SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien overheen gelezen, maar hoe ging het van 't weekend?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren:
O: gebakken ei met twee witte boterhammen, bodempje champagne
L: 3 bth, bak salade
T: 2 appels
D:2 vegaburgers met veel groente koolsalade(heb weinig groente gegeten dit weekend) en een 2 broodjes of wat andere KH
T:5 zoute stokjes
Toch iets meer gegeten dan de bedoeling was.
Vandaag:
O: volle kwark met muesli
T: appel
L: koolsla, 3 boterhammen
T: banaan, appel
D: 2-3 boterhammen met tomaat/sla/komkommer
S: hardlopen, 8-9 km denk ik
Goedemorgen trouwens.
Het ging echt veel beter dan ik dacht! Heerlijk gelopen, samen met iemand met hetzelfde loopritme als ik. Heb onderweg de hele tijd met haar gepraat, en daardoor heel ontspannen gelopen en het was gewoon echt leuk, mooie route door het bos ook! Ik heb wel weer vertrouwen in de halve marathon dusquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:23 schreef V1z0R het volgende:
En de wereld is al zo overbevolkt![]()
Voorzichtige feli dan maar!
[..]
Misschien overheen gelezen, maar hoe ging het van 't weekend?!
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:27 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn lijstjes zijn wel prut op het moment. Eet vaak alleen en neem dan niet de moeite om echt te koken. Veel te vaak dus simpel sla ofzo, en weinig andere groente. Heb me voorgenomen dat ik op niet-sportdagen dus gewoon iets fatsoenlijk moet maken voor mezelf.
Oh, willen absoluutquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Quinazoline het volgende:
En wow, Coco, dat wilde je ook graag, toch (niet zo vroeg dan misschien)? Is een voorzichtige felicitatie op zijn plaats?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, willen absoluut
Maar door de keizersnede moesten we eigenlijk al een jaar wachten, en toen kwam de longembolie er tussendoor... Anders waren we waarschijnlijk al eerder ervoor gegaan (als Saar een half jaar was ofzo).
Dus we zijn echt wel blij hoor! Maar voorzichtig blij idd, omdat we nog niet helemaal zeker weten hoe&wat.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Het ging echt veel beter dan ik dacht! Heerlijk gelopen, samen met iemand met hetzelfde loopritme als ik. Heb onderweg de hele tijd met haar gepraat, en daardoor heel ontspannen gelopen en het was gewoon echt leuk, mooie route door het bos ook! Ik heb wel weer vertrouwen in de halve marathon dus, thanks for asking!
En wow, Coco, dat wilde je ook graag, toch (niet zo vroeg dan misschien)? Is een voorzichtige felicitatie op zijn plaats?
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat betreft groente ben ik zo lui als maar kan. Maak zondags voor de hele werkweek salade klaar en doe maar minimaal groente naast m'n vlees. Behalve donderdags, dan eet ik een grote pot bruine bonen met ui en zigeunersalade
Bruine bonen als groente? Hmmmz...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat betreft groente ben ik zo lui als maar kan. Maak zondags voor de hele werkweek salade klaar en doe maar minimaal groente naast m'n vlees. Behalve donderdags, dan eet ik een grote pot bruine bonen met ui en zigeunersalade
Met ijsberg- of kropsla heb je dat vrij snel inderdaad maar spinazie of rucola blijft best een poos goed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijk, zo ver vooruit gemaakte salade. Ik eet het vaak hooguit een dag later nog op, maar bewaar het echt niet langer dan dat, want dan smaakt het toch minder lekker.
Ik vond net een foto van de finish van zaterdag. Charmant is anders, maar omg, ik ben best blij met mezelf.
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met ijsberg- of kropsla heb je dat vrij snel inderdaad maar spinazie of rucola blijft best een poos goed.
Nu je het zegt, dat is wel zo ja! Ik ben echt geen fruit-eter, vind het vaak te lastig om mee te nemen, maar ik zal eens kijken wat handig en toch gezond is. Vroeger at ik wel veel appels, maar sinds ik ooit heb gelezen dat daar eigenlijk maar weinig nuttigs in zit denk ik laat maar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Fruit mini? Wat dat zie ik niet echt in je lijstje...
Ik ben ook geen echte fruiteter, vandaar dat het me opviel denk ik. Of nog iets meer groente, een paprika tussendoor ofzo. (Met een beetje roomkaas. nomnom).quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is wel zo ja! Ik ben echt geen fruit-eter, vind het vaak te lastig om mee te nemen, maar ik zal eens kijken wat handig en toch gezond is. Vroeger at ik wel veel appels, maar sinds ik ooit heb gelezen dat daar eigenlijk maar weinig nuttigs in zit denk ik laat maar.
Bosbessen, da's wel een goeie! Die kan ik gewoon door m'n ontbijt gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte fruiteter, vandaar dat het me opviel denk ik. Of nog iets meer groente, een paprika tussendoor ofzo. (Met een beetje roomkaas. nomnom).
Qua fruit waar veel nuttigs in zit kom ik niet veel verder dan bosbessen.
Net als nectarines. Keihard en zuur en dan ineens BAM overrijp, fruitvliegjes, schimmel, de hele rimbam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bosbessen, da's wel een goeie! Die kan ik gewoon door m'n ontbijt gooien.
Voor overdag kom ik niet verder dan citrusvruchten (die ik toch niet achter m'n bureau ga eten, ik ken mezelf) en kiwi's (die altijd keihard zijn als je ze koopt en dan als je even niet kijkt stiekem te rijp worden). Nee, ik vrees dat het nooit iets zal worden met fruit en mij.
Nu je het zegt, misschien kan ik morgen wel een salade meenemen als lunch. Dan maar extra groente inderdaad.
Ik heb gisteren courgette gebakken, prei gestoofd, sperziebonen gekookt, sla gecentrifugeerd en zonder dressing in een plastic bak gedaan, de rest staat ook in plastic bakken in de koelkast. Daar kan ik dan wel een paar x van eten. Ik heb nl. ook geen zin soms om nog uitgebreid te koken als ik thuiskom, dus los ik het zo op. Gisteren bv sperziebonen, courgette en prei opgewarmd in de resten marinade van de kip. Was echt lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).
Maar goed iedereen moet doen wat ie lekker vindt natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon wat beter moet plannen/voorbereiden, zodat ik al wat in huis heb en niet meer met trek boodschappen hoef te doen.
Weinig mis mee toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Zal ik ook eens in Slank een lijstje posten?
O: 2 spelt. 1 rauwe ham, 1 smeerkaas.
L: Salade. Even kijken wat er in de koelkast ligt.
T: Nectarine. Als ie rijp is.
D: Bieflapje, champignons, courgette, spinazie met wat zure room.
T: Een biertje of een wijntje.
Ja daarom. Ooit eens voor iemand spinazie gemaakt (van te voren wel gevraagd of ze dat lustte), dus ik dat gewoon koken maar niet tot pap met zachtgekookt ei er overheen en een visje ernaast.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ook dat vind ik toch wel snel drassig worden eigenlijk. Zeker als er andere natte dingen inzitten (tomaat enzo).
Maar goed iedereen moet doen wat ie lekker vindt natuurlijk. Ik denk dat ik gewoon wat beter moet plannen/voorbereiden, zodat ik al wat in huis heb en niet meer met trek boodschappen hoef te doen.
Ik probeer ook wat laag in KH's te zitten. Bevalt me wel goed. Geen KH's in mijn lunch maakt dat ik eigenlijk de hele middag geen honger heb. Vind ik wel prettig. Laatst een keer wel een broodlunch gehad en toen had ik de hele middag neiging tot snaaien. Maar dat kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weinig mis mee toch?
Beetje laag in de KH's maar bij geen sport geen probleem verder.
Foto? Zien!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekker eigenlijk, zo ver vooruit gemaakte salade. Ik eet het vaak hooguit een dag later nog op, maar bewaar het echt niet langer dan dat, want dan smaakt het toch minder lekker.
Ik vond net een foto van de finish van zaterdag. Charmant is anders, maar omg, ik ben best blij met mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Niet waar ik woon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat!
Appel is juist erg gezond net zosls alle vruchten. Elk vrucht (en fruit) heeft zijn eigen goede vitamines en ook micro voedingsstoffen.
Bramen kan je nu heel goed langs de berm vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |