Sollyquote:Op maandag 2 september 2013 17:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bedankt, je helpt me echt heel erg met deze post..
Die van hyves had ik al eens gezien.. werkelijkquote:Op maandag 2 september 2013 18:06 schreef luftersel het volgende:
Heeft iemand van jullie dat kanaal van dat wijf al wel eens bekeken? Ze heeft filmpjes genaamd 'Duckface Tutorial voor Huisvrouwen', 'Contact met UFO's en Aliens' en 'Laten we Hyves redden' (althans, op je mobiel/iPad kun je ze bekijken, ik kan ze niet zien op mijn laptop).Dat kan toch niet echt zijn...
En dezequote:Op maandag 2 september 2013 18:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die van hyves had ik al eens gezien.. werkelijk
Jaaaquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
En deze
Ik ging stuk
'Ik ben een natural beauty'![]()
Hoe zat het nou met dat haarlok-medaillon?quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, Helen was verbonden met de eerste generatie jongeren, met de tweede had ze nauwelijks affectie als je het mij vraagt.
Sowieso werd er nogal slecht omgegaan met Helen. Het enige wat er met haar gebeurde is dat er weer eens iemand was die haar het leven zuur wilde maken. Eerst David Harkema, toen Alice de Boer, toen Martine, daarna Koen Heeze (i.o.v. Martine), daarna Angie Weston en daarna wéér Alice de Boer, als uitsmijter. En daar tussendoor schreef ze een boek, viel ze 100 keer flauw en ontdekte ze dat Peter haar zoon was (waar trouwens ook geen reet van klopte).
Surrogaat HD?quote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, surrogaat HD of hoe ze dat ook noemen. Maar vanaf nu dus écht HD
Waarom niet?quote:Op maandag 2 september 2013 18:14 schreef LetsGame het volgende:
Ik luister dus nooit meer naar PeterKelder, Fotostarter en Roos85
Maar wat is het dan??quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat jullie zeggen, is niet betrouwbaar blijkbaar.
quote:
Eens, vond 't ook vreselijk dat de leader 't zelfde bleef, maar dan breedbeeld. Oké, en er werd een extra shot toegevoegd (die van Lorena), maar ze konden toch gewoon een speciale leader maken die echt bestemd was voor breedbeeldvideo's?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, vreselijk op zo een oud groot houten 4:3 toestel van 63 cm![]()
Komkommer, handvat, pepermolen, tandenborstel.. welke moet ik nou kiezen?quote:
Ik heb wel een leuke foto daarvoor, heel subtiel ook:quote:Op zondag 1 september 2013 21:02 schreef SAMBAM het volgende:
Even wat anders! Vooral voor de routine post-ers en 90's lovers...
Ik ga een foto muur maken met allemaal subtiele zwart wit foto's. Tussen die foto's wil ik ook heel subtiel een aantal gevalletjes 'jeugdsentiment' verwerken. Nou moet ik GTST er ook tussen krijgen, maar een cast foto vind ik te voor de hand liggend, daar is weinig subtiel aan haha.
Van films gebruik ik ook geen posters, maar een veelzeggend still shot uit de film zelf.
Maar... hoe zouden jullie dit invulling geven?
GTST, en met name de glorie jaren, laten zich lastig samenvatten in een goed shot voor een foto.
Suggesties zijn meer dan welkom!
And savequote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik denk dat deze foto wordt bedoeld?
[ [url=http://web.archive.org/web/20010910154817/http://soapsterren.com/gtst/fotos/gtst-012.jpg]afbeelding[/url] ]
P.S.: Sorry PeterKelder, als ik je hiermee het gras onder je voeten wegmaai.
Gewoon de mix daarvan: een komhandpeperborstelquote:Op maandag 2 september 2013 18:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Komkommer, handvat, pepermolen, tandenborstel.. welke moet ik nou kiezen?
Ik moest zó hard lachen om Frits en Hannie in de nieuwe Rozenboom in seizoen 5 "Wat is het mooi geworden!", alsof er net een hele verbouwing plaatsgevonden had. Allemaal leuk en aardig, maar ineens lag de Rozenboom ook aan het water, had het een totaal exterieurshot en, most of all: de aflevering ervoor zat de oude rozenboom er nog inquote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hahaha! Het is komkommertijd!
En onderschat het belang van behang niet he... het maakt of breekt een decor. En wel dat van Dé Rozenboom en Dé Koning
Verdomme man, ik zat maltesers te eten... En toen kon mijn computerscherm meegenieten.quote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef luftersel het volgende:
Overigens verheug ik me nu al op de sarcastische beschrijvingen van de afleveringen van dit seizoen, aangezien ik waarschijnlijk het meeste niet ga zien.
Dat, wanneer Mike gecremeerd wordt, er hier bijvoorbeeld wordt geschreven: 'Mike brandt. Nee, dat hoeft niet met hoofdletter.'
Seizoen 6quote:Op maandag 2 september 2013 18:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moest zó hard lachen om Frits en Hannie in de nieuwe Rozenboom in seizoen 5 "Wat is het mooi geworden!", alsof er net een hele verbouwing plaatsgevonden had. Allemaal leuk en aardig, maar ineens lag de Rozenboom ook aan het water, had het een totaal exterieurshot en, most of all: de aflevering ervoor zat de oude rozenboom er nog in
Gewoon mij gelovenquote:Op maandag 2 september 2013 18:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Komkommer, handvat, pepermolen, tandenborstel.. welke moet ik nou kiezen?
...Okee, ik ga gewoon even een onthulling doen. Het is een deoroller zonder etiket, live on with it.quote:Op maandag 2 september 2013 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon de mix daarvan: een komhandpeperborstel
Aargh wat stomquote:
Ik ga toch voor de combinatie, dat is 't meest veilige. Sorry.quote:
Ik zit hier gewoon te trillenquote:Op maandag 2 september 2013 18:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de combinatie, dat is 't meest veilige. Sorry.
Die is zeker de moeite waard, al kloppen sommige verhaallijnen qua chronologie niet helemaal, zoals de verhaallijn rond Lauraquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef MagicTheo het volgende:
Ik heb net ergens op internet een 12 jaar GTST DVD gevonden. Heb hem binnen, is het de moeite waard? Volgens de beschrijving staan er verhaallijnen op, achter elkaar gemonteerd.
Hahaha, was ie zo goed?quote:Op maandag 2 september 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verdomme man, ik zat maltesers te eten... En toen kon mijn computerscherm meegenieten.
Dat kun je een paar posts eerder wel teruglezenquote:Op maandag 2 september 2013 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met dat haarlok-medaillon?
Die making-of is van scènes uitgezonden rond oktober-november 1997.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is zeker de moeite waard, al kloppen sommige verhaallijnen qua chronologie niet helemaal, zoals de verhaallijn rond Laura
Maar er staat bijvoorbeeld ook een prachtige making-of uit de jaren '90 op, echt leuk om te zien
Ja, rond deze tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 18:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die making-of is van scènes uitgezonden rond oktober-november 1997.
Dat is een onbevestigd gerucht, noch Endemol, RTL of Diana Sno zelf heeft de reden om de bewerking van die scène aangegeven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef tramy het volgende:
die scene met Arthur en mathilde kende ik niet
Weet iemand waarom Diana Sno niet naakt op de DVD van het 8e Seizoen te zien wilde zijn?
Zij heet toch Anita ? Zij zat toen ook onder een andere naam op YTquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
En deze
Ik ging stuk
'Ik ben een natural beauty'![]()
Zij zit inderdaad nog op Hyves ja, en dat wil ze volgens mij ook nog heel lang blijven. Zonder Hyves geen leven:quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zij heet toch Anita ? Zij zat toen ook onder een andere naam op YTHeb haar volgens mij nog op Hyves ofzo
(bwahahaha Hyves! )
Oh god, volgens mij had Leon Verdonschot daar een column over in de Nieuwe Revu een week of twee geledenquote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zij zit inderdaad nog op Hyves ja, en dat wil ze volgens mij ook nog heel lang blijven. Zonder Hyves geen leven:
Ik kijk gezellig met je mee..quote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga hem nog maar een keer kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow spoiler natuurlijk
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2013 20:04:32 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |