Ik zit hier gewoon te trillenquote:Op maandag 2 september 2013 18:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de combinatie, dat is 't meest veilige. Sorry.
Die is zeker de moeite waard, al kloppen sommige verhaallijnen qua chronologie niet helemaal, zoals de verhaallijn rond Lauraquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef MagicTheo het volgende:
Ik heb net ergens op internet een 12 jaar GTST DVD gevonden. Heb hem binnen, is het de moeite waard? Volgens de beschrijving staan er verhaallijnen op, achter elkaar gemonteerd.
Hahaha, was ie zo goed?quote:Op maandag 2 september 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verdomme man, ik zat maltesers te eten... En toen kon mijn computerscherm meegenieten.
Dat kun je een paar posts eerder wel teruglezenquote:Op maandag 2 september 2013 18:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met dat haarlok-medaillon?
Die making-of is van scènes uitgezonden rond oktober-november 1997.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is zeker de moeite waard, al kloppen sommige verhaallijnen qua chronologie niet helemaal, zoals de verhaallijn rond Laura
Maar er staat bijvoorbeeld ook een prachtige making-of uit de jaren '90 op, echt leuk om te zien
Ja, rond deze tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 18:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die making-of is van scènes uitgezonden rond oktober-november 1997.
Dat is een onbevestigd gerucht, noch Endemol, RTL of Diana Sno zelf heeft de reden om de bewerking van die scène aangegeven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:28 schreef tramy het volgende:
die scene met Arthur en mathilde kende ik niet
Weet iemand waarom Diana Sno niet naakt op de DVD van het 8e Seizoen te zien wilde zijn?
Zij heet toch Anita ? Zij zat toen ook onder een andere naam op YTquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
En deze
Ik ging stuk
'Ik ben een natural beauty'![]()
Zij zit inderdaad nog op Hyves ja, en dat wil ze volgens mij ook nog heel lang blijven. Zonder Hyves geen leven:quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zij heet toch Anita ? Zij zat toen ook onder een andere naam op YTHeb haar volgens mij nog op Hyves ofzo
(bwahahaha Hyves! )
Oh god, volgens mij had Leon Verdonschot daar een column over in de Nieuwe Revu een week of twee geledenquote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zij zit inderdaad nog op Hyves ja, en dat wil ze volgens mij ook nog heel lang blijven. Zonder Hyves geen leven:
Ik kijk gezellig met je mee..quote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga hem nog maar een keer kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow spoiler natuurlijk
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2013 20:04:32 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |