Jah, daar stonden ze ook bekend voor.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heeft Carthage een beetje goede schepen? Ik hoop die van mij wel, is wel belangrijk.
Ja dat van die troepen komt goed, hopelijk duurt het niet lang om te maken!
Ik hoop dat je echt door schepen heen kan rammen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, daar stonden ze ook bekend voor.
Barbaarse schepen kunnen niet echt tippen tegen de schepen die in de middellandse zee varen, volgens hebben barbaarse schepen ook niet de ramfunctie
Niet allemaalquote:Op zondag 1 september 2013 22:59 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je echt door schepen heen kan rammen.Ik wil vooral gebruik maken van die brandende pijlen!
Zouden die andere naties nog beschikbaar komen?
Kon ook in Shogun 2quote:Op zondag 1 september 2013 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal vergeten dat je nu ook schepen kan besturen
Coolquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet allemaal
Er komt ook nog een nomadic DLC met de Roxolani (russen) Scythians (iranezen) en nog een factie
Volgens mij wel. Shogun 2 had ook DLC en mods.quote:Op zondag 1 september 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Feit dat er zoveel DLC komt, betekent dat ook dat de game niet goed moddable is?
Moet deze in de OP?quote:Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef Polacco het volgende:
Lijst tot nu toe:
Dientje12 - Carthage
Polacco - Sparta
sonnyspek - Iceni
Catkiller - Arverni
Doublepain - Macedon
Wil je erop, kopiër de lijst dan en zet jezelf erbij. En vertel later hier over het wel of niet slagen van je campagne
Ideetje van Dientje12, leek mij wel een leuk idee. Uiteraard ga ik ook met meerdere facties een campagne spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 07:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Moet deze in de OP?
wat is daar eigenlijk het nut van?persoonlijk zal ik wel meer campaigns starten dan met een faction.
tevens; FOK!toen: Het einde van de Romeinse republiek
Dat.quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
een lijstje met je steam account is veel nuttiger
In mijn geval maakt dat niet uit: Steam-account en FOK!-naam zijn hetzelfde.quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
Ik begin met rome. zie alleen de nut niet van dat lijstjeeen lijstje met je steam account is veel nuttiger
Dat.quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef AthCom het volgende:
[..]
In mijn geval maakt dat niet uit: Steam-account en FOK!-naam zijn hetzelfde.
quote:
9 uur denk.quote:Available: 3 September 2013
This game will unlock in approximately 21 hours
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |