SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Het woord technologie of techniek is vanaf nu afgeschaft en verkort tot tech.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja tuurlijk, maar het is eenheidsworst, vaker gedaanquote:Op zondag 1 september 2013 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helmond is er op vooruit gegaan hoor.
Dit is de basisschool in het hartje!
[ afbeelding ]
En beetje indruk van de rest.
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
DDW is een ideale week om oa Strijp S te ontdekken.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Mocht ff duren na hightech en lowtechquote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
Het woord technologie of techniek is vanaf nu afgeschaft en verkort tot tech.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
DDW is een topshowquote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
DDW is een ideale week om oa Strijp S te ontdekken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rare analyse.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Vriendinnetje.. dacht echt dat hij gay was.
[ Bericht 5% gewijzigd door luxerobots op 01-09-2013 21:45:46 ]![]()
Hahaha had hetzelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Vriendinnetje.. dacht echt dat hij gay was.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Vriendinnetje.. dacht echt dat hij gay was.know'm sayin?
word? word.![]()
Hij lag naast z'n dinnetje..
Nikonlover, kom er maar in
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Onze spreekwoorden en zegwijzen-gids is alweer uitgebreid met:
Delen is het nieuwe hebben en digitale regen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
In z'n dinnetje?quote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Hij lag naast z'n dinnetje..
Nikonlover, kom er maar in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zíjn zij, dit is hun cultuur!quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef Slobeend het volgende:
Leuke gast maar die designers-geest opmerkingen ben ik wel klaar mee nu.Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Jouw racefiets is ook tech.
Dat weet ik nog zo net niet, Wilfried heeft nog een racefiets met houten banden.![]()
De mannen in witte pakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha die beer, super.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
dit is leuk, dit was de basis voor iets soortgelijks wat ze dit jaar op Lowlands hebben gedaanDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Elke keer als er een metro langskomt?
edit: ja dus.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Welke film heeft hij eigenlijk uitgekozen?Curiosity cultured the cat
Wat een ontzettend leuk gesprek is dit.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dead Man, begreep ik.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Copycat het volgende:
Welke film heeft hij eigenlijk uitgekozen?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een ontzettend leuk gesprek is dit.Als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin.![]()
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Hij zei 'techniek'!Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Robby87 het volgende:
Leuke aflevering, heb wel het idee dat hij veel dingen spannend vindt![]()
Dat vind ik bij hem totaal niet. Hij brengt het imo juist naar de nuchtere grond.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.Curiosity cultured the cat
Het gesprek klinkt heel natuurlijk verlopend. En ik vind het thema mens-technologie sowieso interessant.quote:
Grappig ook, dat moment dat ze omschreven van het staan op een zich niet voortbewegende roltrap.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hij is niet in 1 hokje te duwen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Volgens mij is ie dan ook meer een designer dan een kunstenaar.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem totaal niet. Hij brengt het imo juist naar de nuchtere grond.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ontwerper, architect, ondernemer, kunstenaar, entrepeneur...There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Weer eentje voor het woordenboek: het landschap hacken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hij zit ideologisch niet in het typische kunstenaarshoekje. Dat scheelt een hoop geëmmer.quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is ie dan ook meer een designer dan een kunstenaar.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
En i.p.v. "zeg maar" is zijn zinnetje: "om het zomaar te zeggen"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dat maakt hem imo ook boeiend. Niet zo navelstaarderig.quote:Curiosity cultured the cat
Eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gesprek klinkt heel natuurlijk verlopend. En ik vind het thema mens-technologie sowieso interessant.
Grappig ook, dat moment dat ze omschreven van het staan op een zich niet voortbewegende roltrap.![]()
![]()
dit is juist kunst die ik wel kan begrijpen (itt heel veeel andere kunst)quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.![]()
Wat lijkt 'ie toch op Thom Yorke.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat lichtproject zal wel zijn première bij Glow krijgen.Curiosity cultured the cat
even een plaspauze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En zijn lachquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Beetje jammer dat het juiste gebruik van betrekkelijk voornaamwoorden sneuvelt in z'n spreektaal.quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kunnen we het inhoudelijk houden? Dank je wel.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Anky van Grunsven lacht ook zo.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al stukken beter. En nu ga ik fijn wat Radiohead luisteren, want daar heb ik zin in gekregen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het juiste gebruik van betrekkelijk voornaamwoorden sneuvelt in z'n spreektaal.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Hij is juist ambassadeur van DDW toch?quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dat lichtproject zal wel zijn première bij Glow krijgen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Amerigo ook.quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anky van Grunsven lacht ook zo.![]()
Wat een gezellige fabriek.
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit had wat mij betreft wel het themanummer van deze aflevering kunnen zijn:quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Al stukken beter. En nu ga ik fijn wat Radiohead luisteren, want daar heb ik zin in gekregen.
Inhoudelijk: ik ben benieuwd naar de film die hij gekozen heeft.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat is waar. Oh well, Glow is een week na DDW, dan zal het merendeel er nog wel liggenquote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef speknek het volgende:
Hij is juist ambassadeur van DDW toch?.
Curiosity cultured the cat
Wat maken ze daarquote:
Het is heftig maar in eerste instantie gelijk nietszeggend.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Op een of andere manier ben ik hier heel erg onder de indruk van...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2 weken.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Oh well, Glow is een week na DDW, dan zal het merendeel er nog wel liggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hypnotiserend.Curiosity cultured the cat
My god, er komt geen einde aan.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Die achtergrond.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had niet echt zin in een kunstenaar en ben daarom niet niet gaan kijken, maar hij blijkt dus ook veel met technologie te doen als ik het zo lees. Moet maar gaan terugkijken want men is hier enthousaist.![]()
Misschien maar even copy-morfen en morgen terugkijken?quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef Apostrof het volgende:
Had niet echt zin in een kunstenaar en ben daarom niet niet gaan kijken, maar hij blijkt dus ook veel met technologie te doen als ik het zo lees. Moet maar gaan terugkijken want men is hier enthousaist.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Tsja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Panda's maar dan mensen verkleed als panda.
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.![]()
China: Met een moreel vingertje alleen gaan we het echt niet redden.
Pandapakken.
Jusqu'ici tout va bien...![]()
Ik vond deze beelden ook questionable eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spot-on!Curiosity cultured the cat
Oh nu valt z'n zwarte coltrui me pas op. Toch weer een dik minpunt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik zie het pas nu jij het zegt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef speknek het volgende:
Oh nu valt z'n zwarte coltrui me pas op. Toch weer een dik minpunt.
Weird.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Je kan kritisch zijn of je kan het nemen zoals het is in de huidige wereld. Net als die slaven beelden van Indonesie en die in stukken gehakte Rhino. Het is een tijdsbeeld. Het is of was, ongeacht wat je ervan vindt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.![]()
Wilfried is mager.
Gelukkig verziekt ie deze gast niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat verplichte kritische zodra het over China gaat, blij dat hij zich daar niet aan conformeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: