Hij zit ideologisch niet in het typische kunstenaarshoekje. Dat scheelt een hoop geëmmer.quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is ie dan ook meer een designer dan een kunstenaar.
Dat maakt hem imo ook boeiend. Niet zo navelstaarderig.quote:
Eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gesprek klinkt heel natuurlijk verlopend. En ik vind het thema mens-technologie sowieso interessant.
Grappig ook, dat moment dat ze omschreven van het staan op een zich niet voortbewegende roltrap.
dit is juist kunst die ik wel kan begrijpen (itt heel veeel andere kunst)quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.
En zijn lachquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk.
Beetje jammer dat het juiste gebruik van betrekkelijk voornaamwoorden sneuvelt in z'n spreektaal.quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kunnen we het inhoudelijk houden? Dank je wel.
Anky van Grunsven lacht ook zo.quote:
Al stukken beter. En nu ga ik fijn wat Radiohead luisteren, want daar heb ik zin in gekregen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het juiste gebruik van betrekkelijk voornaamwoorden sneuvelt in z'n spreektaal.
Hij is juist ambassadeur van DDW toch?quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dat lichtproject zal wel zijn première bij Glow krijgen.
Amerigo ook.quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anky van Grunsven lacht ook zo.
Dit had wat mij betreft wel het themanummer van deze aflevering kunnen zijn:quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Al stukken beter. En nu ga ik fijn wat Radiohead luisteren, want daar heb ik zin in gekregen.
Dat is waar. Oh well, Glow is een week na DDW, dan zal het merendeel er nog wel liggenquote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef speknek het volgende:
Hij is juist ambassadeur van DDW toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |