quote:Op maandag 2 september 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Maar goed dat ik nu weer thuis ben en weer kan FOK!en
Niet slim van zequote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef KLTZK het volgende:
Vraagje voor de technici hier:
Is het slim van mijn school dat je met je leerlingaccount in Windows Powershell kan komen?
de wie wat waar huh?quote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef KLTZK het volgende:
Vraagje voor de technici hier:
Is het slim van mijn school dat je met je leerlingaccount in Windows Powershell kan komen?
Dacht ik al, de opdrachtprompt hebben ze dit jaar eindelijk geblokkeerd, maar om een of andere reden is Powershell nu wel toegankelijkquote:
Alles is te omzeilenquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dacht ik al, de opdrachtprompt hebben ze dit jaar eindelijk geblokkeerd, maar om een of andere reden is Powershell nu wel toegankelijk
Oui! Ik ben er nu al dol opquote:
Donderdagavond is toch altijd partyavond?quote:Op maandag 2 september 2013 15:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oui! Ik ben er nu al dol opHoe zit jouw rooster in elkaar? Ik ben elke woensdag vrij (en heb meestal dinsdag weinig les, dus partyhard op dinsdagavond
Mijn rooster is een beetje all over the placequote:Op maandag 2 september 2013 15:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oui! Ik ben er nu al dol opHoe zit jouw rooster in elkaar? Ik ben elke woensdag vrij (en heb meestal dinsdag weinig les, dus partyhard op dinsdagavond
Volgens mijn informatica docent is mijn school zelfs voor middelbare school begrippen slecht beveiligdquote:
Als je studeert is elke avond een mogelijke partyavondquote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Donderdagavond is toch altijd partyavond?
Ik wil wel m'n diploma halen dus elke avond party doe ik niet aan meequote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je studeert is elke avond een mogelijke partyavondMaar donderdag heeft de voor keur
Ik heb maandagochtend college (vak 1), dinsdag en vrijdag college (vak 2) en donderdag werkgroep van vak 1 en 2. Dus woensdag vrijquote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn rooster is een beetje all over the placeElke week anders en ergens tussen 8:30 en 18:00
Waarschijnlijk door kleine klassen en colleges die je met andere klassen hebt ofzo
Naja, ik begin morgen om 1 uur met tekenen, we gaan het zienquote:Op maandag 2 september 2013 15:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb maandagochtend college (vak 1), dinsdag en vrijdag college (vak 2) en donderdag werkgroep van vak 1 en 2. Dus woensdag vrij
Ik denk dat dinsdagavond gewoon mijn studentenverenigingsavond wordt. Dat ik daar een beetje ga chillen en shit, of dat ik op die dagen naar iemand anders ga en dan 's avonds laat weer naar huis, of gewoon uit, ben de dag daarna toch vrij.quote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je studeert is elke avond een mogelijke partyavondMaar donderdag heeft de voor keur
Elke dinsdag helemaal lamquote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat dinsdagavond gewoon mijn studentenverenigingsavond wordt. Dat ik daar een beetje ga chillen en shit, of dat ik op die dagen naar iemand anders ga en dan 's avonds laat weer naar huis, of gewoon uit, ben de dag daarna toch vrij.
Ik woon nog niet in de stad waar ik studeer, dus dat is eigenlijk wel een beetje jammerquote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat dinsdagavond gewoon mijn studentenverenigingsavond wordt. Dat ik daar een beetje ga chillen en shit, of dat ik op die dagen naar iemand anders ga en dan 's avonds laat weer naar huis, of gewoon uit, ben de dag daarna toch vrij.
Alsof dat wat uit maakt?quote:Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon nog niet in de stad waar ik studeer, dus dat is eigenlijk wel een beetje jammer
*gaat naar kamernet.nl*
Het is het zo waardquote:Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon nog niet in de stad waar ik studeer, dus dat is eigenlijk wel een beetje jammer
*gaat naar kamernet.nl*
Ja. 's nachts eventjes nog met de trein naar zutphen om 3 uur. Meh, neequote:
Ja denk je dat ik niet graag wil?quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is het zo waardIk word iedere dag wakker in de mooiste stad van Nederland en het maakt me zo gelukkig. Over hofplein fietsen en hopen dat je erbij bent als de spelers van Feyenoord eindelijk een keer in die fontein mogen springen
Rotterdam is niet de mooiste stad van het land.quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is het zo waardIk word iedere dag wakker in de mooiste stad van Nederland en het maakt me zo gelukkig. Over hofplein fietsen en hopen dat je erbij bent als de spelers van Feyenoord eindelijk een keer in die fontein mogen springen
Nachtje doorgaan en eerste trein (half 6) pakken.quote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. 's nachts eventjes nog met de trein naar zutphen om 3 uur. Meh, nee
Laat haar, ara kan altijd zo vol passie vertellen over dingen. Al is het Roffa, of vriendliefquote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rotterdam is niet de mooiste stad van het land.
Jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rotterdam is niet de mooiste stad van het land.
Eerst even buddies zien te krijgen in mijn klas ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nachtje doorgaan en eerste trein (half 6) pakken.
Of slaapplek regelen
Of mijn studie, of kunst, of recreatief drugsgebruikquote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat haar, ara kan altijd zo vol passie vertellen over dingen. Al is het Roffa, of vriendlief
Count me in on that onequote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Of mijn studie, of kunst, of recreatief drugsgebruik
sims is altijd een +1. Beetje Woohoo'en in de treinquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nu sims op mijn telefoon, het gaat helemaal nergens over. Goed vermaak voor in de trein wel.
Ik heb er nu 4 in 1 huis zitten (3 op bezoek, want je kan maar 1 per huis ofzo?). 1 stel ben ik verliefd op elkaar aan het laten worden, bij het andere stel friendzone ik hem hard (maar ze gaan wel samenwonen)quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sims is altijd een +1. Beetje Woohoo'en in de trein
vertel mij meer over je avonturen als recreatief drugsgebruikerquote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Of mijn studie, of kunst, of recreatief drugsgebruik
That's just plain evilquote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 in 1 huis zitten (3 op bezoek, want je kan maar 1 per huis ofzo?). 1 stel ben ik verliefd op elkaar aan het laten worden, bij het andere stel friendzone ik hem hard (maar ze gaan wel samenwonen)
Jamaar dan komt de drama, want dan ga ik een nieuwe chick maken en die gaat ballen met die man en dan wordt die vrouw jaloers en dan komt hij uit de friendzone en dan hebben ze een triootje. Gewoon, omdat ik vind dat dat kan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
That's just plain evil
wil je alsjeblieft niet je mening aan anderen opdringen. jij vind dat het niet uitmaakt maar vnan kan hier heel anders over denken. dankjewel en het verandert niks aan onze bandquote:
Goede fantasiequote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan komt de drama, want dan ga ik een nieuwe chick maken en die gaat ballen met die man en dan wordt die vrouw jaloers en dan komt hij uit de friendzone en dan hebben ze een triootje. Gewoon, omdat ik vind dat dat kan.
Ik kijk uit naar het verslagquote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan komt de drama, want dan ga ik een nieuwe chick maken en die gaat ballen met die man en dan wordt die vrouw jaloers en dan komt hij uit de friendzone en dan hebben ze een triootje. Gewoon, omdat ik vind dat dat kan.
And there we goquote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft niet je mening aan anderen opdringen. jij vind dat het niet uitmaakt maar vnan kan hier heel anders over denken. dankjewel en het verandert niks aan onze band
gr ria
Schooljaar is 1 dag begonnen en hij heeft al een diploma.quote:
ik wel, het barst van de mailtjes.quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, heb je ook al een mailtje?
quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gefeliciteerd lieverd, heb je mn wijze raad nou opgevolgd?
gr ria
Septemberexamens , rekentoetsje gemaakt en diploma gekregenquote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
(hoe ook al weer)
Tuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schooljaar is 1 dag begonnen en hij heeft al een diploma.
TOTOBAAS
quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, heb je ook al een mailtje?
Lekker bezig! Veel plezier en succes met je Portugese avonturenquote:Op maandag 2 september 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Septemberexamens , rekentoetsje gemaakt en diploma gekregenthanks!
[..]
Tuurlijk
Thanksquote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekker bezig! Veel plezier en succes met je Portugese avonturen
Veel plezier met hengelenquote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Ik kan er nog niet veel over vertellen maar een tipje van de sluier ligt ik zeker op; ria gaat weer aan het werk. dit wel in mn eigen volendam. er moet toch brood op de plank komen.
gr ria
En wie gaat dat betalen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goeie god ik wil zo graag op kamers, damn
Waarschijnlijk dit, totdat ik daar een baantje hebquote:
IK WIL IK WIL IK WILquote:Gezellig studentenhuis met 8 jongens en 4 meisjes. Er hangt altijd een hele relaxte sfeer. We organizeren ook elk jaar verschillende leuke feestjes zoals een cocktailfeest, kerstdiner en een redelijk berucht huisfeest.
Zoek jij een huis waar je jezelf kan zijn, met rust word gelaten als jij dat wil, maar ook de gezelligheid kan opzoeken als je daar aan toe bent? Op een paar minuten lopen van het centrum. We hebben een mooie huiskamer, een grote tuin, en een nog groter dakterras waar we vaak met z'n allen rondhangen.
We hebben 2 katten, nero en jochem. Wij zijn op zoek naar een gezellige nieuwe huisgenoot die meer zoekt in een huis dan alleen woonruimte en die het leuk vindt om samen dingen te doen.
Ga danquote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goeie god ik wil zo graag op kamers, damn
Go for itquote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK WIL IK WIL IK WIL
Nero en Jochem
Moneystruggles en andere zaken nogquote:
Je hebt toch een baantje, stufi etcquote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moneystruggles en andere zaken nog
Ik vertelde dit aan mijn ouders. OMG ZE HEBBEN KATTEN.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vertelde dit aan mijn ouders. OMG ZE HEBBEN KATTEN.
Ma: je bent toch allergies voor katten?
We hebben 10 jaar katten gehad, verdomme
Ik heb het ook 3 maanden zonder support moeten doen (en geloof me, met 4 euro per uur kom je niet ver.) en dat is me ook gelukt. En de rest: daar kom je over heenquote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moneystruggles en andere zaken nog
denken dat ik ook maar een cent van mijn ouders krijg voor de maandelijkse kostenquote:
Je broertje?quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat ik ook maar een cent van mijn ouders krijg voor de maandelijkse kostenEen hulpje qua spullen voor in de kamer misschien, maar meer neit
Dat wordt noodles eten en afvallenquote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het ook 3 maanden zonder support moeten doen (en geloof me, met 4 euro per uur kom je niet ver.) en dat is me ook gelukt. En de rest: daar kom je over heen
Jup, dat wordt elke avond neuken!quote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt noodles eten en afvallenMaar een baantje helpt wel zodat je iets minder hoeft te lenen, wat ook chill is.
Enja, met 12 mensen samenwonen, dat kan fout gaan, heel fout
Vanavond eet ik echt fantastisch lekker, voor 80 cent p.pquote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt noodles eten en afvallenMaar een baantje helpt wel zodat je iets minder hoeft te lenen, wat ook chill is.
Enja, met 12 mensen samenwonen, dat kan fout gaan, heel fout
Dikke orgiesquote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jup, dat wordt elke avond neuken!
Zet het allemaal op papier, ik koop het voor een paar pleuroquote:Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vanavond eet ik echt fantastisch lekker, voor 80 cent p.p
JAAAAA neequote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jup, dat wordt elke avond neuken!
Ara's skeere receptjes.quote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zet het allemaal op papier, ik koop het voor een paar pleuro
quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ara's skeere receptjes.
Alle recepten zijn per 2 personen, prijzen zijn lokale prijzen.
1. power pasta.
Men neme:
- 0.5 pak diepvriesspinazie (45 cent per pakje)
- gerookte spekjes (75 cent per pakje)
- 150 gram droge pasta (1 euro voor een kilo)
- lepel kruidenkaas (56 cent per pakje)
- scheutje melk (60 cent per pak)
1. kook de pasta
2. bak de spekjes, gooi de spinazie erbij, doe er een lepel kruidenkaas bij en een scheutje melk om de smaken wat te neutraliseren.
3. giet de pasta af
4. gooi het allemaal in 2 kommen.
5. maaltijd voor twee. Kosten per persoon: 65 cent p.p
quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ] morgenmiddag moet ik vliegen.
Heb nog geen mail gehad over m'n adres en waar/hoe laat ik opgehaald word. Top
Er is er nog eentje bij gekomen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die plak ik even in een word-bestandje
En nu mijn moeders kookkunsten bewonderen
Daar kan je gezeik mee krijgen, ik zou voor de zekerheid even naar de maatschappij bellen waarmee je vliegt.quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben online aan het inchecken en mijn tussenvoegsel en achternaam staan aan elkaar![]()
bijv: terHalle ipv ter Halle
Kan dat kwaad?
Niet mijn fout btw, heb netjes normaal ingevoerd
Maar ik heb het gewoon ingevuld als ter Halle (zo heet ik niet echt), nu staat 't er als terHalle, kan ik weinig aan doenquote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar kan je gezeik mee krijgen, ik zou voor de zekerheid even naar de maatschappij bellen waarmee je vliegt.
Snap ik, maar dat kan je het beste vragen aan iemand die er verstand van heeftquote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik heb het gewoon ingevuld als ter Halle (zo heet ik niet echt), nu staat 't er als terHalle, kan ik weinig aan doen
vraag het bij maatschappijquote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben online aan het inchecken en mijn tussenvoegsel en achternaam staan aan elkaar![]()
Kan dat kwaad?
True, zal ff navraag doen thanksquote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat kan je het beste vragen aan iemand die er verstand van heeftAls het een probleem is (al denk ik van niet), kan er nog wat geregeld worden.
Hoe datquote:Op maandag 2 september 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag het bij maatschappij
ik heb wel eens hele verkeerde voornaam ingevuld.
Thanksquote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er is er nog eentje bij gekomen.
Als Halle nog steeds met hoofdletter staat is het vast wel duidelijkquote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Kan dat kwaad?
dat welquote:Op maandag 2 september 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Als Halle nog steeds met hoofdletter staat is het vast wel duidelijk
dubbelcheck het emailadres evenquote:Op maandag 2 september 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg nu een mail van contactpersoon:
"I have been told the mail has been sent already..."
Ja uh, ik heb niks. ook niet in spam.
gedaan en alternatief bijgevoegdquote:Op maandag 2 september 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dubbelcheck het emailadres even
Ken je zijn oude materiaal ook?quote:
Post eens?quote:Op maandag 2 september 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je zijn oude materiaal ook?
Ga huilen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb dorst maar papa heeft mijn flesjes in de koelkast verstopt!
Pis in je bek.quote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb dorst maar papa heeft mijn flesjes in de koelkast verstopt!
quote:Op maandag 2 september 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben helemaal speciaal naar de koelkast gelopen, ik ben een sportieve jongen
Oh idee van een meisje, dan moet jij een succesvolle kerel zijn!quote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Equalz het volgende:
Ik ben aant koken
Roemeense aubergine salade met roemeens gehaktbal dingetjes waar ik de naam niet van weet :p
(Idee van het meisje)
Daar brengen ze je heen..?quote:Op maandag 2 september 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
Het zij een mirakel, ik heb de mail ontvangen[ afbeelding ]
zonder adres, lekker handig
quote:Op maandag 2 september 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
Het zij een mirakel, ik heb de mail ontvangen[ afbeelding ]
zonder adres, lekker handig
Ja maar mijn ouders willen vooraf het adres hebben, lijkt me vrij logisch. Ik ben en blijf zeer jong voor zoiets.quote:
Vol met snoepquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef d4v1d het volgende:
Toto word opgehaald in een wit bestelbusje.
wordt bitsjquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef d4v1d het volgende:
Toto word opgehaald in een wit bestelbusje.
Begin er niet over. Slechte ervaringen aan over gehoudenquote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
VA heeft volgens mij nog nooit gekotst
Je niet in kunnen houden met drankquote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Begin er niet over. Slechte ervaringen aan over gehouden
Fok jou hihihi snap je hem fok-it hiiihquote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben niet achterlijk![]()
HAHAHA IK HAD JE GEFOPT
quote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Morgen toto het land uitdikke fissa in de slowchat met plaatjes van bier en plaatjes van wijn (voor de wijven) en plaatjes van zoutjes en linkjes naar goeie muziekjens van youtube en deze smiley's ->
Ja manquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
grapje. heb je wifi daar want dan gaan we whatsappen
lig ik waarschijnlijk te pittenquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mankomt goed, word om 19.20 (20.20 hier) opgehaald dus zal pas rond 10 op fok komen of zo
Kutquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lig ik waarschijnlijk te pittenkutwerk
WIJ ZIJN NIET JE PRIORITEITquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kutach ik zie wel wanneer ik op FOK! kom, is nu niet echt prio #1
Jij moet wakker zijn als ik op FOK! komquote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET JE PRIORITEIT
TOTO JE BENT EEN BACKSTABBER
TEUTEU OMG MORGEN GA JE WEGquote:
Pls don'tquote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
TEUTEU OMG MORGEN GA JE WEGIk kom je wel ff huggen ok, ik heb dan toch pauze
in het weekend misschien of op vrijdag avondquote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet wakker zijn als ik op FOK! kom
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
in het weekend misschien of op vrijdag avond
quote:
Hey Totoquote:
Alsof je mij gaat zien/herkennenquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Dearest het volgende:
Mijn klasgenoten die roken gaan wel altijd in de pauze op t station peuken halen als ze op zijn en ik sta altijd bij hun enzoMaar dan zal ik je wel negeren als dat gebeurt
quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Toto
Heb je iets gehoord vandaag?
Geen enkele FOK!ker zal mij herkennenquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toto doe een pet of een hood op ofzo
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
he dearest al 3 dagen niet geblowd en geen behoefte toe gehad hoe junk ben ik nu
Ga je wel? Raar eigenlijk, nog steeds geen adresquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]vanavond
geen adres, maar wel waar ik opgehaald word en hoe laat, 19.20 (Portugese tijd)
Nee ik herken je echt wel hoorquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen enkele FOK!ker zal mij herkennen
Mochten ze niet vooraf vrijgeven of zoquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je wel? Raar eigenlijk, nog steeds geen adres
Nein mann. Never.quote:
Nou, spannend. Veel plezier dan maar alvast en fijne vlucht enzo natuurlijk morgenquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mochten ze niet vooraf vrijgeven of zomorgen als ik er ben weet ik hem
maar word wel opgehaald dus ga ook wel
hoe was je werkdag?
[..]
Nein mann. Never.
Thanksquote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, spannend. Veel plezier dan maar alvast en fijne vlucht enzo natuurlijk morgen
Drukke dag hier vandaag
Ik was daar vrijdag en er zit nog een andere fokker die ik ken daar op schoolquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Toto69 het volgende:
En toen kwam er een of ander meisje steeds vlakbij me staan en me steeds aankijken of zoeng
quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik was daar vrijdag en er zit nog een andere fokker die ik ken daar op schoolSchool vol fokkers daarzo
Geen slechte dag hoor, gewoon druk. Nou ja, dat is gelukkig niet elke dag zoquote:
Oh god, hopelijk wel aan 450 lekkere wijven dan.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
ze gaan je verkopen als seksslaaf toto
geen adres vrij mogen geven is de oudste truc in het boekje
Ach, komt goedquote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen slechte dag hoor, gewoon druk. Nou ja, dat is gelukkig niet elke dag zo
Ik ga wel wat rustiger aan doen de rest van het jaar. Volgend jaar ga ik aanzienlijk rustiger aan doenquote:
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga wel wat rustiger aan doen de rest van het jaar. Volgend jaar ga ik aanzienlijk rustiger aan doen
WHAT IS LOVEquote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
OH BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME NO MORE
De lol begint er een beetje af te raken bij mijquote:
Ah gossiequote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol begint er een beetje af te raken bij mij
Ach, dat zijn momenten. Al heeft dat ooit een keer bijna 3 jaar geduurdquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat zijn momenten. Al heeft dat ooit een keer bijna 3 jaar geduurd
Heb ik wel weer andere bezigheden hoor
Ik meestal wel, tenzij ik het druk heb zoals vandaag en morgenquote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kan sowieso overdag niet posten
Er is inderdaad niet veel aan hierquote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Dus.... als het de hele avond zo saai blijft kan ik wel vroeg gaan pitten
Opmerkelijk, normaal lopen d4v1d, spatieloos, LMI, cachet, VA, dearest, HH, en nog wat meer hier wel te rellen of postenquote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet veel aan hier
Misschien komt dat nog. School is ook begonnen, misschien zijn ze wel met huiswerk bezigquote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Opmerkelijk, normaal lopen d4v1d, spatieloos, LMI, cachet, VA, dearest, HH, en nog wat meer hier wel te rellen of posten
Hahaquote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog. School is ook begonnen, misschien zijn ze wel met huiswerk bezig
Vandaag pas? Waarom zo laatquote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahahuiswerk
vandaag havo diploma gekregen![]()
![]()
Mensen zijn teveel met zichzelf bezigquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Overigens opmerkelijk dat een maand geleden mijn telefoon roodgloeiend stond over mijn vertrek naar Lissabon... En nu? Niemand die iets stuurt![]()
, op een iemand na vanochtend met een onwijs leuk bericht
True, ach ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zijn teveel met zichzelf bezig
Heeft ook geen zin. Jij begint morgen aan een avontuur, tof manquote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, ach ik lig er niet wakker van
Inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin. Jij begint morgen aan een avontuur, tof man
Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen. Foto's zullen we ongetwijfeld wel zienquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaadzal mij zeeer benieuwen hoe Lissabon is
Komt goedquote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen. Foto's zullen we ongetwijfeld wel zien
Hoe laat vlieg je?
Mooie tijd, hoef je niet zo debiel vroeg de deur uit. Hoever woon je nu (in tijd) vanaf Schiphol?quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goedzal morgenavond de eerste pics proberen te posten
16:45
Ver.quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie tijd, hoef je niet zo debiel vroeg de deur uit. Hoever woon je nu (in tijd) vanaf Schiphol?
Wow, dat is zeker ver zegquote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ver.
12:36 trein, 14:22 op Schiphol, even bagage inchecken en dan wachten tot het boarden rond 16:00
quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is zeker ver zeg
Ga je alleen
Jeetje, wat saai zolang alleen in de trein. Ik vind het wel knap hoor, zo helemaal alleen en dan weg voor 6 maandenquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..], pa gaat mee naar 't station, wacht tot de trein weg is en vanaf dan sta ik d'r alleen voor
Das zeker langquote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, wat saai zolang alleen in de trein. Ik vind het wel knap hoor, zo helemaal alleen en dan weg voor 6 maanden
Dat wachten als je eenmaal op Schiphol bent overleef je wel. De trein lijkt me het saaiste eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das zeker lang... en dan nog op Schiphol paar uur wachten, dan nog 2.5 uur vliegen, dan nog een kwartier of drie á een uur wachten op Lissabon Airport (bagage en word pas om 19.20 opgehaald, Portugese tijd) en dan naar 't appartement...
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wachten als je eenmaal op Schiphol bent overleef je wel. De trein lijkt me het saaiste eigenlijk
Ja, maar in Portugal moet je wachten op je koffer, door de douane. Dan is 3 kwartier niet zoveel hoorquote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaaden de vlucht gaat ook even duren, en het wachten in Lissabon, maar goed, daar kan ik misschien wel wat te eten halen
Ja nja komt goedquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar in Portugal moet je wachten op je koffer, door de douane. Dan is 3 kwartier niet zoveel hoor
De vlucht is juist wel leuk toch? Dan voel je tenminste dat je echt ergens (ver) naartoe gaat
quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze hebben me afgelopen week gemist op het werk
Hey VAquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze hebben me afgelopen week gemist op het werk
al info?quote:
Eigenlijk best prima op het momentquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al info?
[..]
Eigenlijk best prima op het moment
Klinkt positiefquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al info?
[..]
Eigenlijk best prima op het moment
Thank god hehehequote:
Ben eigenlijk best verbaastquote:
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thank god hehehe
[..]
Ben eigenlijk best verbaast
Morgen om 13:15 heb ik lesquote:Op maandag 2 september 2013 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Why notwanneer ga je nu naar school
Nice nicequote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen om 13:15 heb ik les
Maar ik ga wel eerder. Even wat dingen regelen bij de studievereniging, aanmelden bij de sportschool IN de school en zorgen dat mijn internetverbinding is opgezet. Dat was vorig jaar bij de HAN een enorm gezeik
Hoe komt het danquote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thank god hehehe
[..]
Ben eigenlijk best verbaast
Ik weet dat ik die hebquote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice nicehopen dat je lekkere chicks in je klas hebt
Dunno, best gemotiveerd voor school enzeauquote:
Gewoon hosseltips opvolgen van de ecktequote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat ik die heb![]()
En ook dat ze out of my league zijn, vandaar de sportschool
[..]
Dunno, best gemotiveerd voor school enzeau
Relaxedquote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat ik die heb![]()
En ook dat ze out of my league zijn, vandaar de sportschool
[..]
Dunno, best gemotiveerd voor school enzeau
quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon hosseltips opvolgen van de eckte
totobaas
Braddie niet kennenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Slechte zaak, het is pas half 9 en ik ben nu al moe
Ja, inderdaad. Dat weet ik pas een paar jaar trouwens, ik dacht dat Portugal altijd was als de rest van west Europaquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig maarmorgen zelfde tijdzone
quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig maarmorgen zelfde tijdzone
KOmt er een certificaat bij ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb deze gekochtMaar 100 van gemaakt
[ afbeelding ]
Niet duurquote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En maar 25 Pound Sterling(en 4 pond verzendkosten)
Waarom zo langquote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maarja, kan best 2 weken duren voor ie binnen is
Ik kan het nauwelijks bijhouden nuquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 2 september 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het nauwelijks bijhouden nu
Weet ik niet, hoop het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |