Er zijn er wel meer hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:48 schreef StefanW het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/615909/1/1/50/total-war-rome-ii.html
Enige echte minpunt wat mij betreft
wtf!?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef Beach het volgende:
Alles loopt prima op ultra met mijn systeem met een oude 8800GT. 60fps constant.
Kom ik aankakken met mij 770 gtx met 6 fpsquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef Beach het volgende:
Alles loopt prima op ultra met mijn systeem met een oude 8800GT. 60fps constant.
2500x1600 tesselation ssa op hoogst allesquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wtf!?!
er zijn mensen met een 79xx ati systeem die klagen dat ze lage FPS hebben..
Mooie troll man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
2500x1600 tesselation ssa op hoogst alles
Oke mijnens loopt helemaal kut en sloom. Het ziet er niet uit terwijl ik het gewoon zou moeten draaien. Waar download je die drivers?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ok, mijn game blijkt nu beter te lopen.
Heb de nieuwste beta driver van Nvidia geinstalleerd van me videokaart.
Welke precies? 326.80?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef Dientje12 het volgende:
Ok, mijn game blijkt nu beter te lopen.
Heb de nieuwste beta driver van Nvidia geinstalleerd van me videokaart.
Noobquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Dientje12 het volgende:
O prachtig, ik heb na 7 turns ofzo al me faction leader de dood in gejaagd
Is er een manier waarop je het garnizoen van een al dan niet vijandelijke stad kunt zien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk ik val een flink leger aan in een stad, tellen ze de garrison van die gigantische stad er nog eens bij op. Hard weg rennen!
Krijg je dan de key instant in je mail of is dat twee weken wachten op de doos?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nuuvem, 27 euro.
Anyhow, ik ga ook Rome spelen. Heeft de meeste keuze qua units.
Spioneren zal wel alle info geven denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef AthCom het volgende:
[..]
Is er een manier waarop je het garnizoen van een al dan niet vijandelijke stad kunt zien?
Je hoeft niet meer specifiek te spioneren. Elk soort eenheid in de buurt geeft informatie als je met de pointer over de stad gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Spioneren zal wel alle info geven denk ik.Door te kijken naar de grootte van een stad kan je ook wel een inschatting maken van hoeveel troepen er ongeveer zullen zijn naast het normale leger.
Not sure, had hem wel aantal dagen voor release ontvangen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Krijg je dan de key instant in je mail of is dat twee weken wachten op de doos?
Satex, waar had jij hem besteld?
Staat er vaak wel overduidelijk bij als je direct een key in de mail ontvangt hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Thrilled het volgende:
Nu weet ik nog niet of dat wachten op de key/mail is of wachten op het doosje met de serial
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |