Mij is de streep nooit opgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die roze streep heb ik ook nooit begrepen, maar ik denk dat dat was om de spotjes in de muur te accentueren.
Ik weet niet wat ze dachten, maar die roze streep kwam tegelijk met de roze streep in de Rozenboom, weet iemand dat nog? (Toen Isabella manager werd) Het klassieke behang was er toen nog, maar de strook behang met die 'poppetjes' erop werd vervangen door een roze streep, die zo hard vloekte bij het behang dat ik niet snapte hoe het kon. En kort daarna kreeg de Koning het ook hahaquote:Op zondag 1 september 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die roze streep heb ik ook nooit begrepen, maar ik denk dat dat was om de spotjes in de muur te accentueren.
Echt niet? Verwonderlijk zeg, ik zou denken dat je met al die saaie scènes in die set de afgelopen jaren meer op het interieur zou lettenquote:
Zal wel de invloed van Kennard Bos geweest zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:04 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze wilde, maar die roze streep kwam tegelijk met de roze streep in de Rozenboom, weet iemand dat nog? (Toen Isabella manager werd) Het klassieke behang was er toen nog, maar de strook behang met die 'poppetjes' erop werd vervangen door een roze streep, die zo hard vloekte bij het behang dat ik niet snapte hoe het kon. En kort daarna kreeg de Koning het ook haha
Of van Rohan, die werkt er al sinds 2000quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zal wel de invloed van Kennard Bos geweest zijn.
In 2000? (of 1)quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Zal wel de invloed van Kennard Bos geweest zijn.
Of weer die kruising die klaagde over het te stoute behang.quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of van Rohan, die werkt er al sinds 2000
quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Of weer die kruising die klaagde over het te stoute behang.
Die snap ik niet...quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Of weer die kruising die klaagde over het te stoute behang.
Haha! Die knul miste ik geloof ikquote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say "Hello!" to Kenna-Roha, de ultieme kruising tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk
Och, ik moet eerlijk zeggen dat ik het vele malen interessanter vind dan alle verhaallijnen van afgelopen vijf seizoenenquote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef luftersel het volgende:
Oh jongens, een hele pagina over behang. Dit gaat de verkeerde kant op![]()
![]()
Hahaha! Het is komkommertijd!quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef luftersel het volgende:
![]()
Ach, we hadden het ooit een hele aflevering lang over chips hier.quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef luftersel het volgende:
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef Frey het volgende:
SHO / GTST #410: Brandt met een zachte G
SHO / GTST #411: Goede Chips, Slechte Chips
Dat waren nog eens boeiende tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LetsGame op 01-09-2013 22:35:05 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.
22 oktober 2004, Amy Kortenaer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef luftersel het volgende:
Ik weet niet hoe ik er ineens opkom, maar ik vraag me opeens iets af: waarom heet het eigenlijk nog Goede Tijden Slechte Tijden? Wanneer was er voor het laatst een leuk huwelijk? En wanneer was er voor het laatst een geboorte van een kind dat wél gewild was?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef LetsGame het volgende:
Spoiler vrijdag 13 september 2013 volgens Veronica Magazine:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wacht, ik vergeet Lana. Maar dat is ook alweer even geleden. Het laatste leuke huwelijk was volgens mij van Jack en Janine.. (en opzich dat van Sjors en Bing ook, maar ik vroeg me af waarom ze ineens geandicapt moesten trouwen)quote:
Jette <3quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef luftersel het volgende:
En ondertussen in het decor van de Koning, ZONDER paarse streep, heeft Ferry Doedelzak de definitie van een bumper nog steeds niet begrepen.![]()
Dat gezicht van Laura ook..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jettequote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef luftersel het volgende:
En ondertussen in het decor van de Koning, ZONDER paarse streep, heeft Ferry Doedelzak de definitie van een bumper nog steeds niet begrepen.![]()
Dat gezicht van Laura ook..![]()
In seizoen 9 weer volop Jette.quote:
Met een nieuw seizoen (waar ik wel zin in heb) én seizoen 9, wordt het een leuk weekjequote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 9 weer volop Jette.![]()
![]()
![]()
En geen Faily.![]()
![]()
De vooruitzichten maken me ook wel weer wat nieuwsgierig. Maar als de box komt, dan doe ik het deze week sowieso met de shorties.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Met een nieuw seizoen (waar ik wel zin in heb) én seizoen 9, wordt het een leuk weekje
quote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 9 weer volop Jette.![]()
![]()
![]()
En geen Faily.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Hedwig: "Wat vond u nou van uw opvolger Jack van Houten?"
Bronkhorst: "Het gestuntel van die slapzak zat me werkelijk tot hier."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin seizoen 10 nog.quote:Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was seizoen 9 zijn laatste seizoen?
In werkelijkheid gaf hij hier aan dat hij moordzaken deed, met gebaar bij de keel.quote:
De arrestatie van Rutger voor het in de fik steken van Dendermonde.quote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Begin 10 ook? Welk verhaal was dat nog?
Die brand was leuk!quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Frey het volgende:
[..]
De arrestatie van Rutger voor het in de fik steken van Dendermonde.
Ik niet..quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef SAMBAM het volgende:
Leuke wending, wie de Rozenboom krijgt...Wat krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de rozenboom?
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |