dat ga ik in ieder geval proberen....quote:
Ja, ik heb de halve gelopen. Ik heb wel naar jou uitgekeken, want ik dacht dat ik jou wel zou herkennen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat? Was jij er ook?
..ik had je dan waarsch niet eens herkend, want ik weet niet hoe je eruit ziet..
jetlag vervangen door vermoeidheid van LDLquote:
en? hoe ging het?quote:
Mijn minis liepen mee. Maar die zijn niet competitief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, alleen de kleintjes kregen een medailleals dat kindjes waren, dan waarsch. wel
Wel goed. Ik had al best lang niks gedaan, eigenlijk de hele zomervakantie niks. En toen besloot mijn man mij 2wk geleden in te schrijven.quote:
Zolang je geen topprestaties verwachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
jetlag vervangen door vermoeidheid van LDL
Thanks why I love kids runsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn minis liepen mee. Maar die zijn niet competitief.
Minime (m) is voorlaatste geeindigd, die heeft wel goed zn best gedaan. En minime (v) die vond het ook belangrijk om onderweg blaadjes te pakken enzo. "wow deze is echt mooi"
En de medaille, de goodiebag én het gratis ijsje maakte ook wel veel goed.
Ja schattig is het wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zolang je geen topprestaties verwacht
[..]
Thanks why I love kids runs
Stiekem was ik wel een beetje jaloers op de medaille van de kleintjes jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn minis liepen mee. Maar die zijn niet competitief.
Minime (m) is voorlaatste geeindigd, die heeft wel goed zn best gedaan. En minime (v) die vond het ook belangrijk om onderweg blaadjes te pakken enzo. "wow deze is echt mooi"
En de medaille, de goodiebag én het gratis ijsje maakte ook wel veel goed.
Hoeveel KM ga je lopen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo de voeten intapen en dan kijken of het straks lukt om er een LDL uit te persen..... de langste afstand die ik ooit gelopen heb staat op het program.... if your dreams don't scare you........
mochten ze er niet meer naar omkijken over een tijdje, dan mag je hem hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Stiekem was ik wel een beetje jaloers op de medaille van de kleintjes ja
k heb 3x een rondje van 12km op het program met wat heuvelwerk er inquote:
welke plaats zit je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Quoi het volgende:
Hier even een kortevanuit de Cote d'Azur. Hang in there! Jullie blijven maar lekker doorlopen
![]()
Wij lopen wel, maar dan alle plaatselijke wijnboeren plat. Hardloopschoenen zijn nog onaangetast.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
En dan heel enthousiast zwaaien en roepen![]()
Er is hier om de hoek trouwens een dorpje dat Jump heet._!
Hiero onder deze link.
Heavy!! Succesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
k heb 3x een rondje van 12km op het program met wat heuvelwerk er in
dank je,ga het nodig hebben... maar het is vandaag niet het "heilige moeten", als het echt beroert gaat dan kijk ik na rondje 2 wel hoe of wat...quote:
Liefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
mochten ze er niet meer naar omkijken over een tijdje, dan mag je hem hebben
Dat maakt het al wat meer ontspannen dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je,ga het nodig hebben... maar het is vandaag niet het "heilige moeten", als het echt beroert gaat dan kijk ik na rondje 2 wel hoe of wat...
met dat idee ga ik morgen mijn 30 in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je,ga het nodig hebben... maar het is vandaag niet het "heilige moeten", als het echt beroert gaat dan kijk ik na rondje 2 wel hoe of wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |