Charming..quote:
Het schijnt heel goed te zijn voor je ingewanden ofzo.quote:
Waar is hierquote:Op woensdag 4 september 2013 13:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom bestaan ze uberhaupt? Kom anders hier studeren, hier is het super rustig
Even gekeken maar als sportschool is die ook niet extreem duur.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Tuin, zon... happy
Was vorig jaar in de Bonte Wever (een heel leuk aan te bevelen all-inn hotel in Assen)
Mijn lief ging schaatsen (ziy erbij in de winter) en ik daar naar fe fitness. Fitness school hoort er ook bij. Jeb anderhalf uur privé les gehad op apparaten, hij vond het zo leuk om les te yeven. Tof was dat
Ik vind het er erg creepy uitzienquote:
Nou, dat wordt lekker een hele grote D!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik ook een linkje, GB?
Mijn lunch was vandaag een appel van een collega. Mijn boterhammen en ik bevonden zich helaas niet op dezelfde locatie..
Wat is dat wat ze beweegt?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er erg creepy uitzienIk zou er zelf geen filmpje van maken, HPKW
Dat vooral blijven doenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kom niet veel verder dan in- en uitademen!
Was vrij...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Slaap lekker Uniek!moe van werken?
Ik ben ook moedrukke dag... veel verandering en prikkels, veel bezoekers, veel taken, veel
ook leuke dingen hoor.
In het Lidl-topic waren er mensen erg enthousiast over, dat heb ik er van onthouden.quote:
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was vrij...
Kan mij voorstellen dat je moe bent Maria... Was wel leuk toch??
Prob, prossecco van de Lidl is gewoon erg lekker, kopen!
En? Wat vind je er zelf van?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht en ben hem nu aan het testen voor mijn verjaardag
Biefstukquote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
En? Wat vind je er zelf van?
D: biefstuk en boontjes met een paar nieuwe aardappeltjes uit de oven
Ja wel lekker maar lijkt op witte wijn met bubbels, minder prosecco achtigquote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
En? Wat vind je er zelf van?
D: biefstuk en boontjes met een paar nieuwe aardappeltjes uit de oven
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!quote:
Rood vleesquote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
De biefstuk was zeer medium, dus ik dacht wel bij elke hap dat rood vlees kankerverwekkend is... dan geniet je er toch minder van kan ik melden!
Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
Deadlift je?
Kunt anders ook backraises doen met dumbells als je die wel zwaar aanwezig hebt.
[..]
Ik heb nog nooit bij iets nagedacht over dat het de kans op kanker verhoogtDat zou het leven inderdaad minder leuk maken
Maar dan zou je ook niet meer blijven wonen in een zwaar vervuilde stad als A'dam of überhaupt er over te denken om daar te gaan fietsen.
Echt leven doe je ook pas als je uitdagingen niet uit de weg gaat natuurlijk!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Vizke, het is zeker geen gewoonte van me. Met het risicovolle leven dat ik leid zou dat ook echt niet te doen zijn
Stel die vraag ook even in 't hardlooptopicquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Mini. het volgende:
xtra's zou moeten nemen om te herstellen, maar hij wil ook weer niet te veel eten, en ik kan de juiste hoeveelheid ook niet inschatten aangezien ik zelf 40 kilo lichter ben en net bij Evy 5 ben.Heb jij een idee hoeveel en wat hij extra zou kunnen eten na z
^ en dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stel die vraag ook even in 't hardlooptopic
Grappig dat je dat zegt, want ik moet mijn laatste set eigenlijk altijd onderbreken omdat ik die stang bijna uit mn handen laat kletteren omdat mijn linkerhand niet meer wil. Heel irritant.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Mc, met DL verhoog je best goed de kracht in je handen en kan zorgen dat je niet meer aan max n komt omdat je daarmee van vrijwel je hele lichaam energie vraagt en DL is iets dat je als eerst wilt doen.
Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Mini. het volgende:
Nou ja, het gaat er bij allebei ook om hoe je spieren en je hele lichaam kunnen herstellen na een inspanning, toch?
Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.
[..]
Afvallen en in prestatie vooruit moet je nog steeds iets voorzichtiger met KH's zijn, als zijn lichaamstype beetje zoals die van mij is wat ik op foto's wel beetje kan inschatten sowieso. Als je echt wilt gaan voor maximale prestatievooruitgang zul je minder op de KH's letten.
Wat voor mij werkt is KH's natijd minimaliseren, dus direct na sport KH's snel aanvullen maar daarna vrijwel niets meer. Daarvoor en tijdens, vooral als ik ga voor winst, neem ik wel iets meer om het suikerspiegel hoger te houden.
Gewoon normale overhand grip. Mixed grip doe ik eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Mixed of double overhand grip? Sommige mensen merken dat ondanks dat ze minder kunnen DL'en met double dat hun grip wil sterk verbetert.
Vlak ervoor neem ik dan ook geen grote porties KH's maar tijdens O,T en L wat meer. Als T ervoor E's evt met stukje fruit en 15min-30min ervoor snelle KH's die ik ook in m'n bidon gooi tijdens.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Apart hoe het per persoon verschilt, ik kan juist het meest qua cardio vlak voor mijn D, een uur van te voren 1 banaan of wat tomaten. Dus vrijwel op nuchterr maag. Tijdens cardio eet ik niks normaal, ik drink alleen water, van suikers in drinken word ik sloom. Na afloop echt even bunkeren, snelle khs, magere eiwitten en langzame khs. Na een tijdje ben ik erachter dat dit voor mij het best werkt.
Nope, dat niet echt. Daarvoor heeft de liefste man van heel mijn wereld me een paar mooie knalroze handschoentjes gegeven, die draag ik tijdens de rest van de oefeningen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blijven je poezelige handjes dan ook een beetje eelt vrij?
Want dan wil ik ook straps!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |