Ik heb ook nog een buurman (tenminste, daar ga ik van uit) die een paar huizen verder woont en overdag drumt. Dat gaat gewoon door 3-4 appartementen heen. Je zal dáár maar langs wonenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij mijn thuis (sinds 1.5 jaar) 1x gehad op een doordeweekse nacht en had de dag erna belangrijke meeting met een klant. Had ze wel gewaarschuwd via een papiertje en niets gehoord.
Ik doe dit niet, en anders zeg ik dat van te voren en zal het uiteraard in het weekend zijn (vr/za - za/zo nacht).
i kvind het btw wel apart, hun appartement is aardig gehorig, maar ik heb nog nooit ketsgeluiden gehoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een buurman (tenminste, daar ga ik van uit) die een paar huizen verder woont en overdag drumt. Dat gaat gewoon door 3-4 appartementen heen. Je zal dáár maar langs wonen
op de zak van pappie en mammie terenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb geen buren die last van ons kunnen hebben.
Grote stad.
En dat gaat dikke vette prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de zak van pappie en mammie teren
Volgens mij heb ik die afgelopen nacht van de onderbuurman gehoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
maar ik heb nog nooit ketsgeluiden gehoord.
gewoon seksgeluiden terug maken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die afgelopen nacht van de onderbuurman gehoord
Die lag vorige week trouwens ook een enorme boomstam om te zagen. Zo erg dat ik er niet van kon slapen
Kon dat niet in een spoiler?quote:
dit is nog 1 van de charmante foto'squote:
Nee.quote:
Posten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is nog 1 van de charmante foto's
vroeger, toen ik nog rebels was......
nee, sorry. ik heb inmiddels een beetje aanzien vergaard en dat ga ik niet weggooien door het posten van onsmakelijke pics.quote:
Ik hoef geen verdere voorbeelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is nog 1 van de charmante foto's
vroeger, toen ik nog rebels was......
ga ik ook niet posten popjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoef geen verdere voorbeelden.
Ik zou er een weblog over schrijven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt tergend slecht
Ik hoor Beastie Boys, Run DMC + A. Smith
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou er een weblog over schrijven.
ik wil mn donald duckie terug!quote:
en dan?quote:
gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Post 100.000![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bier en taart tieten voor iedereen![]()
Het is me een genoegen om het in dit topic te vieren.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Post 100.000![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Post 100.000![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Baastwitter:DonaldDuckNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:46:17Zojuist heeft @robstenders op #3fm beloofd dat hij over twee jaar het abonnement op de Donald Duck van Taco gaat betalen. #rtl4 reageer retweet
Slaap lekker Pino!quote:
trusten poepino!quote:
En kijk de webcam!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je alleen radio luistert zou je bijna zeggen van een cd.
Spuit 11.quote:
quote:
nou, ik lusiter via de stream en die loopt achterquote:
Kutsmoes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik lusiter via de stream en die loopt achter
wat doe je nou gemeen tegen mequote:
quote:
slaap lekkerquote:
WAT EEN STATION WAT EEN STATION!twitter:Domien twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 11:00:23Okee, f*ck. Gestrand op station Weesp met over een uur een radioprogramma. Geen taxi te bekennen. Help. reageer retweet
WAT EEN PANIEK WAT EEN PANIEK!!11quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:02 schreef 3rdRock het volgende:
WAT EEN STATION WAT EEN STATION!twitter:Domien twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 11:00:23Okee, f*ck. Gestrand op station Weesp met over een uur een radioprogramma. Geen taxi te bekennen. Help. reageer retweet
Maandag? zodadelijk al in Domien Open Radio!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef Holenmens het volgende:
Maandag: GESTRAND IN WEESP! WAT EEN WEEKEND!
Ah. Domien was blijkbaar op Schiphol om zijn vriendje uit te zwaaien.
goede zaak dan luister ik toch geen 3FMquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:59 schreef Paul het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)radio-blijven-maken/
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goede zaak dan luister ik toch geen 3FM
Is ie boos op de NS ja?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
aansteller Domien. boos op NS omdat een overgang stuk is. dat kan gebeuren en dat ligt bij ProRail volgens mij. en een trein kan nu eenmaal niet zomaar omrijden. en het is natuurlijk onmogelijk om op ieder station maar bussen staandebij te hebben.
Even fappen, brb.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
even wat fotootje posten, speciaal voor de fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort foto's zijn pandapunten bevorderend.... Ik kan na het zien hiervan een week geen stijve meer krijgen vrees ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
even wat fotootje posten, speciaal voor de fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso Domienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een flauwekul showtje is dit ook.
Momenteel slechts 1-2 keer per dag hoor, valt best mee...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Daft Punk is uit, maar alsnog 20947302x per dag Get Lucky draaien.
Was het Heleen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee een vrouwelijke filelezer.
Ene Jolanda van der Velde, ik denk vanmiddag voor het eerst op 3FM.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kon het niet goed horen maar ze klonk anders.
Atzegodtwitter:roos3fm twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:13:24Als je vanavond nog niks te doen hebt: nu wel! Om 23:45 uur doen @atzedevrieze en ik Lowlands 2013 terugblik. #Ned3 http://t.co/nS6tQsXOsz reageer retweet
Oja, dat wilde ik even kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Atzegodtwitter:roos3fm twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:13:24Als je vanavond nog niks te doen hebt: nu wel! Om 23:45 uur doen @atzedevrieze en ik Lowlands 2013 terugblik. #Ned3 http://t.co/nS6tQsXOsz reageer retweet
![]()
Weet niet of ik dan al thuis ben..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, dat wilde ik even kijken.
PSV - Cambuur is hopelijk wel klaar op die tijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet niet of ik dan al thuis ben..
Vast wel. Hoe was de open dag btw?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Cambuur is hopelijk wel klaar op die tijd.
Niet geweest enzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast wel. Hoe was de open dag btw?
Open dag is niet zo boeiend. Al is het wel jammer dat ik het onthullen van de plaquette in de vrijstraat en het 'straatnaambordje' ga missen cq heb gemist.quote:
Maar je zou niet naar de meet gaan omdat je naar PSV ging en nu heb je niks gedaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Open dag is niet zo boeiend. Al is het wel jammer dat ik het onthullen van de plaquette in de vrijstraat en het 'straatnaambordje' ga missen cq heb gemist.
PSV speelt straks tegen Cambuur, en dan is die meet. En dan zijn daar allemaal festiviteiten rondom ivm eeuwfeest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je zou niet naar de meet gaan omdat je naar PSV ging en nu heb je niks gedaan?
Oh ja dat eeuwfeest bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelt straks tegen Cambuur, en dan is die meet. En dan zijn daar allemaal festiviteiten rondom ivm eeuwfeest.
Ja grootste deel is vanavond. In het stadion.quote:
Productie van Tjibsma hè.twitter:EricMoerkerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:45:24@michielveenstra heej michiel, ik heb 2 weken geleden bij jou 2 cd's en een headset gewonnen.. Maar er zat maar 1 cd bij...? reageer retweet
En dat ook niet even mailen he, gewoon lekker lui via Twitter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:08 schreef Holenmens het volgende:
Productie van Tjibsma hè.twitter:EricMoerkerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:45:24@michielveenstra heej michiel, ik heb 2 weken geleden bij jou 2 cd's en een headset gewonnen.. Maar er zat maar 1 cd bij...? reageer retweet
Nog niet zoveel waard.quote:
Terugkijken waard of kan ik beter DWHN doen?quote:Op zondag 1 september 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LWL / Nog even een TV-TIP. Zaterdag een uurlang Lowlands op NED-3
Niets interessants gezien. Kijk maar DWHNquote:Op zondag 1 september 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terugkijken waard of kan ik beter DWHN doen?
WAT EEN TELEURSTELLING WAT EEN TELEURSTELLINGquote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef Piles het volgende:
Kut Domien. Na weken me eindelijk weer eens verheugd op een zondagmiddag Timur&Ramon, krijg je dit
idd, domien overkillquote:Op zondag 1 september 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN TELEURSTELLING WAT EEN TELEURSTELLING
alsof je het verschil hoort op de radioquote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef alwaysonhold het volgende:
. Hij durft niet live telefoon gesprekken te voeren
dan is je leven compleet iddquote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Je zal maar de laatste post in LWL hebben
LWL / Nog even een TV-TIP. Zaterdag een uurlang Lowlands op NED-3
Klopt, de man zal toch een kleine 100.000 euro per jaar verdienen. Dus daar hoeft hij niet op de besparenquote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Holenmens het volgende:
Domien heeft best vaak deze trui aan
quote:
oh da's al oud nieuws.quote:
Chuck-N0rr1s, Luna, Heywoodu, Hoogstaande, en dan nog eentje maar die weet ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er eigenlijk allemaal uitverkoren nu?
2 ken ik er niet eens.quote:Op zondag 1 september 2013 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chuck-N0rr1s, Luna, Heywoodu, Hoogstaande, en dan nog eentje maar die weet ik niet.
Ach, die andere 3 zijn zeer gewaardeerde leden van mijn kant.quote:Op zondag 1 september 2013 18:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chuck ken ik van ABO, HS en DT zegt me ook niets.
FP != FOK!sport, dus eens.quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, die andere 3 zijn zeer gewaardeerde leden van mijn kant.
Tevens: De FP
Ja da's hetzelfdequote:
Ohja, goed dat je het zegt. Ik wist dat er iets begon maar niet precies meer wat.quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's hetzelfde![]()
Ik verhuis even naar het 1 tegen 100 topic hoor.
Ben je dronken?quote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
Nood ik hou niet van dat soort tenten...
Sushiquote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Daarnet bij All you can eat Sumo in Scheveningen gegeten. Wat is dat chaotisch![]()
Wel lekker gegeten.
Wel eens geweest daar SC?
Maar misschien kunnen ze niet. Ik hoop op Sandra van Nieuwland als vervanger.quote:
nnb = nog niet bekend.quote:
Dan nog liever Andre Pronkquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar misschien kunnen ze niet. Ik hoop op Sandra van Nieuwland als vervanger.
Ah zoiets dacht ik al. Misschien kan SC optreden danquote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nnb = nog niet bekend.
(of niet nader bekend)
Ja wat een faal weerquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Wijnand is te vroeg klaar, en staat nu te wachten op het nieuws...?
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme in het abonnee subforum staat een zeer gedetailleerd verhaal van een griet die een Brazilian Wax heeft gedaan.
Volgens de regels mag ik dat helaas hier niet quoten geloof ik.
Ik zit nu nog steeds klem in elk gevalman man man
Levert je een ban op ja.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme in het abonnee subforum staat een zeer gedetailleerd verhaal van een griet die een Brazilian Wax heeft gedaan.
Dan maak ik wel een TR.quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen mod die dit brave topic bekijkt.
Doe normaal. ABO is een besloten forum en lekken levert je een ban op. Dat is de regel gewoon.quote:
Godsamme.quote:Op maandag 2 september 2013 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe normaal. ABO is een besloten forum en lekken levert je een ban op. Dat is de regel gewoon.
Dus ja, dat doe ik dan echt.
Als je zo nieuwsgierig bent: http://shop.fok.nl
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!
Pas maar op, Pino gaat je verraden.quote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!
ja toch?quote:
welnee joh, hij heet toch geen NSBPino?quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pas maar op, Pino gaat je verraden.
Hij stond hier ook op wat een drama!quote:
Zet gewoon 3FM op op je PC.quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En intussen hoor ik nog candy crush geluidjes bij de collega tegenover
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.quote:
Pauperinternetquote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.quote:
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.
quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?
Lekker plaatjes gedraaid en het hele weekend op zender geweestquote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef themauster het volgende:
Wat een weekend! Wat een weekend!11!Ik ga weer verder zappen.
En bij zijn ouders op visite geweestquote:Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker plaatjes gedraaid en het hele weekend op zender geweest
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 10:19 schreef themauster het volgende:
[..]
En bij zijn ouders op visite geweest.
Naaien?quote:Op maandag 2 september 2013 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ookWil je weten wat ik gedaan heb?
Ik ben al net zo voorspelbaar als Domien.quote:
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1quote:Op maandag 2 september 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben al net zo voorspelbaar als Domien.
WAT EEN GENAAI WAT EEN GENAAIquote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1
Nee, want het wilde eigenlijk niet lukken...quote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1
Knop.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Phil Collins, U2, Bon Jovi.. Is dit Veronica?
Ach, liever dat dan Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Blaudzun, Kodaline, Coldplay etc etcquote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Iddquote:
Vanmorgen ook allemaal gehoord op Sky.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vindenquote:Op maandag 2 september 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Blaudzun, Kodaline, Coldplay etc etc
En toen shufflede mijn pc naar Who's Gonna Ride Your Wild Horsesquote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vinden
Ik heb ook niks met U2 (enkele nummer daargelaten). En Phil Collins verdraag ik ook redelijk slecht (behalve in z'n Genesis tijd)quote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vinden
Eigenlijk ook alleen met Peter Gabriel erbij.quote:Op maandag 2 september 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met U2 (enkele nummer daargelaten). En Phil Collins verdraag ik ook redelijk slecht (behalve in z'n Genesis tijd)
quote:Op maandag 2 september 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Birdy is ook zoveel beter.
Heeft Birdy dat nummer ook verkracht?quote:
Birdy verkracht alles.quote:Op maandag 2 september 2013 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft Birdy dat nummer ook verkracht?
quote:Op maandag 2 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanmorgen ook allemaal gehoord op Sky.
Zit even het uur terug te lezen. Jullie hebben het ook kut gehad.quote:
Toen was ik naar de winkelquote:Op maandag 2 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit even het uur terug te lezen. Jullie hebben het ook kut gehad.Ook nog Blunt.
Een iets minder goedemorgenquote:
Leuk bouwwerkzaamheden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een iets minder goedemorgen
Er staan hier een stel steigerbouwers in de achtertuin. Ze zijn al vanaf 7 uur vanochtend bezig om steigerpalen en platen in de brandgang te stapelen. Wat een enorme herrie geeft. En de hond van de buren gaat lekker los op elke keer dat er weer zo'n kerel langs de heg loopt.
Ik gooi er nog maar een koffie in denk ik
lolquote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een iets minder goedemorgen
Er staan hier een stel steigerbouwers in de achtertuin. Ze zijn al vanaf 7 uur vanochtend bezig om steigerpalen en platen in de brandgang te stapelen. Wat een enorme herrie geeft. En de hond van de buren gaat lekker los op elke keer dat er weer zo'n kerel langs de heg loopt.
Ik gooi er nog maar een koffie in denk ik
Hier beginnen ze pas net. Dus ik verwacht nog een najaar van zulke herrie te mogen aanhoren.quote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk bouwwerkzaamheden.Ik ben blij dat ze aan mijn kant van het gebouw klaar zijn met de badkamervervangingen. Ik voel met je mee.
quote:
Het wordt er niet beter op, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog steeds seizoen 5 t/m 7 kijken. Ben nog druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |