abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130811291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef Probability het volgende:
Waarom praten mensen zo veel :')?
Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig ;)
pi_130811542
Hallo slankes. Ik kom even gedag zeggen :W Tussen het werk door even bijgelezen.

Coco! Wat tof O+ Ondanks dat het wat snel komt, hoop ik dat jullie kunnen genieten van de zwangerschap !

GB: ik ben ook wel benieuwd naar je huisje.

Hoop dat alles goed gaat hier. Tot laters!
  Vis een optie? woensdag 4 september 2013 @ 14:20:42 #203
70532 loveli
N
pi_130812071
quote:
Charming..
crap in = crap out
pi_130812236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Charming..
Het schijnt heel goed te zijn voor je ingewanden ofzo. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 4 september 2013 @ 14:34:28 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130812424
Tuin, zon... happy

Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130812428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig ;)
Waar is hier :)?
Worry is a misuse of imagination
pi_130812613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Tuin, zon... happy

Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
Even gekeken maar als sportschool is die ook niet extreem duur.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:01:19 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130813313
Kienowaah O+

Marcello :D

Tattoobaard :')

Linkje GeeBee? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130813357
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Waar is hier :)?
Op de Zuid As :P Mannen in pakken :9~
pi_130813861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Op de Zuid As :P Mannen in pakken :9~
:9~
  woensdag 4 september 2013 @ 16:13:58 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130815703
Finale materchef AU kijken :9

Lijst:
O: boterham roomkaas/tomaat/zout/peper, beschuit kaas, beschuit banaan
B: 1.15 uur wandelen
T: 2 appels
L: grote salade met gekookt ei en blikje tonijn, koude sperziebonen van gisteren
T;s: paar dropjes, 200 gr. druiven, bonbon met iets erin maar weet niet wat maar heerlijk
D: Veel broccoli met tomaat, gegrilde courgette, biefstuk met champignons/ui, stokbrood uit de oven met smeersels (en dippen in biefstukvocht O+ )
T kwark, vla en bramen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130816148
quote:
Ik vind het er erg creepy uitzien :X Ik zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130817677
Mag ik ook een linkje, GB?

Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:41:17 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130819944
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook een linkje, GB?

Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie. ;(.
Nou, dat wordt lekker een hele grote D! *O*

Net nog even de tuin geschoffeld, droog is het.

Heb mij zo gesneden in mijn duim dat ik er niks van voel, al een uur niet :')

Wil eigenlijk wel naar bed, zo moe
pi_130820008
Dat filmpje HPKW! Ik hoor wel als het gelukt is :D

Ben nu bij Newstyle, is (tot nu toe) beter dan de vorige sportschool (groepslessen, douches, niet dat de eigenaren hele tijd staan te kletsen en je geen aandacht geven) en ik kan ook naar de locatie vlak bij het werk. Ben benieuwd hoe het over een paar maanden bevalt.
pi_130820624

_O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130820981
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het er erg creepy uitzien :X Ik zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
Wat is dat wat ze beweegt? :o Haar organen?

Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
  woensdag 4 september 2013 @ 19:25:39 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130821710
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
Dat vooral blijven doen :P

Skoap :D

ITrusten, heb het gehad voor vandaag, morgen vroeg pissen.. Fijne avond
  woensdag 4 september 2013 @ 19:40:28 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130822385
Slaap lekker Uniek! O+ moe van werken?

Ik ben ook moe :') drukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel :D ook leuke dingen hoor.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130822836
Kent iemand de Lidl prosecco?
  woensdag 4 september 2013 @ 19:58:05 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130823200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap lekker Uniek! O+ moe van werken?

Ik ben ook moe :') drukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel :D ook leuke dingen hoor.
Was vrij...

Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??

Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
pi_130823590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:50 schreef Probability het volgende:
Kent iemand de Lidl prosecco?
In het Lidl-topic waren er mensen erg enthousiast over, dat heb ik er van onthouden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130823774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Was vrij...

Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??

Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag :)
pi_130826558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag :)
En? Wat vind je er zelf van? :P

D: biefstuk en boontjes met een paar nieuwe aardappeltjes uit de oven
pi_130826578
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130826906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Biefstuk O+
Be someone that makes you happy
pi_130827055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja wel lekker maar lijkt op witte wijn met bubbels, minder prosecco achtig
pi_130827223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Biefstuk O+
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
pi_130827546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
Rood vlees :9
Ik quote Mo even 'van leven ga je dood' ^O^
Be someone that makes you happy
pi_130827878
Ik heb voor het eerst een apparaat in de gym gemaxt. :) Kan niet meer zwaarder, lage rugspieren tot 160 kg..
Wat wel irritant us, is dat bij hogere rugspieren (dus pulls, rows enzo) mijn handen de limiet zijn..
pi_130829663
Deadlift je?
Kunt anders ook backraises doen met dumbells als je die wel zwaar aanwezig hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogt :@ Dat zou het leven inderdaad minder leuk maken :{ Maar dan zou je ook niet meer blijven wonen in een zwaar vervuilde stad als A'dam of überhaupt er over te denken om daar te gaan fietsen. :P
pi_130830073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
Deadlift je?
Kunt anders ook backraises doen met dumbells als je die wel zwaar aanwezig hebt.

[..]

Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogt :@ Dat zou het leven inderdaad minder leuk maken :{ Maar dan zou je ook niet meer blijven wonen in een zwaar vervuilde stad als A'dam of überhaupt er over te denken om daar te gaan fietsen. :P
Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijn :P
pi_130830110
Viz, ik heb een vraagje voor jou! Mijn meneer is denk ik ongeveer even groot/zwaar als jij, en die heeft bedacht dat hij wel een halve marathon kan gaan lopen. :P Hij zit nu qua training al op zo'n 16km maar hij eet op zo'n dag nog steeds hetzelfde als anders. Hij snapt wel dat hij eigenlijk wat extra's zou moeten nemen om te herstellen, maar hij wil ook weer niet te veel eten, en ik kan de juiste hoeveelheid ook niet inschatten aangezien ik zelf 40 kilo lichter ben en net bij Evy 5 ben. :+ Heb jij een idee hoeveel en wat hij extra zou kunnen eten na zo'n inspanning?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_130830584
Als hij afvalt maar nog wel in resultaat vooruit gaat hoeft 'ie nog niets te veranderen op zich. Als vooruitgang minder wordt wat meer magere eiwitten doen. Blikje tonijn, magere kwark zulke dingen, zelfs niet verkeerd om daarbij wat KH's bij te nemen voor de positieve effecten op z'n lopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijn :P
Echt leven doe je ook pas als je uitdagingen niet uit de weg gaat natuurlijk! :Y Kick life in the face! :7 :D
pi_130830614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Mini. het volgende:
xtra's zou moeten nemen om te herstellen, maar hij wil ook weer niet te veel eten, en ik kan de juiste hoeveelheid ook niet inschatten aangezien ik zelf 40 kilo lichter ben en net bij Evy 5 ben. :+ Heb jij een idee hoeveel en wat hij extra zou kunnen eten na z
Stel die vraag ook even in 't hardlooptopic ;)
Ja doei.
pi_130830631
Ik deadlift niet nee, ik doe behalve rug vrijwel alles met losse halters.

En mini, na intensieve cardio vooral koolhydraten, water en wat eiwitten. Liefst ook nog een kaliumbron tegen kramp, bananen ofzo. Na 3 uur cardio krijg ik krampen en dan eet ik bananen. Werkt perfect.
pi_130831000
Dank jullie wel voor de tips! :)

Mo, ook een goed idee, dat ga ik morgen even doen als ik weer achter een echte computer zit. Dacht nu alleen maar "wacht, ik ken nog zo'n hele grote jongen, laat ik het die eens vragen". :P
Everything has changed
pi_130831352
Mc, met DL verhoog je best goed de kracht in je handen en kan zorgen dat je niet meer aan max n komt omdat je daarmee van vrijwel je hele lichaam energie vraagt en DL is iets dat je als eerst wilt doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stel die vraag ook even in 't hardlooptopic ;)
^ en dit.

Ik ben meer op de hoogte van hoe je vooral in kracht kunt winnen :@

Dit vanavond gekeken:
En ook wat over z'n training (Rich Froning dan) maar wat een baas! _O_
Beeld van z'n training:
pi_130831622
Het huis is weer iets toonbaarder! Telt dat ook als B?
Zo maar naar bed, moet morgen alweer om 9 uur beginnen :+
Ben benieuwd of ik me morgen in staat acht tot de bodypump gezien mn huidige spierpijn. Hoop anders dat er een nietdansend alternatief is :P
pi_130831639
Nou ja, het gaat er bij allebei ook om hoe je spieren en je hele lichaam kunnen herstellen na een inspanning, toch?
Everything has changed
pi_130831817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Mc, met DL verhoog je best goed de kracht in je handen en kan zorgen dat je niet meer aan max n komt omdat je daarmee van vrijwel je hele lichaam energie vraagt en DL is iets dat je als eerst wilt doen.

Grappig dat je dat zegt, want ik moet mijn laatste set eigenlijk altijd onderbreken omdat ik die stang bijna uit mn handen laat kletteren omdat mijn linkerhand niet meer wil. Heel irritant.
Ik squat nu dan ook zwaarder dan ik deadlift.
Doe wat je niet durft.
pi_130832192
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Mini. het volgende:
Nou ja, het gaat er bij allebei ook om hoe je spieren en je hele lichaam kunnen herstellen na een inspanning, toch?
Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.
Wat voor mij werkt is KH's natijd minimaliseren, dus direct na sport KH's snel aanvullen maar daarna vrijwel niets meer. Daarvoor en tijdens, vooral als ik ga voor winst, neem ik wel iets meer om het suikerspiegel hoger te houden.

Als hij afvalt betekent ook dat 'ie minder nodig is om meer te doen he ;)
pi_130832472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.

[..]

Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.
Wat voor mij werkt is KH's natijd minimaliseren, dus direct na sport KH's snel aanvullen maar daarna vrijwel niets meer. Daarvoor en tijdens, vooral als ik ga voor winst, neem ik wel iets meer om het suikerspiegel hoger te houden.
Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.
pi_130832811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:

Gewoon normale overhand grip. Mixed grip doe ik eigenlijk nooit.
Doe wat je niet durft.
pi_130833262
Ik gebruik straps bij het deadliften, anders glipt de bar uit mijn poezelige handjes O+

Ik ga zondag weer deadliften *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130833426
Blijven je poezelige handjes dan ook een beetje eelt vrij?
Want dan wil ik ook straps! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_130833632
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.
Vlak ervoor neem ik dan ook geen grote porties KH's maar tijdens O,T en L wat meer. Als T ervoor E's evt met stukje fruit en 15min-30min ervoor snelle KH's die ik ook in m'n bidon gooi tijdens.
KH's erna maken uit of ik goed herstel en winst maak maar dus geen vet verlies of enigszins winst en enigszins vetverlies.

Ik wordt alleen allesbehalve sloom van snelle KH's :+
pi_130834865
Vanaf oktober hier aan de kt. Dan kan ik me met korting inschrijven weer bij sportschool én heb ik er het geld voor. Kan niet wachten! Zeker nu het hardlopen écht goed gaat en ik merk en zie bij anderen wat voor baat een sterk lichaam kan hebben bij het rennen van de trails (en natuurlijk ook gewoon op de weg), heb ik echt een prima motivatie.
Ja doei.
pi_130837913
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blijven je poezelige handjes dan ook een beetje eelt vrij?
Want dan wil ik ook straps! *O*
Nope, dat niet echt. Daarvoor heeft de liefste man van heel mijn wereld me een paar mooie knalroze handschoentjes gegeven, die draag ik tijdens de rest van de oefeningen. ^)

Voor lat pull downs en deadliften gebruik ik mijn straps :Y *O*

Straps kosten een tientje ofzo :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130838050
Wat ben jij vroeg/laat wakker.

Ik ben al wakker en chagrijnig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')