Alleen op mijn 7 inch tabletquote:Op maandag 2 september 2013 10:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had je de aflevering nog niet gezien?
Je kunt de aflevering anders ook via de computer bekijkenquote:Op maandag 2 september 2013 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Alleen stoort Lounge hier de hele tijd
Ik wil ook graag iets via de computer kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 10:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kunt de aflevering anders ook via de computer bekijken
Nog eventjes geduld, dan kun je eindelijk losbarstenquote:Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil ook graag iets via de computer kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Seizoen 24, want..quote:Op maandag 2 september 2013 11:36 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer zal uitkomen dat eigenlijk Laura de moeder is van Rik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Daniël zet de medewerkers van JustBridge onder druk om vaart achter de release van seizoen 9 te zetten.
Heer_van_Bartolhovenquote:Op maandag 2 september 2013 12:14 schreef LetsGame het volgende:
De strijd tussen Frey en mij is dus weer geresumeerd. Wie zal als eerste de box in handen krijgen?
Als je maar van de Ludo tune afblijft.quote:Op maandag 2 september 2013 12:14 schreef LetsGame het volgende:
De strijd tussen Frey en mij is dus weer geresumeerd. Wie zal als eerste de box in handen krijgen?
Misschien wil ik meerquote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je maar van de Ludo tune afblijft.![]()
Jij mag je beperken tot de leader.
Haal die link maar snel weg, voordat die Luxemburgers er achter komenquote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef LetsGame het volgende:
Ze hebben de cliffhanger van seizoen 8 ook al verwijderd van m'n account, het had bijna 30.000 views en als je GTST intikte op Youtube, zag je de video bovenaan staan.
Maar de widescreen versie is er nog.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Dit vind ik wel geniaal:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Prachtig!quote:Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Frey het volgende:
Hoe de muziek uiteindelijk eindigt met een van de Rik en Anita tunes.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |