quote:Op maandag 2 september 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Maar goed dat ik nu weer thuis ben en weer kan FOK!en
Niet slim van zequote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef KLTZK het volgende:
Vraagje voor de technici hier:
Is het slim van mijn school dat je met je leerlingaccount in Windows Powershell kan komen?
de wie wat waar huh?quote:Op maandag 2 september 2013 15:43 schreef KLTZK het volgende:
Vraagje voor de technici hier:
Is het slim van mijn school dat je met je leerlingaccount in Windows Powershell kan komen?
Dacht ik al, de opdrachtprompt hebben ze dit jaar eindelijk geblokkeerd, maar om een of andere reden is Powershell nu wel toegankelijkquote:
Alles is te omzeilenquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dacht ik al, de opdrachtprompt hebben ze dit jaar eindelijk geblokkeerd, maar om een of andere reden is Powershell nu wel toegankelijk
Oui! Ik ben er nu al dol opquote:
Donderdagavond is toch altijd partyavond?quote:Op maandag 2 september 2013 15:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oui! Ik ben er nu al dol opHoe zit jouw rooster in elkaar? Ik ben elke woensdag vrij (en heb meestal dinsdag weinig les, dus partyhard op dinsdagavond
Mijn rooster is een beetje all over the placequote:Op maandag 2 september 2013 15:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oui! Ik ben er nu al dol opHoe zit jouw rooster in elkaar? Ik ben elke woensdag vrij (en heb meestal dinsdag weinig les, dus partyhard op dinsdagavond
Volgens mijn informatica docent is mijn school zelfs voor middelbare school begrippen slecht beveiligdquote:
Als je studeert is elke avond een mogelijke partyavondquote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Donderdagavond is toch altijd partyavond?
Ik wil wel m'n diploma halen dus elke avond party doe ik niet aan meequote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je studeert is elke avond een mogelijke partyavondMaar donderdag heeft de voor keur
Ik heb maandagochtend college (vak 1), dinsdag en vrijdag college (vak 2) en donderdag werkgroep van vak 1 en 2. Dus woensdag vrijquote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn rooster is een beetje all over the placeElke week anders en ergens tussen 8:30 en 18:00
Waarschijnlijk door kleine klassen en colleges die je met andere klassen hebt ofzo
Naja, ik begin morgen om 1 uur met tekenen, we gaan het zienquote:Op maandag 2 september 2013 15:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb maandagochtend college (vak 1), dinsdag en vrijdag college (vak 2) en donderdag werkgroep van vak 1 en 2. Dus woensdag vrij
Ik denk dat dinsdagavond gewoon mijn studentenverenigingsavond wordt. Dat ik daar een beetje ga chillen en shit, of dat ik op die dagen naar iemand anders ga en dan 's avonds laat weer naar huis, of gewoon uit, ben de dag daarna toch vrij.quote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je studeert is elke avond een mogelijke partyavondMaar donderdag heeft de voor keur
Elke dinsdag helemaal lamquote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat dinsdagavond gewoon mijn studentenverenigingsavond wordt. Dat ik daar een beetje ga chillen en shit, of dat ik op die dagen naar iemand anders ga en dan 's avonds laat weer naar huis, of gewoon uit, ben de dag daarna toch vrij.
Ik woon nog niet in de stad waar ik studeer, dus dat is eigenlijk wel een beetje jammerquote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat dinsdagavond gewoon mijn studentenverenigingsavond wordt. Dat ik daar een beetje ga chillen en shit, of dat ik op die dagen naar iemand anders ga en dan 's avonds laat weer naar huis, of gewoon uit, ben de dag daarna toch vrij.
Alsof dat wat uit maakt?quote:Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon nog niet in de stad waar ik studeer, dus dat is eigenlijk wel een beetje jammer
*gaat naar kamernet.nl*
Het is het zo waardquote:Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon nog niet in de stad waar ik studeer, dus dat is eigenlijk wel een beetje jammer
*gaat naar kamernet.nl*
Ja. 's nachts eventjes nog met de trein naar zutphen om 3 uur. Meh, neequote:
Ja denk je dat ik niet graag wil?quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is het zo waardIk word iedere dag wakker in de mooiste stad van Nederland en het maakt me zo gelukkig. Over hofplein fietsen en hopen dat je erbij bent als de spelers van Feyenoord eindelijk een keer in die fontein mogen springen
Rotterdam is niet de mooiste stad van het land.quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is het zo waardIk word iedere dag wakker in de mooiste stad van Nederland en het maakt me zo gelukkig. Over hofplein fietsen en hopen dat je erbij bent als de spelers van Feyenoord eindelijk een keer in die fontein mogen springen
Nachtje doorgaan en eerste trein (half 6) pakken.quote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. 's nachts eventjes nog met de trein naar zutphen om 3 uur. Meh, nee
Laat haar, ara kan altijd zo vol passie vertellen over dingen. Al is het Roffa, of vriendliefquote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rotterdam is niet de mooiste stad van het land.
Jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rotterdam is niet de mooiste stad van het land.
Eerst even buddies zien te krijgen in mijn klas ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nachtje doorgaan en eerste trein (half 6) pakken.
Of slaapplek regelen
Of mijn studie, of kunst, of recreatief drugsgebruikquote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat haar, ara kan altijd zo vol passie vertellen over dingen. Al is het Roffa, of vriendlief
Count me in on that onequote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Of mijn studie, of kunst, of recreatief drugsgebruik
sims is altijd een +1. Beetje Woohoo'en in de treinquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nu sims op mijn telefoon, het gaat helemaal nergens over. Goed vermaak voor in de trein wel.
Ik heb er nu 4 in 1 huis zitten (3 op bezoek, want je kan maar 1 per huis ofzo?). 1 stel ben ik verliefd op elkaar aan het laten worden, bij het andere stel friendzone ik hem hard (maar ze gaan wel samenwonen)quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sims is altijd een +1. Beetje Woohoo'en in de trein
vertel mij meer over je avonturen als recreatief drugsgebruikerquote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Of mijn studie, of kunst, of recreatief drugsgebruik
That's just plain evilquote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 in 1 huis zitten (3 op bezoek, want je kan maar 1 per huis ofzo?). 1 stel ben ik verliefd op elkaar aan het laten worden, bij het andere stel friendzone ik hem hard (maar ze gaan wel samenwonen)
Jamaar dan komt de drama, want dan ga ik een nieuwe chick maken en die gaat ballen met die man en dan wordt die vrouw jaloers en dan komt hij uit de friendzone en dan hebben ze een triootje. Gewoon, omdat ik vind dat dat kan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
That's just plain evil
wil je alsjeblieft niet je mening aan anderen opdringen. jij vind dat het niet uitmaakt maar vnan kan hier heel anders over denken. dankjewel en het verandert niks aan onze bandquote:
Goede fantasiequote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan komt de drama, want dan ga ik een nieuwe chick maken en die gaat ballen met die man en dan wordt die vrouw jaloers en dan komt hij uit de friendzone en dan hebben ze een triootje. Gewoon, omdat ik vind dat dat kan.
Ik kijk uit naar het verslagquote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar dan komt de drama, want dan ga ik een nieuwe chick maken en die gaat ballen met die man en dan wordt die vrouw jaloers en dan komt hij uit de friendzone en dan hebben ze een triootje. Gewoon, omdat ik vind dat dat kan.
And there we goquote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
wil je alsjeblieft niet je mening aan anderen opdringen. jij vind dat het niet uitmaakt maar vnan kan hier heel anders over denken. dankjewel en het verandert niks aan onze band
gr ria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |