Het feit dat die paarden abrupt stoppen is eigenlijk best realistisch al zouden ze eigenlijk voor de aanraking moeten stoppen. Een unit die in formatie blijft heeft niks te vrezen van een charge. Een paard is geen auto die gewoon dom op een muur van mensen inrijdt en hij stopt gewoon als hij geen gat ziet waar hij doorheen kan. Op het moment dat de line breekt (en dat hoop de cavalry) dan lukt de charge en vallen er flink wat doden, als de line in stand blijft dan heb je een hoop dode cavalry.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden
mac brahquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerst maar eens een Windows computer zien te regelen
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:57 schreef Helgen het volgende:
Nog 4 minuten en ik heb nog niet beslist met welke factie ik ga beginnen. Ik denk dat ik de proloog skip en gelijk naar Parthia ga, maar Rome is misschien voor de eerste keer spelen wat makkelijker?
y u hatin brahquote:
Beter niet, ga vandaag mijn gym sessie skippen door dit spel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
y u hatin brah
heb nog wel ergens een windows computertje staan hoor, alleen die moet ik dan wel wat opknappen
Same. Gisteren onderrug spiertje verrektquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Beter niet, ga vandaag mijn gym sessie skippen door dit spel.![]()
toegegeven dat ik wel een rustdag kon gebruiken.
http://www.go2arena.com/t(...)steam-cd-key-eu.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
Waar hebben jullie m het goedkoopst gevonden?
Nuuvem, 27 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
Waar hebben jullie m het goedkoopst gevonden?
Welke setting heb je 'm staan? Ik heb 'm op Very High en daar haal ik rond de ~45 FPS gemiddeld mee. Dan heb ik genoeg ruimte om die framedrops op te vangen als je in gaat zoomen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef Dientje12 het volgende:
Beetje prestatie problemen met de game
Highquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Welke setting heb je 'm staan? Ik heb 'm op Very High en daar haal ik rond de ~45 FPS gemiddeld mee. Dan heb ik genoeg ruimte om die framedrops op te vangen als je in gaat zoomen.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:04 schreef AthCom het volgende:
Ik zit op werk en de minuten lijken extra lang te duren.![]()
Vanavond zullen ze wel extra snel lijken te gaan.
Niet al te best, wat zijn je specs?quote:
amd 1100 x6 3.2 ghzquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Niet al te best, wat zijn je specs?
Ik zou zeggen, speel eens met de shadows / ssao en shaders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
amd 1100 x6 3.2 ghz
gtx 770
12 GB ram
Dit zou genoeg moeten zijn, mischien moeten er updates komen
Terwijl Rome juist de meeste units heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de units wel tegenvallen, echt vanilla Rome, dus historisch alles behalve accurraat
Geen idee. Maar bij de media markt was die 44 euroquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
bij welke keten in nederland kan ik de game het goedkoopst zo mee nemen? in eerste instantie niet van plan te kopen maar ok, het kriebelt na jarenlang medieval total war te hebben gespeelt.... en dus ook gelijk maar een nieuwe videokaart erbij om het spel max te spelen![]()
http://games.fok.nl/review/615909/1/1/50/total-war-rome-ii.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:34 schreef SteveBudin het volgende:
Is de tijd tussen de turns een beetje te doen of wordt het heel veel koffie halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |