Wat is er raar? Dat je eindtijd hoger is op de website dan dat jezelf hebt geklokt? Daar heb ik ook last van tijdens de Veldhoven 10 miles. Zit zeker 30 seconden verschil tussen ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens de website van Veldhoven Ten Miles is mijn eindtijd
25 Mariska **** 1980 Eindhoven 1:30:26
Toch raar... maar 25e in mijn groepje. Not bad.
Dat is niet raar. Je hebt nu geen netto tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 10:48 schreef Jeter het volgende:
[..]
Wat is er raar? Dat je eindtijd hoger is op de website dan dat jezelf hebt geklokt? Daar heb ik ook last van tijdens de Veldhoven 10 miles. Zit zeker 30 seconden verschil tussen ..
Ik heb alleen niet opgelet of er bij de start ook een mat was.quote:Chip-registratie
De tijdregistratie van de Veldhoven 10 Miles gebeurt met een chip van de firma chiptiming. Deze chip wordt bevestigd middels een tie-wrap aan de schoen . Dit jaar hanteren we netto en bruto tijden met de tijdwaarnemingen.
Helaas, ik neem het startbewijs v streamnl over.quote:Op maandag 2 september 2013 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Die 10km gaat me echt niet lukken over drie weken.
Is er hier iemand die zin heeft om op mijn plekje te lopen? Ik hoef geen inschrijfkosten oid, dat zou ik sws toch wel kwijt zijn, maar mss is er wel iemand die zegt 'Ja, leuk, ik doe mee!'
Het gaat om de Vredesloop in Den Haag op 21 September. Ik heb mijn tijd aangegeven als 1.05.00 geloof ik dus je start dan in dat vak.
Durf je dat wel aan? Met zoveel Fok!ers?quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Helaas, ik neem het startbewijs v streamnl over.
Alleen op het einde ben ik over een mat gelopen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:52 schreef Jeter het volgende:
Uit het lopers abc van de Veldhoven 10 Miles:
[..]
Ik heb alleen niet opgelet of er bij de start ook een mat was.
Undercover, en heb je gezien hoeveel mensen er bij de BtB zijn. (Tis wel eng).quote:Op maandag 2 september 2013 10:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Met zoveel Fok!ers?
Ik heb je mijn details gepm'ed.quote:Op maandag 2 september 2013 11:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Alleen op het einde ben ik over een mat gelopen.
Of ik heb niet goed gekeken.
@Slacker is het rond?
Ik start ook in startvak 3, maar heb geen idee meer wat ik als tijd heb opgegeven. Ik gok ergens tussen de 1:25 en 1:30.quote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef Saysem het volgende:
Bridge to Bridge 10EM deelnemers: in welk startvak staan jullie en welke tijd hebben jullie opgegeven?
Ik sta in startvak 3 met 1:19, maar ik verwacht inmiddels nog wel iets sneller te zijn dan dat. Ik maak uit het verhaal op dat vak 3 ook gelijk het laatste vak is... Lijkt me dat de snelheidsverschillen dan wel groot kunnen zijn in het begin.
euh... Stream...quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Helaas, ik neem het startbewijs v streamnl over.
Dat heeft ie twee weken geleden al gezegd, iets met z'n (schoon)papa en een verrassingsfeestje.quote:
Raar, er zijn m.i. geen netto- en brutotijden bij de Veldh' 10miles, maar goedquote:Op maandag 2 september 2013 10:52 schreef Jeter het volgende:
Uit het lopers abc van de Veldhoven 10 Miles:
[..]
Ik heb alleen niet opgelet of er bij de start ook een mat was.
Het belangrijkste is dat je zelf je tijd gelogd hebt en dus weet of je een nette/acceptabele tijd gelopen hebtquote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Jeter het volgende:
uitslagen.nl geeft inderdaad geen verschil tussen bruto en netto, dus zal het wel bruto zijn. Toch jammer.
Precies dit.quote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
Dat heeft ie twee weken geleden al gezegd, iets met z'n (schoon)papa en een verrassingsfeestje.
toen was ik aan het hiken in de Oostenrijkse bergen, dus heb ik de topics niet echt bijgehoudenquote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat heeft ie twee weken geleden al gezegd, iets met z'n (schoon)papa en een verrassingsfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |