Niet verkeerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe is het met jou DaD? En met je kinderwens? (als je het te brutale vraag vind moet je het zeggen hoor).
V1, hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het nog een beetje, het zit je de laatste tijd niet mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En "de Ruud" is weer terug, dus veel spierpijnbox squat jumps met dumbells en zo. Zal morgen wel niet meer normaal kunnen lopen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zat gelijk ik een groepje en ik ging gelijk mee pauze houden dus dat was wel heel fijn. Ging echt veel soepeler dan verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Komt straks vast wel goed Prob!
Vanochtend met voorstellen enzo vond ik het ook wel spannend
Ontopic
S: bodypump
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Als het ineens stil is als je ergens een ruimte op het werk in komt heb je wel het gevoel dat ze het over je hadden. Dat is wat minderOh meh. Ja snap ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En "de Ruud" is weer terug, dus veel spierpijnbox squat jumps met dumbells en zo. Zal morgen wel niet meer normaal kunnen lopen...
Worry is a misuse of imagination
Plakte goed, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kukident is de poepmasjien van XM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat boeit toch niet? (Ze zijn allemaal gelijk joh)quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kukident is de poepmasjien van XM!
Onthou jij dat soort details? Namen, welke bij wie hoort, geboortedata?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik dacht dat je refereerde naar S. en dat die Kukident was gedoopt!
Heel speciale naam ook!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, alleen Kukident is wel blijven plakken
Doodgaan doen we toch dus dan maar wat leuks van maken inderdaad, al "kost" het geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel speciale naam ook!
Sigme, iets leuks >>> iets stoms, dus als je het financieel kan lijen...!Life's short
Zwaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn zoveel vakantie Uniek!
Eten was lekker!
Net brood gehaald, was alleen nog ongesneden. Dus morgenochtend een dikke plak met pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |