SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 02-09-2013 17:38:35 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verrek, ik heb gewoon nog een prikbord hier achter de kast staan! Waarom heb ik daar nooit wat mee gedaanquote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil ook een medaille..... Ik heb alleen maar kleine regionale loopjes genomen van 50 tot 300 deelnemers.
De vredesloop zou mijn eerste medaille moeten worden
Ooit wil ik zo'n muur.
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Protip: Ga hardlopen vlakbij het centrum op zaterdag rond middernachtquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Guard het volgende:
[..]
In trainingen wel, maar als er volk langs de kant staat te kijken gooi ik de turbo aanAanmoedigingen gegarandeerd
![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hangjeugd rond speeltuinen en skatebanen werken ook prima.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Protip: Ga hardlopen vlakbij het centrum op zaterdag rond middernachtAanmoedigingen gegarandeerd
![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zonder iemand te vergeten...![]()
@iedereen,
Nette wedstrijden gelopen! Mooie PR's gelopen en leuke verslagen geschreven!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag ook de Ten Miles gelopen. Was echt een belevenis om te doen.
Dit was mijn eerste keer 10EM lopen. Had ook nooit veel verder getraind als 13 Km, dus erg spannend hoe het zou zijn.
Wat te hard van start gegaan door alle drukte bij de start. Vanaf het 5 KM punt iets vertraagd, vond dit stuk (richting universiteit) ook veel saaier.
Op de spoorlaan rond de 11 KM kreeg ik weer wat extra adem en ben toen weer wat versneld.
Vond de laatste kilometer over de korte heuvel echt supervet om te lopen met al dat publiek zo dichtbij.
Zojuist gechecked en eindtijd was 1:18:21 , dus erg tevreden voor een debuut
Nu de focus maar weer op mijn voetbalcarriere leggen en nieuw doel stellen voor de hardlooptrainingen.![]()
Hahaha ik lees het nu pas, maar wat een verhaal.quote:Op zondag 1 september 2013 16:52 schreef Schanulleke het volgende:
*knip*
http://www.endomondo.com/workouts/239639214/6604798
Respect
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yay! Net abonnement op Trail Running Magazine genomen. 23 pond voor een heel jaar (2 maandelijkse issue)![]()
Ja doei.![]()
Snob!quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Yay! Net abonnement op Trail Running Magazine genomen. 23 pond voor een heel jaar (2 maandelijkse issue)![]()
![]()
Dat doe ik niet meer sinds ik recht voor een bankje met blowende hanggroepjongeren struikelend over een losse stoeptegel plat op mijn gezicht ben gegaan. Ze reageerden dan wel uiterst bezorgd, maar liever ga ik zonder uitgaanspubliek op mijn plaat.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Protip: Ga hardlopen vlakbij het centrum op zaterdag rond middernachtAanmoedigingen gegarandeerd
![]()
![]()
Was zelf niet zo met hardlopen bezig en dan post ik hier gelijk ook minderquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Bob! Waar was je? Ik heb jou en je zwarte humor gemist!Sinds dat ik 10 km iets te hard heb gelopen kom ik niet echt van de pijntjes af
Binnenkort wel een wedstrijd
Oh en intro van de uni er vlak voor is ook niet zo handig
Iets te veel smileys![]()
![]()
Nee, ik heb blaren.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach ik word nog door je gewaardeerd
Je gaat de laatste tijd wel goed of niet?Ja doei.![]()
Blaren zijn kutquote:Naadloze sokken helpen tot nu wel, maar ben benieuwd als ik langere afstanden doe
En je scriptie?![]()
Ook kut.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blaren zijn kutNaadloze sokken helpen tot nu wel, maar ben benieuwd als ik langere afstanden doe
En je scriptie?Ja doei.![]()
Over 3 weken moet hij ingeleverd zijn, en over 5 weken mag ik m'n HM lopen. Dus het gaat goed komen: genoeg tijd om te rennen en dus stress te verwerken
Ja doei.![]()
Ze heeft al een lekker zacht dekentje.quote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga je vrouwtje eens in het echt troosten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
rennen > studerenquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Over 3 weken moet hij ingeleverd zijn, en over 5 weken mag ik m'n HM lopen. Dus het gaat goed komen: genoeg tijd om te rennen en dus stress te verwerken
Altijd goed. Bij mij gaat studeren wel eens voorZo slecht
![]()
![]()
Boooeeeeee studeren
Morgen weer
Vandaag kroeg, en nu nog een whisky (Balvenie Doublewood, heel mild, maar fijn. Maar vraagt wel echt om een fles Talisker of Ardbeg voor erbij) toe
Van de week wel een mailtje van m'n prof, naar aanleiding van m'n mehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is misschien een beetje sneu, maar dit soort dingen geven me wel het gevoel dat ik het heus wel heb getroffen en helpen ook wel om weer een stukje verder te komen.![]()
Wat fijn!
En je mag hier altijd een glaasje Talisker komen halen uit 'n mooi Talisker glas!Ja doei.![]()
Een fles is goedkoper dan de reis daarheenquote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wat fijn!
En je mag hier altijd een glaasje Talisker komen halen uit 'n mooi Talisker glas!![]()
![]()
En bij mij lijken de hoogtemeters best overeen te komen met de werkelijkheid hier. Misschien klopt het aantal meters niet helemaal, maar over algemeen zie ik wel een heuvel op Endomondo, waar ook echt een heuvel was.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Garminconnect corrigeert de hoogtemeters met die op papier staan, dus niet die door je Garmin worden geregistreerd. Endomondo gebruikt wel gps-data, maar klopt eigenlijk voor geen meter. Ik heb al de meest bijzondere hoogteprofielen voorbij zien komen bij mn baantrainingen. Ik gok dat voor runkeeper iets soortgelijks geldt.![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef hatsaflats het volgende:
Boooeeeeee studeren
Morgen weer
Vandaag kroeg, en nu nog een whisky (Balvenie Doublewood, heel mild, maar fijn. Maar vraagt wel echt om een fles Talisker of Ardbeg voor erbij) toe
Van de week wel een mailtje van m'n prof, naar aanleiding van m'n mehDan heb je het wel getroffen ja, ik heb wel nog wat (ook persoonlijke) voorbeelden van begleiders/docenten die er geen drol om geven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is misschien een beetje sneu, maar dit soort dingen geven me wel het gevoel dat ik het heus wel heb getroffen en helpen ook wel om weer een stukje verder te komen.
En? Spierpijn?quote:Op maandag 2 september 2013 06:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen ja, ik heb wel nog wat (ook persoonlijke) voorbeelden van begleiders/docenten die er geen drol om geven....![]()
heel klein beetje maarquote:
Mag van mezelf straks dus lekker een rondje gaan uitlopen
Deze baas zat niet voor niets in Fok!ing Fast!quote:Op zondag 1 september 2013 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bazentijd gelopen zegIk dacht dat je normaal iets boven de 10 km/u liep
![]()
![]()
Mooi gelopen en mooi verslag Guard! Goeie negatieve split ook!![]()
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 06:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen ja, ik heb wel nog wat (ook persoonlijke) voorbeelden van begleiders/docenten die er geen drol om geven....![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 08:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Deze baas zat niet voor niets in Fok!ing Fast!![]()
![]()
Mooi gelopen en mooi verslag Guard! Goeie negatieve split ook!Eenmaal een Fok!ing Fast runner, altijd een Fok!ing Fast runner
quote:Op maandag 2 september 2013 07:27 schreef Guard het volgende:
heel klein beetje maar
Mag van mezelf straks dus lekker een rondje gaan uitlopen![]()
![]()
Gisteren met een vriendje een van A naar B trail gelopen. Auto op een parkeerplaats gezet en ons weg laten brengen naar 15k verderop.
Na 400 meter verhard doken we het eerste pad in. Al meteen springen over de konijnenholen en huppelen tussen de brandnetels door. Na een duinweiland en een stuk mountainbikepad konden we op een breed bospad weer een beetje vaart maken. Na een bordje 'geen toegang' met koeien en weer een bospad uiteindelijk aangekomen bij onze eerste stop met kraantje.
Tweede etappe ging over zandpaden en dat was toch wel vrij vermoeiend. Hier zaten ook nog wat hoogtemeters in, zodat we best wel stuk bij t tweede kraantje aankwamen.
Vanaf hier nog 3,5k naar de parkeerplaats over vlakke bospaden, wel met hier en daar wat boomwortels.
In totaal 15k in 1:27. Niet de snelste tijd, maar wel heerlijk gelopen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Dit is dag 3quote:Op maandag 2 september 2013 08:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw spierpijn eigenlijk? Dag 2 is vaak het ergst![]()
Heb eigenlijk weinig last gehad. De dag erna alleen wat vermoeide bovenbenen. Dus ik ben niet diep genoeg gegaan![]()
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 08:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit is dag 3![]()
Heb eigenlijk weinig last gehad. De dag erna alleen wat vermoeide bovenbenen. Dus ik ben niet diep genoeg gegaan
Mar loopje was toch zaterdag? Dan is zondag spierpijndag 1 en maandag dag 2. In mijn wereld in ieder geval![]()
![]()
Hou op over spierpijn, dit wordt dag twee als oud omaatje voor mij. Overal pijn, benen, rug..
@hats succes met je paper, komt goed!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is vroeg/maandag/nietwakker/pas1koffieop/gisterentelaatquote:Op maandag 2 september 2013 09:03 schreef hatsaflats het volgende:
Mar loopje was toch zaterdag? Dan is zondag spierpijndag 1 en maandag dag 2. In mijn wereld in ieder geval![]()
![]()
He, pssst:quote:Op maandag 2 september 2013 09:17 schreef slacker_nl het volgende:
Hou op over spierpijn, dit wordt dag twee als oud omaatje voor mij. Overal pijn, benen, rug..
@hats succes met je paper, komt goed!
LIF / [Hardlopen] #490 - Bont en blauw
![]()
Maar thanks, onder het motto van goed aan het nieuwe jaar beginnen heb ik mezelf gisteren een katertje gezopen.Geen excuus. Ik heb nog maar 1 slok koffie op en gisteren teveel gedronkenquote:Op maandag 2 september 2013 09:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het is vroeg/maandag/nietwakker/pas1koffieop/gisterentelaat![]()
![]()
..... (er stond toch dat je het mocht vergeten, doe dat dan!!quote:Op maandag 2 september 2013 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
He, pssst:
LIF / [Hardlopen] #490 - Bont en blauw
![]()
Maar thanks, onder het motto van goed aan het nieuwe jaar beginnen heb ik mezelf gisteren een katertje gezopen.)
Dat zijn de goede voornemens!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In het kader van hardloopmuziek:
http://www.omroepbrabant.(...)+Ten+Miles+2013.aspx
[ Bericht 15% gewijzigd door slacker_nl op 02-09-2013 09:48:58 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die 10km gaat me echt niet lukken over drie weken.
Is er hier iemand die zin heeft om op mijn plekje te lopen? Ik hoef geen inschrijfkosten oid, dat zou ik sws toch wel kwijt zijn, maar mss is er wel iemand die zegt 'Ja, leuk, ik doe mee!'
Het gaat om de Vredesloop in Den Haag op 21 September. Ik heb mijn tijd aangegeven als 1.05.00 geloof ik dus je start dan in dat vak.
***![]()
Zin wel, 't is alleen een beetje uit de richting.
Wat is er raar? Dat je eindtijd hoger is op de website dan dat jezelf hebt geklokt? Daar heb ik ook last van tijdens de Veldhoven 10 miles. Zit zeker 30 seconden verschil tussen ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens de website van Veldhoven Ten Miles is mijn eindtijd
25 Mariska **** 1980 Eindhoven 1:30:26
Toch raar... maar 25e in mijn groepje. Not bad.![]()
Dat is niet raar. Je hebt nu geen netto tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 10:48 schreef Jeter het volgende:
[..]
Wat is er raar? Dat je eindtijd hoger is op de website dan dat jezelf hebt geklokt? Daar heb ik ook last van tijdens de Veldhoven 10 miles. Zit zeker 30 seconden verschil tussen ..
De tijd begon te lopen bij het startschot en stopte wanneer jij over die mat liep.![]()
Uit het lopers abc van de Veldhoven 10 Miles:Ik heb alleen niet opgelet of er bij de start ook een mat was.quote:Chip-registratie
De tijdregistratie van de Veldhoven 10 Miles gebeurt met een chip van de firma chiptiming. Deze chip wordt bevestigd middels een tie-wrap aan de schoen . Dit jaar hanteren we netto en bruto tijden met de tijdwaarnemingen.![]()
Helaas, ik neem het startbewijs v streamnl over.quote:Op maandag 2 september 2013 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Die 10km gaat me echt niet lukken over drie weken.
Is er hier iemand die zin heeft om op mijn plekje te lopen? Ik hoef geen inschrijfkosten oid, dat zou ik sws toch wel kwijt zijn, maar mss is er wel iemand die zegt 'Ja, leuk, ik doe mee!'
Het gaat om de Vredesloop in Den Haag op 21 September. Ik heb mijn tijd aangegeven als 1.05.00 geloof ik dus je start dan in dat vak.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Durf je dat wel aan? Met zoveel Fok!ers?quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Helaas, ik neem het startbewijs v streamnl over.![]()
Alleen op het einde ben ik over een mat gelopen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:52 schreef Jeter het volgende:
Uit het lopers abc van de Veldhoven 10 Miles:
[..]
Ik heb alleen niet opgelet of er bij de start ook een mat was.
Of ik heb niet goed gekeken.
@Slacker is het rond?![]()
Undercover, en heb je gezien hoeveel mensen er bij de BtB zijn. (Tis wel eng).quote:Op maandag 2 september 2013 10:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Met zoveel Fok!ers?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb je mijn details gepm'ed.quote:Op maandag 2 september 2013 11:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Alleen op het einde ben ik over een mat gelopen.
Of ik heb niet goed gekeken.
@Slacker is het rond?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deze week nog een flink volume draaien (Di: 3km rustig loopje, Do: 16km totaal (5x 1.6km interval), en Zo: 17,5km LDL) en dan rustig afbouwen:
Week 15: Di: 4,8km, Do: 15x200m intervalletjes, Zo: 60 min. duurloop
Week 16: Di: 45 min. duurloop, Do: 30 min. duurloop, Za: 20 min. rustig tempo, Zo: HM!
Nu al zoveel zin in en gezonde spanning is al ruim aanwezig![]()
![]()
Net les 16 van Evy gelopen, zit nu op 24 min lopen en 8 min wandelen en leg daarin 4,7 km af. *trots*an urge to help mankind overcomes me![]()
Bridge to Bridge 10EM deelnemers: in welk startvak staan jullie en welke tijd hebben jullie opgegeven?
Ik sta in startvak 3 met 1:19, maar ik verwacht inmiddels nog wel iets sneller te zijn dan dat. Ik maak uit het verhaal op dat vak 3 ook gelijk het laatste vak is... Lijkt me dat de snelheidsverschillen dan wel groot kunnen zijn in het begin.![]()
Ik start ook in startvak 3, maar heb geen idee meer wat ik als tijd heb opgegeven. Ik gok ergens tussen de 1:25 en 1:30.quote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef Saysem het volgende:
Bridge to Bridge 10EM deelnemers: in welk startvak staan jullie en welke tijd hebben jullie opgegeven?
Ik sta in startvak 3 met 1:19, maar ik verwacht inmiddels nog wel iets sneller te zijn dan dat. Ik maak uit het verhaal op dat vak 3 ook gelijk het laatste vak is... Lijkt me dat de snelheidsverschillen dan wel groot kunnen zijn in het begin.![]()
euh... Stream...quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Helaas, ik neem het startbewijs v streamnl over.Doe je niet meer mee?
Dat heeft ie twee weken geleden al gezegd, iets met z'n (schoon)papa en een verrassingsfeestje.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Raar, er zijn m.i. geen netto- en brutotijden bij de Veldh' 10miles, maar goedquote:Op maandag 2 september 2013 10:52 schreef Jeter het volgende:
Uit het lopers abc van de Veldhoven 10 Miles:
[..]
Ik heb alleen niet opgelet of er bij de start ook een mat was.Iemand die achteraan startte, had ook gewoon extra minuten bij zijn tijd. Maakt ook niet uit, het was de eerste keer en het is tenslotte geen HM of iets dergelijks...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
uitslagen.nl geeft inderdaad geen verschil tussen bruto en netto, dus zal het wel bruto zijn. Toch jammer.
![]()
Het belangrijkste is dat je zelf je tijd gelogd hebt en dus weet of je een nette/acceptabele tijd gelopen hebtquote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Jeter het volgende:
uitslagen.nl geeft inderdaad geen verschil tussen bruto en netto, dus zal het wel bruto zijn. Toch jammer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bij de grotere lopen kan je echt niet meer zonder.
Bij de Zevenheuvelenloop die Mo destijds had gedaan, ben ik eerst gaan kijken naar de finish van de elite (mijn god, wat zijn die snel), en daarna heb ik Mo nog uit kunnen zwaaien, want die was nog niet eens vertrokken!
Precies dit.quote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
Dat heeft ie twee weken geleden al gezegd, iets met z'n (schoon)papa en een verrassingsfeestje.
Sorry Guard.. Je zal zelf moeten rijden
Je kan mee rijden naar Lommel![]()
En succes ermee Slacker.![]()
![]()
Zo, nog een wapen ingezet: een voetvijl! Net de scherpe randjes van de gedroogde blaren/wat eelt weggehaald, kijken of dat gaat helpen!
Ja doei.![]()
haha Stream, ik zal eens kijken na mijn US trip.
Als ik dan het juiste schoeisel heb voor Lommel ga ik mee, deal?toen was ik aan het hiken in de Oostenrijkse bergen, dus heb ik de topics niet echt bijgehoudenquote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat heeft ie twee weken geleden al gezegd, iets met z'n (schoon)papa en een verrassingsfeestje.
Ik heb trouwens iets raars... misschien herkent iemand het. Zo niet, dan wacht ik tot het verdwijnt.
Het voorste deel van mijn voet/zool en grote teen voelen al vanaf zaterdag (voor de wedstrijd al) slapend aan. Ik heb gisteren mijn partner mijn voet nog laten masseren (goed hard) en dan lijkt-ie weer wakker te worden, maar net na het wakker worden 's ochtends voelt het weer hetzelfde. Ik heb als warming up voor de Veldhoven Ten Miles een rondje op hun baan gelopen en dat voelde heel raar, tintelend. Het lopen zelf ging echter prima.
Komt het iemand bekend voor?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: