denken dat ik ook maar een cent van mijn ouders krijg voor de maandelijkse kostenquote:
Je broertje?quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
denken dat ik ook maar een cent van mijn ouders krijg voor de maandelijkse kostenEen hulpje qua spullen voor in de kamer misschien, maar meer neit
Dat wordt noodles eten en afvallenquote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het ook 3 maanden zonder support moeten doen (en geloof me, met 4 euro per uur kom je niet ver.) en dat is me ook gelukt. En de rest: daar kom je over heen
Jup, dat wordt elke avond neuken!quote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt noodles eten en afvallenMaar een baantje helpt wel zodat je iets minder hoeft te lenen, wat ook chill is.
Enja, met 12 mensen samenwonen, dat kan fout gaan, heel fout
Vanavond eet ik echt fantastisch lekker, voor 80 cent p.pquote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wordt noodles eten en afvallenMaar een baantje helpt wel zodat je iets minder hoeft te lenen, wat ook chill is.
Enja, met 12 mensen samenwonen, dat kan fout gaan, heel fout
Dikke orgiesquote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jup, dat wordt elke avond neuken!
Zet het allemaal op papier, ik koop het voor een paar pleuroquote:Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vanavond eet ik echt fantastisch lekker, voor 80 cent p.p
JAAAAA neequote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jup, dat wordt elke avond neuken!
Ara's skeere receptjes.quote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zet het allemaal op papier, ik koop het voor een paar pleuro
quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ara's skeere receptjes.
Alle recepten zijn per 2 personen, prijzen zijn lokale prijzen.
1. power pasta.
Men neme:
- 0.5 pak diepvriesspinazie (45 cent per pakje)
- gerookte spekjes (75 cent per pakje)
- 150 gram droge pasta (1 euro voor een kilo)
- lepel kruidenkaas (56 cent per pakje)
- scheutje melk (60 cent per pak)
1. kook de pasta
2. bak de spekjes, gooi de spinazie erbij, doe er een lepel kruidenkaas bij en een scheutje melk om de smaken wat te neutraliseren.
3. giet de pasta af
4. gooi het allemaal in 2 kommen.
5. maaltijd voor twee. Kosten per persoon: 65 cent p.p
quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ] morgenmiddag moet ik vliegen.
Heb nog geen mail gehad over m'n adres en waar/hoe laat ik opgehaald word. Top
Er is er nog eentje bij gekomen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die plak ik even in een word-bestandje
En nu mijn moeders kookkunsten bewonderen
Daar kan je gezeik mee krijgen, ik zou voor de zekerheid even naar de maatschappij bellen waarmee je vliegt.quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben online aan het inchecken en mijn tussenvoegsel en achternaam staan aan elkaar![]()
bijv: terHalle ipv ter Halle
Kan dat kwaad?
Niet mijn fout btw, heb netjes normaal ingevoerd
Maar ik heb het gewoon ingevuld als ter Halle (zo heet ik niet echt), nu staat 't er als terHalle, kan ik weinig aan doenquote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar kan je gezeik mee krijgen, ik zou voor de zekerheid even naar de maatschappij bellen waarmee je vliegt.
Snap ik, maar dat kan je het beste vragen aan iemand die er verstand van heeftquote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ik heb het gewoon ingevuld als ter Halle (zo heet ik niet echt), nu staat 't er als terHalle, kan ik weinig aan doen
vraag het bij maatschappijquote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben online aan het inchecken en mijn tussenvoegsel en achternaam staan aan elkaar![]()
bijv: terHalle ipv ter Halle
Kan dat kwaad?
Niet mijn fout btw, heb netjes normaal ingevoerd
True, zal ff navraag doen thanksquote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat kan je het beste vragen aan iemand die er verstand van heeftAls het een probleem is (al denk ik van niet), kan er nog wat geregeld worden.
Hoe datquote:Op maandag 2 september 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag het bij maatschappij
ik heb wel eens hele verkeerde voornaam ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |