Ja, maar in Portugal moet je wachten op je koffer, door de douane. Dan is 3 kwartier niet zoveel hoorquote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaaden de vlucht gaat ook even duren, en het wachten in Lissabon, maar goed, daar kan ik misschien wel wat te eten halen
Ja nja komt goedquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar in Portugal moet je wachten op je koffer, door de douane. Dan is 3 kwartier niet zoveel hoor
De vlucht is juist wel leuk toch? Dan voel je tenminste dat je echt ergens (ver) naartoe gaat
quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze hebben me afgelopen week gemist op het werk
Hey VAquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze hebben me afgelopen week gemist op het werk
al info?quote:
Eigenlijk best prima op het momentquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al info?
[..]
Eigenlijk best prima op het moment
Klinkt positiefquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al info?
[..]
Eigenlijk best prima op het moment
Thank god hehehequote:
Ben eigenlijk best verbaastquote:
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thank god hehehe
[..]
Ben eigenlijk best verbaast
Morgen om 13:15 heb ik lesquote:Op maandag 2 september 2013 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Why notwanneer ga je nu naar school
Nice nicequote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen om 13:15 heb ik les
Maar ik ga wel eerder. Even wat dingen regelen bij de studievereniging, aanmelden bij de sportschool IN de school en zorgen dat mijn internetverbinding is opgezet. Dat was vorig jaar bij de HAN een enorm gezeik
Hoe komt het danquote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thank god hehehe
[..]
Ben eigenlijk best verbaast
Ik weet dat ik die hebquote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice nicehopen dat je lekkere chicks in je klas hebt
Dunno, best gemotiveerd voor school enzeauquote:
Gewoon hosseltips opvolgen van de ecktequote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat ik die heb![]()
En ook dat ze out of my league zijn, vandaar de sportschool
[..]
Dunno, best gemotiveerd voor school enzeau
Relaxedquote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat ik die heb![]()
En ook dat ze out of my league zijn, vandaar de sportschool
[..]
Dunno, best gemotiveerd voor school enzeau
quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon hosseltips opvolgen van de eckte
totobaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |