Ja wat een faal weerquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Wijnand is te vroeg klaar, en staat nu te wachten op het nieuws...?
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme in het abonnee subforum staat een zeer gedetailleerd verhaal van een griet die een Brazilian Wax heeft gedaan.
Volgens de regels mag ik dat helaas hier niet quoten geloof ik.
Ik zit nu nog steeds klem in elk gevalman man man
Levert je een ban op ja.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme in het abonnee subforum staat een zeer gedetailleerd verhaal van een griet die een Brazilian Wax heeft gedaan.
Dan maak ik wel een TR.quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geen mod die dit brave topic bekijkt.
Doe normaal. ABO is een besloten forum en lekken levert je een ban op. Dat is de regel gewoon.quote:
Godsamme.quote:Op maandag 2 september 2013 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe normaal. ABO is een besloten forum en lekken levert je een ban op. Dat is de regel gewoon.
Dus ja, dat doe ik dan echt.
Als je zo nieuwsgierig bent: http://shop.fok.nl
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!
Pas maar op, Pino gaat je verraden.quote:Op maandag 2 september 2013 08:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon quoten, namen weghalen en voor brazilian wax het vervangende woord kolenkachel gebruiken. niemand die het merkt!
ja toch?quote:
welnee joh, hij heet toch geen NSBPino?quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pas maar op, Pino gaat je verraden.
Hij stond hier ook op wat een drama!quote:
Zet gewoon 3FM op op je PC.quote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En intussen hoor ik nog candy crush geluidjes bij de collega tegenover
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.quote:
Pauperinternetquote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streamen gaat te traag. Dus geen optie.
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.quote:
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel zou nog m'n best bet zijn, maar dat staat zo lullig. En ik zit niet bij het raam, dus geen verbinding ben ik bang.
quote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lullig dat jij goede muziek luistert ipv Sky?
Lekker plaatjes gedraaid en het hele weekend op zender geweestquote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef themauster het volgende:
Wat een weekend! Wat een weekend!11!Ik ga weer verder zappen.
En bij zijn ouders op visite geweestquote:Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker plaatjes gedraaid en het hele weekend op zender geweest
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 10:19 schreef themauster het volgende:
[..]
En bij zijn ouders op visite geweest.
Naaien?quote:Op maandag 2 september 2013 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ookWil je weten wat ik gedaan heb?
Ik ben al net zo voorspelbaar als Domien.quote:
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1quote:Op maandag 2 september 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben al net zo voorspelbaar als Domien.
WAT EEN GENAAI WAT EEN GENAAIquote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1
Nee, want het wilde eigenlijk niet lukken...quote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij roept nog geen WAT EEN NAAIWEEKEND!!11! WAT EEN NAAIWEEKEND!11!1
Knop.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Phil Collins, U2, Bon Jovi.. Is dit Veronica?
Ach, liever dat dan Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Blaudzun, Kodaline, Coldplay etc etcquote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Iddquote:
Vanmorgen ook allemaal gehoord op Sky.quote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vindenquote:Op maandag 2 september 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan Killers, Editors, Kaiser Chiefs, Blaudzun, Kodaline, Coldplay etc etc
En toen shufflede mijn pc naar Who's Gonna Ride Your Wild Horsesquote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vinden
Ik heb ook niks met U2 (enkele nummer daargelaten). En Phil Collins verdraag ik ook redelijk slecht (behalve in z'n Genesis tijd)quote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever indieshit dan vernaggelde classic rock. Daarnaast deze namen noemen en U2 beter vinden
Eigenlijk ook alleen met Peter Gabriel erbij.quote:Op maandag 2 september 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met U2 (enkele nummer daargelaten). En Phil Collins verdraag ik ook redelijk slecht (behalve in z'n Genesis tijd)
quote:Op maandag 2 september 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Birdy is ook zoveel beter.
Heeft Birdy dat nummer ook verkracht?quote:
Birdy verkracht alles.quote:Op maandag 2 september 2013 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft Birdy dat nummer ook verkracht?
quote:Op maandag 2 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanmorgen ook allemaal gehoord op Sky.
Zit even het uur terug te lezen. Jullie hebben het ook kut gehad.quote:
Toen was ik naar de winkelquote:Op maandag 2 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit even het uur terug te lezen. Jullie hebben het ook kut gehad.Ook nog Blunt.
Een iets minder goedemorgenquote:
Leuk bouwwerkzaamheden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een iets minder goedemorgen
Er staan hier een stel steigerbouwers in de achtertuin. Ze zijn al vanaf 7 uur vanochtend bezig om steigerpalen en platen in de brandgang te stapelen. Wat een enorme herrie geeft. En de hond van de buren gaat lekker los op elke keer dat er weer zo'n kerel langs de heg loopt.
Ik gooi er nog maar een koffie in denk ik
lolquote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een iets minder goedemorgen
Er staan hier een stel steigerbouwers in de achtertuin. Ze zijn al vanaf 7 uur vanochtend bezig om steigerpalen en platen in de brandgang te stapelen. Wat een enorme herrie geeft. En de hond van de buren gaat lekker los op elke keer dat er weer zo'n kerel langs de heg loopt.
Ik gooi er nog maar een koffie in denk ik
Hier beginnen ze pas net. Dus ik verwacht nog een najaar van zulke herrie te mogen aanhoren.quote:Op maandag 2 september 2013 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk bouwwerkzaamheden.Ik ben blij dat ze aan mijn kant van het gebouw klaar zijn met de badkamervervangingen. Ik voel met je mee.
quote:
Het wordt er niet beter op, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog steeds seizoen 5 t/m 7 kijken. Ben nog druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |