Begin er niet over. Slechte ervaringen aan over gehoudenquote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
VA heeft volgens mij nog nooit gekotst
Je niet in kunnen houden met drankquote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Begin er niet over. Slechte ervaringen aan over gehouden
Fok jou hihihi snap je hem fok-it hiiihquote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben niet achterlijk![]()
HAHAHA IK HAD JE GEFOPT
quote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Morgen toto het land uitdikke fissa in de slowchat met plaatjes van bier en plaatjes van wijn (voor de wijven) en plaatjes van zoutjes en linkjes naar goeie muziekjens van youtube en deze smiley's ->
Ja manquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
grapje. heb je wifi daar want dan gaan we whatsappen
lig ik waarschijnlijk te pittenquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mankomt goed, word om 19.20 (20.20 hier) opgehaald dus zal pas rond 10 op fok komen of zo
Kutquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lig ik waarschijnlijk te pittenkutwerk
WIJ ZIJN NIET JE PRIORITEITquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kutach ik zie wel wanneer ik op FOK! kom, is nu niet echt prio #1
Jij moet wakker zijn als ik op FOK! komquote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET JE PRIORITEIT
TOTO JE BENT EEN BACKSTABBER
TEUTEU OMG MORGEN GA JE WEGquote:
Pls don'tquote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
TEUTEU OMG MORGEN GA JE WEGIk kom je wel ff huggen ok, ik heb dan toch pauze
in het weekend misschien of op vrijdag avondquote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet wakker zijn als ik op FOK! kom
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
in het weekend misschien of op vrijdag avond
quote:
Hey Totoquote:
Alsof je mij gaat zien/herkennenquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Dearest het volgende:
Mijn klasgenoten die roken gaan wel altijd in de pauze op t station peuken halen als ze op zijn en ik sta altijd bij hun enzoMaar dan zal ik je wel negeren als dat gebeurt
quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Toto
Heb je iets gehoord vandaag?
Geen enkele FOK!ker zal mij herkennenquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toto doe een pet of een hood op ofzo
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
he dearest al 3 dagen niet geblowd en geen behoefte toe gehad hoe junk ben ik nu
Ga je wel? Raar eigenlijk, nog steeds geen adresquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]vanavond
geen adres, maar wel waar ik opgehaald word en hoe laat, 19.20 (Portugese tijd)
Nee ik herken je echt wel hoorquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen enkele FOK!ker zal mij herkennen
Mochten ze niet vooraf vrijgeven of zoquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je wel? Raar eigenlijk, nog steeds geen adres
Nein mann. Never.quote:
Nou, spannend. Veel plezier dan maar alvast en fijne vlucht enzo natuurlijk morgenquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mochten ze niet vooraf vrijgeven of zomorgen als ik er ben weet ik hem
maar word wel opgehaald dus ga ook wel
hoe was je werkdag?
[..]
Nein mann. Never.
Thanksquote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, spannend. Veel plezier dan maar alvast en fijne vlucht enzo natuurlijk morgen
Drukke dag hier vandaag
Ik was daar vrijdag en er zit nog een andere fokker die ik ken daar op schoolquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Toto69 het volgende:
En toen kwam er een of ander meisje steeds vlakbij me staan en me steeds aankijken of zoeng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |