quote:
Dead Man, begreep ik.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Copycat het volgende:
Welke film heeft hij eigenlijk uitgekozen?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een ontzettend leuk gesprek is dit.
Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Robby87 het volgende:
Leuke aflevering, heb wel het idee dat hij veel dingen spannend vindt
Dat vind ik bij hem totaal niet. Hij brengt het imo juist naar de nuchtere grond.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.
Het gesprek klinkt heel natuurlijk verlopend. En ik vind het thema mens-technologie sowieso interessant.quote:
Volgens mij is ie dan ook meer een designer dan een kunstenaar.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem totaal niet. Hij brengt het imo juist naar de nuchtere grond.
Hij zit ideologisch niet in het typische kunstenaarshoekje. Dat scheelt een hoop geëmmer.quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is ie dan ook meer een designer dan een kunstenaar.
Dat maakt hem imo ook boeiend. Niet zo navelstaarderig.quote:
Eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gesprek klinkt heel natuurlijk verlopend. En ik vind het thema mens-technologie sowieso interessant.
Grappig ook, dat moment dat ze omschreven van het staan op een zich niet voortbewegende roltrap.
dit is juist kunst die ik wel kan begrijpen (itt heel veeel andere kunst)quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik hou erg van kunst, maar kunstenaars bij zomergasten vind ik vaak moeilijk te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |