Alleen op mijn 7 inch tabletquote:Op maandag 2 september 2013 10:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had je de aflevering nog niet gezien?
Je kunt de aflevering anders ook via de computer bekijkenquote:Op maandag 2 september 2013 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Alleen stoort Lounge hier de hele tijd
Ik wil ook graag iets via de computer kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt de aflevering anders ook via de computer bekijken
Nog eventjes geduld, dan kun je eindelijk losbarstenquote:Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil ook graag iets via de computer kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Seizoen 24, want..quote:Op maandag 2 september 2013 11:36 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zal uitkomen dat eigenlijk Laura de moeder is van Rik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Daniël zet de medewerkers van JustBridge onder druk om vaart achter de release van seizoen 9 te zetten.
Heer_van_Bartolhovenquote:Op maandag 2 september 2013 12:14 schreef LetsGame het volgende:
De strijd tussen Frey en mij is dus weer geresumeerd. Wie zal als eerste de box in handen krijgen?
Als je maar van de Ludo tune afblijft.quote:Op maandag 2 september 2013 12:14 schreef LetsGame het volgende:
De strijd tussen Frey en mij is dus weer geresumeerd. Wie zal als eerste de box in handen krijgen?
Misschien wil ik meerquote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je maar van de Ludo tune afblijft.![]()
Jij mag je beperken tot de leader.
Haal die link maar snel weg, voordat die Luxemburgers er achter komenquote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef LetsGame het volgende:
Ze hebben de cliffhanger van seizoen 8 ook al verwijderd van m'n account, het had bijna 30.000 views en als je GTST intikte op Youtube, zag je de video bovenaan staan.
Maar de widescreen versie is er nog.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Dit vind ik wel geniaal:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Prachtig!quote:Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Frey het volgende:
Hoe de muziek uiteindelijk eindigt met een van de Rik en Anita tunes.![]()
![]()
Uhm... Is dat niet het handvat van een fiets?quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef LetsGame het volgende:
Ze maakt de video dus in haar keuken, zegt ze. Kan iemand mij s.v.p. uitleggen wat dit is..
[ afbeelding ]
pepermolenquote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef LetsGame het volgende:
Ze maakt de video dus in haar keuken, zegt ze. Kan iemand mij s.v.p. uitleggen wat dit is..
[ afbeelding ]
Ze wil gewoon dat elke aflevering van GTST een hoogtepunt is.quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Is het nou Ferri Somogyi, Somigyi of Simogyi?
quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat elke aflevering van GTST een hoogtepunt is.
Waarom vraag je dat aan de mannen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef LetsGame het volgende:
Fotostarter en Peter, wat is het nou?
Ze beweren dat het óf een pepermolen óf een handvat van een fiets is. Ik weet niet wie ik geloven moet.quote:Op maandag 2 september 2013 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan de mannen?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze beweren dat het óf een pepermolen óf een handvat van een fiets is. Ik weet niet wie ik geloven moet.
Is de muziek voortaan ook in HD? Haalt dat glasgerinkel van Servies misschien een beetje opquote:Caroline de Bruijn vreest HD-camera's GTST
Caroline de Bruijn vindt het niet fijn dat Goede Tijden, Slechte Tijden voortaan in High Definition te zien is. "Elk porietje, pukkeltje, haartje en rimpeltje zie je", zegt de actrice, die in GTST als Janine Elschot te zien is, tegen Novum Nieuws.
"Als jullie er last van krijgen en denkt: nee, die vrouw, wil je me dan even waarschuwen?", vraagt De Bruijn lachend. Wel heeft de 51-jarige actrice een oplossing voor het probleem. "Ik denk dat ik een papieren zak over mijn hoofd trek in het vervolg."
Haar man en GTST-collega Erik de Vogel vindt dat de actrice zich niet druk hoeft te maken. "De combinatie nieuw licht en HD maakt het veel mooier." De papieren zak over het hoofd van zijn vrouw vindt hij dan ook niet nodig. "Ik zou het niet doen als ik haar was."
Het 24e seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden gaat maandagavond van start. Daarin is ook de ontknoping van de zomercliffhanger, waarin de personages een parachutesprong maakten, te zien. Eerder kwam naar buiten dat het personage van Louis Talpe de sprong niet heeft overleefd.
Ik ga voor een kaarsquote:Op maandag 2 september 2013 17:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze beweren dat het óf een pepermolen óf een handvat van een fiets is. Ik weet niet wie ik geloven moet.
Ah, weet jij het antwoord?quote:Op maandag 2 september 2013 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan de mannen?
Het wordt toch al in HD opgenomen sinds mei 2007?quote:Op maandag 2 september 2013 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is de muziek voortaan ook in HD? Haalt dat glasgerinkel van Servies misschien een beetje op
Of een elektrische tandenborstel?quote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk bij nader inzien dat het een komkommer is
Ja, surrogaat HD of hoe ze dat ook noemen. Maar vanaf nu dus écht HDquote:Op maandag 2 september 2013 17:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het wordt toch al in HD opgenomen sinds mei 2007?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |