SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 1% gewijzigd door PeterKelder op 02-09-2013 11:48:59 ]
Ik denk dat je die vraag beter kunt stellen in het Live-topicquote:Op zondag 1 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
Is er hier trouwens iemand die wél uitkijkt naar het nieuwe seizoen GTST? (het is tenslotte het GTST topic, niet het haat-aan-GTST topic).
Ik kijk uit naar GTST seizoen 9, die als het goed is dinsdag eindelijk is verschijnt. En tot dat ik die binnen heb houd ik mezelf de afgelopen week zoet met scenes en verhaallijnen uit het verleden waarbij ik mijn vingers keer op keer aflik:quote:Op zondag 1 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
Is er hier trouwens iemand die wél uitkijkt naar het nieuwe seizoen GTST? (het is tenslotte het GTST topic, niet het haat-aan-GTST topic).
Seizoen 7 kwam ik ook maar erg moeizaam doorheen, ben er bijna een halfjaar mee bezig geweest (lange tijd voor mijn doen). Seizoen 7 in zijn geheel is matig, teleurstellend en allemaal net niet. Maar even doorbijten en seizoen 8 aanschaffen, want seizoen 8 is een stuk aangenamer!quote:Op zondag 1 september 2013 18:34 schreef tramy het volgende:
Ik ben nog steeds bij Aflevering 1175 (Seizoen7) ik kom niet verder![]()
![]()
Dan al?quote:Op zondag 1 september 2013 18:34 schreef tramy het volgende:
Ik ben nog steeds bij Aflevering 1175 (Seizoen7) ik kom niet verder![]()
![]()
Ja, bij mij staat hij ook wel heel hoog in het lijstje ''beste verhaallijn allertijden''. Ik zeg aller tijden, logischerwijs, het beste van de serie is de eerste 6 jaar namelijk. ''Exit Martine Hafkamp'' staat bij mij ook erg hoog. Het einde van die verhaallijn waarin Martine (al gearresteerd inmiddels) geconfronteerd wordt met Helen is nog altijd indrukwekkend om te zien.quote:Op zondag 1 september 2013 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso de beste verhaallijn van de eerste 6 seizoenen als je het mij vraagt![]()
![]()
Die confrontatiescène tussen Helen en Martine is volgens mij de reden geweest waarom GTST voor dat seizoen de Televizierring won.quote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ja, bij mij staat hij ook wel heel hoog in het lijstje ''beste verhaallijn allertijden''. Ik zeg aller tijden, logischerwijs, het beste van de serie is de eerste 6 jaar namelijk. ''Exit Martine Hafkamp'' staat bij mij ook erg hoog. Het einde van die verhaallijn waarin Martine (al gearresteerd inmiddels) geconfronteerd wordt met Helen is nog altijd indrukwekkend om te zien.
En dan te bedenken dat het huidige GTST al verschrikkelijk isquote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef luftersel het volgende:
The Bold and the Beautiful??? Dat is nog tien keer erger dan het GTST van nu..(mijn mening)
Als GTST (opnieuw) een nieuwe tune krijgt, zal dat hoogstwaarschijnlijk pas bij het 25-jarig jubileum zijn. Maar eerlijk gezegd zou ik het zonde vinden als de serie dan alweer een nieuwe tune krijgt. Oké, deze is ook niet geweldig, maar ik wil absoluut niet dat Servies een nieuwe tune gaat "componeren" met zijn glasgerinkelquote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef tramy het volgende:
Ja de afleveringen nou zijn heel grappig...maar ze worden beter ...in twee weken komt er ook een nieuwe design in het leader en in de serie.![]()
ik hoop GTST gaat in Seizoen 24 of 25 een nieuw Tune krijgen.Die van seizoen 21 tot nu is so erg
Het levert wel weer extra gespreksstof op. Maar het ging eigenlijk wel erg snel hier deze zomer he!quote:Op zondag 1 september 2013 18:13 schreef luftersel het volgende:
Het deed me denken aan de zomerstop van 2011, toen bleef het ook lekker doorgaanquote:Op zondag 1 september 2013 19:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het levert wel weer extra gespreksstof op. Maar het ging eigenlijk wel erg snel hier deze zomer he!
Het zou mij verbazen als ze me weten te verrassen met een echt spannende verhaallijnquote:Ik ga zeker niet alles kijken van het komende seizoen. Meer lees de meningen over het komende seizoen hier ook wel graag.
Ik ben toch wel benieuwd naar seizoen 7! Vanaf dat seizoen begon ik een beetje met kijken.quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan al?Ik bleef steken bij ongeveer afl. 1260 en sindsdien niet meer verdergegaan
Ik heb ook zeker geen hoge verwachtingen. Maar ik zal ook komend seizoen wel een beetje blijven kijken denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het deed me denken aan de zomerstop van 2011, toen bleef het ook lekker doorgaanMaar ik denk dat dit de meest "succesvolle" zomer voor de topicreeks is geweest
[..]
Het zou mij verbazen als ze me weten te verrassen met een echt spannende verhaallijnMaar tot nu toe heb ik er echt geen verwachtingen van
Dat Rosa het slachtoffer werd was inderdaad een schok, maar ook een complete teleurstellingquote:Op zondag 1 september 2013 19:13 schreef tramy het volgende:
De cliff 2011 was heel spannend,de hele zomer heb ik gedacht:"Oooooh wie gaat er dood en wat gebeurt er nog???"
En het was ook heel spannend gehouden.het was ook en Schock als Rosa doodging
Ben je inmiddels al uit de put of zit je er nog?quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar seizoen 7! Vanaf dat seizoen begon ik een beetje met kijken.
Vroeger vond ik seizoen 8 en 9 erg leuk. Maar misschien dat het straks wel tegen gaat vallen in vergelijking met de eerdere seizoenen.
Echter ben ik nog steeds bezig met seizoen 4. Ondanks dat er best leuke verhaallijnen zijn! Vind ik het toch iets minder leuk dan seizoen 1,2 en zeker seizoen 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |