Dat doe ik dan maar. Beter zo dan andersomquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij geen pijntjes enzo zou ik dan gewoon op zelfde voet doorgaan.
beiden goed gelopen!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, alle aanwezige Fokkers gespot, mezelf weer helemaal aan gort gelopen en -volgens mij- onder de 1:30 gelopen (al weet ik dat niet zeker?). Daar ben ik al heel blij mee, want niet verwacht. En streamnl liep gewoon 1:18![]()
.
Zo ff een verslagje pennen...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, alle aanwezige Fokkers gespot, mezelf weer helemaal aan gort gelopen en -volgens mij- onder de 1:30 gelopen (al weet ik dat niet zeker?). Daar ben ik al heel blij mee, want niet verwacht. En streamnl liep gewoon 1:18![]()
.
Goed bezig Fok!kesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
.
Nee, alleen de kleintjes kregen een medaillequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed bezig Fok!kesik spotte in de trein al medailles! Was die van Veldhoven?
Oh nee, was een volwassen dame. Misschien iets anders dan. Een vierkante, met rood, wit en blauw...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, alleen de kleintjes kregen een medailleals dat kindjes waren, dan waarsch. wel
Sow! Ik ben zelf nog nooit sneller dan 1:31 geweest op 10EMquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
.
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
En Swets, al ingeschreven voor de 7^^?
Vooral net op de helft... het uitzicht over de heuvels, wauw, alleen daarom al zou ik meedoenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
DOE NOU MAAR!Nijmegen
En het is écht een mooie loop
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
.
Heb jij mij gezien en niks gezegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
.
Go ahead andquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
En dan heel enthousiast zwaaien en roepen![]()
Er is hier om de hoek trouwens een dorpje dat Jump heet._!
Hiero onder deze link.
Even de jetlag weglopen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo de voeten intapen en dan kijken of het straks lukt om er een LDL uit te persen..... de langste afstand die ik ooit gelopen heb staat op het program.... if your dreams don't scare you........
Then you don't have a nightmare.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo de voeten intapen en dan kijken of het straks lukt om er een LDL uit te persen..... de langste afstand die ik ooit gelopen heb staat op het program.... if your dreams don't scare you........
Wat? Was jij er ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij mij gezien en niks gezegd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |