Ga nu ff eten maken, dan ga ik terug naar mijn campange voor een grote Nederlaag in Spanje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef S-te-Fan het volgende:
Waar blijven die foto's van de glorieuze rijken?
Die twee regio's die ik heb na ik weet niet hoe veel turns gaat niemand onder de indruk van zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef S-te-Fan het volgende:
Waar blijven die foto's van de glorieuze rijken?
Zijn de sieges gefixed of is het nog altijd een drama?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga nu ff eten maken, dan ga ik terug naar mijn campange voor een grote Nederlaag in Spanje.
[ afbeelding ]
En daarna ga ik mijn best proberen te doen om te veroveren
Laatse game waarin console werkte was MEdieval 2quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:26 schreef Geerd het volgende:
Werkt de cheat Add_money 20000 nog? Anders word het toch niks bij mij.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatse game waarin console werkte was MEdieval 2
Medieval 2.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doelde ik op, welke komt daarna dan?
Hehehe wist ik niet eens dacht dat die voor deze was Rome Total war Rome 2quote:
Heb nog niet zoveel siege battles gehadquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zijn de sieges gefixed of is het nog altijd een drama?
Niet dus, meer barracks per province heeft dus geen enkele zin.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
Als je meer barracks hebt per province, kun je dan ook meer per turn recruiten>
Extra leger heeft geen zin, tenminste, niet als je in dezelfde province recruit. Met temple of mars kun je +1 recruitment krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef S-te-Fan het volgende:
Er zijn andere factoren die er aan bij dragen ofdat je meer units per beurt kan bouwen. Als je bijvoorbeeld een hele provincie hebt wil het ook wel opschieten. Of gewoon een extra leger uit de grond stampen om 2x zo snel te recruteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |