SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog niet heel veel informatie over deze game en hij komt pas eind 2013 uit.
Wel zijn de eerste 2 facties natuurlijk al bekend Carthago en Rome.
Romeinse soldaten
Soldaten van Carthago
De plaatjes beloven al veel![]()
Alleen hopen dat de computer gestuurde tegenstanders beter van te voren zijn.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Ik ga wel even knutselen. Tenzij iemand anders al een OP klaar heeft liggen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Curlbrah het volgende:
Goed moment misschien om de OP aan te passen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CarthageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MacedonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IceniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ArverniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SuebiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ParthiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EgyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DLC Factions
PontusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AthensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EpirusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpartaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The SeleucidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Polacco op 01-09-2013 18:49:48 ]Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er hier veel die gewoon de fysieke versie kopen?![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Polacco op 01-09-2013 18:50:17 (Overbodig) ]Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Zo die eerste lange post van mijn kan wel als OP worden gebruikt.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Jij gaat met Carthago beginnen toch? Ik ga toch maar voor de Spartanen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien wel leuk om er dinsdag of nu bij te zetten welke users met welke campange gaan beginnen
--------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - SpartaGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 16:46 schreef Polacco het volgende:
[..]
Jij gaat met Carthago beginnen toch? Ik ga toch maar voor de Spartanen.
--------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta![]()
![]()
Kunnen die dingen niet in een spoiler van de op?? het is nu echt een hell om dit topic op je mobiel te openen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zodra de eerste pagina vol zit heb je daar geen last meer van.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef over_hedge het volgende:
Kunnen die dingen niet in een spoiler van de op?? het is nu echt een hell om dit topic op je mobiel te openen.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ja dus?quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Polacco het volgende:
[..]
Zodra de eerste pagina vol zit heb je daar geen last meer van.Op de pc vind ik het btw ook erg lang. In spoilers is gewoon het beste. 9 van de 10 mensen lezen de op toch niet. De genen die het wel wilt lezen kan best even een spoiler open klikken
Zoals het fut topic, hebben ook veel info en dan in een spoiler gedaan. Of het minecraft topic.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat zijn al die staten die je niet kan bespelen? Barbaren? Zijn die niet heel makkelijk te verslaan?
Ik begin trouwens met de Iceni.![]()
![]()
Hoe is het nu?quote:Op zondag 1 september 2013 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus?Op de pc vind ik het btw ook erg lang. In spoilers is gewoon het beste. 9 van de 10 mensen lezen de op toch niet. De genen die het wel wilt lezen kan best even een spoiler open klikken
Zoals het fut topic, hebben ook veel info en dan in een spoiler gedaan. Of het minecraft topic.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Cool!quote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zijn al die staten die je niet kan bespelen? Barbaren? Zijn die niet heel makkelijk te verslaan?
Ik begin trouwens met de Iceni.
-------------------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - IceniGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Iceni lijken me echt te vet. En als ik mij rond de Middelandse zee vestig heb ik gelijk grote concurrentie. Op dat eiland kan ik rustig vanuit Engeland N-W Europa veroverenquote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef Polacco het volgende:
[..]
Cool!
-------------------------------------------------
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni.
![]()
Egypt is trouwens toch Ptolemaic? Niet dat het weer van die outdated mofo's zijn zoals in Vanilla Rome, maar gewoon grieks.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Er zijn 100en statenquote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Ik begin trouwens met de Iceni.
http://maps.totalwar.com/
Ga met je muis over de provincie en je ziet welke factie er zit![]()
Dat is al een stuk beter jaquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ohja inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er zijn 100en staten
http://maps.totalwar.com/
Ga met je muis over de provincie en je ziet welke factie er zitIk hoop dat hen wel een beetje georganiseerd spelen en ook dat je ze later kan zijn eventueel.
![]()
![]()
zoals spartacus altijd zeiL kill them all!quote:
Alleen dan dit keer wel als rome niet als een rebel
En welke landen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zoals spartacus altijd zeiL kill them all!
Alleen dan dit keer wel als rome niet als een rebel![]()
![]()
Syracuse?quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Spanje, syracuse en richting egypte
Zoiets dacht ik![]()
Als Iceni zou ik eerst heel UK overnemen, heb je een goed basis maar wel je allianties houden op de UKquote:Op zondag 1 september 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ohja.
Ik gewoon Noord-west Europa. Straks plan he?![]()
![]()
Ja dat bedoel ik haha. En dan een beetje richting Arverni.quote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als Iceni zou ik eerst heel UK overnemen, heb je een goed basis maar wel je allianties houden op de UK![]()
![]()
Europa. Daarna geen idee. Al ligt het er natuurllijk ook beetje aan met welke landen ik goed kan trade etcquote:
Ja inderdaad, met wie begin je?quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Europa. Daarna geen idee. Al ligt het er natuurllijk ook beetje aan met welke landen ik goed kan trade etc![]()
![]()
Geen idee, maar zo snel mogelijk naar die kut duitsersquote:
Haha, ja ik naar die Friezen/Fransen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo snel mogelijk naar die kut duitsersHopelijk zijn die duitsers niet zo taai.
![]()
Ik ga denk met de Arverni beginnen en dan zoals een ander al zei via Spanje zo naar Egypte. Al is het ook wel verleidelijk om de Frisii uit te gaan roeien natuurlijk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Waarom niet Engeland?quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga denk met de Arverni beginnen en dan zoals een ander al zei via Spanje zo naar Egypte. Al is het ook wel verleidelijk om de Frisii uit te gaan roeien natuurlijk.![]()
![]()
Begrijp ik uit jullie plannen dat er verder niet echt een campaign in zit maar het meer een free-play is?![]()
![]()
Jep.quote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef Thrilled het volgende:
Begrijp ik uit jullie plannen dat er verder niet echt een campaign in zit maar het meer een free-play is?Er zit geen verhaal in. Je maakt je eigen verhaal.
Ja, je kiest zelf waar je naartoe gaat. De voorwaarden een campaign te winnen is altijd om x aantal provincies te hebben voor het jaar x.quote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef Thrilled het volgende:
Begrijp ik uit jullie plannen dat er verder niet echt een campaign in zit maar het meer een free-play is?Ik ben slecht met water om mij heen.quote:Ga dan altijd maar bouwen enzo omdat er toch niemand druk komt leveren.
En met de Arverni begin je met goud als resource in je provincie, lijkt mij wel goed.
[/quote]![]()
Als ik Engeland niet verover als Averni denk ik dat ik steeds van achter aangevallen wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, je kiest zelf waar je naartoe gaat. De voorwaarden een campaign te winnen is altijd om x aantal provincies te hebben voor het jaar x.
[..]
Ik ben slecht met water om mij heen.Ga dan altijd maar bouwen enzo omdat er toch niemand druk komt leveren.
En met de Arverni begin je met goud als resource in je provincie, lijkt mij wel goed.
Gewoon full stack leger maken en dan Rome binnenvaren
.
![]()
Ik ga 2 legers maken, 1 met alleen defence traits tegen de romeinen en een aanvallend om de midden oosten te veroveren. Hopelijk laten de romeinen me een tijdje met rust.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2013 21:30:04 ]![]()
Met wie begin je?quote:Op zondag 1 september 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga 2 legers maken, 1 met alleen defence traits tegen de romeinen en een aanvallend om de midden oosten te veroveren. Hopelijk laten de romeinen me een tijdje met rust.![]()
Zal wel mee vallen. Al is met de Iceni beginnen ook niet verkeerd denk ik. Geen allianties om te behouden in je omgeving en je kan zo 5 provincies veroveren waar waarschijnlijk toch niemand snel op af komt omdat ze moeten overvaren. Zie trouwens op die kaart Stongehenge vermeld staan als wonder zijnde bij de resource van een provincie, iemand een idee of dat nog ergens bij helpt?quote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ik Engeland niet verover als Averni denk ik dat ik steeds van achter aangevallen wordt.Gewoon full stack leger maken en dan Rome binnenvaren
.
[/quote]![]()
Jammer, word je volledig overlopen door de Griekse staten...quote:Lekker Perzie veroveren als Alexander de Grote.
![]()
![]()
Daarom, en ze zijn goed op zee las ik. Dus gewoon met een legertje Rome ontzetten van die culturisten...quote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen. Al is met de Iceni beginnen ook niet verkeerd denk ik. Geen allianties om te behouden in je omgeving en je kan zo 5 provincies veroveren waar waarschijnlijk toch niemand snel op af komt omdat ze moeten overvaren. Zie trouwens op die kaart Stongehenge vermeld staan als wonder zijnde bij de resource van een provincie, iemand een idee of dat nog ergens bij helpt?![]()
![]()
ik ga denk ik goede vrienden met de grieken worden, scheelt qua kosten aan legers maken, die houden de romeinen hopelijk een tijdje bezigquote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer, word je volledig overlopen door de Griekse staten...Lekker Perzie veroveren als Alexander de Grote.
![]()
![]()
![]()
Niet vergeten om gewoon ook een leger naar de rechterkant van de kaart te sturen voor 1 provincie zodat ik Indian war elephants kan maken.
Edit. in Afrika kan je ze ook al verkrijgen zie ik nu. Alleen dan zijn het African elephants. Die zijn vast groter en groter is altijd beter.
[/quote]![]()
Zou het diplomatie gedeelte een beetje goed werken? Anders lekker samenwerken met de Germanenquote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ga denk ik goede vrienden met de grieken worden, scheelt qua kosten aan legers maken, die houden de romeinen hopelijk een tijdje bezig.
![]()
Je kan nu geloof ik aan andere vragen om op een bepaald moment en op een bepaalde plek aan te vallen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zou het diplomatie gedeelte een beetje goed werken? Anders lekker samenwerken met de Germanen.
Ja, of je gaat Nederland en de kust van frankrijk eerst veroverenquote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik haha. En dan een beetje richting Arverni.![]()
![]()
Echt? Massa aanval op de Romeinen via een Germaanse/Celticse coalitiequote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je kan nu geloof ik aan andere vragen om op een bepaald moment en op een bepaalde plek aan te vallen..
Ja, of de kusten van Libie.quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, of je gaat Nederland en de kust van frankrijk eerst veroveren![]()
![]()
Dan moet je varen als je 2 fronten wil creerenquote:Op zondag 1 september 2013 22:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Echt? Massa aanval op de Romeinen via een Germaanse/Celticse coalitie.
[..]
Ja, of de kusten van Libie.
Ik weet niet of je ook slechte relaties maakt als je door vijandelijke gebieden vaart, want water kan je ook veroveren ofzo dacht ik.
Dit weet ik niet zeker hoor![]()
Heb je ergens een overzicht van de betrekkingen tussen landen? Tis wel lachen om Rome met een leger aan te vallen, puur om hen te ontregelen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je varen als je 2 fronten wil creeren
Ik weet niet of je ook slechte relaties maakt als je door vijandelijke gebieden vaart, want water kan je ook veroveren ofzo dacht ik.
Dit weet ik niet zeker hoor![]()
![]()
Dat staat ook op die ene link die ik eerder neer had gezet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb je ergens een overzicht van de betrekkingen tussen landen? Tis wel lachen om Rome met een leger aan te vallen, puur om hen te ontregelen.
Daar staan de allianties in van alle facties![]()
Ik zie alleen met wie ze in oorlog zijnquote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat staat ook op die ene link die ik eerder neer had gezet.
Daar staan de allianties in van alle facties![]()
![]()
Er staat Client state of : *rome*quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zie alleen met wie ze in oorlog zijn
of Alliance with![]()
Sorry welke link? Deze: http://maps.totalwar.com/ ?quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er staat Client state of : *rome*
of Alliance with![]()
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry welke link? Deze: http://maps.totalwar.com/ ?![]()
![]()
Nee, dus ik zou proberen heel UK over te nemen als ik jou wasquote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah dankje.Mijnens heeft niks blijkbaar
Maar als je dat doet moet je 5 facties vernietigen.
Dus je kan eerst je eigen vijand verslaan de Demetae ofzo
En dan nog 1tje pakken en kijken wat de anderen doen mischien maakt 1 oorlog met 2 andere facties en zullen die vernietigd worden en dan val je die factie ook aan.
Dan hoef je in plaats van 5 keer 3 keer oorlog te verklaren, wat je diplomatieke relaties met andere facties kan verbeteren. Of ze vallen jou aan, dat is het beste als je heel UK wil overnemen zou ik het zo ongeveer proberen te doen.
Dan is het aan land makkelijker een alliantie te zoeken met een andere factie in mijn opzicht![]()
![]()
Haha ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dus ik zou proberen heel UK over te nemen als ik jou was
Maar als je dat doet moet je 5 facties vernietigen.
Dus je kan eerst je eigen vijand verslaan de Demetae ofzo
En dan nog 1tje pakken en kijken wat de anderen doen mischien maakt 1 oorlog met 2 andere facties en zullen die vernietigd worden en dan val je die factie ook aan.
Dan hoef je in plaats van 5 keer 3 keer oorlog te verklaren, wat je diplomatieke relaties met andere facties kan verbeteren. Of ze vallen jou aan, dat is het beste als je heel UK wil overnemen zou ik het zo ongeveer proberen te doen.
Dan is het aan land makkelijker een alliantie te zoeken met een andere factie in mijn opzicht![]()
Dan heb ik ook gewoon een stevige basis als je dat eiland hebt om vanuit daar een massa-aanval te plannen op Frankrijk via mijn schepen.Als ik jou was zou ik gewoon Spanje veroveren en die paar eilandjes in de Middenlandse zee zodat je een beetje de handel kan controleren en dan naar Egypte voor de olifanten.
![]()
![]()
Jah, maar anderen kunnen ook voor jou komen he vergeet dat nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha ja.![]()
Dan heb ik ook gewoon een stevige basis als je dat eiland hebt om vanuit daar een massa-aanval te plannen op Frankrijk via mijn schepen.Als ik jou was zou ik gewoon Spanje veroveren en die paar eilandjes in de Middenlandse zee zodat je een beetje de handel kan controleren en dan naar Egypte voor de olifanten.
Ja, ik had in gedachten heel spanje over te nemen samen met Carthago Nova tot de pyreneen en die eilandjes inderdaad en richting egypte met libie
Olifanen zijn standaard voor Carthage
Maar die kan je alleen recruteren in provincies waar olifanten leven dus wil ik europa intrekken moet ik ze altijd vanuit afrika laten komen..![]()
Voor mij komen? Ik dood ze allemaal.quote:Op zondag 1 september 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar anderen kunnen ook voor jou komen he vergeet dat niet
Ja, ik had in gedachten heel spanje over te nemen samen met Carthago Nova tot de pyreneen en die eilandjes inderdaad en richting egypte met libie
Olifanen zijn standaard voor Carthage
Maar die kan je alleen recruteren in provincies waar olifanten leven dus wil ik europa intrekken moet ik ze altijd vanuit afrika laten komen..Ja dat is wel slim, de havens sluiten voor de Romeinen.
![]()
Mischien kan je wel met de olifanten de Alpen over om Rome binnen te vallen.Mischien ook wel een idee als ik Engeland ben. Die eilandjes veroveren.
![]()
![]()
Dan moet je zeker zijn dat je ook een full stack army in engeland achterlaatquote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Voor mij komen? Ik dood ze allemaal.Ja dat is wel slim, de havens sluiten voor de Romeinen.
![]()
Mischien kan je wel met de olifanten de Alpen over om Rome binnen te vallen.Mischien ook wel een idee als ik Engeland ben. Die eilandjes veroveren.
Jah, het probleem is dat rome ook voor mij komt dus oorlogsschepen zijn belangerijk![]()
Heeft Carthage een beetje goede schepen? Ik hoop die van mij wel, is wel belangrijk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker zijn dat je ook een full stack army in engeland achterlaat
Jah, het probleem is dat rome ook voor mij komt dus oorlogsschepen zijn belangerijk
Ja dat van die troepen komt goed, hopelijk duurt het niet lang om te maken!![]()
Jah, daar stonden ze ook bekend voor.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heeft Carthage een beetje goede schepen? Ik hoop die van mij wel, is wel belangrijk.
Ja dat van die troepen komt goed, hopelijk duurt het niet lang om te maken!
Barbaarse schepen kunnen niet echt tippen tegen de schepen die in de middellandse zee varen, volgens hebben barbaarse schepen ook niet de ramfunctie![]()
![]()
Ik hoop dat je echt door schepen heen kan rammen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, daar stonden ze ook bekend voor.
Barbaarse schepen kunnen niet echt tippen tegen de schepen die in de middellandse zee varen, volgens hebben barbaarse schepen ook niet de ramfunctieIk wil vooral gebruik maken van die brandende pijlen!
Zouden die andere naties nog beschikbaar komen?![]()
Niet allemaalquote:Op zondag 1 september 2013 22:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je echt door schepen heen kan rammen.Ik wil vooral gebruik maken van die brandende pijlen!
Zouden die andere naties nog beschikbaar komen?
Er komt ook nog een nomadic DLC met de Roxolani (russen) Scythians (iranezen) en nog een factie![]()
![]()
Kon ook in Shogun 2quote:Op zondag 1 september 2013 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal vergeten dat je nu ook schepen kan besturenmaar je kan het nu ook tijdens landgevechten, dat is wel tof.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Coolquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet allemaal
Er komt ook nog een nomadic DLC met de Roxolani (russen) Scythians (iranezen) en nog een factie. Het liefst zou ik ook een paar Gernaanse willen. Omdat ik dat toch zie als een ontwikkeld iets.
Ik heb der zin an. Lekker online 4vs4. Maar vooral die campaign is natuurlijk vet. Zou er in het M-O wT te halen zijn?
![]()
Feit dat er zoveel DLC komt, betekent dat ook dat de game niet goed moddable is?AFCA
Volgens mij wel. Shogun 2 had ook DLC en mods.quote:Op zondag 1 september 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Feit dat er zoveel DLC komt, betekent dat ook dat de game niet goed moddable is?Women with dicks and weak men with vaginas.
Lijst tot nu toe:
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni
Catkiller - Arverni
Doublepain - Macedon
Wil je erop, kopiër de lijst dan en zet jezelf erbij. En vertel later hier over het wel of niet slagen van je campagne
Moet deze in de OP?quote:Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef Polacco het volgende:
Lijst tot nu toe:
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni
Catkiller - Arverni
Doublepain - Macedon
Wil je erop, kopiër de lijst dan en zet jezelf erbij. En vertel later hier over het wel of niet slagen van je campagne
wat is daar eigenlijk het nut van?persoonlijk zal ik wel meer campaigns starten dan met een faction.
tevens; FOK!toen: Het einde van de Romeinse republiekChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ideetje van Dientje12, leek mij wel een leuk idee. Uiteraard ga ik ook met meerdere facties een campagne spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 07:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Moet deze in de OP?
wat is daar eigenlijk het nut van?persoonlijk zal ik wel meer campaigns starten dan met een faction.
tevens; FOK!toen: Het einde van de Romeinse republiekGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ik zal saai doen en met Rome beginnen als 'tutorialcampagne', maar mijn eerste echte campagne zal met de Suebi zijn.Moira. is tof. :7![]()
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni
Catkiller - Arverni
Doublepain - Macedon
AthCom - SuebiGrzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Ik begin met rome. zie alleen de nut niet van dat lijstjeeen lijstje met je steam account is veel nuttiger
Dat.quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
een lijstje met je steam account is veel nuttiger
Ik heb al een paar dingen met Sparta gespeeld, maar iedere keer moet ik weer denken aan 300 en het filmpje dat mijn scoutingkinderen afgelopen zomerkamp hebben gemaakt
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
In mijn geval maakt dat niet uit: Steam-account en FOK!-naam zijn hetzelfde.quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
Ik begin met rome. zie alleen de nut niet van dat lijstjeeen lijstje met je steam account is veel nuttiger
Moira. is tof. :7![]()
Dat.quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef AthCom het volgende:
[..]
In mijn geval maakt dat niet uit: Steam-account en FOK!-naam zijn hetzelfde.![]()
![]()
Ik ga alvast slapen, wek me wanneer het 08:55 is.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:9 uur denk.quote:Available: 3 September 2013
This game will unlock in approximately 21 hoursWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ik heb hem al. 44 euro bij de media marktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Chill, dus hij ligt al in de winkelsquote:Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb hem al. 44 euro bij de media markt![]()
![]()
Vertel ons je bevindingen!quote:Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb hem al. 44 euro bij de media markt![]()
![]()
Denk niet dat je hem al kan spelen. Gaat allemaal via steam. Dus denk dat ik ook gewoon moet wachten tot morgen ochtendquote:Maar zal het zo laten weten.
Haha dankje.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem al kan spelen. Gaat allemaal via steam. Dus denk dat ik ook gewoon moet wachten tot morgen ochtendMaar zal het zo laten weten.
![]()
![]()
Het zijn 3 dvdsWel een mooi boekje er bij
edit: zoals ik al dacht kan je hem morgen pas installerenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
picsquote:Op maandag 2 september 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
Het zijn 3 dvdsWel een mooi boekje er bij
![]()
![]()
"We are also very proud of how Shogun 2 is our most moddable Total War to date with over 500 user-made mods on Steam Workshop alone. We hope to support Rome 2 in a similar fashion."quote:Op maandag 2 september 2013 13:51 schreef BlaZ het volgende:
Heeft iemand al een idee of het modbaar is?
Dit is wat ik zo snel kon vinden. Denk dat ze de Workshop later weer gaan integreren.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Onzin, MTW2 en RTW waren veel makkelijker te modden als Shogun2.quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef Silv het volgende:
[..]
"We are also very proud of how Shogun 2 is our most moddable Total War to date with over 500 user-made mods on Steam Workshop alone. We hope to support Rome 2 in a similar fashion."
Dit is wat ik zo snel kon vinden. Denk dat ze de Workshop later weer gaan integreren.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ze zullen er ook wel mee bedoelen dat het het meest gemodde spel uit hun reeks is, en niet dat het de makkelijkste was om te modden.quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin, MTW2 en RTW waren veel makkelijker te modden als Shogun2.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat sowieso. Maar waarschijnlijk is het dus ongeveer even modbaar als Shogun 2.quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin, MTW2 en RTW waren veel makkelijker te modden als Shogun2.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Dat zou positief zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 14:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar waarschijnlijk is het dus ongeveer even modbaar als Shogun 2.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Misschien wel, maar dan zou er strikt genomen 'our most modded Total War' moeten staan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zullen er ook wel mee bedoelen dat het het meest gemodde spel uit hun reeks is, en niet dat het de makkelijkste was om te modden.Moira. is tof. :7![]()
Ach, 1 zinnetje onder je video zetten is voldoende? Valt wel mee dan, ze denken dat de wereld idioot is blijkbaar en dat ze het spel niet kunnen vinden als er geen link naar hun website onder staat.quote:Op maandag 2 september 2013 14:35 schreef Dientje12 het volgende:
http://wiki.totalwar.com/w/Using_Total_War_Gameplay_Footage
Dit vind ik wel onzin
[/quote]![]()
Wilde hem net linken.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef byah het volgende:
http://www.ign.com/videos/2013/09/02/rome-2-review-impressionsAFCA
Hopen dat ze beter opletten bij hun review.
Waar hij de stad verder wilt benaderen en niet snapt dat het niet kan staat er duidelijk "You cannot enter an enemy force's zone except to make an attack." en als ze dan eenmaal gaan vechten zegt hij dat het jammer is dat de vijand geen vloot heeft terwijl ze wel een vloot hebben liggen in hun haven, staat in het laadscherm en ook nog eens op de minimap bij het deployen. Alles om maar zo snel mogelijk te zijn blijkbaar.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ewa, mijn pre-load staat ineens op 0% en "preload suspended" terwijl de data wel klaar is.
edit: nu is hij weer complete.![]()
Anyhow, morgen komt ook mijn 250gb SSD binnen gezien ik mij erg aan de laadtijden stoorde bij Shogun 2 (een van de hoofdredenen dat ik die snel aan de kant heb gelegd na release)
@IGN review, normaal zijn de van IGN reviews van een wat hogere kwaliteit.. mja, staat ook "review-in-progress"
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik hoop trouwens dat die multi-core support een beetje op orde is.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Bij die battle als ze dan tegenover die onbepatserde mensen staanquote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef byah het volgende:
http://www.ign.com/videos/2013/09/02/rome-2-review-impressions![]()
![]()
Krijg trouwens het gevoel dat die reviewers niet bekend zijn met total war games.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
![]()
gaat geen ultra worden dus.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Lol, ik had'm vrijdag al.quote:
"Gelukkig" kan mijn schermpje maar 1440x900 aan.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Maar jij had early press release toch?quote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Lol, ik had'm vrijdag al.
"Gelukkig" kan mijn schermpje maar 1440x900 aan.
![]()
Nee, ik moet netjes wachten tot morgenvroeg 9:00quote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar jij had early press release toch?.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Oh jammer manquote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Nee, ik moet netjes wachten tot morgenvroeg 9:00.
![]()
![]()
Je kan bij zijn account kijken, staan nog vele meer video'squote:Op maandag 2 september 2013 18:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gaaf. Nu nog campaign video's.
![]()
Nope, dat was ikquote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar jij had early press release toch?
Cool, hij begint nu met campaign.quote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan bij zijn account kijken, staan nog vele meer video's![]()
![]()
live stream van iemand die speelt:
http://www.twitch.tv/pspongeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zag wel 223 BC staan en vervolgens Legionaires als unit. Dat hoort niet...AFCA
Iemand zin om morgen wat multiplayer matches te doen puur om de units een beetje te bekijken? (Na 9 uur) Zo wil ik mijn faction keuze maken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hoelang zou dat downloaden duren?quote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand zin om morgen wat multiplayer matches te doen puur om de units een beetje te bekijken? (Na 9 uur) Zo wil ik mijn faction keuze maken.![]()
![]()
mensen die niet also guido's gaan spelen
Women with dicks and weak men with vaginas.
wat, hoe zwaar is die gamequote:Op maandag 2 september 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaat geen ultra worden dus.![]()
![]()
Ben die live stream aan het kijken en de AI is helaas weer aardig zwakzinnig. Afwachten en met cavalry gewoon recht op hoplites afgaan. En overal vast zitten
Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).![]()
Ik vind het jammer dat je de tegenstanders aan het begin niet kan zien, wat ze aan het doen zijn en of ze groeien etc.
Wel leuk dat er dan meer verrassingen zijn.![]()
Battle AI op legend zettenquote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Satex het volgende:
Ben die live stream aan het kijken en de AI is helaas weer aardig zwakzinnig. Afwachten en met cavalry gewoon recht op hoplites afgaan. En overal vast zitten
Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).![]()
Ik heb daar een filmpje van gezien, een geheel leger ging toen achter een kameel aan die probeerde te flankenquote:![]()
Maar goed zoals ik al zei, we zien het wel![]()
![]()
best wel choppyquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef over_hedge het volgende:
live stream van iemand die speelt:
http://www.twitch.tv/psponge![]()
Ik denk dat het wel mee valt met de AI. Als deze net zo goed is als Shogun II (Fall of the Samurai) ben ik tevreden en anders wordt deze heus wel bijgewerkt met mods of via patches.
Ik hoop echter dat dat line of sight systeem geen slechte invloed gaat hebben op de AI.Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
ik heb nog nooit echt total war series online gespeeld op paar battles van rome 1 na. Ben wel benieuwd hoe dit in rome 2 wordt!Misschien ook toernooitje organiseren op fok of zo
mischien 1 van deze dagen proberenquote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nog nooit echt total war series online gespeeld op paar battles van rome 1 na. Ben wel benieuwd hoe dit in rome 2 wordt!Misschien ook toernooitje organiseren op fok of zo
![]()
![]()
al die reviewers die zeggen dat het spel te complex isben blij dat je hoogstwaarschijnlijk toch wel een beetje moet denken bij dit spel
Zit te twijfelen tussen Rome, Sparta en SuebiWomen with dicks and weak men with vaginas.
Welke difficulty?quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Satex het volgende:
Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Oh, raar.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Satex het volgende:
[..]
Hard/Hard? Niet legendary die daar onder.
Had in mijn potjes niet het idee dat de AI dom bezig was.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Die gast heeft een gtx 670 en speelt met meest op ultra unit scale large en heeft rond 40 a 60 fps
Maar de rest van zijn pc weet ik niet![]()
Ja nice, krijg er goede hoop van.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
Die gast heeft een gtx 670 en speelt met meest op ultra unit scale large en heeft rond 40 a 60 fps
Maar de rest van zijn pc weet ik niet
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p![]()
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p![]()
Je moet wel in formation blijven.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
Zo vochten de romeinen in het echt.AFCA
En @ die reviews, een 7 geven voor ROme 2 maar een 9,5 voor CoD_______________________________!
AFCA
quote:How do I get my Money Back?
I'm tired of waiting for the game to come out.
And it comes out AFTER THE AMERICAN LABOR DAY?!?!?!
Please, I'm done.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :pAlleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.![]()
Ja, dat schuiven is in alle total war games geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'
Is wel lelijk inderdaad![]()
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden![]()
![]()
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden
Je hebt bijv. een unit in een gevecht zitten die je wil terug trekken / verplaatsen, dan moet je verschillende keren klikken voordat ze daadwerkelijk terug lopen.
Hoofdreden waarom ik Empire geen bal aan vond, de units reageerden niet lekker op mijn commandos. Rome 1 deed dit nog het beste van alle TW games.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Morgen gaat de FOK!-review online
Week keihard werken, maar het is me gelukt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelenquote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Week keihard werken, maar het is me gelukt.![]()
![]()
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Oh, en je hebt tenminste 1 battle zonder autoresolve gedaan?![]()
Misschien dachten veel reviewers dat dit de nieuwste civ was oid.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Rome 1 was hier heel erg goed in ja. Bij Rome heb je het echter ook echt nodig omdat als je bijv cavalrie te lang in melee houdt ze dan dood vallen als musjes.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.
Je hebt bijv. een unit in een gevecht zitten die je wil terug trekken / verplaatsen, dan moet je verschillende keren klikken voordat ze daadwerkelijk terug lopen.
Hoofdreden waarom ik Empire geen bal aan vond, de units reageerden niet lekker op mijn commandos. Rome 1 deed dit nog het beste van alle TW games.Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Hahaha, autoresolve uiteraard wel geprobeerd voor de reviewquote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?
Oh, en je hebt tenminste 1 battle zonder autoresolve gedaan?![]()
Misschien dachten veel reviewers dat dit de nieuwste civ was oid.
Maar toch, autoresolve
Smart move, ik heb nog een recensiegame liggen, maar ik ga morgen ook gewoon vrolijk verder natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelen
He, je review is heul niet af.quote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef StefanW het volgende:
[..]
Hahaha, autoresolve uiteraard wel geprobeerd voor de review
Maar toch, autoresolve
Anyhow, ik realiseer mij dat mijn posts misschien een beetje te fanboy-achtig zijn. Maar na het gespeeld te hebben was ik zo tevreden en dan lees je nu allemaal horror verhalen.
Heb je al kunnen spelen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
He, je review is heul niet af.
Anyhow, ik realiseer mij dat mijn posts misschien een beetje te fanboy-achtig zijn. Maar na het gespeeld te hebben was ik zo tevreden en dan lees je nu allemaal horror verhalen.
Dacht dat ie pas morgen speelbaar was?In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Heb eerder al wat potjes kunnen doen. Moet thuis ook gewoon wachten op de release.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef StefanW het volgende:
[..]
Heb je al kunnen spelen dan?
Dacht dat ie pas morgen speelbaar was?
Oké, ik was al bang dat ik mijn uiterst luxepositie hier op FOK! kwijt wasquote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb eerder al wat potjes kunnen doen. Moet thuis ook gewoon wachten op de release.
Tip voor iedereen, update je drivers voor dat je gaat spelen. Kan soms best uitmaken.
edit: Er beginnen me steeds meer details op te vallen. Wel leuk. Zoals je nu echt alleen de genen op een paard dood maakt. Niet het paard zelf ook zoals dit in rome 1 was. (zal vast in andere total wars ook zo zijn maar die heb ik amper gespeeld want die vond ik niet zo leuk)
[ Bericht 62% gewijzigd door over_hedge op 02-09-2013 22:59:09 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij shogun 2 was dit alquote:Op maandag 2 september 2013 22:07 schreef over_hedge het volgende:
Tip voor iedereen, update je drivers voor dat je gaat spelen. Kan soms best uitmaken.
edit: Er beginnen me steeds meer details op te vallen. Wel leuk. Zoals je nu echt alleen de genen op een paard dood maakt. Niet het paard zelf ook zoals dit in rome 1 was. (zal vast in andere total wars ook zo zijn maar die heb ik amper gespeeld want die vond ik niet zo leuk)![]()
![]()
Napoleon zelfsquote:Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Nu al zin om rond 140 BC nadat ik Zuid en Oost Europa heb veroverd met mijn Romeinse legioenen door het Midden-Oosten te veroveren zoals ooit Alexander de Grote dat deed. Trekkend met mijn legioenen door de snikhete woestijn stad oo stad veroverend maar met zware verliezen.![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet.quote:
Empire en Napoleon nooit gespeeld omdat dat tijdperk mij niets interesseert![]()
![]()
Die battle op het laatst...quote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Nieuwe suebi episode, die kijken en dan pitten![]()
![]()
Ja ik richt me meestal ook vooral op troepen en landen veroveren. Hij moet de Suebi stammen bij elkaar brengen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, hij moet meer op zn troepen letten
maar ik ga pitten laters
Truust.![]()
50 minutenquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
ik moet nog minsters 7 uur werken voordat ik kan spelen. Had ik maar geen huis gekocht, dan had ik vandaag vrijgenomen
#firstworldproblems![]()
Ooh dat is klotequote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef sonnyspek het volgende:
Maar ik moet gewoon wachten totdat ie geleverd is.![]()
![]()
Ik moet werken vandaag![]()
![]()
terwijl ik eigenlijk al vakantie had
deadlines
Op deze dag nog welquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik moet werken vandaag![]()
![]()
terwijl ik eigenlijk al vakantie had
deadlines
![]()
Jaquote:En dat allemaal omdat mijn baas debiel doet.
School tot 13.00Halleluja.
Wel jammer dat je dan zo'n campaign halverwege weer moet afkappen vanavond.
![]()
Nog 4 minuten en ik heb nog niet beslist met welke factie ik ga beginnen. Ik denk dat ik de proloog skip en gelijk naar Parthia ga, maar Rome is misschien voor de eerste keer spelen wat makkelijker?![]()
Het feit dat die paarden abrupt stoppen is eigenlijk best realistisch al zouden ze eigenlijk voor de aanraking moeten stoppen. Een unit die in formatie blijft heeft niks te vrezen van een charge. Een paard is geen auto die gewoon dom op een muur van mensen inrijdt en hij stopt gewoon als hij geen gat ziet waar hij doorheen kan. Op het moment dat de line breekt (en dat hoop de cavalry) dan lukt de charge en vallen er flink wat doden, als de line in stand blijft dan heb je een hoop dode cavalry.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald wordenGet it and Bet it![]()
mac brahquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerst maar eens een Windows computer zien te regelen
Ben benieuwd of er nog dingen moeten gedownload worden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:57 schreef Helgen het volgende:
Nog 4 minuten en ik heb nog niet beslist met welke factie ik ga beginnen. Ik denk dat ik de proloog skip en gelijk naar Parthia ga, maar Rome is misschien voor de eerste keer spelen wat makkelijker?
... Overigens moet ik gewoon heel de week werken, behalve *misschien* vrijdag en dan heb ik zaterdag ook nog eens een familiedag.
En.. klaar met unpacken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
y u hatin brahquote:
heb nog wel ergens een windows computertje staan hoor, alleen die moet ik dan wel wat opknappen
Deathlift or Die.![]()
Beter niet, ga vandaag mijn gym sessie skippen door dit spel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
y u hatin brah
heb nog wel ergens een windows computertje staan hoor, alleen die moet ik dan wel wat opknappen![]()
toegegeven dat ik wel een rustdag kon gebruiken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Same. Gisteren onderrug spiertje verrektquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Beter niet, ga vandaag mijn gym sessie skippen door dit spel.![]()
toegegeven dat ik wel een rustdag kon gebruiken.
Echter geen RTW2 spelen.Deathlift or Die.![]()
Start ik mijn computer om 8:55 op, gaat Windows 7 doodleuk Service Pack 1 installeren. Verwacht dat ik het nog wel een half uurtje voor school kon spelen maar dat zit er nu niet meer in met heel dat uitpakken en downloaden.
http://www.go2arena.com/t(...)steam-cd-key-eu.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
Waar hebben jullie m het goedkoopst gevonden?
E38 incl DLC![]()
Nuuvem, 27 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
Waar hebben jullie m het goedkoopst gevonden?
Anyhow, ik ga ook Rome spelen. Heeft de meeste keuze qua units.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Iedereen aan het spelen?
Net prologue klaar. Lekker lange tuturial, en voor Total War veteranen een beetje overbodig. MAar wel leuk, vanmiddag na werk maar eens de eerst campaign starten.![]()
Ik zit op werk en de minuten lijken extra lang te duren.![]()
Vanavond zullen ze wel extra snel lijken te gaan.
Dadelijk halen en dan maar installeren- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Welke setting heb je 'm staan? Ik heb 'm op Very High en daar haal ik rond de ~45 FPS gemiddeld mee. Dan heb ik genoeg ruimte om die framedrops op te vangen als je in gaat zoomen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef Dientje12 het volgende:
Beetje prestatie problemen met de gameChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Highquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Welke setting heb je 'm staan? Ik heb 'm op Very High en daar haal ik rond de ~45 FPS gemiddeld mee. Dan heb ik genoeg ruimte om die framedrops op te vangen als je in gaat zoomen.
En dan rond de 20 30 fps![]()
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:04 schreef AthCom het volgende:
Ik zit op werk en de minuten lijken extra lang te duren.![]()
Vanavond zullen ze wel extra snel lijken te gaan.Get it and Bet it![]()
In m'n pauze even de de eerste battle van de prologue gespeeld. Vanavond verder. Voelt weer helemaal als de eerste keer Rome: Total War.![]()
Niet al te best, wat zijn je specs?quote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
amd 1100 x6 3.2 ghzquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Niet al te best, wat zijn je specs?
gtx 770
12 GB ram
Dit zou genoeg moeten zijn, mischien moeten er updates komen![]()
Hij is binnen, snel installeren.
Edit: snap nu ook niet wat ze bij IMG mini review liepen te zeiken over een gebrekkige tutorial en geen boekje, die zit er wel gewoon bij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik vind de units wel tegenvallen, echt vanilla Rome, dus historisch alles behalve accurraat
AFCA
Ik zou zeggen, speel eens met de shadows / ssao en shaders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
amd 1100 x6 3.2 ghz
gtx 770
12 GB ram
Dit zou genoeg moeten zijn, mischien moeten er updates komenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Terwijl Rome juist de meeste units heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de units wel tegenvallen, echt vanilla Rome, dus historisch alles behalve accurraatChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
bij welke keten in nederland kan ik de game het goedkoopst zo mee nemen? in eerste instantie niet van plan te kopen maar ok, het kriebelt na jarenlang medieval total war te hebben gespeelt.... en dus ook gelijk maar een nieuwe videokaart erbij om het spel max te spelen![]()
Hooray for boobies!![]()
Even nog een stomme vraag misschien maar ik kan Shogun 2 prima spelen, kan ik dan ook Rome 2 normaal spelen?- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Geen idee. Maar bij de media markt was die 44 euroquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
bij welke keten in nederland kan ik de game het goedkoopst zo mee nemen? in eerste instantie niet van plan te kopen maar ok, het kriebelt na jarenlang medieval total war te hebben gespeelt.... en dus ook gelijk maar een nieuwe videokaart erbij om het spel max te spelen
Is de tijd tussen de turns een beetje te doen of wordt het heel veel koffie halen?Get it and Bet it![]()
Greek states heb ik blijkbaar niet terwijl ik volgens mij toch echt de lijst door heb gekeken tot ik er 1 had die deze er wel bij deed. Nu is die pagina natuurlijk weg en hebben ze enkel nog de Collecters Edition in hun assortiment.
[/quote]![]()
http://games.fok.nl/review/615909/1/1/50/total-war-rome-ii.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
Is de tijd tussen de turns een beetje te doen of wordt het heel veel koffie halen?
Enige echte minpunt wat mij betreftIn het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
Hebben jullie er ook moeite mee als je de AI moves uitzet?
Dan gaat het voor mijn gevoel aardig vlot.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Er zijn er wel meer hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:48 schreef StefanW het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/615909/1/1/50/total-war-rome-ii.html
Enige echte minpunt wat mij betreft
AFCA
Alles loopt prima op ultra met mijn systeem met een oude 8800GT. 60fps constant.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
wtf!?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef Beach het volgende:
Alles loopt prima op ultra met mijn systeem met een oude 8800GT. 60fps constant.
er zijn mensen met een 79xx ati systeem die klagen dat ze lage FPS hebben..There are only 151 Pokémon.![]()
Kom ik aankakken met mij 770 gtx met 6 fpsquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef Beach het volgende:
Alles loopt prima op ultra met mijn systeem met een oude 8800GT. 60fps constant.
loopt als een natte krant![]()
2500x1600 tesselation ssa op hoogst allesquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wtf!?!
er zijn mensen met een 79xx ati systeem die klagen dat ze lage FPS hebben..fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Mooie troll man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
2500x1600 tesselation ssa op hoogst alles
Battles lopen tot nu toe wel soepel bij mij. Campaign map wel wat fps drops soms.
Hebba les op Extreme/ultra op AF na. Ook DoF en Alpga vegetation aan.AFCA
Game crashed nu als ik op "end turn" klik.
Spel lijkt niet van AMD kaarten te houden.
De tijd tussen beurten gaan bij mij overigens erg vlug voorbij. Binnen maximaal 20/30 seconden ben ik er doorheen met mijn 5 jaar oude i7 processor.Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Ok, mijn game blijkt nu beter te lopen.
Heb de nieuwste beta driver van Nvidia geinstalleerd van me videokaart.![]()
Oke mijnens loopt helemaal kut en sloom. Het ziet er niet uit terwijl ik het gewoon zou moeten draaien. Waar download je die drivers?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
Heb de nieuwste beta driver van Nvidia geinstalleerd van me videokaart.![]()
Welke precies? 326.80?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
Heb de nieuwste beta driver van Nvidia geinstalleerd van me videokaart.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Het loopt hier wel, maar ik had gehoopt dat het beter zou gaan. Al heb ik niet naar de graphics gekeken en hij staat op extreme zie ik nu, toch nog 30 FPS dat ik dan haal in gevechten dus.
Wel mooi hoe ze aangeven dat je niks aan het researchen bent of een generaal kan upgraden nog voor je een beurt laat eindigen. Camera is hard wennen vergeleken met eerst.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Noobquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Dientje12 het volgende:
O prachtig, ik heb na 7 turns ofzo al me faction leader de dood in gejaagdfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik denk ik val een flink leger aan in een stad, tellen ze de garrison van die gigantische stad er nog eens bij op. Hard weg rennen!
[/quote]![]()
Is er een manier waarop je het garnizoen van een al dan niet vijandelijke stad kunt zien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk ik val een flink leger aan in een stad, tellen ze de garrison van die gigantische stad er nog eens bij op. Hard weg rennen!Moira. is tof. :7![]()
Krijg je dan de key instant in je mail of is dat twee weken wachten op de doos?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nuuvem, 27 euro.
Anyhow, ik ga ook Rome spelen. Heeft de meeste keuze qua units.
Satex, waar had jij hem besteld?![]()
Spioneren zal wel alle info geven denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef AthCom het volgende:
[..]
Is er een manier waarop je het garnizoen van een al dan niet vijandelijke stad kunt zien?Door te kijken naar de grootte van een stad kan je ook wel een inschatting maken van hoeveel troepen er ongeveer zullen zijn naast het normale leger.
[/quote]![]()
Je hoeft niet meer specifiek te spioneren. Elk soort eenheid in de buurt geeft informatie als je met de pointer over de stad gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Spioneren zal wel alle info geven denk ik.Door te kijken naar de grootte van een stad kan je ook wel een inschatting maken van hoeveel troepen er ongeveer zullen zijn naast het normale leger.
Wel heel tof dat je (kleine) facties kan overtuigen om hun gebied aan jou te geven.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Not sure, had hem wel aantal dagen voor release ontvangen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Krijg je dan de key instant in je mail of is dat twee weken wachten op de doos?
Satex, waar had jij hem besteld?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Staat er vaak wel overduidelijk bij als je direct een key in de mail ontvangt hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Thrilled het volgende:
Nu weet ik nog niet of dat wachten op de key/mail is of wachten op het doosje met de serialOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bij mijn campaign (Rome) heeft Sparta Athene veroverd en de factie vernietigd en heeft Syracuse Carthage veroverd en vernietigd. Wel is de stad Syracuse nu in handen van de rebellen![]()
![]()
eindelijk spelen
Carthage campange is wel moeilijk
Geld is laag en public order is ook best wel weer moeilijk om goed te krijgen.
[ Bericht 28% gewijzigd door Dientje12 op 03-09-2013 19:03:23 ]![]()
Waar blijven die foto's van de glorieuze rijken?Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Trouwens vanmiddag een gevecht, mijn 12 schepen tegen 1. Dus ik stuur mijn generaal er op af. Ramt dat schip godver mijn schip Iedereen + generaal op dat schip dood![]()
![]()
Ga nu ff eten maken, dan ga ik terug naar mijn campange voor een grote Nederlaag in Spanje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef S-te-Fan het volgende:
Waar blijven die foto's van de glorieuze rijken?
En daarna ga ik mijn best proberen te doen om te veroveren
[ Bericht 5% gewijzigd door Dientje12 op 03-09-2013 19:03:27 ]![]()
Hoe kan ik in battle mn camera vrij bewegen? Zoals in MEdieval 2 en Rome. Nu kan ik alleen draaien en zoomen, maar niet de angle veranderen.AFCA
Die twee regio's die ik heb na ik weet niet hoe veel turns gaat niemand onder de indruk van zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef S-te-Fan het volgende:
Waar blijven die foto's van de glorieuze rijken?
Greek States maar los kopen als ik deze facties een beetje zat ben, webwinkel claimt de normale editie te hebben verkocht dus, kan het niet meer terug vinden want die pagina is verwijderd en de cache staat die niet in, koop er gewoon nooit meer iets.
[/quote]![]()
Zijn de sieges gefixed of is het nog altijd een drama?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga nu ff eten maken, dan ga ik terug naar mijn campange voor een grote Nederlaag in Spanje.
[ afbeelding ]
En daarna ga ik mijn best proberen te doen om te veroverenCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Duurt wel lang voordat je een beetje een groot rijk hebt, of ligt dat aan mij? Heb nu 6 steden veroverd na een stuk of 50 turns. Denk dat dit nog best lastig gaat worden.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Laatse game waarin console werkte was MEdieval 2quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Geerd het volgende:
Werkt de cheat Add_money 20000 nog? Anders word het toch niks bij mij.
AFCA
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatse game waarin console werkte was MEdieval 2
Deze doelde ik op, welke komt daarna dan?Ik zwaai naar dieren.![]()
Medieval 2.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doelde ik op, welke komt daarna dan?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Hehehe wist ik niet eens dacht dat die voor deze was Rome Total war Rome 2quote:
Is die leuk? of total war toch beter?Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb nog niet zoveel siege battles gehadquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zijn de sieges gefixed of is het nog altijd een drama?![]()
Als je meer barracks hebt per province, kun je dan ook meer per turn recruiten>AFCA
Niet dus, meer barracks per province heeft dus geen enkele zin.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
Als je meer barracks hebt per province, kun je dan ook meer per turn recruiten>AFCA
Er zijn andere factoren die er aan bij dragen ofdat je meer units per beurt kan bouwen. Als je bijvoorbeeld een hele provincie hebt wil het ook wel opschieten. Of gewoon een extra leger uit de grond stampen om 2x zo snel te recruteren.Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine![]()
Extra leger heeft geen zin, tenminste, niet als je in dezelfde province recruit. Met temple of mars kun je +1 recruitment krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef S-te-Fan het volgende:
Er zijn andere factoren die er aan bij dragen ofdat je meer units per beurt kan bouwen. Als je bijvoorbeeld een hele provincie hebt wil het ook wel opschieten. Of gewoon een extra leger uit de grond stampen om 2x zo snel te recruteren.AFCA
Hoe je siege equipment krijgt is wel irritant, een paar beurten besiegen totdat je wat hebt, maar daar krijg je de kans niet voor bij een tegenstander die bijna net zo sterk is en je direct aanvalt.
[/quote]![]()
wat een teleurstelling
Nou ja op technisch vlak dan.
Dit spel komt met de meest rare grafische fouten aanzetten.
Ik had niet verwacht dat ze het zo slecht in elkaar zouden zetten voor een release.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: