Dit is uberhaupt mijn eerste mtb, dus jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
29er, mooie fiets. Heb zelf een Cannondale maar mijn vrouw heeft een Cube en die fietst toch fijner.
Maar wij hebben geen 29" maar de gewone 26". Is dit je eerste 29er?
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Quoi het volgende:
Hier even een kortevanuit de Cote d'Azur. Hang in there! Jullie blijven maar lekker doorlopen
![]()
Wij lopen wel, maar dan alle plaatselijke wijnboeren plat. Hardloopschoenen zijn nog onaangetast.
is ook zo alleen wordt het tijd om meer richting de 35+km LDL te gaan.quote:
heb een wedstrijd [quote]quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Anders probeer je eerst een kleiner loopje in je omgeving? Is ook minder massaalEr zijn volgens mij best veel natuurloopjes.
Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Alleen als je nu je lichaam gaat uitputten kom je daar nooit. Dan beter heel even een weekje een klein beetje bijkomen en daarna knallen op die 35+km LDL's. Lijkt mij.quote:Op zondag 1 september 2013 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is ook zo alleen wordt het tijd om meer richting de 35+km LDL te gaan.
Veel plezier en success Gup!
Guard,CRX and Sjeekie, run your guts out!!
Je bent net terugquote:Op zondag 1 september 2013 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is ook zo alleen wordt het tijd om meer richting de 35+km LDL te gaan.
Veel plezier en success Gup!
Guard,CRX and Sjeekie, run your guts out!!
quote:Op zondag 1 september 2013 08:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Alleen als je nu je lichaam gaat uitputten kom je daar nooit. Dan beter heel even een weekje een klein beetje bijkomen en daarna knallen op die 35+km LDL's. Lijkt mij.
She is all good, was niet helemaal dramatisch alleen waren de laatste 4km's behoorlijk zwaar, ook door de heuvel die daar nog in zatquote:Op zondag 1 september 2013 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent net teruggeef je lichaam wat tijd!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:57 schreef SEMTEX het volgende:
Toch nog een verslagje:Leuk verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook geen broodje genomen want dan moest je je startnummer inleveren![]()
quote:Personal best 3 km of 19m:00s which is a 0m:02s improvement.
http://www.endomondo.com/workouts/239441350/819185quote:Personal best Half marathon of 2h:03m:55s which is a 5m:28s improvement.
Die conditie heb je zo weer terug!quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef Arquero het volgende:
Zo, zal m'n neus hier ook weer eens laten zien.
Woensdag terug gekomen van vakantie en donderdagavond weer gaan rennen. Dat viel niet mee na bijna 6 weken niks gedaan te hebbenHelaas toch aardig wat in moeten leveren qua conditie.
En nu heb ik weer een fijne verkoudheid te pakkendus zo maar ff neusspray en aspirientje erin en kijken of ik er nog wat meters uit kan halen.
Nu maar ff beetje bijlezen hier, heb aardig wat gemist zo te zien
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 september 2013 10:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit net m'n overzichtje van augustus op Endomondo te bekijken en ik zie dat ik tijdens de Tolkamerkadeloop een bekertje heb gehaaldhet is echt eeuwen geleden dat ik een bekertje heb gehaald
[..]
Watjequote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef slacker_nl het volgende:
Ik had een ldl van twee uur in gedachte, maar m'n glutes en quads voelen niet optimaal aan. Rustdagje dus.
Iemand moet het zijn, vandaag offer ik me op.quote:
quote:
Langzaam opbouwen noemt-ie datquote:Ach langzaam weer opbouwen.
Zooo, jij ook gefeliciteerd met je bekertjequote:
Sliep dat lekker ja? Ik weet niet of ik het lekker zou vinden...quote:Op zondag 1 september 2013 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb vannacht een tukje gedaan met een compressiekous (om mijn rechterbeen)Werkt als een trein
Ik heb er totaal geen last van gehad, moet ik zeggen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sliep dat lekker ja? Ik weet niet of ik het lekker zou vinden...
quote:Op zondag 1 september 2013 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Bam! Op zondagochtend voor 10 uur.
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/239441350/819185
Zo, dat is een flinke hap er af. Doe je goed, die sub 2 komt er aan.quote:Op zondag 1 september 2013 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 11:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zo, dat is een flinke hap er af. Doe je goed, die sub 2 komt er aan.
Hier op discipline een XLDL gedaan. Nog wat snotterig en niet heel veel zin, maar nu niet lopen = geen marathon in Oktober. Dit was dus een moetje. Camelbak met ruim een liter water gevuld en vier gelletjes in de lusjes van de Spibelt gehangen. In het vooruitzicht: vlak Fries boerenlandschap, en alles verhard. Schoenen voor vandaag: Kinvara (3). De Blerch was er bij vanaf de eerste kilometer, en hij had zijn vriendjes meegenomen. Uiteindelijk is de missie geslaagd: 30,6km op de Garmin. De eerste 22km was doorbijten, de laatste 8,6 afzien. Is hardlopen leuk? Nee, vandaag niet!
Ik vind hem niet uberlelijk, alleen de print is niet zo denderend. Ik vind hem eigenlijk net zo 'lelijk' als die van de Marathon van Eindhoven:quote:Op zondag 1 september 2013 11:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Zelf me net ingeschreven voor de halve van egmond. Maar wat een lelijk shirt hebben ze ontworpen zeg. Voor vrouwen gaat het nog wel maar voor mannen is hetecht lelijk. Het past ook totaal niet bij een winter wedstrijd vind ik.
http://www.pwnegmondhalvemarathon.nl/saucony-runningshirt-2/
Je lichaam is een vrouw?quote:Op zondag 1 september 2013 09:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
She is all good, was niet helemaal dramatisch alleen waren de laatste 4km's behoorlijk zwaar, ook door de heuvel die daar nog in zat
morgen even kijken wat de rest van de week gaat brengen,net zo belangrijk als hoe de LDLgaat vind ik hoe wel ik herstel, dat is voor mijzelf de beste graadmeter tot hoever ik op een bepaald moment kan gaan
Grappig, ik mag juist niet slapen met mijn compressiekousen van de artsen/fabrikant. Het schijnt dat mensen benauwd wakker worden.quote:Op zondag 1 september 2013 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb vannacht een tukje gedaan met een compressiekous (om mijn rechterbeen)Werkt als een trein
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat vind ik toch echt best wel naar lopen. Moet ik vaker doen.
Geen last van gehad. Misschien verschillen de compressiekousen die jij nu noemt en de mijne wel van soort. Dit zijn ook de kousen waarmee ik wel eens hardloop. Misschien zijn/waren die van jou vaneen wat meer medische soort?quote:Op zondag 1 september 2013 11:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ik mag juist niet slapen met mijn compressiekousen van de artsen/fabrikant. Het schijnt dat mensen benauwd wakker worden.
14.gifquote:Op zondag 1 september 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Doet ie ff
Ik heb een rustige 14km gelopen met wat vooroeverlooptraumaverwerking. Zo was er op de heenweg een dijk:
[ afbeelding ]
Dat vind ik toch echt best wel naar lopen. Moet ik vaker doen.
En op de terugweg was er tegenwind. En nog meer tegenwind. Best wel harde tegenwind ook. Dat vond ik wel fijner dan de dijk. En de laatste minuten nog wat "versneld".
Hoop het wel. Had vanmorgen toch beter niet kunnen gaan. Zal de details besparen maar iets met lopende neus, hoofdpijn enzoquote:Op zondag 1 september 2013 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die conditie heb je zo weer terug!
Die van jou zijn van klasse 1 en ik heb klasse 2 (voor sporten) en klasse 3 voor dagelijks gebruik. Alle klasses boven 1 kan je alleen maar op recept verkrijgen. En de mijne zijn op maat gemaakt, de jouwe niet. Volgens mij ben ik onlangs met kous aan in slaap gevallen op de bank en had er ook geen last van, maar ik denk dat het met 8 uur slapen anders kan zijn. Ik loop er ook 16 uur per dag mee, jij niet, dat kan misschien ook nog wel verschil uitmaken.quote:Op zondag 1 september 2013 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Misschien verschillen de compressiekousen die jij nu noemt en de mijne wel van soort. Dit zijn ook de kousen waarmee ik wel eens hardloop. Misschien zijn/waren die van jou vaneen wat meer medische soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |