SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Het woord technologie of techniek is vanaf nu afgeschaft en verkort tot tech.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ja tuurlijk, maar het is eenheidsworst, vaker gedaanquote:Op zondag 1 september 2013 21:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Helmond is er op vooruit gegaan hoor.
Dit is de basisschool in het hartje!
[ afbeelding ]
En beetje indruk van de rest.
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
DDW is een ideale week om oa Strijp S te ontdekken.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Mocht ff duren na hightech en lowtechquote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
Het woord technologie of techniek is vanaf nu afgeschaft en verkort tot tech.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
DDW is een topshowquote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
DDW is een ideale week om oa Strijp S te ontdekken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rare analyse.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Vriendinnetje.. dacht echt dat hij gay was.
[ Bericht 5% gewijzigd door luxerobots op 01-09-2013 21:45:46 ]![]()
Hahaha had hetzelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Vriendinnetje.. dacht echt dat hij gay was.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Vriendinnetje.. dacht echt dat hij gay was.know'm sayin?
word? word.![]()
Hij lag naast z'n dinnetje..
Nikonlover, kom er maar in
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Onze spreekwoorden en zegwijzen-gids is alweer uitgebreid met:
Delen is het nieuwe hebben en digitale regen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
In z'n dinnetje?quote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Hij lag naast z'n dinnetje..
Nikonlover, kom er maar in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zíjn zij, dit is hun cultuur!quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef Slobeend het volgende:
Leuke gast maar die designers-geest opmerkingen ben ik wel klaar mee nu.Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Jouw racefiets is ook tech.
Dat weet ik nog zo net niet, Wilfried heeft nog een racefiets met houten banden.![]()
De mannen in witte pakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha die beer, super.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
dit is leuk, dit was de basis voor iets soortgelijks wat ze dit jaar op Lowlands hebben gedaanDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Elke keer als er een metro langskomt?
edit: ja dus.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Welke film heeft hij eigenlijk uitgekozen?Curiosity cultured the cat
Wat een ontzettend leuk gesprek is dit.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dead Man, begreep ik.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Copycat het volgende:
Welke film heeft hij eigenlijk uitgekozen?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een ontzettend leuk gesprek is dit.Als het leven geen zin heeft dan maakt het maar zin.![]()
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Hij zei 'techniek'!Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Robby87 het volgende:
Leuke aflevering, heb wel het idee dat hij veel dingen spannend vindt![]()
Dat vind ik bij hem totaal niet. Hij brengt het imo juist naar de nuchtere grond.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.Curiosity cultured the cat
Het gesprek klinkt heel natuurlijk verlopend. En ik vind het thema mens-technologie sowieso interessant.quote:
Grappig ook, dat moment dat ze omschreven van het staan op een zich niet voortbewegende roltrap.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hij is niet in 1 hokje te duwen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Volgens mij is ie dan ook meer een designer dan een kunstenaar.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem totaal niet. Hij brengt het imo juist naar de nuchtere grond.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ontwerper, architect, ondernemer, kunstenaar, entrepeneur...There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: