Het feit dat die paarden abrupt stoppen is eigenlijk best realistisch al zouden ze eigenlijk voor de aanraking moeten stoppen. Een unit die in formatie blijft heeft niks te vrezen van een charge. Een paard is geen auto die gewoon dom op een muur van mensen inrijdt en hij stopt gewoon als hij geen gat ziet waar hij doorheen kan. Op het moment dat de line breekt (en dat hoop de cavalry) dan lukt de charge en vallen er flink wat doden, als de line in stand blijft dan heb je een hoop dode cavalry.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden
mac brahquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:28 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerst maar eens een Windows computer zien te regelen
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:57 schreef Helgen het volgende:
Nog 4 minuten en ik heb nog niet beslist met welke factie ik ga beginnen. Ik denk dat ik de proloog skip en gelijk naar Parthia ga, maar Rome is misschien voor de eerste keer spelen wat makkelijker?
y u hatin brahquote:
Beter niet, ga vandaag mijn gym sessie skippen door dit spel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
y u hatin brah
heb nog wel ergens een windows computertje staan hoor, alleen die moet ik dan wel wat opknappen
Same. Gisteren onderrug spiertje verrektquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Beter niet, ga vandaag mijn gym sessie skippen door dit spel.![]()
toegegeven dat ik wel een rustdag kon gebruiken.
http://www.go2arena.com/t(...)steam-cd-key-eu.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
Waar hebben jullie m het goedkoopst gevonden?
Nuuvem, 27 euro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
Waar hebben jullie m het goedkoopst gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |