Zet gewoon 3FM op op je PC.quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En intussen hoor ik nog candy crush geluidjes bij de collega tegenover
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.quote:
Pauperinternetquote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.quote:
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.
quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?
Lekker plaatjes gedraaid en het hele weekend op zender geweestquote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef themauster het volgende:
Wat een weekend! Wat een weekend!11!Ik ga weer verder zappen.
En bij zijn ouders op visite geweestquote:Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker plaatjes gedraaid en het hele weekend op zender geweest
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 10:19 schreef themauster het volgende:
[..]
En bij zijn ouders op visite geweest.
Naaien?quote:Op maandag 2 september 2013 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ookWil je weten wat ik gedaan heb?
Ik ben al net zo voorspelbaar als Domien.quote:
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1quote:Op maandag 2 september 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben al net zo voorspelbaar als Domien.
WAT EEN GENAAI WAT EEN GENAAIquote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1
Nee, want het wilde eigenlijk niet lukken...quote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1
Knop.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Phil Collins, U2, Bon Jovi.. Is dit Veronica?
Ach, liever dat dan Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Blaudzun, Kodaline, Coldplay etc etcquote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Iddquote:
Vanmorgen ook allemaal gehoord op Sky.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vindenquote:Op maandag 2 september 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Blaudzun, Kodaline, Coldplay etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |