Goed gedaan Guardquote:
Mooie tijdquote:
Is dat alles?quote:Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Clubgenoot hier liep vandaag 34.58 op de 10. Echt. Wow.
Heerlijk lopen juist.quote:Op zondag 1 september 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Doet ie ff
Ik heb een rustige 14km gelopen met wat vooroeverlooptraumaverwerking. Zo was er op de heenweg een dijk:
[ afbeelding ]
Dat vind ik toch echt best wel naar lopen. Moet ik vaker doen.
En op de terugweg was er tegenwind. En nog meer tegenwind. Best wel harde tegenwind ook. Dat vond ik wel fijner dan de dijk. En de laatste minuten nog wat "versneld".
Vind jij. Ik niet. Asfaltquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heerlijk lopen juist.
Veel fijner dan asfalt.
Schelpenzand loopt ook wel fijn of gravel.quote:Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vind jij. Ik niet. AsfaltTartan
![]()
Dat is prima op alle schoenen behalve m'n Omni's. Op de een of andere manier is dat geen lekkere combi. Maar dan nog hoef ik me dan niet elke stap zorgen te maken dat ik door m'n enkel ga door opgedroogde trekkersporen en andere gekke onregelmatigheden.quote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Schelpenzand loopt ook wel fijn of gravel.
Dat is het lastige van gras ja, je voet buigt alle kanten op en je ziet het niet. Dat loopt echt heel verkrampt en lastig. Op een sportveld werkt het wel, in het Amsterdamse bos heb je ook van dat soort graspaden, ik loop er ook niet graag. Maar ja, heuveltraining...quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is prima op alle schoenen behalve m'n Omni's. Op de een of andere manier is dat geen lekkere combi. Maar dan nog hoef ik me dan niet elke stap zorgen te maken dat ik door m'n enkel ga door opgedroogde trekkersporen en andere gekke onregelmatigheden.
Nice!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet gelukt dacht ik, haas na een km of zo al kwijt, en harde windquote:Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
En heb je gezien of Tinunesh Dibaba het wereldrecord op de 10km heeft verbroken?
Mooie tijd Guard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 bekertjes, yay..
edit: meh, waarom ziet ie niet dat ik 5km heb gelopen en geeft ie daar geen bekertje voor![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Mooie tijd Guard!
Ik liep zelf de 5km daar, ging weg op een tijd tussen de 26 en 27 minuten, dacht dat ik dat toch wel zou moeten kunnen halen.. had de virtual pacer ingesteld op een hele optimistische 5:10 min/km. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik na een paar honderd meter de melding kreeg dat ik voor liep op de vp, zelfs met al dat startgedrang (wat een drukte). Een hondertal meter verder kreeg ik wat meer ruimte en kon ik een lekker tempo vinden waar ik redelijk stabiel in ben blijven lopen. Het was een heerlijk parcours om te lopen, goed afgezet, bijna overal wel publiek ook. Op de laatste 200 meter nog wat versneld en uiteindelijk met een bruto tijd van 24:44 over de finish. Mijn netto tijd, zowel door mijn Garmin gemeten als op de site terug te vinden is 24:21, wat een verbetering van mijn PR is met ruim 3,5 minuut.. Man, wat ben ik blij.. Heb niet eens het gevoel dat ik diep heb hoeven gaan, ff wat drinken daarna en alles was weer goed, zou zo weer een rondje hebben gedaan (alleen dan iets minder snel
)
Wauw, ook al zo'n goeie tijd! Wat is iedereen lekker bezig de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 bekertjes, yay..
edit: meh, waarom ziet ie niet dat ik 5km heb gelopen en geeft ie daar geen bekertje voor![]()
[..]
Mooie tijd Guard!
Ik liep zelf de 5km daar, ging weg op een tijd tussen de 26 en 27 minuten, dacht dat ik dat toch wel zou moeten kunnen halen.. had de virtual pacer ingesteld op een hele optimistische 5:10 min/km. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik na een paar honderd meter de melding kreeg dat ik voor liep op de vp, zelfs met al dat startgedrang (wat een drukte). Een hondertal meter verder kreeg ik wat meer ruimte en kon ik een lekker tempo vinden waar ik redelijk stabiel in ben blijven lopen. Het was een heerlijk parcours om te lopen, goed afgezet, bijna overal wel publiek ook. Op de laatste 200 meter nog wat versneld en uiteindelijk met een bruto tijd van 24:44 over de finish. Mijn netto tijd, zowel door mijn Garmin gemeten als op de site terug te vinden is 24:21, wat een verbetering van mijn PR is met ruim 3,5 minuut.. Man, wat ben ik blij.. Heb niet eens het gevoel dat ik diep heb hoeven gaan, ff wat drinken daarna en alles was weer goed, zou zo weer een rondje hebben gedaan (alleen dan iets minder snel
)
Als het een gemeten parcours is gewoon handmatig aanpassen in Endomondo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 bekertjes, yay..
edit: meh, waarom ziet ie niet dat ik 5km heb gelopen en geeft ie daar geen bekertje voorJa doei.
Domme is dat endo aangeeft dat ik 5km heb gelopen ook.. maar er dan geen bekertje voor geeft..quote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als het een gemeten parcours is gewoon handmatig aanpassen in Endomondo.
[..]
Mooie tijd Guard!
)
Woow! Goed bezig! jij maakt ook grote stappen de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 bekertjes, yay..
edit: meh, waarom ziet ie niet dat ik 5km heb gelopen en geeft ie daar geen bekertje voorCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
[..]
Mooie tijd Guard!
)
Wauw, goed bezig ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 bekertjes, yay..
En Mascleta, hoe ga jij? Loop je alweer lekker?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik weet niet of dit een klasse 1 sok is. Weet je dat zeker?quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die van jou zijn van klasse 1 en ik heb klasse 2 (voor sporten) en klasse 3 voor dagelijks gebruik. Alle klasses boven 1 kan je alleen maar op recept verkrijgen. En de mijne zijn op maat gemaakt, de jouwe niet. Volgens mij ben ik onlangs met kous aan in slaap gevallen op de bank en had er ook geen last van, maar ik denk dat het met 8 uur slapen anders kan zijn. Ik loop er ook 16 uur per dag mee, jij niet, dat kan misschien ook nog wel verschil uitmaken.
Ik loop weer. Dat is het goede nieuws, maar wat vervelend om weer helemaal bij 0 te moeten beginnen. Het liefst zou ik gewoon weer gelijk 5-10km lopen, maar dat zit ik volgende week weer met een blessure.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En Mascleta, hoe ga jij? Loop je alweer lekker?
Herkenbaar, ik ben ook een paar keer opnieuw begonnen, vanaf niks. Erg frustrerend, maar het is voor een goed doelquote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik loop weer. Dat is het goede nieuws, maar wat vervelend om weer helemaal bij 0 te moeten beginnen. Het liefst zou ik gewoon weer gelijk 5-10km lopen, maar dat zit ik volgende week weer met een blessure.
Ik ga straks weer een stukje proberen. Kijken hoe het gaat.
Fijn dat je weer loopt, begrijp je zo goed dat het frustrerend is dat je weer van voor af aan kan beginnen. Hier nog eentje, en helaas kan ik niet zeggen dat ik nou echt vooruitgang boek. Twee maanden geleden liep ik nog tien km en nu heb ik nog steeds moeite met stukjes van een paar minuten. Nou ben ik nooit een ster geweest in hardlopen dus ik denk dat het nog erger is als je wel altijd erg lekker gelopen hebtquote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik loop weer. Dat is het goede nieuws, maar wat vervelend om weer helemaal bij 0 te moeten beginnen. Het liefst zou ik gewoon weer gelijk 5-10km lopen, maar dat zit ik volgende week weer met een blessure.
Ik ga straks weer een stukje proberen. Kijken hoe het gaat.
Wat is het record? Zie dat ze 30:30 heeft gelopen nu..quote:Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
En heb je gezien of Tinunesh Dibaba het wereldrecord op de 10km heeft verbroken?
quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Wat is het record? Zie dat ze 30:30 heeft gelopen nu..
Net niet dus. Wel vierde tijd ooitquote:Al vanaf de start van de wedstrijd liep de drie-voudig Olympische kampioene aan de leiding, op jacht naar het wereldrecord dat op naam staat van Paula Radcliffe (30.21 minuten, 2003).
99% zeker.quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een klasse 1 sok is. Weet je dat zeker?
quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Mascleta het volgende:
Ik kwam net toevallig op youtube een aflevering tegen van het belgische TV-programma Tomtesterom.
Presentator Tom Waes gaat de uitdaging aan om de Marathon des Sables te lopen.
twitter:TimKemple twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:47:02Rory Bosio takes a bow after winning the women's division of the 2013 Ultra Trail du Mt Blanc! http://t.co/iRElRrqMoN reageer retweet
Ik wil trouwens deze nog welquote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
99% zeker.
Al zeggen ze zelf dat ze overeenkomen met klasse 2 en dat de druk 33mmHG is, wat inderdaad gelijk staat aan klasse 2.
http://www.herzogmedical.(...)met-compressiekousen
http://www.herzogmedical.(...)voer-wordt-belemmerd
De concurrent van Herzog, CEP (daarvan heb ik de medische variant) heeft wel alleen klasse 1 kousen.
Ik vraag me wel altijd een beetje af hoe die kousen zich verhouden tot die van Herzog/CEP.quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik wil trouwens deze nog wel
[ afbeelding ]
Er staat wel 'kiddyrun' op. Weet niet of je de indruk wil wekken dat je die gelopen hebt. Terwijl je zo'n topprestatie hebt neergezet op de 10em.quote:
Ja dat was ik!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:25 schreef Quinazoline het volgende:
O, en Amaranta, zocht jij toiletten en was het bord niet goed en toen toch wel? Dan heb ik je wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |