde iets in dezelfde strekking typenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
En speel je nu met de gedachte om een Marcello-tattoo te nemen? Zo eentje over de hele zijkant van je romp? In Lucinda Handwriting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
GMTAAAAAquote:Op woensdag 4 september 2013 11:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wilde iets in dezelfde strekking typen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:08 schreef V1z0R het volgende:
Op de zijkant van je gezicht kan natuurlijk ook:Goodness gracious...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Dat is slecht!quote:Op woensdag 4 september 2013 11:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De schema's waren standaard vellen (conditie verbeteren 1/2/3, BBB 1/2/3, etc) en je mocht dus zelf uit de bak nummer 2 pakken als je dacht dat je daaraan toe was.
Maar hee, ik ben er al zo'n 3 jaar weg, het zou best verbeterd kunnen zijn.
Dat ze tot de dood hen scheidt van de tat zullen houden.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:17 schreef the85mc het volgende:
Wat denken die mensen op dat moment dat ze zoiets laten zetten?
Goede toevoegingquote:Op woensdag 4 september 2013 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oh! Dat is slecht!
Je moet juist een schema krijgen wat is gemaakt op basis van jouw behoeftes en wat jij leuk vindt.
Daarom heb je juist een Marcello nodig!
Lijkt me wel iets om naar te informeren als je een nieuwe sportschool gaat zoeken.
En nee, er komt geen Marcello tattoo op de zijkant van mijn romp. Of ergens anders op mijn lichaam.
Hehehehehe, ik ben er van overtuigd dat de meeste sportscholen het vooral moeten hebben van de mensen die wel braaf hun lidmaatschap betalen maar nooit op komen draven.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goede toevoeging
Ik zie op de website dat de sportschool wel geheel gerestyled is. Ook belangrijk.
Ziet er puik uitquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef anna82 het volgende:
Toen ik op een blauwe maandag lid was van een sportschool vond ik het maar wat fijn dat niemand me herkende of aansprak. Aandacht, brrrrrrr.
Ik wilde een lijstje posten, maar nog geen idee wat ik ga eten de rest van de dag, dus dat wordt:
O: 300 gram kwark, hele banaan, rozijntjes, 40 gram havermout
L: ?
T: ?
D: ?
B: traplopen naar de 14e verdieping
Ik ken de discussiequote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nrc.nl/renske/2013/09/04/renske-kien-wah/
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef anna82 het volgende:
Aanvulling:
O: 300 gram kwark, hele banaan, rozijntjes, 40 gram havermout
L: pistolet met kaas en ei, salade met beetje couscous, kikkererwten, wortel, komkommer, tomaaat
T: ?
D: ?
B: traplopen naar de 14e verdieping
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |