Open dag is niet zo boeiend. Al is het wel jammer dat ik het onthullen van de plaquette in de vrijstraat en het 'straatnaambordje' ga missen cq heb gemist.quote:
Maar je zou niet naar de meet gaan omdat je naar PSV ging en nu heb je niks gedaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Open dag is niet zo boeiend. Al is het wel jammer dat ik het onthullen van de plaquette in de vrijstraat en het 'straatnaambordje' ga missen cq heb gemist.
PSV speelt straks tegen Cambuur, en dan is die meet. En dan zijn daar allemaal festiviteiten rondom ivm eeuwfeest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je zou niet naar de meet gaan omdat je naar PSV ging en nu heb je niks gedaan?
Oh ja dat eeuwfeest bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelt straks tegen Cambuur, en dan is die meet. En dan zijn daar allemaal festiviteiten rondom ivm eeuwfeest.
Ja grootste deel is vanavond. In het stadion.quote:
Productie van Tjibsma hè.twitter:EricMoerkerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:45:24@michielveenstra heej michiel, ik heb 2 weken geleden bij jou 2 cd's en een headset gewonnen.. Maar er zat maar 1 cd bij...? reageer retweet
En dat ook niet even mailen he, gewoon lekker lui via Twitter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:08 schreef Holenmens het volgende:
Productie van Tjibsma hè.twitter:EricMoerkerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:45:24@michielveenstra heej michiel, ik heb 2 weken geleden bij jou 2 cd's en een headset gewonnen.. Maar er zat maar 1 cd bij...? reageer retweet
Nog niet zoveel waard.quote:
Terugkijken waard of kan ik beter DWHN doen?quote:Op zondag 1 september 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LWL / Nog even een TV-TIP. Zaterdag een uurlang Lowlands op NED-3
Niets interessants gezien. Kijk maar DWHNquote:Op zondag 1 september 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terugkijken waard of kan ik beter DWHN doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |