Jette <3quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef luftersel het volgende:
En ondertussen in het decor van de Koning, ZONDER paarse streep, heeft Ferry Doedelzak de definitie van een bumper nog steeds niet begrepen.![]()
Dat gezicht van Laura ook..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jettequote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef luftersel het volgende:
En ondertussen in het decor van de Koning, ZONDER paarse streep, heeft Ferry Doedelzak de definitie van een bumper nog steeds niet begrepen.![]()
Dat gezicht van Laura ook..![]()
In seizoen 9 weer volop Jette.quote:
Met een nieuw seizoen (waar ik wel zin in heb) én seizoen 9, wordt het een leuk weekjequote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 9 weer volop Jette.![]()
![]()
![]()
En geen Faily.![]()
![]()
De vooruitzichten maken me ook wel weer wat nieuwsgierig. Maar als de box komt, dan doe ik het deze week sowieso met de shorties.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Met een nieuw seizoen (waar ik wel zin in heb) én seizoen 9, wordt het een leuk weekje
quote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 9 weer volop Jette.![]()
![]()
![]()
En geen Faily.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Hedwig: "Wat vond u nou van uw opvolger Jack van Houten?"
Bronkhorst: "Het gestuntel van die slapzak zat me werkelijk tot hier."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin seizoen 10 nog.quote:Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was seizoen 9 zijn laatste seizoen?
In werkelijkheid gaf hij hier aan dat hij moordzaken deed, met gebaar bij de keel.quote:
De arrestatie van Rutger voor het in de fik steken van Dendermonde.quote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Begin 10 ook? Welk verhaal was dat nog?
Die brand was leuk!quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Frey het volgende:
[..]
De arrestatie van Rutger voor het in de fik steken van Dendermonde.
Ik niet..quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef SAMBAM het volgende:
Leuke wending, wie de Rozenboom krijgt...Wat krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de rozenboom?
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |