Haha ja dat wel ja.quote:Op zondag 1 september 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al uit de put of zit je er nog?
Oh jee... Kijk maar uit, anders gaat die Postkrediet-prutser er nog met Janine vandoorquote:Op zondag 1 september 2013 19:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha ja dat wel ja.![]()
Sterker nog, ik ga zelfs met Janine op reis. Maar fotograaf Simon gaat ook mee! Of dat wel zo'n goed plan is.
Ik ben er eigenlijk al een beetje bang voor ja!quote:Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh jee... Kijk maar uit, anders gaat die Postkrediet-prutser er nog met Janine vandoor
Kun je dan zelf geen camera meenemen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk al een beetje bang voor ja!![]()
Maar een fotograaf is echt noodzakelijk voor deze reis.
Misschien wel een idee ja!quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je dan zelf geen camera meenemen?Is ook stukken goedkoper
Nou ja, niet goed... Naar mijn mening was het in ieder geval stukken minder dan ik verwacht had, mede door de verhalen hier op het forum. Seizoen 5 en 6 zaten stukken beter in elkaar, al haalden ze qua verhaal helaas niet meer het niveau van seizoen 3.quote:Op zondag 1 september 2013 19:52 schreef tramy het volgende:
Seizoen 4 is niet goed! het eind van de 5e seizoen en de zesde seizoen zijn de beste ..vanwege 1000e aflevering
Geweldig vond ik die verhaallijn. Was deze tune nou ook echt van René? Altijd als René in beeld kwam of als het over die verhaallijn ging was er deze muziek, die ik er persoonlijk super bij vond passen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Redbullkid het volgende:
Ik moet trouwens wel toegeven, dat in dit stukje van Marly. Ik het met moeite droog hield.
Jammer dat haar tekst alleen maar GA WEG kent
Je bedoelt die muziek als Noud en Dex in het bos zijn? Dat zou makkelijk de René Tune kunnen zijn, want die is inderdaad vaker te horen geweest tijdens die verhaallijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Geweldig vond ik die verhaallijn. Was deze tune nou ook echt van René? Altijd als René in beeld kwam of als het over die verhaallijn ging was er deze muziek, die ik er persoonlijk super bij vond passen.
Inderdaad. Dit deel kwam ik ook niet doorheen, ik heb mezelf echt moeten dwingen om verder te kijken, want het niveau was echt bedenkelijk!quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan al?Ik bleef steken bij ongeveer afl. 1260 en sindsdien niet meer verdergegaan
Heej! Nog iemand die misselijk werd van Julian en Jessica! Ik dacht altijd dat ik de enige was.quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef Kudo het volgende:
[..]
- het kleffe stel Julian & Jessica (je wordt er echt misselijk van, ook in seizoen 8) en die nietszeggende broodjeszaak van ze.
- en dan Meta: het beste is om daarover te zwijgen wat mij betreft
In mijn belevenis was dit deel van seizoen 7: AFGRIJSELIJK!
Ik ben geëindigd bij de aflevering waar Alice/Lisette (of hoe ze ook mag heten) inbrak in Huize Helmink en Helen ogenschijnlijk thuiskwam. Toen was ik er echt helemaal klaar mee.quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef Kudo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit deel kwam ik ook niet doorheen, ik heb mezelf echt moeten dwingen om verder te kijken, want het niveau was echt bedenkelijk!
- bitch Dian #2 (die nooit een bitch werd) die voor de zoveelste keer ging lopen klooien met Ludo. En je wist dat ze weer tegen de lamp ging aanlopen.
- de werkelijk waar tenenkrommende exit lijn van Helen Helmink, met daarbij de belachelijke manier waarop de terugkeer van Alice de Boer gestalte kreeg
- het kleffe stel Julian & Jessica (je wordt er echt misselijk van, ook in seizoen 8) en die nietszeggende broodjeszaak van ze.
- Daniël die weer is aan de vrouw ging in die periode, en je kon er vooraf al donder op zeggen, die ging hij kwijtraken. En zo geschiedde.
- De langdradige exit verhaallijn van Sylvia
- Het verzamelhonk (voor personages die geen fluit te doen hadden) van Dendermonde waar geen fluit gebeurde en tijdsvulling van de uitzendingen was
- en dan Meta: het beste is om daarover te zwijgen wat mij betreft
In mijn belevenis was dit deel van seizoen 7: AFGRIJSELIJK!
Hier nog iemand!quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Heej! Nog iemand die misselijk werd van Julian en Jessica! Ik dacht altijd dat ik de enige was.
Via een ansichtkaart die Daniël van Bert Boelens moest sturen naar zijn vrienden. Hierop schreef Daniël de geheime boodschap "het is hier net zo prachtig als hotel Celu waar Janine en Mickey op vakantie waren". Hierdoor wist Janine dat er iets niet in de haak was (toen met de Celu-verhaallijn waren zij en Mickey immers ontvoerd) en gingen ze op zoek naar Daniël.quote:Oh ja, nog even over Daniel in de put: wat gebeurde er nou waardoor zijn vrienden erachter kwamen dat er iets niet in de haak was? En waardoor hij uiteindelijk dus gered werd door Janine, Stan en Arnie? De aanleiding was Daniels geschiedenis met Nettie Boelens, dat weet ik dan nog wel.
Echt stuitend die twee, ik heb in seizoen 8 op een gegeven moment scenes waarin zij verschenen doorgespoeld. Niet om aan te zien! Vooral Julian is verschrikkelijk irritant in zijn omgang met niet alleen Jessica, maar ook met Robert, Kim, noem maar op. Verschrikkelijk personage!quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Heej! Nog iemand die misselijk werd van Julian en Jessica! Ik dacht altijd dat ik de enige was.
Oh ja, nog even over Daniel in de put: wat gebeurde er nou waardoor zijn vrienden erachter kwamen dat er iets niet in de haak was? En waardoor hij uiteindelijk dus gered werd door Janine, Stan en Arnie? De aanleiding was Daniels geschiedenis met Nettie Boelens, dat weet ik dan nog wel.
Julian was niet zo verschrikkelijk naar mijn mening, maar het was ook geen gedroomde "opvolger" van Arnie. Sowieso vind ik die hele tweede generatie stukken minder dan de eerste.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef Kudo het volgende:
[..]
Echt stuitend die twee, ik heb in seizoen 8 op een gegeven moment scenes waarin zij verschenen doorgespoeld. Niet om aan te zien! Vooral Julian is verschrikkelijk irritant in zijn omgang met niet alleen Jessica, maar ook met Robert, Kim, noem maar op. Verschrikkelijk personage!
Precies, Helen was verbonden met de eerste generatie jongeren, met de tweede had ze nauwelijks affectie als je het mij vraagt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik vond Julian op zich wel leuk, alleen in combinatie met Jessica vond ik hem (of hen) verschrikkelijk. Zijn exit met Jessica in seizoen 9 vond ik daarentegen wel weer heel mooi, die gunde ik hem eigenlijk ook.
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat Katja Schuurman op een gegeven moment ook zoiets had van 'kan iemand anders dat niet eventjes doen?'. Hoewel ze het ook wel begreep.
Maar ik werd er destijds echt misselijk van.
En Kim en Julian waren meer personages om bij Laura en Sylvia op de bank te zitten, inderdaad niet bij Helen Helmink. Die was voor de oudere jongere generatie.
In seizoen 3 had hij de verhaallijn waarin hij werd gediscrimineerd door een aantal discogangers, en in seizoen 4 kreeg hij de ziekte van Hodgkin.quote:Op zondag 1 september 2013 20:38 schreef Kon-Tiki het volgende:
Oh ja, en kan iemand mij vertellen wat de toegevoegde waarde van Arthur Peters in de serie is geweest? Heeft hij wel eens zijn eigen verhaallijn gehad? Hmm, de stalker-verhaallijn (Lisanne van Bruggen) misschien, maar dat is dan ook de enige.
Ik herinner me hem vooral als speler voor andermans verhaallijnen en een echte liefde heeft hij in de serie nooit gehad volgens mij. Hij heeft wel lang een relatie met Suzanne gehad, maar dat was ook niet je-van-het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |