10k wedstrijdje, plain and simple!quote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef Wolve000 het volgende:
10k wedstrijdje volgende week of niet 10k wedstrijdje volgende week. Keuzes, keuzes...
Dit! Super om te zien wel, dat wel!quote:Op zondag 1 september 2013 19:22 schreef Wolve000 het volgende:
Wel indrukwekkend ja. En wat een doorzettingsvermogen moet je dan hebben zeg... Niemand had 't 'm kwalijk genomen als hij was afgehaakt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 01-09-2013 21:08:54 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Doenquote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef Wolve000 het volgende:
10k wedstrijdje volgende week of niet 10k wedstrijdje volgende week. Keuzes, keuzes...
Ik heb een klein camelbakje. Daar past naast de waterzak, nog wat klein spul zoals een banaan, powerbars, sleutels en telefoon in. Hij zit niet echt lekker, maar het is wel fijn om wat bij je te hebben op lange afstanden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Een Suunto kopen dus....
Trouwens vraagje voor de trailers hier, hebben jullie een rugzak en zo ja welke? Want voor langere trainingen ga ik er toch eentje nodig hebben denk ik en bij veel wedstrijden mag niet meedoen zonder rugzak...
SPOILER: ReclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:59 schreef Guard het volgende:
Zo mijn verslagje dan van vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een verbetering van je PR!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Zo mijn verslagje dan van vandaag...Sodeju man, wat een tijd! Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Zo mijn verslagje dan van vandaag...Wat een gaaf verslag zeg! klinkt als een geslaagde dag. Allemaal lekker gelopen en ook nog eens allemaal een PR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je Endomondo niet zien trouwens:
Access Denied
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.
En over die medaille in w2-kleuren zal ik me maar even niet uitlaten....
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
quote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wat een gaaf verslag zeg! klinkt als een geslaagde dag. Allemaal lekker gelopen en ook nog eens allemaal een PR.
Access Denied
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.
Ik mag toch hopen dat de BtB medaille niet in Vitesse-kleur is zegquote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wat een gaaf verslag zeg! klinkt als een geslaagde dag. Allemaal lekker gelopen en ook nog eens allemaal een PR.
Access Denied
quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Ok, over een week m'n eerst 10k wedstrijd.
Verwachtte tijd: 1:05. Als ik (gisteren) in een rustig loopje op 1:10 uit kom, moet dat toch wel makkelijk haalbaar zijn. Dus wellicht nog iets sneller. Maar onder het uur zal ik wel niet komen, aangezien ik al aardig wat moeite moest doen om onder het half uur te komen voor de 5k.
Peer pressure.![]()
En ach, Mo ging 'm toch al lopen...
Je mag de medaille ook weigerenquote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de BtB medaille niet in Vitesse-kleur is zeg
Nee, fugly medailles horen er ook bijquote:
Zo ben ik ook begonnen met lopen, door te kijken naar een wedstrijdquote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanmiddag vanaf de zijlijn naar de 10EM gekeken op de Ten Miles. Parcours loopt langs m'n huis dus eerst een kennis aangemoedigd en daarna op de fiets naar de finish gegaan. Al die jaren dat ik in Tilburg woon heb ik altijd vanaf m'n rustige stekkie thuis naar de Ten Miles gekeken maar nu voor het eerst de stad in om de lopers daar te zien. Ik had echt constant kippenvel en stond soms een beetje met tranen in m'n ogen te kijken naar de finishers, het publiek dat ze aanmoedigde, ik vond het zo mooi om te zien, sterk spul hè die Fisherman's friend, etc. etc. Geweldig.![]()
Geeft me nog meer motivatie om dit volgend jaar ook te willen meemaken. Sowieso ga ik me inschrijven voor de Singelloop in Breda. Samen met m'n zusje 5km lopen alhoewel de 10km ook mogelijk zou moeten zijn tegen die tijd. Even nog een week of 2 over denken.
Vanavond, ondanks een kwakkelweek qua gezondheid en met nog wat pijntjes in m'n rug, toch weer de schoenen aangetrokken en wat gehobbeld in het bos. 5km in een kleine 32 minuten, ik ben tevreden.
Jamaar Vitesse-fugly is wel een buitencategorie fuglyquote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, fugly medailles horen er ook bij
Bazentijd gelopen zegquote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef Guard het volgende:
Ik wil volgend jaar ook zeker de 10 EM in Tilburg lopen, lijkt me zo gaaf.
Op Fok zijn alleen maagdenquote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Voortaan ga ik bij iedereen die PR's loop denken dat ze sex voor de wedstrijd hadden:
In trainingen wel, maar als er volk langs de kant staat te kijken gooi ik de turbo aanquote:Op zondag 1 september 2013 21:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bazentijd gelopen zegIk dacht dat je normaal iets boven de 10 km/u liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |