quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik was daar vrijdag en er zit nog een andere fokker die ik ken daar op schoolSchool vol fokkers daarzo
Geen slechte dag hoor, gewoon druk. Nou ja, dat is gelukkig niet elke dag zoquote:
Oh god, hopelijk wel aan 450 lekkere wijven dan.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
ze gaan je verkopen als seksslaaf toto
geen adres vrij mogen geven is de oudste truc in het boekje
Ach, komt goedquote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen slechte dag hoor, gewoon druk. Nou ja, dat is gelukkig niet elke dag zo
Ik ga wel wat rustiger aan doen de rest van het jaar. Volgend jaar ga ik aanzienlijk rustiger aan doenquote:
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga wel wat rustiger aan doen de rest van het jaar. Volgend jaar ga ik aanzienlijk rustiger aan doen
WHAT IS LOVEquote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
OH BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME NO MORE
De lol begint er een beetje af te raken bij mijquote:
Ah gossiequote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol begint er een beetje af te raken bij mij
Ach, dat zijn momenten. Al heeft dat ooit een keer bijna 3 jaar geduurdquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dat zijn momenten. Al heeft dat ooit een keer bijna 3 jaar geduurd
Heb ik wel weer andere bezigheden hoor
Ik meestal wel, tenzij ik het druk heb zoals vandaag en morgenquote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kan sowieso overdag niet posten
Er is inderdaad niet veel aan hierquote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Dus.... als het de hele avond zo saai blijft kan ik wel vroeg gaan pitten
Opmerkelijk, normaal lopen d4v1d, spatieloos, LMI, cachet, VA, dearest, HH, en nog wat meer hier wel te rellen of postenquote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet veel aan hier
Misschien komt dat nog. School is ook begonnen, misschien zijn ze wel met huiswerk bezigquote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Opmerkelijk, normaal lopen d4v1d, spatieloos, LMI, cachet, VA, dearest, HH, en nog wat meer hier wel te rellen of posten
Hahaquote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog. School is ook begonnen, misschien zijn ze wel met huiswerk bezig
Vandaag pas? Waarom zo laatquote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahahuiswerk
vandaag havo diploma gekregen![]()
![]()
Mensen zijn teveel met zichzelf bezigquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Overigens opmerkelijk dat een maand geleden mijn telefoon roodgloeiend stond over mijn vertrek naar Lissabon... En nu? Niemand die iets stuurt![]()
, op een iemand na vanochtend met een onwijs leuk bericht
True, ach ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zijn teveel met zichzelf bezig
Heeft ook geen zin. Jij begint morgen aan een avontuur, tof manquote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, ach ik lig er niet wakker van
Inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin. Jij begint morgen aan een avontuur, tof man
Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen. Foto's zullen we ongetwijfeld wel zienquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaadzal mij zeeer benieuwen hoe Lissabon is
Komt goedquote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen. Foto's zullen we ongetwijfeld wel zien
Hoe laat vlieg je?
Mooie tijd, hoef je niet zo debiel vroeg de deur uit. Hoever woon je nu (in tijd) vanaf Schiphol?quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goedzal morgenavond de eerste pics proberen te posten
16:45
Ver.quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooie tijd, hoef je niet zo debiel vroeg de deur uit. Hoever woon je nu (in tijd) vanaf Schiphol?
Wow, dat is zeker ver zegquote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ver.
12:36 trein, 14:22 op Schiphol, even bagage inchecken en dan wachten tot het boarden rond 16:00
quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is zeker ver zeg
Ga je alleen
Jeetje, wat saai zolang alleen in de trein. Ik vind het wel knap hoor, zo helemaal alleen en dan weg voor 6 maandenquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..], pa gaat mee naar 't station, wacht tot de trein weg is en vanaf dan sta ik d'r alleen voor
Das zeker langquote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, wat saai zolang alleen in de trein. Ik vind het wel knap hoor, zo helemaal alleen en dan weg voor 6 maanden
Dat wachten als je eenmaal op Schiphol bent overleef je wel. De trein lijkt me het saaiste eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das zeker lang... en dan nog op Schiphol paar uur wachten, dan nog 2.5 uur vliegen, dan nog een kwartier of drie á een uur wachten op Lissabon Airport (bagage en word pas om 19.20 opgehaald, Portugese tijd) en dan naar 't appartement...
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wachten als je eenmaal op Schiphol bent overleef je wel. De trein lijkt me het saaiste eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |