Dit is uberhaupt mijn eerste mtb, dus jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
29er, mooie fiets. Heb zelf een Cannondale maar mijn vrouw heeft een Cube en die fietst toch fijner.
Maar wij hebben geen 29" maar de gewone 26". Is dit je eerste 29er?
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Quoi het volgende:
Hier even een kortevanuit de Cote d'Azur. Hang in there! Jullie blijven maar lekker doorlopen
![]()
Wij lopen wel, maar dan alle plaatselijke wijnboeren plat. Hardloopschoenen zijn nog onaangetast.
is ook zo alleen wordt het tijd om meer richting de 35+km LDL te gaan.quote:
heb een wedstrijd [quote]quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Anders probeer je eerst een kleiner loopje in je omgeving? Is ook minder massaalEr zijn volgens mij best veel natuurloopjes.
Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef SEMTEX het volgende:
Alleen als je nu je lichaam gaat uitputten kom je daar nooit. Dan beter heel even een weekje een klein beetje bijkomen en daarna knallen op die 35+km LDL's. Lijkt mij.quote:Op zondag 1 september 2013 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is ook zo alleen wordt het tijd om meer richting de 35+km LDL te gaan.
Veel plezier en success Gup!
Guard,CRX and Sjeekie, run your guts out!!
Je bent net terugquote:Op zondag 1 september 2013 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is ook zo alleen wordt het tijd om meer richting de 35+km LDL te gaan.
Veel plezier en success Gup!
Guard,CRX and Sjeekie, run your guts out!!
quote:Op zondag 1 september 2013 08:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Alleen als je nu je lichaam gaat uitputten kom je daar nooit. Dan beter heel even een weekje een klein beetje bijkomen en daarna knallen op die 35+km LDL's. Lijkt mij.
She is all good, was niet helemaal dramatisch alleen waren de laatste 4km's behoorlijk zwaar, ook door de heuvel die daar nog in zatquote:Op zondag 1 september 2013 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent net teruggeef je lichaam wat tijd!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:57 schreef SEMTEX het volgende:
Toch nog een verslagje:Leuk verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook geen broodje genomen want dan moest je je startnummer inleveren![]()
quote:Personal best 3 km of 19m:00s which is a 0m:02s improvement.
http://www.endomondo.com/workouts/239441350/819185quote:Personal best Half marathon of 2h:03m:55s which is a 5m:28s improvement.
Die conditie heb je zo weer terug!quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef Arquero het volgende:
Zo, zal m'n neus hier ook weer eens laten zien.
Woensdag terug gekomen van vakantie en donderdagavond weer gaan rennen. Dat viel niet mee na bijna 6 weken niks gedaan te hebbenHelaas toch aardig wat in moeten leveren qua conditie.
En nu heb ik weer een fijne verkoudheid te pakkendus zo maar ff neusspray en aspirientje erin en kijken of ik er nog wat meters uit kan halen.
Nu maar ff beetje bijlezen hier, heb aardig wat gemist zo te zien
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 september 2013 10:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit net m'n overzichtje van augustus op Endomondo te bekijken en ik zie dat ik tijdens de Tolkamerkadeloop een bekertje heb gehaaldhet is echt eeuwen geleden dat ik een bekertje heb gehaald
[..]
Watjequote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef slacker_nl het volgende:
Ik had een ldl van twee uur in gedachte, maar m'n glutes en quads voelen niet optimaal aan. Rustdagje dus.
Iemand moet het zijn, vandaag offer ik me op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |