Wat maken ze daarquote:
Het is heftig maar in eerste instantie gelijk nietszeggend.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Op een of andere manier ben ik hier heel erg onder de indruk van...
2 weken.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Oh well, Glow is een week na DDW, dan zal het merendeel er nog wel liggen.
Misschien maar even copy-morfen en morgen terugkijken?quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef Apostrof het volgende:
Had niet echt zin in een kunstenaar en ben daarom niet niet gaan kijken, maar hij blijkt dus ook veel met technologie te doen als ik het zo lees. Moet maar gaan terugkijken want men is hier enthousaist.
Ik vond deze beelden ook questionable eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Ik zie het pas nu jij het zegt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef speknek het volgende:
Oh nu valt z'n zwarte coltrui me pas op. Toch weer een dik minpunt.
Je kan kritisch zijn of je kan het nemen zoals het is in de huidige wereld. Net als die slaven beelden van Indonesie en die in stukken gehakte Rhino. Het is een tijdsbeeld. Het is of was, ongeacht wat je ervan vindt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |