Le Lavandou, maar ga elke 2 dgn naar nieuw plekje (rijden rond in een 2cvquote:
Had misschien wat korter moeten lopen. Maar daar had ik geen zin in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geef ze wat tijd! Ze zijn er net
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Rennen, stoppen en vuil opruimen, rennen, stoppen en vuil opruimen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef Guard het volgende:
Goed initiatief:
http://www.trail-running.(...)l-events-clean-trail
Doping? Ik kreeg er inderdaad vleugels van, ik snap ineens waarom sporters doping nemen, alles gaat zo makkelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:50 schreef slacker_nl het volgende:
Doping jonguh! Maar congrats, 10 minuten is niet niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 31-08-2013 22:33:17 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
29er, mooie fiets. Heb zelf een Cannondale maar mijn vrouw heeft een Cube en die fietst toch fijner.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef CRX_master het volgende:
Ow, en nieuwe fiets besteld omdat die vorige bestelling niet meer doorging (niet meer leverbaar 2013 model)...
[ afbeelding ]
Cube LTD29.. Wordt komende week geleverd
Waar kan ik die tent vinden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Had misschien wat korter moeten lopen. Maar daar had ik geen zin in.
En ik had wat minder moeten eten. All you can eat & drink voor 20 euro. Poef zegt de buik...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:57 schreef SEMTEX het volgende:
Toch nog een verslagje:Leuk joh! Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent deels door het Oeienbos gelopen, daar ben ik van de week ook nog even gaan lopen. Lekker bos omdat je op de grotere paden fietspaden ernaast hebt lopen
Keuze is reuze
![]()
Vind dat er altijd zo 'gek' uitzien. Ik ben 26 gewend en dan ziet dit er echt heel groot uit. Benieuwd hoe die fietstquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
29er, mooie fiets. Heb zelf een Cannondale maar mijn vrouw heeft een Cube en die fietst toch fijner.
Maar wij hebben geen 29" maar de gewone 26". Is dit je eerste 29er?
Toch nog een verslagje:Leuk! Ook leuk je heel even te zijn, en mooie tijd gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heerlijk gelopen. Rustig aan gedaan, zoals de bedoeling was, vrij vlak 9km/h gelopen en in 1h49 gefinished. We hebben bijna het hele stuk lopen pratenen genoten van de mooie route. Op het einde had ik eigenlijk nog over, dus dat biedt veel hoop voor de HM in Eindhoven. Het broodje worst was heerlijk
.
Everything which is not impossible, will eventually happen
Fijn dat je hem zo lekker hebt gelopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Leuk! Ook leuk je heel even te zijn, en mooie tijd gelopen!
Ik heb heerlijk gelopen. Rustig aan gedaan, zoals de bedoeling was, vrij vlak 9km/h gelopen en in 1h49 gefinished. We hebben bijna het hele stuk lopen pratenen genoten van de mooie route. Op het einde had ik eigenlijk nog over, dus dat biedt veel hoop voor de HM in Eindhoven. Het broodje worst was heerlijk
.
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat 29 de nieuwe standaard is. Ik begin volgende week met mountainbikeles op een huurfiets. Als dat bevalt wil ik er misschien een gaan aanschaffen. Ooit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Vind dat er altijd zo 'gek' uitzien. Ik ben 26 gewend en dan ziet dit er echt heel groot uit. Benieuwd hoe die fietst
Toch nog een verslagje:Leuk verslag en leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amsterdam-Nieuw West.quote:
Maak je geen zorgen. Ik ben ook regelmatig laatste in m'n eigen categorie. En dan alleen veteranen en/of vrouwen achter me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:30 schreef Quinazoline het volgende:
1:49:55. Allerlaatst in mijn categorie![]()
Je deed 't mooi wel, 't blijft een jezusendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:30 schreef Quinazoline het volgende:
1:49:55. Allerlaatst in mijn categorie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |