Welke difficulty?quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef Satex het volgende:
Ben die live stream aan het kijken en de AI is helaas weer aardig zwakzinnig. Afwachten en met cavalry gewoon recht op hoplites afgaan. En overal vast zitten
Maar goed morgen zelf maar eens spelen en hopen dat de patches goed zijn (of de mods).
Oh, raar.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Satex het volgende:
[..]
Hard/Hard? Niet legendary die daar onder.
Ja nice, krijg er goede hoop van.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
Die gast heeft een gtx 670 en speelt met meest op ultra unit scale large en heeft rond 40 a 60 fps
Maar de rest van zijn pc weet ik niet
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
Je moet wel in formation blijven.quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
quote:How do I get my Money Back?
I'm tired of waiting for the game to come out.
And it comes out AFTER THE AMERICAN LABOR DAY?!?!?!
Please, I'm done.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef Thrilled het volgende:
Wat mij opvalt is dat bij de head-on aanvaringen de achterste rijen soldaten niks staan te doen terwijl ze makkelijk langszij kunnen lopen (zou ik verwachten) om van achteren aan te vallen? Verder lijken de voorste soldaten af en toe tegen elkaar aan te duwen ipv te vechten? Verder erg gave filmpjes :p
Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze blijven in formatie zodat ze niet in 2en worden gesplitst waar door de sterkere eenheid nog makkelijker wint.
Ja, dat schuiven is in alle total war games geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
Alleen wat dat rondschuiven betreft heeft hij gelijk. Als ik twee groepen soldaten op elkaar zie in rennen dan wil ik bij wijze van spreke die schok zien/voelen. Nu zie je te vaak dat de soldaten elkaar wegduwen waardoor je kerels ziet 'schuiven'
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Ik wil niet bashen hoor, maar zou denken dat bij deze game waarbij de nadruk toch wel op de battles ligt zoiets beter zou zijn? Vooral in die laatste filmpjes zie je het, net als bij de cavalry die afstormt op de soldiers en abrupt stilstaan bij de eerste aanraking.. Die moeten doorstoten, mensen vertrappen of zelf neergehaald worden
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelenquote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Morgen gaat de FOK!-review online
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef StefanW het volgende:
Morgen gaat de FOK!-review online
Week keihard werken, maar het is me gelukt.
Rome 1 was hier heel erg goed in ja. Bij Rome heb je het echter ook echt nodig omdat als je bijv cavalrie te lang in melee houdt ze dan dood vallen als musjes.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens mee experimenteerd maar daardoor reageren units slecht op commandos.
Je hebt bijv. een unit in een gevecht zitten die je wil terug trekken / verplaatsen, dan moet je verschillende keren klikken voordat ze daadwerkelijk terug lopen.
Hoofdreden waarom ik Empire geen bal aan vond, de units reageerden niet lekker op mijn commandos. Rome 1 deed dit nog het beste van alle TW games.
Hahaha, autoresolve uiteraard wel geprobeerd voor de reviewquote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wel langer dan het gemiddelde van 1 uur gespeeld dus?
Oh, en je hebt tenminste 1 battle zonder autoresolve gedaan?![]()
Misschien dachten veel reviewers dat dit de nieuwste civ was oid.
Smart move, ik heb nog een recensiegame liggen, maar ik ga morgen ook gewoon vrolijk verder natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien wel lezen maar ik ga vooral eerst zelf heel de dag spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |