abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130753899
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Satex het volgende:
Ben die live stream aan het kijken en de AI is helaas weer aardig zwakzinnig. Afwachten en met cavalry gewoon recht op hoplites afgaan. En overal vast zitten :(

Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).
Welke difficulty?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130754101
Shamfur dispray :')
pi_130754272
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Welke difficulty?
Hard/Hard? Niet legendary die daar onder.
pi_130754441
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Satex het volgende:

[..]

Hard/Hard? Niet legendary die daar onder.
Oh, raar.

Had in mijn potjes niet het idee dat de AI dom bezig was.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130754470
hij la;at nu unit rosters zien :9
  maandag 2 september 2013 @ 20:32:42 #156
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130754724
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130754893
Die gast heeft een gtx 670 en speelt met meest op ultra unit scale large en heeft rond 40 a 60 fps :9

Maar de rest van zijn pc weet ik niet
pi_130755348
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
Die gast heeft een gtx 670 en speelt met meest op ultra unit scale large en heeft rond 40 a 60 fps :9

Maar de rest van zijn pc weet ik niet
Ja nice, krijg er goede hoop van. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130755637
quote:
Fucking triest dus. Lees sowieso geen reviews, maar dit toont wel weer aan waarom.
pi_130756425
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
pi_130756726
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.
  maandag 2 september 2013 @ 21:06:04 #162
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130756748
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
Je moet wel in formation blijven.


Zo vochten de romeinen in het echt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 2 september 2013 @ 21:07:14 #163
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130756831
En @ die reviews, een 7 geven voor ROme 2 maar een 9,5 voor CoD :')_______________________________!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130757301
quote:
How do I get my Money Back?
I'm tired of waiting for the game to come out.
And it comes out AFTER THE AMERICAN LABOR DAY?!?!?!
Please, I'm done.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130757835
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.
Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'
pi_130758054
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Romanus het volgende:

[..]

[..]

Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'
Ja, dat schuiven is in alle total war games geweest.
Is wel lelijk inderdaad
pi_130758176
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden :P
pi_130758637
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden :P
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.

Je hebt bijv. een unit in een gevecht zitten die je wil terug trekken / verplaatsen, dan moet je verschillende keren klikken voordat ze daadwerkelijk terug lopen.

Hoofdreden waarom ik Empire geen bal aan vond, de units reageerden niet lekker op mijn commandos. Rome 1 deed dit nog het beste van alle TW games.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 2 september 2013 @ 21:40:31 #170
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_130758759
Morgen gaat de FOK!-review online *O*
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_130758850
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Morgen gaat de FOK!-review online *O*
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelen :D
pi_130758868
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Morgen gaat de FOK!-review online *O*
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?

Oh, en je hebt tenminste 1 battle zonder autoresolve gedaan? :D :'(

Misschien dachten veel reviewers dat dit de nieuwste civ was oid.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 2 september 2013 @ 21:43:47 #173
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_130758967
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.

Je hebt bijv. een unit in een gevecht zitten die je wil terug trekken / verplaatsen, dan moet je verschillende keren klikken voordat ze daadwerkelijk terug lopen.

Hoofdreden waarom ik Empire geen bal aan vond, de units reageerden niet lekker op mijn commandos. Rome 1 deed dit nog het beste van alle TW games.
Rome 1 was hier heel erg goed in ja. Bij Rome heb je het echter ook echt nodig omdat als je bijv cavalrie te lang in melee houdt ze dan dood vallen als musjes.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  maandag 2 september 2013 @ 21:43:52 #174
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_130758974
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?

Oh, en je hebt tenminste 1 battle zonder autoresolve gedaan? :D :'(

Misschien dachten veel reviewers dat dit de nieuwste civ was oid.
Hahaha, autoresolve uiteraard wel geprobeerd voor de review
Maar toch, autoresolve :')
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  maandag 2 september 2013 @ 21:44:44 #175
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_130759019
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Romanus het volgende:

[..]

Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelen :D
Smart move, ik heb nog een recensiegame liggen, maar ik ga morgen ook gewoon vrolijk verder natuurlijk :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')