Zal wel mee vallen. Al is met de Iceni beginnen ook niet verkeerd denk ik. Geen allianties om te behouden in je omgeving en je kan zo 5 provincies veroveren waar waarschijnlijk toch niemand snel op af komt omdat ze moeten overvaren. Zie trouwens op die kaart Stongehenge vermeld staan als wonder zijnde bij de resource van een provincie, iemand een idee of dat nog ergens bij helpt?quote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ik Engeland niet verover als Averni denk ik dat ik steeds van achter aangevallen wordt.Gewoon full stack leger maken en dan Rome binnenvaren
.
Jammer, word je volledig overlopen door de Griekse staten...quote:
Daarom, en ze zijn goed op zee las ik. Dus gewoon met een legertje Rome ontzetten van die culturisten...quote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zal wel mee vallen. Al is met de Iceni beginnen ook niet verkeerd denk ik. Geen allianties om te behouden in je omgeving en je kan zo 5 provincies veroveren waar waarschijnlijk toch niemand snel op af komt omdat ze moeten overvaren. Zie trouwens op die kaart Stongehenge vermeld staan als wonder zijnde bij de resource van een provincie, iemand een idee of dat nog ergens bij helpt?
ik ga denk ik goede vrienden met de grieken worden, scheelt qua kosten aan legers maken, die houden de romeinen hopelijk een tijdje bezigquote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer, word je volledig overlopen door de Griekse staten...Lekker Perzie veroveren als Alexander de Grote.
![]()
Zou het diplomatie gedeelte een beetje goed werken? Anders lekker samenwerken met de Germanenquote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik ga denk ik goede vrienden met de grieken worden, scheelt qua kosten aan legers maken, die houden de romeinen hopelijk een tijdje bezig
Je kan nu geloof ik aan andere vragen om op een bepaald moment en op een bepaalde plek aan te vallen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zou het diplomatie gedeelte een beetje goed werken? Anders lekker samenwerken met de Germanen.
Ja, of je gaat Nederland en de kust van frankrijk eerst veroverenquote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik haha. En dan een beetje richting Arverni.
Echt? Massa aanval op de Romeinen via een Germaanse/Celticse coalitiequote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je kan nu geloof ik aan andere vragen om op een bepaald moment en op een bepaalde plek aan te vallen.
Ja, of de kusten van Libie.quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, of je gaat Nederland en de kust van frankrijk eerst veroveren
Dan moet je varen als je 2 fronten wil creerenquote:Op zondag 1 september 2013 22:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Echt? Massa aanval op de Romeinen via een Germaanse/Celticse coalitie.
[..]
Ja, of de kusten van Libie.
Heb je ergens een overzicht van de betrekkingen tussen landen? Tis wel lachen om Rome met een leger aan te vallen, puur om hen te ontregelen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je varen als je 2 fronten wil creeren
Ik weet niet of je ook slechte relaties maakt als je door vijandelijke gebieden vaart, want water kan je ook veroveren ofzo dacht ik.
Dit weet ik niet zeker hoor
Dat staat ook op die ene link die ik eerder neer had gezet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Heb je ergens een overzicht van de betrekkingen tussen landen? Tis wel lachen om Rome met een leger aan te vallen, puur om hen te ontregelen.
Ik zie alleen met wie ze in oorlog zijnquote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat staat ook op die ene link die ik eerder neer had gezet.
Daar staan de allianties in van alle facties
Er staat Client state of : *rome*quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zie alleen met wie ze in oorlog zijn
Sorry welke link? Deze: http://maps.totalwar.com/ ?quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er staat Client state of : *rome*
of Alliance with
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry welke link? Deze: http://maps.totalwar.com/ ?
Nee, dus ik zou proberen heel UK over te nemen als ik jou wasquote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah dankje.Mijnens heeft niks blijkbaar
Haha ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dus ik zou proberen heel UK over te nemen als ik jou was
Maar als je dat doet moet je 5 facties vernietigen.
Dus je kan eerst je eigen vijand verslaan de Demetae ofzo
En dan nog 1tje pakken en kijken wat de anderen doen mischien maakt 1 oorlog met 2 andere facties en zullen die vernietigd worden en dan val je die factie ook aan.
Dan hoef je in plaats van 5 keer 3 keer oorlog te verklaren, wat je diplomatieke relaties met andere facties kan verbeteren. Of ze vallen jou aan, dat is het beste als je heel UK wil overnemen zou ik het zo ongeveer proberen te doen.
Dan is het aan land makkelijker een alliantie te zoeken met een andere factie in mijn opzicht
Jah, maar anderen kunnen ook voor jou komen he vergeet dat nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha ja.![]()
Dan heb ik ook gewoon een stevige basis als je dat eiland hebt om vanuit daar een massa-aanval te plannen op Frankrijk via mijn schepen.Als ik jou was zou ik gewoon Spanje veroveren en die paar eilandjes in de Middenlandse zee zodat je een beetje de handel kan controleren en dan naar Egypte voor de olifanten.
Voor mij komen? Ik dood ze allemaal.quote:Op zondag 1 september 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar anderen kunnen ook voor jou komen he vergeet dat niet
Ja, ik had in gedachten heel spanje over te nemen samen met Carthago Nova tot de pyreneen en die eilandjes inderdaad en richting egypte met libie
Olifanen zijn standaard voor Carthage
Maar die kan je alleen recruteren in provincies waar olifanten leven dus wil ik europa intrekken moet ik ze altijd vanuit afrika laten komen..
Dan moet je zeker zijn dat je ook een full stack army in engeland achterlaatquote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Voor mij komen? Ik dood ze allemaal.Ja dat is wel slim, de havens sluiten voor de Romeinen.
![]()
Mischien kan je wel met de olifanten de Alpen over om Rome binnen te vallen.Mischien ook wel een idee als ik Engeland ben. Die eilandjes veroveren.
Heeft Carthage een beetje goede schepen? Ik hoop die van mij wel, is wel belangrijk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker zijn dat je ook een full stack army in engeland achterlaat
Jah, het probleem is dat rome ook voor mij komt dus oorlogsschepen zijn belangerijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |