Wij hebben ook een boot, dus je begrijpt onze intentiesquote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
En die locatiedaar had mijn opa vroeger een bootje, en dan gingen we varen over de plassen ook enzo!
Ik loop hier al jaaaaaren rond. Op dit moment hoef ik niet af te vallen (ik ben juist weer wat op gewicht nadat ik door veel ziek zijn op ondergewicht uitkwam), maar lees nog wel mee voor de gezond-eten-tips. En ik hoop nog steeds op motivatie om weer te gaan sportenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Dankje Phaidra, nog een OUD-poster hier ;-)
Je moet gewoon ook eenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik loop hier al jaaaaaren rond. Op dit moment hoef ik niet af te vallen (ik ben juist weer wat op gewicht nadat ik door veel ziek zijn op ondergewicht uitkwam), maar lees nog wel mee voor de gezond-eten-tips. En ik hoop nog steeds op motivatie om weer te gaan sporten.
Die streepjes doen het 'mquote:Op woensdag 4 september 2013 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je moet gewoon ook eenMarcello
zoeken.
Die van mij is weer terug van vakantie, heeft verse streepjes in zn wenkbrauwen en gaat morgen weer een schema voor me in elkaar klussen.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben ook een boot, dus je begrijpt onze intenties
De streepjes zijn vrij essentieel voor Marcello's uiterlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die streepjes doen het 'm
Misschien moet ik idd weer geld gaan uitgeven aan de sportschool... Bij mijn oude sportschool word je niet echt goed begeleid (en dat terwijl je wel 60 euro per maand mag neerleggen om er te sporten), dan krijg je toch een standaard verhaal en dito schema in je handen gedrukt. Beetje jammer. Alternatief is basic fit, maar daar verwacht ik ook weinig begeleiding.
Maar het vrijblijvende hardlopen lukt me niet. Het opstarten vind ik altijd vervelend, het wordt pas leuk als ik 20 min aangesloten kan rennen (en straks wordt het alweer snel te donker ivm hobbelige weg). Zwemmen was mijn alternatief, maar dat kan hier pas vanaf 21.15 en dan ben ik al te moe om mezelf nog te motiveren.
Ik las wel dat er tegenwoordig bootcamp gegeven wordt in de buurt, misschien is dat nog wat voor me. Maar ik durf niet zo goed.
Welke Health City was je? Daar heb ik namelijk gesportquote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De streepjes zijn vrij essentieel voor Marcello's uiterlijk.
Ik vind sportscholen ook altijd moeilijk. Je moet je er prettig voelen, de begeleiding moet goed zijn (vind ik bij "mijn" sportschool ook slecht, daar loopt altijd wel een instructeur rond maar die is vooral bezig met schema's maken of ouwehoeren met zn matties en zie ik echt nooit mensen tips geven over de uitvoering van oefeningen) en graag ook een berg leuke lessen op tijdstippen die voor jou handig zijn.
Ik heb vorig jaar zo'n trainingssessie gedaan bij Health City bij jou in het dorp (aan de andere kant van het dorp natuurlijk) en dat zag er wel goed uit en ik had ook wel het gevoel dat je daar goed begeleid zou worden.
Heb je geen buurvrouw of vriendin in de buurt wonen die je kunt meesleuren naar bootcamp?
Fijn altijd hoe de zweet altijd pas komt als je weer stil zitquote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef anna82 het volgende:
Heeft Marcello zijn haar in een knotje?![]()
Ik ben net met de trap omhoog gelopen naar de 14e. Gelukkig is er toch niemand om te zien hoe ik nu zit te zweten in mijn colbertje
Plus dat de verbouwing de airco betreft en het hier ontzettend warm aan het worden isquote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn altijd hoe de zweet altijd pas komt als je weer stil zit
Nee, dat is misschien een volgende stap.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef anna82 het volgende:
Heeft Marcello zijn haar in een knotje?![]()
Ik ben net met de trap omhoog gelopen naar de 14e. Gelukkig is er toch niemand om te zien hoe ik nu zit te zweten in mijn colbertje
Dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welke Health City was je? Daar heb ik namelijk gesport. Bij locatie Toolenburg (we woonden daar eerst superdichterbij, maar ook nu is het nog steeds maar dan 10 minuten fietsen). Na inschrijving werd je wel goed begeleid, fittest gedaan, doelen besproken en wat apparaten werden uitgelegd. Maar daarna stopte het een beetje. Nieuw schema heb ik nooit gekregen bijvoorbeeld, en ze liepen ook niet rond bij de apparaten en gewichten voor tips.
De schema's waren standaard vellen (conditie verbeteren 1/2/3, BBB 1/2/3, etc) en je mocht dus zelf uit de bak nummer 2 pakken als je dacht dat je daaraan toe was.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, dat is misschien een volgende stap.
Ik zag vorige week wel een jongen in de sportschool met een tattoo waarvan ik even dacht dat er Marcello op stond.
Toen zag ik dat er Marcella stond.
Goede training trouwens om met de trap naar de 14e te gaan!
[..]
Dat was 'm inderdaad!
Nieuw schema moet je zelf altijd om vragen, dat is volgens mij vrij standaard, maar ik vind het echt zo jammer dat ze kennelijk nergens rondlopen om advies te geven.
En speel je nu met de gedachte om een Marcello-tattoo te nemen? Zo eentje over de hele zijkant van je romp? In Lucinda Handwriting?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, dat is misschien een volgende stap.
Ik zag vorige week wel een jongen in de sportschool met een tattoo waarvan ik even dacht dat er Marcello op stond.
Toen zag ik dat er Marcella stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |