Ik heb ook nog een buurman (tenminste, daar ga ik van uit) die een paar huizen verder woont en overdag drumt. Dat gaat gewoon door 3-4 appartementen heen. Je zal dáár maar langs wonenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij mijn thuis (sinds 1.5 jaar) 1x gehad op een doordeweekse nacht en had de dag erna belangrijke meeting met een klant. Had ze wel gewaarschuwd via een papiertje en niets gehoord.
Ik doe dit niet, en anders zeg ik dat van te voren en zal het uiteraard in het weekend zijn (vr/za - za/zo nacht).
i kvind het btw wel apart, hun appartement is aardig gehorig, maar ik heb nog nooit ketsgeluiden gehoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een buurman (tenminste, daar ga ik van uit) die een paar huizen verder woont en overdag drumt. Dat gaat gewoon door 3-4 appartementen heen. Je zal dáár maar langs wonen
op de zak van pappie en mammie terenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb geen buren die last van ons kunnen hebben.
Grote stad.
En dat gaat dikke vette prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de zak van pappie en mammie teren
Volgens mij heb ik die afgelopen nacht van de onderbuurman gehoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
maar ik heb nog nooit ketsgeluiden gehoord.
gewoon seksgeluiden terug maken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die afgelopen nacht van de onderbuurman gehoord
Die lag vorige week trouwens ook een enorme boomstam om te zagen. Zo erg dat ik er niet van kon slapen
Kon dat niet in een spoiler?quote:
dit is nog 1 van de charmante foto'squote:
Nee.quote:
Posten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is nog 1 van de charmante foto's
vroeger, toen ik nog rebels was......
nee, sorry. ik heb inmiddels een beetje aanzien vergaard en dat ga ik niet weggooien door het posten van onsmakelijke pics.quote:
Ik hoef geen verdere voorbeelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is nog 1 van de charmante foto's
vroeger, toen ik nog rebels was......
ga ik ook niet posten popjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoef geen verdere voorbeelden.
Ik zou er een weblog over schrijven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt tergend slecht
Ik hoor Beastie Boys, Run DMC + A. Smith
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou er een weblog over schrijven.
ik wil mn donald duckie terug!quote:
en dan?quote:
gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Post 100.000![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bier en taart tieten voor iedereen![]()
Het is me een genoegen om het in dit topic te vieren.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Post 100.000![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Post 100.000![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Baastwitter:DonaldDuckNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:46:17Zojuist heeft @robstenders op #3fm beloofd dat hij over twee jaar het abonnement op de Donald Duck van Taco gaat betalen. #rtl4 reageer retweet
Slaap lekker Pino!quote:
trusten poepino!quote:
En kijk de webcam!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je alleen radio luistert zou je bijna zeggen van een cd.
Spuit 11.quote:
quote:
nou, ik lusiter via de stream en die loopt achterquote:
Kutsmoes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik lusiter via de stream en die loopt achter
wat doe je nou gemeen tegen mequote:
quote:
slaap lekkerquote:
WAT EEN STATION WAT EEN STATION!twitter:Domien twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 11:00:23Okee, f*ck. Gestrand op station Weesp met over een uur een radioprogramma. Geen taxi te bekennen. Help. reageer retweet
WAT EEN PANIEK WAT EEN PANIEK!!11quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:02 schreef 3rdRock het volgende:
WAT EEN STATION WAT EEN STATION!twitter:Domien twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 11:00:23Okee, f*ck. Gestrand op station Weesp met over een uur een radioprogramma. Geen taxi te bekennen. Help. reageer retweet
Maandag? zodadelijk al in Domien Open Radio!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef Holenmens het volgende:
Maandag: GESTRAND IN WEESP! WAT EEN WEEKEND!
Ah. Domien was blijkbaar op Schiphol om zijn vriendje uit te zwaaien.
goede zaak dan luister ik toch geen 3FMquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:59 schreef Paul het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)radio-blijven-maken/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |