Chill, dus hij ligt al in de winkelsquote:Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb hem al. 44 euro bij de media markt
Vertel ons je bevindingen!quote:Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb hem al. 44 euro bij de media markt
Denk niet dat je hem al kan spelen. Gaat allemaal via steam. Dus denk dat ik ook gewoon moet wachten tot morgen ochtendquote:
Haha dankje.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem al kan spelen. Gaat allemaal via steam. Dus denk dat ik ook gewoon moet wachten tot morgen ochtendMaar zal het zo laten weten.
picsquote:Op maandag 2 september 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
Het zijn 3 dvdsWel een mooi boekje er bij
"We are also very proud of how Shogun 2 is our most moddable Total War to date with over 500 user-made mods on Steam Workshop alone. We hope to support Rome 2 in a similar fashion."quote:Op maandag 2 september 2013 13:51 schreef BlaZ het volgende:
Heeft iemand al een idee of het modbaar is?
Onzin, MTW2 en RTW waren veel makkelijker te modden als Shogun2.quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef Silv het volgende:
[..]
"We are also very proud of how Shogun 2 is our most moddable Total War to date with over 500 user-made mods on Steam Workshop alone. We hope to support Rome 2 in a similar fashion."
Dit is wat ik zo snel kon vinden. Denk dat ze de Workshop later weer gaan integreren.
Ze zullen er ook wel mee bedoelen dat het het meest gemodde spel uit hun reeks is, en niet dat het de makkelijkste was om te modden.quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin, MTW2 en RTW waren veel makkelijker te modden als Shogun2.
Dat sowieso. Maar waarschijnlijk is het dus ongeveer even modbaar als Shogun 2.quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin, MTW2 en RTW waren veel makkelijker te modden als Shogun2.
Dat zou positief zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 14:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar waarschijnlijk is het dus ongeveer even modbaar als Shogun 2.
Misschien wel, maar dan zou er strikt genomen 'our most modded Total War' moeten staan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zullen er ook wel mee bedoelen dat het het meest gemodde spel uit hun reeks is, en niet dat het de makkelijkste was om te modden.
Ach, 1 zinnetje onder je video zetten is voldoende? Valt wel mee dan, ze denken dat de wereld idioot is blijkbaar en dat ze het spel niet kunnen vinden als er geen link naar hun website onder staat.quote:Op maandag 2 september 2013 14:35 schreef Dientje12 het volgende:
http://wiki.totalwar.com/w/Using_Total_War_Gameplay_Footage
Dit vind ik wel onzin
Wilde hem net linken.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef byah het volgende:
http://www.ign.com/videos/2013/09/02/rome-2-review-impressions
Bij die battle als ze dan tegenover die onbepatserde mensen staanquote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef byah het volgende:
http://www.ign.com/videos/2013/09/02/rome-2-review-impressions
Lol, ik had'm vrijdag al.quote:
Maar jij had early press release toch?quote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Lol, ik had'm vrijdag al.
"Gelukkig" kan mijn schermpje maar 1440x900 aan.
Nee, ik moet netjes wachten tot morgenvroeg 9:00quote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar jij had early press release toch?
Oh jammer manquote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Nee, ik moet netjes wachten tot morgenvroeg 9:00.
Je kan bij zijn account kijken, staan nog vele meer video'squote:Op maandag 2 september 2013 18:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gaaf. Nu nog campaign video's.
Nope, dat was ikquote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar jij had early press release toch?
Cool, hij begint nu met campaign.quote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan bij zijn account kijken, staan nog vele meer video's
Hoelang zou dat downloaden duren?quote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand zin om morgen wat multiplayer matches te doen puur om de units een beetje te bekijken? (Na 9 uur) Zo wil ik mijn faction keuze maken.
wat, hoe zwaar is die gamequote:Op maandag 2 september 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gaat geen ultra worden dus.
Battle AI op legend zettenquote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Satex het volgende:
Ben die live stream aan het kijken en de AI is helaas weer aardig zwakzinnig. Afwachten en met cavalry gewoon recht op hoplites afgaan. En overal vast zitten
Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).
Ik heb daar een filmpje van gezien, een geheel leger ging toen achter een kameel aan die probeerde te flankenquote:
best wel choppyquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef over_hedge het volgende:
live stream van iemand die speelt:
http://www.twitch.tv/psponge
mischien 1 van deze dagen proberenquote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nog nooit echt total war series online gespeeld op paar battles van rome 1 na. Ben wel benieuwd hoe dit in rome 2 wordt!Misschien ook toernooitje organiseren op fok of zo
Welke difficulty?quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Satex het volgende:
Ben die live stream aan het kijken en de AI is helaas weer aardig zwakzinnig. Afwachten en met cavalry gewoon recht op hoplites afgaan. En overal vast zitten
Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).
Oh, raar.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Satex het volgende:
[..]
Hard/Hard? Niet legendary die daar onder.
Ja nice, krijg er goede hoop van.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
Die gast heeft een gtx 670 en speelt met meest op ultra unit scale large en heeft rond 40 a 60 fps
Maar de rest van zijn pc weet ik niet
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
Je moet wel in formation blijven.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
quote:How do I get my Money Back?
I'm tired of waiting for the game to come out.
And it comes out AFTER THE AMERICAN LABOR DAY?!?!?!
Please, I'm done.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.
Ja, dat schuiven is in alle total war games geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelenquote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Morgen gaat de FOK!-review online
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Morgen gaat de FOK!-review online
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Rome 1 was hier heel erg goed in ja. Bij Rome heb je het echter ook echt nodig omdat als je bijv cavalrie te lang in melee houdt ze dan dood vallen als musjes.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.
Je hebt bijv. een unit in een gevecht zitten die je wil terug trekken / verplaatsen, dan moet je verschillende keren klikken voordat ze daadwerkelijk terug lopen.
Hoofdreden waarom ik Empire geen bal aan vond, de units reageerden niet lekker op mijn commandos. Rome 1 deed dit nog het beste van alle TW games.
Hahaha, autoresolve uiteraard wel geprobeerd voor de reviewquote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?
Oh, en je hebt tenminste 1 battle zonder autoresolve gedaan?![]()
Misschien dachten veel reviewers dat dit de nieuwste civ was oid.
Smart move, ik heb nog een recensiegame liggen, maar ik ga morgen ook gewoon vrolijk verder natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelen
He, je review is heul niet af.quote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef StefanW het volgende:
[..]
Hahaha, autoresolve uiteraard wel geprobeerd voor de review
Maar toch, autoresolve
Heb je al kunnen spelen dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
He, je review is heul niet af.
Anyhow, ik realiseer mij dat mijn posts misschien een beetje te fanboy-achtig zijn. Maar na het gespeeld te hebben was ik zo tevreden en dan lees je nu allemaal horror verhalen.
Heb eerder al wat potjes kunnen doen. Moet thuis ook gewoon wachten op de release.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef StefanW het volgende:
[..]
Heb je al kunnen spelen dan?
Dacht dat ie pas morgen speelbaar was?
Oké, ik was al bang dat ik mijn uiterst luxepositie hier op FOK! kwijt wasquote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb eerder al wat potjes kunnen doen. Moet thuis ook gewoon wachten op de release.
Bij shogun 2 was dit alquote:Op maandag 2 september 2013 22:07 schreef over_hedge het volgende:
Tip voor iedereen, update je drivers voor dat je gaat spelen. Kan soms best uitmaken.
edit: Er beginnen me steeds meer details op te vallen. Wel leuk. Zoals je nu echt alleen de genen op een paard dood maakt. Niet het paard zelf ook zoals dit in rome 1 was. (zal vast in andere total wars ook zo zijn maar die heb ik amper gespeeld want die vond ik niet zo leuk)
Napoleon zelfsquote:
Oh, dat wist ik niet.quote:
Die battle op het laatst...quote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Nieuwe suebi episode, die kijken en dan pitten
Ja ik richt me meestal ook vooral op troepen en landen veroveren. Hij moet de Suebi stammen bij elkaar brengen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, hij moet meer op zn troepen letten
maar ik ga pitten laters
50 minutenquote:
Ooh dat is klotequote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef sonnyspek het volgende:
Maar ik moet gewoon wachten totdat ie geleverd is.
Op deze dag nog welquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik moet werken vandaag![]()
![]()
terwijl ik eigenlijk al vakantie had
deadlines
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |